Fallout

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Postprzez Silas w 17 Lut 2008, 19:53

Wiem Micro, że wystarczy snajpa (w F2 np.: Bozar) lecz tam chip jest w małym pomieszczeniu, można się dostać na 2 spsoby jak dobrze pamiętam, 1. To frontem, kosić mutki, choć w pomieszczeniu jest ciężko. 2. Podziemiami, lecz ciężko się połapać w tych tunelach. :D
Silas
Tropiciel

Posty: 213
Dołączenie: 17 Sie 2007, 19:15
Ostatnio był: 09 Gru 2023, 00:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Stiven w 18 Lut 2008, 00:40

Mój pierwszy post w tym temacie ;) , więc na początek chcę napisać, że dla mnie Fallout (1 i 2, Tactics to już jakby coś innego) był pierwszą grą typu RPG i turówki i od razu go pokochałem. Gra jest graalem swego gatunku, po prostu legendą, w którą nie tyle co warto, ale należy zagrać. Fallout 1 uważam za lepszy pod względem fabuły i klimatu (tam każda lokacja była przesiąknięta swoistym klimatem, unikalnym dla każdej z nich, szczególnie Necropolis i Glow), F2 jest doskonałe jeśli chodzi o gameplay, praktycznie nieskończenie wiele rozwiązań i dróg przejścia gry, każde zadanie ma co najmniej kilka rozwiązań. Seria pod każdym względem doskonała.

Jeśli chodzi o ten microchip... polecam pochodzić po podziemiach, leży tam plazma pistol więc warto poszperać, poza tym, takie po prostu wyjęcie chipa z maszyny filtrującej wodę nie jest poprawnym (jeszcze) rozwiązaniem.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Microtus w 18 Lut 2008, 00:43

Silas napisał(a):Wiem Micro, że wystarczy snajpa (w F2 np.: Bozar) lecz tam chip jest w małym pomieszczeniu, można się dostać na 2 spsoby jak dobrze pamiętam, 1. To frontem, kosić mutki, choć w pomieszczeniu jest ciężko. 2. Podziemiami, lecz ciężko się połapać w tych tunelach. :D


Jest jeszcze opcja przegadać Mutanty (wysoki speech i INT). Zresztą speech jest jedną z ważniejszych umiejętności w grze.
Tam mutanty są na powierzchni, można ich wywabić z budynków i zrobić potem krwawą łaźnię :)
Odnosząc się do broni to rzadko używałem innych niż small guns. Bozar kosi niesamowicie fakt ale ja jakoś wolałem bawić się w strzelca wyborowego. Zwłaszcza jak w F2 dorwie się Gauss Riffle :) lub Gauss Pistol (raz miałem postać która mogła oddać 4 celowane strzały s pistoletu gaussa na turę). Dużą rolę gra dobór perków. Jak gra się pierwszy raz to jednak jest to dość skomplikowane. Człowiek nie wie w co inwestować.
Broń energetyczna też jest czasem wesoła ale w F2 amunicja do niej ważna jest przy samochodzie.

A jakie wybieracie tagi (skille przewodnie - nie grałem w polską wersję więc nie wiem jak to przetłumaczyli) i Traity (jw.)
Ja najczęściej - Small guns, lockpicking, speech
Z Traitów - finesse i (chem reliant lub small frame)

Jeśli chodzi o ten microchip... polecam pochodzić po podziemiach, leży tam plazma pistol więc warto poszperać, poza tym, takie po prostu wyjęcie chipa z maszyny filtrującej wodę nie jest poprawnym (jeszcze) rozwiązaniem.


Jasne dlatego spytałem Kowka czy po bożemu. :wink: A no i różnie można podchodzić do poprawności :) Co do różnic pomiędzy F1 i F2 to w 100% się z tobą zgadzam.
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Postprzez Stiven w 18 Lut 2008, 01:07

Z tagów zwykle brałem (biorę): energy guns, speech, lockpick lub small weapons
Podpowiem, że nie bardzo warto wybierać naprawy, nauki, p. pomocy i przetrwania, gdyż po perku szybkie zrozumienie szybko podniesiemy je sobie nawet do 100% czytając (pominąłem small guns, ponieważ jest to wartość, którą trzeba mieć koniecznie wyższą by mieć sensowne szanse trafienia).
Traity: często brałem gifted (ale nie warto, byt duża cena), tak po za tym to bloody mess i finesse (żadko)

Zwykle robiłem postać w miarę wszechstronnie uzdolnioną, było to coś na miarę elokwentnego snajpera ;), praktycznie zawsze korzystałem z turbo plazma rifle lub gaussa, ale rzadziej.
Do samochodu są używane małe ogniwa, które trzymasz w bagażniku, więc nie ma problemu by korzystać z karabinów energetycznych. Polecam napakować BARDZO dużo do bagażnika samochodu, po przekroczeniu pewnej masy wasz samochód wzbogaci się o przyczepę :)
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez KoweK w 21 Lut 2008, 17:05

Jak ja kocham te uczucie, gdy kończę grę... Właśnie ukończyłem Fallouta 1, i biorę się za chwilę za dwójkę. Bardzo podobały mi się kwestie wymawiane przez Mistrza Mutantów, a w szczególności te jego "Join! Die! Join! Die!". Świetna gra!

Have a nice day!
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Postprzez KoweK w 12 Mar 2008, 14:25

Kilka banalnych pytań na temat Fallout'a 2:

1. Czy da radę zatankować samochód?
2. Czy prezerwatywy w ogóle są do czegoś potrzebne? ;)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Postprzez Microtus w 12 Mar 2008, 15:41

1) Da się - użyj na samochodzie ogniw energetycznych (chibo tak w polskiej wersji się nazywają) są małe i duże (ammo do broni energetycznej). paczka małej amunicji tankuje 25% baku paczka dużej 50%)

2) Można złapać syfa jak się ich nie ma i nadużywa dam lekkich obyczajów :wink:
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

Postprzez KoweK w 14 Mar 2008, 21:57

Microtus napisał(a):1) Da się - użyj na samochodzie ogniw energetycznych (chibo tak w polskiej wersji się nazywają) są małe i duże (ammo do broni energetycznej). paczka małej amunicji tankuje 25% baku paczka dużej 50%)


W ogóle tych ogniw nie mogę zastosować na aucie... Nie wiem. Nie działa ten sposób :/
Albo mam nie taką amunicję, albo coś nie tak robię. Czy silnik samochodowy o mocy 40 km może się przydać? Znalazłem dwa w Navaro.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Postprzez Silas w 14 Mar 2008, 22:01

Silnik? Może motywatro, w podziemiach jest taki piesek stalowy - K-9 :D, a ogniwa mozna użyć na wozie w sposób taki: lewy i trzymaj na wozie potem nie puszczając przesuń na ikonkę plecaka i jak w plecaku masz ogniwa to na nie kliknij, powinno podziałać jak dobrze pamiętam. :)
Silas
Tropiciel

Posty: 213
Dołączenie: 17 Sie 2007, 19:15
Ostatnio był: 09 Gru 2023, 00:06
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 1

Postprzez KoweK w 14 Mar 2008, 22:47

Silas napisał(a):Silnik? Może motywatro, w podziemiach jest taki piesek stalowy - K-9 :D, a ogniwa mozna użyć na wozie w sposób taki: lewy i trzymaj na wozie potem nie puszczając przesuń na ikonkę plecaka i jak w plecaku masz ogniwa to na nie kliknij, powinno podziałać jak dobrze pamiętam. :)

Tak, tak! Teraz już wiem, że to chodzi o tego psa:) No, i zaraz spróbujemy i zobaczymy, czy ten sposób zadziała...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5662
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 13:41
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Postprzez SaS TrooP w 21 Mar 2008, 22:56

DObra, mam 12 level, Inteligencję 3 (bo zjadłem psycho) i science 56%. Jestem w Bazie wojskowej, jak wyłączyć te cholerne zielone pola siłowe? I jak z trzeciego poziomu zejść w dół? Bo winda nie działa?

I jeszcze jedno: Gdzie mogę znaleźć pancerz wspomagany? BO teraz jadę na pancerzu bractwa.
SaS TrooP
Ekspert

Posty: 862
Dołączenie: 22 Gru 2007, 21:43
Ostatnio był: 07 Cze 2019, 01:47
Miejscowość: Wodzisław, Silesia
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 14

Postprzez Microtus w 21 Mar 2008, 23:21

A grasz w F1 czy F2?
Zakładam że w 2. pola siłowe można Ew. wysadzać (dynamit lub plastik na jakiś czas 10-15s.)
Używasz umiejętności w dobrym miejscu? Tzn. nie na polu siłowym tylko na takim urządzonku we framudze?

Żeby zjechać trzeba naprawić generator.

Wspomagany z F1 jest w bazie wojskowej w której jesteś.
Ten nowszy jest do łyknięcia w bazie Navarro trza się zgłosić po ekwipunek.
War. War never changes...
Bury
zapraszam do lektury :)
Awatar użytkownika
Microtus
Legenda

Posty: 1028
Dołączenie: 18 Cze 2007, 14:31
Ostatnio był: 19 Sty 2019, 22:54
Miejscowość: łorsoł
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 106

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości