Jak zwiększyć maxymalny udźwig postaci.

Postprzez Dziarsky w 10 Lut 2008, 19:35

Missile napisał(a):Drugie pytanie: da się przeedytować jakoś pliki odpowiedzialne za właściwości pancerzy, ich odporność na różne rzeczy, noktowizory, itp?

Da się, szukaj na forum.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Reklamy Google

Postprzez Missile w 11 Lut 2008, 00:45

Mam. Oto jest. Znalazłem plika odpowiedzialnego za właściwości pancerza :D
Wystarczy wejść w Stalker/gamedata/config/misc i otworzyć notatnikiem plik outfit.
Będziemy mieli coś takiego:

[scientific_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "outfit\scientific_outfit"
$prefetch = 32
class = E_STLK
cform = skeleton
visual = equipments\stalker_scient_suit
actor_visual = actors\neytral\stalker_neytral_nauchniy.ogf

ef_equipment_type = 2

inv_name = scientific_outfit_name
inv_name_short = scientific_outfit_name
description = scientific_outfit_description
inv_weight = 9
slot = 6
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 3
inv_grid_x = 16
inv_grid_y = 13
full_icon_name = npc_icon_scientific_outfit
nightvision_sect = effector_nightvision_good

cost = 37000
full_scale_icon = 12,11 ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň

immunities_sect = sect_scientific_outfit_immunities


; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.8
strike_protection = 0.5
shock_protection = 0.9
wound_protection = 0.5
radiation_protection = 0.9
telepatic_protection = 0.0
chemical_burn_protection = 0.7
explosion_protection = 0.5
fire_wound_protection = 0.40

bones_koeff_protection = kombez_kupol_damage

[sect_scientific_outfit_immunities]
burn_immunity = 0 ;0.03 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0 ;0.01
shock_immunity = 0 ;0.03
wound_immunity = 0 ;0.015
radiation_immunity = 0 ;0.00
telepatic_immunity = 0 ;0.00
chemical_burn_immunity = 0 ;0.03
explosion_immunity = 0 ;0.03
fire_wound_immunity = 0 ;0.01


cost - naturalnie cena pancerza.
inv_weight = 9 - tu zmieniamy wagę naszego pancerza.
nightvision_sect = effector_nightvision_good - tu mamy noktowizję. Good to jest ta niebieska/fioletowa, czyli najlepsza. Bad = zielona i słaba. Brak wpisu oznacza brak noktowizji i jeśli chcemy ją dodać to dopisujemy nightvision_sect = effector_nightvision_good/bad bezpośrednio pod linijką full_icon_name
No resistance- brak ochrony
Low -||- - słaba ochrona
Medium -||- - dobra ochrona
burn_protection - ochrona przed oparzeniami
strike_protection - ochrona przed porażeniem prądem
shock_protection - siła uderzenia
wound_protection - ochrona przed zadrapaniami
radiation_protection -ochrona przed promieniowaniem
telepatic_protection - ochrona przed psionicznymi atakami (ona zawsze jest na 0)
chemical_burn_protection -ochrona przed chemicznymi oparzeniami
explosion_protection - ochrona przed wybuchem
fire_wound_protection - nakładka kuloodporna

Im wyższa wartość tym lepsza ochrona.
I to chyba wszystko.
U siebie zmieniałem te wszystkie rzeczy i działa.
W sumie za dobrze nie znam angla więc za wszelkie pomyłki przepraszam. Jak jakąś widzicie to dajcie znać.
Zapomniałem dodać, że robiłem to na SEVIE.
Ostatnio edytowany przez Missile, 11 Lut 2008, 14:06, edytowano w sumie 1 raz

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez MeZZerschmitt w 11 Lut 2008, 12:44

Dokańczając o pancerzu.
Jeżeli ktoś pragnie nudnej nieśmiertelności, to przykładowo wystarczy tak:

; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.999
strike_protection = 0.999
shock_protection = 0.999
wound_protection = 0.999
radiation_protection = 0.999
telepatic_protection = 0.999
chemical_burn_protection = 0.999
explosion_protection = 0.999
fire_wound_protection = 0.999


^
^
To chyba nawet zbędne przy modyfikacji "immunities"
v
v


bones_koeff_protection = kombez_kupol_damage

[sect_dolg_scientific_outfit_immunities]
burn_immunity = 0.00 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0.00
shock_immunity = 0.00
wound_immunity = 0.00
radiation_immunity = 0.00
telepatic_immunity = 0.00
chemical_burn_immunity = 0.00
explosion_immunity = 0.00
fire_wound_immunity = 0.00


...i w ten sposób niestraszne nam dzikie węże i sadzące promieniotwórcze placki krowy....czy jakoś tak

Proponuję któremuś z modów oddzielić te posty na temat pancerzyka w temat o modyfikacji pancerza.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Missile w 11 Lut 2008, 12:59

Dziarsky możesz wydzielić mój post i zrobić z niego osobny temat. :P

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez MeZZerschmitt w 11 Lut 2008, 13:09

Co do tej nieśmiertelności to się trochę myliłem. Ponieważ kule dalej mogą nas ranić.
Nie mam pojęcia co trzeba zmodyfikować aby być totalnie odpornym na kule.
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez Missile w 11 Lut 2008, 13:15

Przykładowo możesz wszystko ustawić na 1.5 :D W sumie jeszcze nie próbowałem, ale wydaje mi się, że kule, zadrapania itp. będą nas leczyć :D
Można teraz zrobić sobie na prawdę świetny kombinezon. Np do egzoszkieletu wpychamy dobrą noktowizję, odchudzamy go do 1kg, cena na 100rubli i ochrona przed wszystkim na 1.0. To się nazywa luksus :D

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Infernal w 11 Lut 2008, 16:21

Missile napisał(a):Przykładowo możesz wszystko ustawić na 1.5 :D W sumie jeszcze nie próbowałem, ale wydaje mi się, że kule, zadrapania itp. będą nas leczyć :D

Byś się zajął trochę modowaniem, a nie bajdolisz. Myśleć to i ja myślałem i G z tego wyszło. Możesz sobie ustawiać nawet 1500000000.00, a i tak nic nie urobisz. Bynajmniej nic nie urobimy z nakładką. Poczytaj trochę po forum. Co do egzo to po prostu włączyć w nim bieganie i nie widzę potrzeby zmniejszania wagi. A tak to i sobie skórzaną kurtkę możesz ustawić chyba, że chodzi o wygląd kombinezonu.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez Missile w 12 Lut 2008, 00:53

A tam od razu modowaniem. Mi starcza póki co edycja plików więc po co :P. Z tym egzo to masz rację, nie będzie leczyć. Ale gdzie w nim włączyć bieganie to na razie nawet nie wiem. W sumie to chodziło o zmniejszenie wagi o 14kg, a nie o bieganie z nim.

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Postprzez Infernal w 12 Lut 2008, 01:28

Missile napisał(a): Ale gdzie w nim włączyć bieganie to na razie nawet nie wiem. W sumie to chodziło o zmniejszenie wagi o 14kg, a nie o bieganie z nim.

Wszystko na forum... A poza tym to po co taki lekki? :P Toć on sam siebie nosi i jeszcze trochę zostaje na inny "szmelc". Zawsze możesz też zwiększyć ten dodatkowy udźwig jaki daje egzo.
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez MeZZerschmitt w 12 Lut 2008, 12:41

Missile napisał(a):... Ale gdzie w nim włączyć bieganie to na razie nawet nie wiem.


linijka w outfit.ltx

sprint_allowed = false (i tu wstawiamy true)
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez don_ernesto w 11 Mar 2008, 10:04

mam ten sam problem co "steppenwo1f" - po modyfikacji maksymalnego udźwigu w obozie nie ma nikogo

jak rozwiązać ten problem?
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

Re: [TUTORIAL] Jak zwiększyć maxymalny udźwig postaci.

Postprzez don_ernesto w 13 Mar 2008, 10:35

Rain napisał(a):Opis:
Zamiast używać modów lepiej samemu coś zmodowac nie? ;)
Dzisiaj zajmiemy sie prostą rzeczą jaką jest nieustająca irytacja gdy jesteśmy przeciążeni.
Zmienimy maxymalny udźwig naszej postaci.

Co potrzeba:
1. Edytor textowy
2. Cierpliwość

Do roboty:
1. Zapoznajemy się z TYM tematem.
2. Znajdujemy nastepujacy plik gamedata\config\system.ltx i otwieramy go dowolnym edytorem textowym(polecam PitPad)
3. Znajdujemy linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
[inventory]
take_dist      = 2
max_weight      = 50
max_ruck      = 56
max_belt      = 5 //16
slots         = 11

I zmień ją na:
Kod: Zaznacz wszystko
[inventory]
take_dist      = 2
max_weight      = 200
max_ruck      = 56
max_belt      = 5 //16
slots         = 11

4. Teraz odnajdujemy plik gamedata\config\creatures\actor.ltx i otwieramy go dowolnym edytorem textowym.
5. Znajdujemy linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass         = 50.0

I zmieniamy ją na:
Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass         = 200.0


Instalacja:
a) Plik system.ltx
1. Wrzucamy do katalogu z zainstalowana grą w takiej samej struktorze z jakiej plik wydostaliśmy, czyli:
C:\Gry\STALKER\gamedata\config\ (C:\Gry\STALKER\ jest przykładem :P )
b) Plik actor.ltx:
C:\Gry\STALKER\gamedata\config\creatures\ (C:\Gry\STALKER\ jest przykładem :P )
3. Znajdź plik fsgame.ltx i zmień linię (jeżeli wcześniej już linia została zmieniona to można ten krok pominąć.):
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false|true| $fs_root$| gamedata\

na:
Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\



zrobiłem wszystko wg instrukcji i zmiany zaszły ale zniknęli wszyscy z obozu, później sprawdziłem czy samo zainstalowanie niezmodyfikowanych plików system.ltx i actor.ltx także powoduje zniknięcie stalkerów - otóż okazało się że tak :(
PROBLEM WYSTĘPUJE PRZY WERSJI 1.0005 PL

wydaje mi się, że w katalogu \gamedata\config\creatures\ oprócz actor.ltx trzeba dorzucić jeszcze jakiś plik, który odpowiada za rozmieszczenie postaci.

niestety nie wiem który to...
Awatar użytkownika
don_ernesto
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 10 Mar 2008, 12:01
Ostatnio był: 12 Paź 2009, 17:27
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość