[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 25 Sie 2014, 19:43

Ktoś coś podobnego znalazł w Oblivion Lost i coś zaradził.
http://forum.survarium.pl/viewtopic.php?style=8&f=49&t=11263&start=180#p143977
Tylko nie mogę znaleźć tego pliku ui_atlas.script lub takiego, który odpowiada za spawn.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 25 Sie 2014, 20:07

vandr dostał bana lol nie długo nie będzie opłacało się tu w ogóle wchodzić bo po co jak banują moderów i spoko gości
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 25 Sie 2014, 23:09

Znalazłem rozwiązanie, a raczej Pangia, w sprawie tego wylotu z "burer weak".
Po dopisaniu w pliku burer.ltx linijki moge normalnie wczytać save.
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=14123&start=840#p303123
Tylko w bazie wolności musiałem kropnąć burera, bo zaczął mi zabijać wolnościowców. Stali i nic nie robili. Tylko po ustrzeleniu , w pobliżu burera, wciąż mam efekt ataku psionicznego. Jakbym go nie zabił. Chyba, że jest jeszcze jeden.Ważne, że grać mogę dalej.

PS.
Myślałem, że już wszystko wróciło do normy. Ale przy wczytywaniu mapy do sarkofagu wywaliło znowu błąd.
Muszę instalować wszystko od nowa ?
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section ''
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Lego w 27 Sie 2014, 13:40

@Argawen, poniższy błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments     : Can't open section ''


Oznacza uszkodzony przez silnik gry zapis aktualnego stanu gry. Tu jest dokładnie opisane na czym polega ten problem. Przeczytaj i zapoznaj się.

http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora ... rom-yantar

Re-install gry nic nie da (prócz uruchomienia nowej gry). Przygotowywana jest sekcja na moddb, która zawierać będzie stabilne twarde sejwy z każdej lokacji i postępu gry, które będą deską ratunku dla nielicznych z tym błędem, a nie chcących rozpoczynać nowej gry.
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: Odp: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 27 Sie 2014, 14:35

Co znaczy twarde sejwy?
Używam tylko twardych sejwów. Quicksave przestałem używać dawno temu. Zapisów mam tylko 10.
Ten błąd wywala mi przy przechodzeniu na mapę sarkofagu ( za każdym razem). Sejw( tak w połowie drogi do wejścia na halę z włazem do sarkofagu) odczytuje się bez problemu.

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez SekretZdzicha w 27 Sie 2014, 19:18

Ja jeszcze raz w sprawie tych dropów FPS. Czy to może być spowodowane tym że gram na "Thanatos touch"? I tekstury drzew, bądź trawy są inne np. większe, albo słabo skompresowane? Mam też dropy fps w barze i wylocik z komunikatem "out of memory", a mam 8gb ramu :/
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Lego w 27 Sie 2014, 19:42

To nie wina Thanatos Touch. Tekstury są tej samej rozdzielczości. Po prostu nie mają liści.

A czy podczas procesu instalacji skorzystałeś z 4gb patchera? On wg wielu użytkowników dał fps boost nawet o 20.
Poza tym warto przydzielić większą ilość pamięci wirtualnej dla danej partycji, przeczyścić kompa itp...
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez SekretZdzicha w 30 Sie 2014, 21:14

Fajnie się grało, ale w jantarze mam crashe jak chcę wczytać save'a.

Próbowałem wczytać wcześniejsze sejwy, działają, ale jak próbuje wczytać jakikolwiek sejw zapisany w kompleksie jantar, koło x16 to wyskakuje bugtrap.


Kod: Zaznacz wszystko
* phase time: 54 ms
* phase cmem: 272880 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 272880 K
Wczytywanie zapisanej gry "piotr_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8640 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17551 objects are successfully loaded
* Game piotr_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\piotr\docume~1\stalke~2\savedgames\piotr_quicksave.sav' (1.019s)
* phase time: 1018 ms
* phase cmem: 275432 K
SERVER: Łączenie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 275432 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 275432 K
* [win32]: free[1849264 K], reserved[137344 K], committed[2207632 K]
* [ D3D ]: textures[1232626 K]
* [x-ray]: crt heap[275432 K], process heap[111069 K], game lua[19945 K], engine lua[132 K], render[7339 K]
* [x-ray]: economy: strings[47399 K], smem[13966 K]
A mi ni hera tut ne chitaem (m_u16NumItems == 55296)
stack trace:

0023:73135068 MSVCR80.dll, memcpy()
0023:04B9EACA xrGame.dll
0023:04A14543 xrGame.dll
 
[error][      87]    : Parametr jest niepoprawny.


Wcześniejszy crash

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'ac'
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Logi w [code] - ati
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Argawen w 31 Sie 2014, 00:16

Standard. Najwyraźniej nie czytałeś tego wątku.
Gram teraz w Complete 2009 i nie miałem żadnego wylotu.
Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez SekretZdzicha w 31 Sie 2014, 00:46

Ja pier...
Naprawdę mod jest świetny, ale jak mam znowu od nowa zaczynać, żeby na dodatek nie mieć pewności czy ten syf się nie powtórzy...
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xar2rx w 05 Wrz 2014, 17:18

Witam.
Mam pytanie a w zasadzie prośbę czy wyjaśni ktoś całkowitemu noobowi jak zainstalować ten mod do wersji Stem-owej?? Krok po kroku łopatologicznie :)
xar2rx
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 06 Sty 2011, 15:34
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:36
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 05 Wrz 2014, 17:49

Rozpakować archiwum,
odpalić program instalacyjny,
wskazać folder z grą,
wybrać opcje w instalatorze,
na wszelki wypadek zablokować Steam overlay
grać
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość