@ SekretZdzichu
Nie wiem jak ty ale dla mnie w Misery liczy sie przede wszystkim "szybka głowa" a nie "paluszek"
Pijawki to trzeba z głowa załatwiać choć nie ukrywam ze czasami jest trudno.
@ Luca
Na 99% będziesz mógł wrócić do zadań, "trupy" Powinnosci się materializują PO podejściu z detektorem do anomalii więc nie ma szansy aby zniknęły wcześniej.
Co do przekombinowania .... jaka masz wersje 2.1 czy 2.1.1. ?
Spawn to kwestia gustu, jest dla mnie w sumie do przełknięcia, tylko trzeba kombinować.
Krzaki są nieodzowną kryjówką podczas ostrzału, napisz jak sie kryjesz w nich to moze da sie coś poradzić.
@KOSHI
1. Misery to "nakładka" zmieniająca wiele ale to nadal jest CoP pod względem map.
2 i 3. racja
4. w sumie to człowiek nie zwraca na to uwagi
5. Kombinezony są słabe co wydaje mi sie w miare normalne. Nie ma sensu chyba zeby kombinezon był za bardzo kuloodporny. To nie pancerze z płytami gdzie gracz wyglada jak "ludzik Michelina"
Ręce nieosłonięte, to samo tyłek i nogi, w sumie wg mnie to w miarę jest realistyczne.
6 i 7 oraz 8. nie wypowiadam się bo nie korzystam, no moze z 1-2 artefaktów
9. ee tam przecież Misery to zaje*isty mod na polowanie, był okres że całymi dniami polowałem
3 miesiące w Zatonie
10. Zależy jaki tłumik i jakie skradanie. Tłumik do SIGa sie przydaje, do broni krótkiej średnio, skradanie jest dobre ale zależy od sytuacji. Jak jestesmy zbyt blisko wroga to zawsze nas kątem "oka przyluka".
11. Popieram w 100%
12. Fakt - w sumie ten udźwig - 170 kg byłby sensowny gdy sie nosi exo, nie ma exo - udzwig powiedzmy max 75-85 kg. Tak byłoby fajnie ale wg mnie pojawi sie wiele osób które powie: " eee no zarty ludzie ... co ja, trzy karabiny wezmę i już jestem przeciążony, eee do dupy ten mod..." Obstawiam że udźwig jak sie zmieni to minimalnie w dół - jakieś 20-30 kg czyli max bedzie 140-150kg.
13. Właśnie - niech ktos mi powie DLACZEGO jakieś postacie mają mieć zdjętą karę za zjedzenie takiego miesa ?
Świnia to swinia, masa paskudztwa w mięsie jest, trzeba piec, radioaktywnośc pozostaje pomimo pieczenia.
Albo byłaby zmiana ze kazda postac nie ma kary.
Co do Misery ...
Sorry ale nie jest cukierkowate, warto sobie na yt obejrzeć podstawowe CoP czy cos innego np Lost Alpha, te maki na polu, drzewka itd.
Nie marudzisz KOSHI - masz racje, CoP jest ZBYT KRÓTKIE. Trzy plansze to prawie nic, ale to nie wina teamu Misery, zrobili co sie da żeby grę uatrakcyjnić.
Przeczytajcie sobie proszę ostatnie strony, jedni mówią ze Misery jest za łatwe, inni za trudne, jedni chcą zdjac to inni dodać tamto, jeszcze inni chcą anulowac ...
Pytanie - grałeś w SoC i mod AA2+ TT ?
Nie wiem jak tobie ale mnie sie spodobał ze względu na DŁUGOŚĆ rozgrywki.
Najpierw kordon, potem akcja obowiązkowo w nocy w lokacji za Wysypiskiem, te burze w nocy i stres jak coś wyje w poblizu, masakra po prostu. Potem freeplay czyli można sobie połazić i postrzelać albo pograć dalej ... Żyć nie umierać
W Misery jest tak ze jest jedna mapa, druga mapa, trzecia mapa i "dwie podziemne lokacje".
Krawiec tak szyje jak mu staje materiału, wyjdzie mod na te dwadzieścia kilka lokacji i team bedzie miał czas to gra nam sie powiększy 2-krotnie
Co do kombinezonów to moje typy są takie
- exo zmienia udzwig i odpornosc na ostrzał
- GS nie ma kuloodporności, za to zwiększa "zamaskowanie" gracza.
Nie wiem kto z was gra w ASG ale są ludzie którzy maskują sie podczas gry takim kamuflarzem.
Jak wiemy ze tacy "snajperzy" są w naszej grze to na wszelki wypadek strzelamy w kazdą podejrzaną kupe lisci - ot tak na wszelki wypadek. Po prostu psychologia.
GS nie powoduje ze gracz jest niewidzialny, on tylko powoduje ze go trudniej znaleźć.
Idealnie by było gdyby GS działał do pewnego momentu a potem w zależnosci od tego czy wróg ma lunete czy nie działa na 100% lub 20%
100% - jest niewidoczny dla graczy bez lunety
20% - jest niewidoczny dla graczy z lunetą
Reszta pancerzy to jak dla mnie wszystko jedno