Aracz napisał(a):I zgłosił bym błąd. W Agropromie, między "Stare Obozowisko" a "Obóz na bagnach" jest taka chatka. I z nią jest taki problem, że jak przechodzi obok niej oddział, to się po prostu blokuje. Chodzą w te i we w tę, i dopiero po wielu próbach udaje się stalkerom przejść. Nie było by to strasznie złe, gdyby nie to, że czasami jest tam w okolicy pilnie potrzebne wsparcie, a ono nie potrafi się dostać do celu.
Dziwne. U mnie zawsze oddziały schodzą bliżej drogi.
Co do późniejszych postów: Wysypisko jest najbardziej obciążone przez dużą liczbę miejsc, w których mogą pojawić się oddziały oraz przez duże zasiedlenie Składu (ponad 30 ludzi) i siłą rzeczy musi mulić. Nic na to nie poradzimy.
Kordon z kolei jest z jakichś przyczyn bardzo niestabilny i Opór nie stanowi tam tak dużego… oporu (
) jak sama gra, która potrafi nawet cyklicznie wywalać się w jakimś danym punkcie w okolicy ich bazy. Sądzę, że znaczne zwiększenie czasu dodawania oddziałów na mapę może nieco poprawić stabilność i upłynnić grę. W końcu 40 ludzi w promieniu ok. 200 metrów to przeginka (4 oddziały w bazie + 3 w okolicy przejścia)
Zaś co do Bagien to założę się, że log pokazuje:
- Kod: Zaznacz wszystko
Memory request: XXXXX K
…i po ponownym włączeniu gry można wejść na Bagna, prawda? Możecie grać na statycznym oświetleniu dla obniżenia poboru pamięci przez grę albo przywyknąć. Zresztą, gra i tak tworzy autozapis gry przy przechodzeniu na lokację, więc nie ma nawet straty czasu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!