[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez mkdante381 w 17 Lip 2014, 01:20

ZiomB napisał(a):Szkoda że Dezowave nie przywróciło Stalkerów szukających artefaktów i rzucających śrubami przed siebie (build 1935).

Odpowiedni skrypt jest w gamedata spakowanym, ale chyba nieaktywny. Ruski fix co przywraca nieaktywne funkcje:
Inclusion of Disabled Functions 0.1 Test
Źródło:
http://ap-pro.ru/forum/101-10287-641901-16-1400418137
Hasło do pliku:
Nod33Eset for ..::GAMEINATOR::..
Download:
https://disk.yandex.ru/public/?hash=1AZ ... 2FOther%2F
lub
http://www.mediafire.com/download/3ilil ... nctions.7z
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez assire w 17 Lip 2014, 01:28

ZiomB napisał(a):Niektóre mapy specjalnie zostały przemodelowane (patrz Bar) na potrzeby aut, spróbuj kiedyś przejechać autem przez stary Bar. :E

Spróbuj przejechać autem przez nowe wysypisko. No i co do biegania, Wysypisko i Bar nie były tak cholernie długie. Na reddicie ktoś to nieźle określił, w pewnym momencie robi się z tego "energy drink simulator"

ZiomB napisał(a):Poczekaj na SDK, ruscy zrobią ci własne Misery do LA. :caleb:

Nie chodzi mi o Misery do LA, chodzi mi o klimat, tam się czuło, że Zona jest czymś realniejszym, była wczuwka, planowanie dnia, szukanie żarcia i takie tam pierdoły co niesamowicie budowało klimat i wciągało.

ZiomB napisał(a):No to w końcu dobrze że jest pusto czy nie?

Rozróżniłem dwa rodzaje pustki: Pustka w mizeri bo gdzieś tam lata jedna pijawka i robi siekę ze wszystkiego co się rusza i nikt tam nie podchodzi oraz pustka w LA, gdzie wszystko wybite i nic się nie spawnuje, lub po prostu nic się nie spawnuje.
Chociaż racja, trochę źle się wyraziłem. Chodziło mi bardziej o to, że są miejsca totalnie opuszczone (wysypisko), jak i miejsca w których jest nawrzucane całe mutancie zoo. (dolina mroku)
Doskonale pamiętam jakie wrażenie zrobiła na mnie pojedyńcza pijawka w podziemiach agropromu albo dwa (chyba) poltery w X18 w CoP. A w LA? W Agropromie nawalone tyle zombi że człowiek robi tylko takie "kuwa, znów cała amunicja pójdzie na to gówno..."

ZiomB napisał(a):To chyba świadczy o "niebezpieczności" tego terenu nie? :P


No, nie. Tak jak w innych stalkerach jak widziałem pijawkę to albo spieprzałem, albo byłem gotów na ciężką walkę. A tu jak polazłem po grozę pod Jantarem to te 6 pijawek było tylko wkur*iające, bo każda z osobna odpalała animację wysysania, co krzywdy mi żadnej nie robiło (bug chyba) a denerwowało, bo broń chował i wyciągał i przeładować nie mógł... A w dolinie mroku jak poszedłem z shotgunem to mniej niż godzinkę zajęło mi wyczyszczenie całego tego zoo. Fun był, szkoda że jednorazowy.

Za ten post assire otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mkdante381, caleb59, Kałach, Whisky6.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez caleb59 w 17 Lip 2014, 10:00

W niektórych miejscach mutanty potrafią się respić, np. horda psów blisko przejścia Wysypisko > Agroprom...
Do czego zmierzam - z tego co się orientuję (może to się zmieniło na przestrzeni czasu w ekipie) jednym z głównych założeń miała być wyludniona i niedostępna Zona, miejsce które potrafi wykończyć większość kotów z Kordonu co jest w sumie usprawiedliwione fabularnie - wiadomo już z dialogów, że w niektóre miejsca (głównie poza Wysypisko) większość Stalkerów się nie udaje lub robią to rzadko na swoje ryzyko w obawie o życie, zauważcie że większość Stalkerów jakich napotykamy poza Wysypiskiem ma status Experienced lub Veteran, żadnych kotów nie widać poza Kordonem i Wysypiskiem!

Uważam, że to nie jest do końca tak, że ekipie nie chciało się dodawać większej ilości npc - wg. mnie postanowili postawić na uczucie odosobnienia i w niektórych lokacjach wyszło to lepiej, w innych mniej udanie ale ogólnie wszystko trzyma się kupy jeśli ktoś grał wcześniej w SoC (Czystego i Zewu nie liczę bo to już nie te klimaty dla mnie)...
Z drugiej strony podobają mi się wypowiedzi @assire bo mądrze pisze i gdyby udało się wypracować taki złoty środek między ilością npc i ich respem na mapach byłoby to bardziej spójne i byłoby co robić między spacerami z lokacji na lokację - pełnego zarysu jeszcze nie mam bo jestem dopiero nad Jantarem...

Dużo biegania? Paaanie - zagraj pan w DayZ... :caleb:
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2694
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 22:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez assire w 17 Lip 2014, 14:33

Właśnie takiego złotego środka mi w LA brakuje. Kumam, że takie było założenie twórców i go nie krytykuje. Są ludzie którzy się świetnie bawili, ja do nich nie należę. Być może wynika to z tego że duuuuużo grałem w fallouta new vegas i miałem inne oczekiwania co do tego jak może wyglądać opuszczony świat.
W DayZ nie grałem, ale patrzac na gameplaye na YT,zaje*iście mi się podoba taki koncept. Pusty świat, ale eksploracja ma sens bo wszędzie kryje się jakiś loot oraz to że tak na prawdę wszystko może się zdarzyć. Można trafić na grupę kolesi ktora nas okradnie, można trafić na kolesi których się okradnie, można trafić na kogoś z kim będzie się biegać dalej, można trafić na snajpera ukrytego kilometr dalej, który zabija po to by 3 godziny później się zakrasc i zobaczyć czy ubił kogoś z czymś ciekawym. Świetna różnorodność, a przynajmniej tak mi się wydaje.
Tego mi brak w nowych grach, swojego rodzaju losowych miniquestow typu "Hej stalkerze, idziemy rozwalić pijawke, chodź z nami" albo "patrzcie, chodzi samotnie, napadnijmy go". W misery się dało to do pewnego stopnia wprowadzić i działało fajnie.
Żeby nie było, powiem jeszcze raz: NIE zależy mi na tym żeby robić trzecie misery z LA. Chciałbym natomiast żeby w LA były takie właśnie szczegóły i żywszy świat z dużą ilością questow pobocznych.
Nie znam się na moddingu i nie mam pojęcia jak dodać coś takiego do gry, ale mam sporo pomysłów jak wykorzystać różne miejsca które się marnują.
Przykład? Podziemia kordonu. Dostajemy od sida questa w którym mówi nam że wie o tym że pod kordonem są tunele i że bardzo przydało by się je oczyścić i odblokować zamknięte drzwi (do ktorych trzeba by dodać zamki kodowe). Kod podaje tylko do jednych drzwi, resztę mają wojskowi, można je od nich albo kupić, albo przysluzyc się przynoszac im tą rzadka droga wódkę, albo po prostu ich rozwalić. No i mamy pretekst żeby tam w ogóle pójść, rozwalić zombiaki, a w nagrodę dostajemy więcej sprzetu u sida a w tunelu spawnuja sie stalkerzy którzy też czegoś potrzebują, coś małego, typu znajdź krotkofalowke i baterie, a udostepnimy ci przewodnika który poprowadzi cię po okolicznych 3 poziomach.
Albo quest polegajacy na czyszczeniu miejsc i tym samym odblokowywania szybkiej podróży.
Co o tym myślicie?
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez djcycu w 17 Lip 2014, 16:18

W związku z tym że mnie nie było i nie mam ochoty szukać tego po całym temacie to pytam. Czy muszę instalować po zainstalowaniu moda patch 1.30013 czy mogę bezpośrednio zainstalować 1.3002? Pytam bo kiedyś przeczytałem że miało być instalowanie patchy za koleją.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez kaczor_1991 w 17 Lip 2014, 16:28

Od razu na czyste LA wrzucasz 1.3002 - zawiera wszystko co dla dobra LA mieć powinieneś :P
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!

Za ten post kaczor_1991 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive djcycu.
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez szczypek0 w 17 Lip 2014, 21:32

ehh po tym paczu giera jest jeszcze bardziej zbugowana niż była z tego co jest u mnie :( kolejny już dość poważny error przy głównym wątku gdzie mamy spotkać sie z DOC gdy dochodzę do zioma ładuje mi się filmik po czym wyrzuca mnie do pulpitu z takim oto errorem
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CTexture::Load
File          : ..\xrRender\SH_Texture.cpp
Line          : 216
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open video stream

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrCore.dll" at 0023:65674188, xrDebug::backend()+168 byte(s)


wiec mam pytanie ktoś jest też na tym etapie i czy też ma taki problem ?? a jeśli poradził sobie z tym byłbym wdzięczny za wszelaką pomoc
szczypek0
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Lip 2014, 10:20
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 19:23
Kozaki: -1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez mkdante381 w 17 Lip 2014, 21:36

Zainstaluj kodeki w tym xvid...
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Wheeljack w 17 Lip 2014, 21:36

FAQ pkt 2.5 viewtopic.php?f=129&t=24010#p298242
I zarządzam natychmiastowe warny dla ludzi, którzy zgłaszają błędy w tym temacie.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez szczypek0 w 17 Lip 2014, 21:39

tylko problem jest taki że zainstalowałem te kodeki i nadal mnie wywala

Za ten post szczypek0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative mkdante381.
szczypek0
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Lip 2014, 10:20
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 19:23
Kozaki: -1

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Wheeljack w 17 Lip 2014, 21:40

Milord nie umie szukać? viewtopic.php?f=129&t=23874
To nie jest ani odpowiedni temat ani odpowiedni dział do zgłaszania błędów.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: Wczoraj, 21:29
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez kaczor_1991 w 17 Lip 2014, 22:07

Ja bym dorzucił tylko małą sugestię (bliżej do dyskusji niż bugtrapa więc chyba tutaj) z nadzieją, że dotrze do wierchuszek i samego Dezo o ile jakimś cudem nikt wcześniej o tym nie pomyślał (lokacja Bar): czy jest możliwe drugi ze znaków kierujących do 100 radów (ten przedwcześnie kierujący w prawo idąc drogą północ-południe po zachodniej części baru) usunąć/poprawić? W tej chwili kieruje na bramę która potencjalnie mogłaby się otwierać i można kociokwiku dostać szukając właściwego wejścia leżacego trochę dalej... Mapka całkiem fajnie zrobiona ale drogowskaz ewidentnie niedorobiony i psuje sporo zdrowia :(
Ruch przeciwników pisania maczkiem na forach. Jak chcecie coś ukryć używać spoilerów!!!
Awatar użytkownika
kaczor_1991
Tropiciel

Posty: 312
Dołączenie: 02 Lis 2010, 12:00
Ostatnio był: 22 Lut 2020, 08:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 46

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość