[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 16 Lip 2014, 09:06

Hmm zdałem sobie sprawię, że chyba Ekolog będzie konieczny aby pchnąć fabułę dalej... Chciałem pójść na płaskowyż czyli musiałem pójść za Noe przez anomalie ale bez kombinezonu nie ma na to najmniejszych szansa. Sam hełm raczej sprawy nie załatwi :D.

Farmić bandytów i najemników też raczej nudno i ciężko bo często crap mają ze sobą a stalkerów dla gratów zabijać nie chcę. W Jupiterze pewnie można się dobrze obłowić ale jednak żeby tam dojść trzeba mieć jakiś kombinezon.
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez bartibar w 16 Lip 2014, 15:36

No skok w spalonej wiosce może się udać na speedrunie, trzeba tylko sotosować metodę prób i błędów i wyuczyć się gdzie trzeba biec, nabuffować i stimpaki pod skrót i zapie*dalaaać
bartibar
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 29 Gru 2012, 15:10
Ostatnio był: 28 Sty 2016, 11:51
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Zniknięcie odddziału Iskra.

Postprzez Miknow w 16 Lip 2014, 15:58

Witam. Otóż gdzieś zniknął oddział Iskra czyli Ci Stalkerzy koło Bunkra naukowców z którymi wykonujemy misje np Znajdź przyczynę okresowych emisji psionicznych czy jakoś tak. Ale przejdźmy do tematu. Otóż dzisiaj przechodziłem obok bunkra i zobaczyłem, że ich nie ma. Czy to jest zamierzone? Czy mogą sami chodzić po całej mapie lub zginąć? Szukałem ich ciał w okolicy bunkra, ale niestety nie znalazłem.

Tutaj macie screena: http://up.oblivionlost.pl/images/459584 ... 222309.jpg
Jakby co gram na modzie MISERY v2.1.1 :)
Miknow
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 15 Lip 2014, 15:33
Ostatnio był: 22 Wrz 2014, 19:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: Zniknięcie odddziału Iskra.

Postprzez Adam w 16 Lip 2014, 16:00

Coś związane z modem, w podstawce siedzą tam nawet do freeplaya.
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Zniknięcie odddziału Iskra.

Postprzez Miknow w 16 Lip 2014, 16:07

Adam napisał(a):Coś związane z modem, w podstawce siedzą tam nawet do freeplaya.


Ok dzięki :)
Miknow
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 15 Lip 2014, 15:33
Ostatnio był: 22 Wrz 2014, 19:50
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 16 Lip 2014, 16:09

Przed termalem chyba nie da sie ochronic o ile wiem inaczej nić kombinezonem. Nie próbowałem taktyki ze stimpakami ale może się uda chociaż raczej w tą wątpię :D.
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: Zniknięcie odddziału Iskra.

Postprzez Kosma w 16 Lip 2014, 17:07

Po prostu padli. Chyba, że masz wersję 2.1.1, to nie wiem co się mogło stać.
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 16 Lip 2014, 17:19

Po prostu skręć w lewo i biegnij sprintem jak masz cały pasek HP. Zrobiłem to na zwiadowcy w samej kurtce czy co tam jest na początku gry. Jak zginiesz wczytaj teraz biegnij i skacz. Pod żadnym pozorem nie powtarzaj ruchów noego bo szybko się zniechęcisz od grania chyba że jesteś masochistą.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez desti2 w 16 Lip 2014, 21:18

Czy SG-550 to to samo co SGI 550 ? I słyszałem że są rożne wersje tego karabinu da się dojść do każdej z tych wersji poprzez ulepszenia u technika ? czy t o są jakby inne bronie ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Zabolo w 17 Lip 2014, 09:32

Zgodnie z Weapond Appendix do Misery jest tylko cos takiego jak SG 550 Sniper, nie ma czegoś takiego jak SiG 550 Sniper.

Ogólnie to problem ze sniperami jest taki, że taki SVD albo M24 co o wiele lepsze w stocku jeśli chodzi o celność/dmg ale za to mają dość drogie ammo. Dla jednych wadą może być również to, iż SVD czy M24 mają tylko 10 naboi w magazynki u nie grzeszą szybkostrzelnością podczas gry SG 550 Sniper ma naboi bodajże 30 albo 35.

U mnie w skrzynce czeka SVD Alternative i cały czas biję się z myślami czy SVD(bo wygląda pieknie po prostu:P) czy SG 550 Sniper i pakować kasę w upgrejdy. Amo do SVD do tansze nie pojawia się zbyt często u brodacza ale przynajmniej nie jest takie drogie jak do lepsze AP.

Oczywiście jest jeszcze kwestia ulepszeń które nawet z dość słabej giwery potrafią zrobić porządną broń ale to kosztuje :). Ja póki co biegam z TOZem i AKM ze stacji i jedynie kontrolerzy sprawiają problem no i pijawki bo jednak w armor jeszcze nie zainwestowałem. Na pewno dobra sniperka pomoże uporać się z niektórymi encounterami ale w bliskim starciu totalnie się nie sprawdza dlatego jestem ciekaw co preferujecie na bliskie starcia?

Ja wlasnie zastanawiam się, czy Saiga 12k czy Spas 12 - obie bronie wydają się dość solidne:).

Pozostaje jeszcze kwestia armora. Polowanie na arty nie wydaje się tak pasjonujące i w celach zarobkowych jest raczej mało opłacalne ;). Anomalie nie dostarczają też takie ilości adrenaliny jak polowanie na mutantów czy najemników :D. Seva z jednej strony jest pancerzem uniwersalnym i wejdzie się w niej w każdą anomalie praktycznie ale jest dość cięzka i hełm ogranicza zasięg widzenia a się go nie zdejmie :)(ale efekt chyba można wyłączyć jakby komuś nie pasował). Być może lepiej jest kupić jakiś lepszy pancerz w janowie i do tego hełm. Nie wiem jak kwestia ulepszeń bo dopiero dzisiaj ide do janowa ze swoimi gratami :F.

A pochwale się jeszcze fajnym encounterem jaki mnie wczoraj spotkał jak lazłem do helki na bagnach:

Nie miałem armora wiec ufałem tylko lekom na ochronę chemiczną i masce. Cudem udało mi się dostać do helki. Lało, grzmiło i błyskało się + robiło się późno więc pomyślałem, że czas dawać nogę z tego nieprzyjaznego miejsca i zmienić otoczenie. Już chce uciekać a tutaj widzę jakieś 50 metrów przed sobą stado wściekłych psów sztuk tak na około 12. Udało mi się w ostatniej chwili dostać na śmigło helki ale te cholery o dziwo dawały radę tam wskakiwać! Anomalia chemiczna nie zabijała ich tak szybko niestety ale w końcu to mutanty :). Unikając latających psów udało mi się wytluc ich większośc i pieski zaczeły zwiewać ale wtedy... pojawiły się pijawki :D. Pomyślałem, że to zemsta za zagazowanie ich i danie nogi poprzednim razem. Nie byłem zbytnio gotowy na starcie z nimi a miały mnie na strzała w sumie. Na szczęście pijawki nie potrafią latać i po jakichs 10 minutach uporałem się z nimi. Ze 3 sztyki padly częściowo od anomali a reszte dobiłem sam. Jak już udało mi się uciec z bagna to spotkałem chimere i chociaż była głupia jak zawsze (wiecej skakania niż atakowania...) to stalkerzy pomogli mi ją ubić. Wcześniej czyściłem żelazny las i przyznam, że razem z fantami z pijawek i psów nieźle się obłowiłem :D.
Zabolo
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 14 Wrz 2008, 21:45
Ostatnio był: 18 Lip 2014, 14:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez desti2 w 17 Lip 2014, 12:59

Świetnie dzięki za odpowiedz. A jeśli chodzi o broń dla zwiadowcy(recon) ? To karabinek jak Aksu czy coś innego ?
desti2
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Paź 2012, 16:05
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 01:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 17 Lip 2014, 14:17

SWD - 10 naboi, Smok - 5. SWD zwykłe - zoom x8, SWD alternatywne - zoom x5, Smok - zoom x12. Pozostaje TRG i armata na K, której nie próbowałem. To tak gwoli ścisłości. Jak brać SWD to tylko zwykłe ze stałym celownikiem, który można upgradować. Zoom x 5 do ciężkich snajperek się nie nadaje. Dlatego do cichej likwidacji SIG 550. Jak się ktoś chce bawić w trafienia z połowy plansze to snajperki co wyżej niech bierze. Ja latam ze Smokiem i SIGiem zmodernizowanym ze skrytki Strieloka. zaje*iste parametry, można mu poprawić celność i opadanie pocisków i to sporo. Do tego granatnik i tłumik (choć nie wiem jak się ma to do wersji snajperskiej, która może być sama w sobie jeszcze wyciszona. Tu alex by się musiał wypowiedzieć, czy ma wyciszenie, czy tłumik, czy to i to). Poza tym magazynek 40 nabojów i zaje*isty zimowy kamuflaż. OD razu opie*doliłem AEKa jak go dorwałem.

Co do pancerza - SEVA jest uniwersalna i można w niej robić wszystko. W Bułacie i Berylu sobie powalczysz więcej (lub w Exo), ale nie widzę sensu tego robić. Snajper zabija z daleka i tu SEVA się świetnie sprawdza. I wcale nie jest ciężka. Dzięki modyfikacjom podnosisz udźwig o 10 i zmniejszasz jej wagę o 5 kg. Do tego regeneracja po ulepszeniu +100 staminy i mobilność taka, że bije cięższe pancerze. Jak jeszcze dołożysz artefakt Bateria to już się zapie*dala jak wyścigówka. HUD można wyłączyć w opcjach.

Co do strzelb - ja sobie darowałem mimo, iż snajper się w nich specjalizuje. Są ciężkie, nieporęczne i wolne. Polecam SIGa 220. Leciutki. Ammo (to niebieskie) przebija większość pancerzy, a na mutanty jest zabójcze. Do tego ma tryb mini serii po 3 pociski po ulepszeniu. Bajka.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości