Bugi/niedociągnięcia

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez stpauli w 08 Maj 2014, 12:38

Iwanassassin napisał(a):Miałem to samo. Idź na wysypisko i od razu jak wczyta się lokacja to z powrotem do Baru. Wszyscy wtedy powinni być na miejscu w jednym z hangarów.

Dzięki za rade, ale u mnie to nie dziala :/ ... ani z przejsciem tam i spowrotem na wysypisko ani do magazynów wojskowych. Cały czas gość jest zablokowany w drzwiach :(

EDIT: pomogło oczywiście dwukrotne wczytanie sejwa tuż przed otrzymaniem tego zadania u Sokołowa w Yantarze... dwukrotne poniewaz przy drugim podejsciu do helikopterów w drzwiach utknął tym razem Petrenko bez opcji dialogowych.... przy kolejnej/ostatniej próbie cała trójka siedziala w jednym miejscu :) wiec wszystko jest ok
NIE CHCĘ ABY MOJA GĘBA
BYŁA KOJARZONA Z LUDŹMI
KTÓRYCH POTĘPIAM !
Awatar użytkownika
stpauli
Stalker

Posty: 197
Dołączenie: 18 Paź 2009, 13:11
Ostatnio był: 10 Kwi 2024, 22:21
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 24

Reklamy Google

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez Eleventh w 18 Maj 2014, 16:13

1. Stalker opiera się o powietrze zamiast o ladę:
Image

2. Lewitujące drzewo - drobnostka ale jednak bug:
Image

3. Teraz najlepsze! Szafka, która... Zabija! Na bagnach w domu doktorka znajduję się schowek w postaci szafki i możemy włożyć tam bez problemu wszystkie nasze rzeczy ale jeśli chcemy wyciągnąć nasze fanty to szafka nas zabija, ponieważ wystrzela z pod ściany i nas potrąca. Brzmi dziwnie ale polecam sprawdzić to, bo taki błąd jest irytujący, a zarazem ciekawy. Pomimo tego znalazłem sposób aby odzyskać nasz dorobek zamknięty w tym schowku. Musimy stać na szufladzie to wtedy nic nam się nie stanie, a my odjedziemy razem z nią. :D
Image


P.S Nagrałbym tą sytuacje z schowkiem u doktorka ale Fraps nie chce mi nagrywać obrazu z LA...
Awatar użytkownika
Eleventh
Tropiciel

Posty: 202
Dołączenie: 15 Cze 2011, 16:07
Ostatnio był: 18 Lis 2020, 12:05
Miejscowość: Opalenica
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 77

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez seybr w 20 Maj 2014, 15:36

Macie może pomysł na crash. Jestem na bagnach, mam iść do doktora. Gdy włącza się animacja śmigłowca słyszę rozmowę oraz śmigłowiec i gra się wysypuje. Ten sam problem miałem w oryginale.

Log:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 75
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: .... - lost alpha\gamedata\scripts\xr_conditions.script:363: attempt to index local 'sobj' (a nil value)

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "G:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrCore.dll" at 0023:65044168, xrDebug::backend()+168 byte(s)

EAX=1C265CF8  EBX=6C4DA8D8  ECX=002D9D17  EDX=00000001
ESI=6506D348  EDI=00000006  FLG=00200212
EBP=002DABF0  ESP=002D9BE8  EIP=65044168
CS=0023  DS=002B  SS=002B  ES=002B  FS=0053  GS=002B

ALLUSERSPROFILE=C:\ProgramData
AMDAPPSDKROOT=C:\Program Files (x86)\AMD APP\
APPDATA=C:\Users\Quark\AppData\Roaming
CommonProgramFiles=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)\Common Files
CommonProgramW6432=C:\Program Files\Common Files
COMPUTERNAME=QUARK-KOMPUTER
ComSpec=C:\Windows\system32\cmd.exe
FP_NO_HOST_CHECK=NO
HOMEDRIVE=C:
HOMEPATH=\Users\Quark
LOCALAPPDATA=C:\Users\Quark\AppData\Local
LOGONSERVER=\\QUARK-KOMPUTER
MOZ_PLUGIN_PATH=C:\Program Files (x86)\Foxit Software\Foxit Reader\plugins\
NUMBER_OF_PROCESSORS=4
OS=Windows_NT
Path=C:\Program Files (x86)\AMD APP\bin\x86_64;C:\Program Files (x86)\AMD APP\bin\x86;C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\Windows\System32\Wbem;C:\Windows\System32\WindowsPowerShell\v1.0\;C:\Program Files (x86)\ATI Technologies\ATI.ACE\Core-Static;C:\Program Files (x86)\QuickTime\QTSystem\
PATHEXT=.COM;.EXE;.BAT;.CMD;.VBS;.VBE;.JS;.JSE;.WSF;.WSH;.MSC
PROCESSOR_ARCHITECTURE=x86
PROCESSOR_ARCHITEW6432=AMD64
PROCESSOR_IDENTIFIER=AMD64 Family 16 Model 4 Stepping 3, AuthenticAMD
PROCESSOR_LEVEL=16
PROCESSOR_REVISION=0403
ProgramData=C:\ProgramData
ProgramFiles=C:\Program Files (x86)
ProgramFiles(x86)=C:\Program Files (x86)
ProgramW6432=C:\Program Files
PSModulePath=C:\Windows\system32\WindowsPowerShell\v1.0\Modules\
PUBLIC=C:\Users\Public
SystemDrive=C:
SystemRoot=C:\Windows
TEMP=C:\Users\Quark\AppData\Local\Temp
TMP=C:\Users\Quark\AppData\Local\Temp
USERDOMAIN=Quark-Komputer
USERNAME=Quark
USERPROFILE=C:\Users\Quark
windir=C:\Windows
windows_tracing_flags=3
windows_tracing_logfile=C:\BVTBin\Tests\installpackage\csilogfile.log
seybr
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 20 Maj 2014, 15:09
Ostatnio był: 06 Cze 2014, 10:32
Kozaki: 0

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez PainChiller w 03 Lip 2014, 13:39

Wielki Babol - czasem w późnym etapie gry czasem przenosi nas na inną mapę w -

-Bunkrze saharowa
-przy ladzie barmana
-przy wejściu do sidorowicza

denerwujące zwłaszcza w w etapie freeplay
Ostatnio edytowany przez PainChiller, 23 Lip 2014, 19:48, edytowano w sumie 1 raz
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 30 Wrz 2023, 15:26
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 191

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez Universal w 12 Lip 2014, 18:42

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor [AuthenticAMD], F15/M4/S3, 3214.00 mhz, 74-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53482 files cached, 7831Kb memory used.
Init FileSystem 1.396087 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 2C94337ED1210C91CACAF0359300E8AC

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4061616 K], reserved[52244 K], committed[80380 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17054 K], process heap[17054 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7373 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  ;please
! Unknown command:  ;aa
[l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\con] successfully loaded.
Executing config-script "l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
! Unknown command:  r2_sun_far
[l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9440]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 8.14.10.678
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2786 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 6
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3830416 K], reserved[82100 K], committed[281724 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[116339 K], process heap[116339 K], game lua[3477 K], render[253 K]
* [x-ray]: economy: strings[6965 K], smem[0 K]
"l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 123189 K
* phase time: 57 ms
* phase cmem: 118471 K
$ LA_DBG:[5095] Game_Start: Engine v1.3002(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
$ LA_DBG:[5095] level_weathers:initing level_weathers
$ LA_DBG:[5095] surge_manager:surge_manager inited
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 488 ms
* phase cmem: 122996 K
* phase time: 2 ms
* phase cmem: 122996 K
* Loading spawn registry...
* 23556 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 35269 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[5095] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[5095] load_storehouse: size=[13]/[1174]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[5095] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[5095] Game_Init: Ver=[1.3002] Build=[5529=>5529] MemUsage=[17419.719]kB
$ LA_DBG:[5095] GameTime=[10:09:25] Map(19)=[la01_escape], knowMaps=[1]
* Log file has been saved successfully!
* Game kordon1 is successfully loaded from file 'l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\kordon1.sav' (3.814s)
* phase time: 3813 ms
* phase cmem: 186163 K
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 186451 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 186500 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 186500 K
* phase time: 4792 ms
* phase cmem: 274853 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader avg4
* phase time: 384 ms
* phase cmem: 278351 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* phase time: 1754 ms
* phase cmem: 278626 K
* phase time: 104 ms
* phase cmem: 283253 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 26 ms
* phase cmem: 283351 K
* Loading HOM: l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 29 ms
* phase cmem: 283602 K
* phase time: 145 ms
* phase cmem: 283987 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 302226 K
* t-report - base: 1215, 486181 K
* t-report - lmap: 58, 59399 K
* phase time: 15261 ms
* phase cmem: 302624 K
* phase time: 33 ms
* phase cmem: 302624 K
* [win32]: free[2870828 K], reserved[95032 K], committed[1228380 K]
* [ D3D ]: textures[556678 K]
* [x-ray]: crt heap[302624 K], process heap[302624 K], game lua[36128 K], render[293 K]
* [x-ray]: economy: strings[22140 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[32361] level_weathers:presets level_weathers
$ LA_DBG:[32361] level_weathers:r1 active
$ LA_DBG:[32361] level_weathers:WeatherManager:__init: r2_active = false : 10:12:36
$ LA_DBG:[32361] level_weathers:has sav
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_def_lqs_2
* MEMORY USAGE: 374376 K
* End of synchronization A[1] R[1]
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[2515124 K], reserved[110308 K], committed[1568808 K]
* [ D3D ]: textures[615361 K]
* [x-ray]: crt heap[373730 K], process heap[373730 K], game lua[41425 K], render[2062 K]
* [x-ray]: economy: strings[25253 K], smem[10874 K]
$ LA_DBG:[137943] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[137943] Game_Save:BuildMod=[5529]:[10:24:55]:MemUsage=[33113.945]kB:TimeFactor=[7]
$ LA_DBG:[137943] task_manager:save:#tasks=[0]/[0],size=[16]
$ LA_DBG:[137943] treasure_manager:save: #treasure=[0],size=[20]
~ Used 7 NetPacket(s) total objects 4194 total stored 53908b
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 35269 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[137943] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[137943] save_storehouse: size=[13]/[1167]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[137943] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game kordon1.sav is successfully saved to file 'l:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\kordon1.sav'
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
* RM_Dump: textures  : 1460
* RM_Dump: rtargets  : 6
* RM_Dump: vs        : 63
* RM_Dump: ps        : 31
* RM_Dump: dcl       : 13
* RM_Dump: states    : 70
* RM_Dump: tex_list  : 3261
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3945
* RM_Dump: v_elements: 3958
* RM_Dump: v_shaders : 1784
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 373995 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 6
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
* RM_Dump: textures  : 1460
* RM_Dump: rtargets  : 6
* RM_Dump: vs        : 63
* RM_Dump: ps        : 31
* RM_Dump: dcl       : 13
* RM_Dump: states    : 70
* RM_Dump: tex_list  : 3261
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 3945
* RM_Dump: v_elements: 3958
* RM_Dump: v_shaders : 1784
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [151 ms]
stack trace:



Przy alt+tab i późniejszym powrocie do gry wywala do pulpitu. Ponadto nie spawnuje mi Pietruchy przy próbie odbijania Żwawego z fabryki w Kordonie i zostaję sam. Wersja 1.3002, bez żadnych dodatków. I latarka wujowo wygląda.

Image

Po przejrzeniu forum odpowiedzi nie znalazłem, a szkoda.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 09 Cze 2024, 23:33
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez McShadow w 15 Lip 2014, 13:48

ja mam baga że muszę znaleść dokumenty bandytów mam sejf znam kod wpisuje go i wciskam open
i wywala mnie do pulpitu :(

Za ten post McShadow otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzyk19.
McShadow
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 15 Lip 2014, 13:23
Ostatnio był: 20 Maj 2018, 17:52
Kozaki: -11

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez Imienny w 17 Lip 2014, 14:00

Po opróżnieniu skrzyni z fantami (arena), stało się coś takiego:

Image
"-Jesteś tchórz - nagle wyraźne powiedział chłopiec. (..)
-Jak to - tchórz? - zapytał Malanow - Dlaczego mnie obrażasz?
-A ja cię nie obrażam - oznajmił chłopczyk patrząc na mnie badawczo, jak na jakieś niespotykane zwierzę - Ja cię zdefiniowałem..." - Arkadij i Borys Strugaccy "Miliard lat przed końcem świata"
Niektóre moje koncepty: S.T.A.L.K.E.R. Przekleństwo, "Przeklęci Łowcy", Przeklęty, Sieroj Nikołajewicz Bondaruk, Bronie+dodatki, cz. I, S.T.A.L.K.E.R. Początki (w przygotowaniu)
Awatar użytkownika
Imienny
Weteran

Posty: 612
Dołączenie: 28 Sty 2014, 12:37
Ostatnio był: 17 Wrz 2024, 17:52
Miejscowość: Warszawa/Tarnobrzeg
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 227

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez szczypek0 w 17 Lip 2014, 14:22

siemmka mam problem z misja od powinności dokładnie rozchodzi się o moment po wykonaniu misji z chimerami gdy idę odebrać zmodyfikowaną broń za wykonanie misji wyrzuca mnie do pulpitu z takim oto błędem

Kod: Zaznacz wszystko
Expression : fatal error
Function : CScriptEngine::lua_error
File : script_engine.cpp
Line : 75
Description : <no expression>
Arguments : LUA error: ....e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\la_helper.script:1393: attempt to compare number with boolean


byłby ktoś w stanie mi z tym pomóc i czy też u was się tak dzieje ?? wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc z tym errorem ;)

Uwagi moderatora:

Logi to w [code] - ati
szczypek0
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Lip 2014, 10:20
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 19:23
Kozaki: -1

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez bober w 20 Lip 2014, 18:55

Witam
Nowy patch faktycznie poprawił niektóre denerwujące bugi , i graficznie jest płynniej , ale ... nadal pozostają problemy ze stabilnością gry.
Krótki przegląd niektórych problemów:
Kod: Zaznacz wszystko
-[error]Description : item [bar_dolg_petrenko_barman] not found!!
-[error]Arguments : e:\s.t.a.l.k.e.s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\sounds\ambient\sp4.ogg
( co jest zastanawiające ponieważ co prawda mam katalog gamedata ale związany z tłumaczeniem a nie z dzwiękami)
Kod: Zaznacz wszystko
-! [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR : evaluator [danger] returns value with not a bool type!
-[error][ 14007] : Wymagany klucz wyszukiwania nie został odnaleziony w żadnym aktywnym kontekście aktywacji.

.....etc, etc.
Co prawda , nie są to zbyt uciążliwe problemy - załadowanie poprzedniego save generalnie pomaga , ale bywają męczące.Jedynie w przypadku braku pliku .ogg wymagana była reinstalacja .
Konkluzja jest następująca - poczekam trochę na dodatkowe patche , i dopiero wtedy puszcze się w Zonę.na szczęscie w pierwszym i drugim podejściu zbyt daleko nie zaszedłem - więc jeszcze dużo do odkrywania.

Gdyby okazało sie że post jest w niewłąściwym miejscu- przepraszam i prosze o przesunięcie w miejsce bardziej odpowiednie
Pozdrawiam
Ostatnio edytowany przez bober, 23 Lip 2014, 13:16, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
bober
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 25 Paź 2009, 20:08
Ostatnio był: 20 Mar 2016, 16:21
Miejscowość: Turek
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 15

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez Mila w 21 Lip 2014, 08:10

O, dodam coś od siebie. Nie wiem czy ktoś to zauważył i czy ktoś o tym pisał, ale ja już wspomnę. Dwie sprawy:
1) Zauważyłem, że dwóch żołnierzy, którzy patrolują sobie miejscówkę zaraz przy wejściu na Wysypisko, gdy wraca do bramy, nagle głupieje... i nie wiem, czy oni widzą niewidzialnego wroga, czy to przez Spalony Puch na drzewie... ale zaczęli naprawdę w śmieszny sposób się poruszać, że aż musiał im trzeci wojak przy tym pomóc. XD Wyszło tak, że musiałem ich zaatakować, bo nie było innej opcji. I mój plan szlag trafił. ._.

2) Z tym spotkałem się już w Kordonie i na Wysypisku. Mianowicie mowa o rannych stalkerach. jak któryś dostanie, będzie tak sobie leżał i dam mu apteczkę (oczywiście broń mu wypada z rąk), wstaje głowę schyla tak, że mu wchodzi w szyję i się gapi na broń, która leży. Z jednym kotem miałem tak, że zabrałem broń i poszedł bez broni, natomiast Bies się trochę popatrzył i wyjął drugą, którą mu wcześniej sprzedałem. Starą oczywiście zostawił. No - jakby ich tak zostawić, to by stali do usranej śmierci.

No i jednak trzecia sprawa. Ktoś, gdzieś pisał, że zniknął mu snajper na moście w Kordonie. Miałem podobnie. Odnalazłem martwego, leżącego nad wejściem do tych podziemi. Szpej miał, więc sobie wziąłem. Zabawne... nie wiem czy to bug, ale dość dziwna sytuacja, bo nie wiem co mogło go zabić. (Może emisja psioniczna?)
Awatar użytkownika
Mila
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 28 Cze 2014, 16:30
Ostatnio był: 16 Lut 2019, 20:01
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 13

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez kewin007 w 23 Lip 2014, 12:14

Witam ;)

Może troszkę odskoczę od tematu bo nie wiem czy to jakiś bug, czy błąd w plikach.
Zrobiłem osobny temat ale od kilku dni nikt nie odpisuje :/
:

po dojściu do kopalni gdzie powinien mnie zaatakować grzech i tam z nimi pogadać po dotarciu do kopalni dostaję wiadomość od (chyba) pietrenki z powinności ze wkurzyłem grzech i mam tam nie wchodzić a dołączyć się do powinności. Gdy wcześniej nie robiłem żadnego pobocznego zadania dla powinności ani nic z tych rzeczy. Tylko ciągnąłem główną fabułę.


Zacząłem jeszcze raz nową gre (już 3 raz) i znowu to samo sie dzieje. Moje pytanie czy komuś też się tak działo, albo czy wie jak temu zaradzić? Gram ze sploszczeniem i wypakowanym całym gamedata. Wersja oczywiście 1.3002 ;)
Awatar użytkownika
kewin007
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 23 Kwi 2012, 14:11
Ostatnio był: 03 Lis 2023, 13:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 1

Re: Bugi/niedociągnięcia

Postprzez Cromm Cruac w 23 Lip 2014, 12:29

A po co wypakowałeś całą gamedatę? Wywal ją i wgraj TYLKO spolszczenie.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości