[PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez QuantumHD w 17 Cze 2014, 18:38

Witam

Mam problem z przejściem gry i to nie z powodu że nie wiem co zrobić ale gra co chwilę w tym miejscu wywala do pulpitu! Jak wiemy Lost Alpha stabilną grą nie jest. Lubi od czasu do czasu wywalić do pulpitu ale nigdy mi to nie umożliwiało przejścia gry. Gdy dotarłem do misji w laboratorium X2 zrobiłem co miałem zrobić i teraz jestem w miejscu gdzie pojawia się ta cut scenka ze stalkerami i naukowcami. Jednak nigdy nie mogę jej ukończyć bo wywala mi bug trapa. Ba by było lepiej potrafi mi wywalić grę zanim jeszcze dotrę na miejsce. Próbowałem coś znaleźć na ten temat w internecie ale niestety nic nie znalazłem na ten temat. Czy ktoś z was zna jakiś fix na to? Gdyż aktualnie nie jestem w stanie przejść dalej gry. Czy to jest raczej błąd który mają wszyscy i czekamy na patcha do Lost Alpha?
QuantumHD
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Cze 2014, 18:23
Ostatnio był: 27 Lut 2020, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez Riseofyourlife w 17 Cze 2014, 18:44

Może re-install pomoże skopiuj sobie sejfy i graj dalej.
Przeżycie w Zonie zależy od naszego sprzętu ale też i od farta i kumpla który wyjmie ci nogę z paszy mutanta.
Riseofyourlife
Kot

Posty: 46
Dołączenie: 14 Mar 2014, 20:30
Ostatnio był: 04 Lut 2022, 02:12
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 4

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez apg2312 w 17 Cze 2014, 18:48

Masz jakieś logi błędu ?
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez QuantumHD w 17 Cze 2014, 19:20

A więc udało mi się uchwycić błąd który mi wyskakuje. Bugtrap nawet nie zaskakuje a jedyne co widzę przed crashem jest to http://i.imgur.com/VVzzMh9.jpg
QuantumHD
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Cze 2014, 18:23
Ostatnio był: 27 Lut 2020, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez QuantumHD w 18 Cze 2014, 01:09

A więc udało mi się uchwycić błąd który mi wyskakuje. Bugtrap nawet nie zaskakuje a jedyne co widzę przed crashem jest to http://i.imgur.com/VVzzMh9.jpg

- - -

Jakieś pomysły poza reinstalacją?

Uwagi moderatora:

Edytuj posty zamiast je dublować. - Wheeljack
QuantumHD
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Cze 2014, 18:23
Ostatnio był: 27 Lut 2020, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez macias13_84 w 18 Cze 2014, 01:26

Image
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [PROBLEM] Ciągłe crashe w laboratorium X2

Postprzez QuantumHD w 18 Cze 2014, 01:59

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 3403.00 mhz, 20-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53259 files cached, 7926Kb memory used.
Init FileSystem 0.757958 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5565, May  1 2014

EH: E52F6BF982292D12899856B86928CEA3

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4051388 K], reserved[30560 K], committed[112292 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17665 K], process heap[17665 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7367 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
3. 2 — ASUS Xonar DX Audio Device, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6798]: AMD Radeon HD 7900 Series
* GPU driver type: hardware
* CREATE: DeviceREF: 3
*     Texture memory: 3072 M
* GPU shading: vs(0/4.0/40), ps(0/4.0/40)
* GPU vertex cache: unrecognized, 24
* NVAPI is missing.
* ATI MGPU: 2-Way CrossFire detected.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_vertex'
! Version conflict in shader 'default'
! Version conflict in shader 'effects\lightplanes'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'models\helicopter'
! Version conflict in shader 'models\lightplanes'
! Version conflict in shader 'models\lightplanesself'
! Version conflict in shader 'models\model'
! Version conflict in shader 'models\model_aref'
! Version conflict in shader 'models\model_fur'
! Version conflict in shader 'models\model_puh'
! Version conflict in shader 'models\model_refl'
! Version conflict in shader 'models\pautina'
! Version conflict in shader 'models\selflight'
! Version conflict in shader 'models\selflightl'
! Version conflict in shader 'models\transparent'
! Version conflict in shader 'models\xanomaly'
! Version conflict in shader 'models\xbrainglass'
! Version conflict in shader 'models\xdistort'
! Version conflict in shader 'models\xdistortcolor'
! Version conflict in shader 'models\xdistortcolorl'
! Version conflict in shader 'models\xdistortcolorlinv'
! Version conflict in shader 'models\xdistortinv'
! Version conflict in shader 'models\xglass'
! Version conflict in shader 'models\xglass2'
! Version conflict in shader 'models\xlens'
! Version conflict in shader 'models\xmonolith'
! Version conflict in shader 'models\xwindows'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
! Version conflict in shader 'selflight'
count of .thm files=1034
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Script debugger succesfully restarted.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* [win32]: free[3733196 K], reserved[84136 K], committed[376908 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[120493 K], process heap[120493 K], game lua[3467 K], render[347 K]
* [x-ray]: economy: strings[6970 K], smem[0 K]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 126268 K
* phase time: 150 ms
* phase cmem: 121198 K
$ LA_DBG:[9331] Game_Start: Engine v1.3001(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 142 ms
* phase cmem: 127185 K
* phase time: 34 ms
* phase cmem: 127185 K
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 31386 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[9331] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[9331] load_storehouse: size=[15]/[6248]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[9331] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[9331] Game_Init: Ver=[1.3001] Build=[5529=>5529] MemUsage=[16108.867]kB
$ LA_DBG:[9331] GameTime=[15:40:40] Map(35)=[la13u_warlab], knowMaps=[29]
* Log file has been saved successfully!
* Game quantum_quicksave is successfully loaded from file 'e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\quantum_quicksave.sav' (2.286s)
* phase time: 2254 ms
* phase cmem: 182372 K
* phase time: 35 ms
* phase cmem: 182485 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 182533 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 182533 K
* phase time: 560 ms
* phase cmem: 206847 K
DX10: e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\shaders\r3\simple.vs is missing. Replace with stub_default.vs
* phase time: 540 ms
* phase cmem: 210267 K
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 55429 verts, 1732 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 10837 verts, 338 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 927126 indices, 1810 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 8626 verts, 101 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 444993 indices, 869 Kb
* phase time: 655 ms
* phase cmem: 210294 K
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 211937 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 211937 K
 WARNING: Occlusion map 'e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la13u_warlab\level.hom' not found.
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 212089 K
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 212121 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 221430 K
! Can't find texture 'prop\prop_pult_la_new'
* t-report - base: 1085, 459668 K
* t-report - lmap: 11, 11265 K
* phase time: 19154 ms
* phase cmem: 223501 K
* phase time: 6 ms
* phase cmem: 223501 K
* [win32]: free[2778256 K], reserved[88740 K], committed[1327244 K]
* [ D3D ]: textures[482031 K]
* [x-ray]: crt heap[223494 K], process heap[223494 K], game lua[33221 K], render[133 K]
* [x-ray]: economy: strings[21916 K], smem[0 K]
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[32990] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
* Log file has been saved successfully!
* MEMORY USAGE: 296562 K
* End of synchronization A[1] R[1]
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[67171] [error]ABORT CALLED:
$ LA_DBG:[67171] [error]From: gamedata\scripts\move_mgr.script in function 'choose_look_point' (49)
$ LA_DBG:[67171] [error]Line: 79
$ LA_DBG:[67171] [error]Description: No patrol_look here! npc=[<NOT_arg!>/<NOT_arg!>]
$ LA_DBG:[67171] ABORT:
stack traceback:
   ...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\move_mgr.script:79: in function 'choose_look_point'
   ...e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\mob_walker.script:174: in function '?'
   ...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_logic.script:344: in function 'issue_event'
   ...r. - lost alpha\gamedata\scripts\bind_monster.script:205: in function <...r. - lost alpha\gamedata\scripts\bind_monster.script:203>
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~< ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~x ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[67171] [error]ABORT CALLED:
$ LA_DBG:[67171] [error]From: gamedata\scripts\mob_walker.script in function '?' (119)
$ LA_DBG:[67171] [error]Line: 215
$ LA_DBG:[67171] [error]Description: object 'warlab_unlucky_ghost_trans': path_walk '<NOT_arg!>', index <NOT_arg!>: cannot find corresponding point(s) on path_look '<NOT_arg!>'
$ LA_DBG:[67171] ABORT:
stack traceback:
   ...e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\mob_walker.script:215: in function '?'
   ...k.e.r. - lost alpha\gamedata\scripts\xr_logic.script:344: in function 'issue_event'
   ...r. - lost alpha\gamedata\scripts\bind_monster.script:205: in function <...r. - lost alpha\gamedata\scripts\bind_monster.script:203>
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~< ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[67171] ABORT ~~x ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Disconnect
- Destroying level
~ CClientSpawnManager is empty
* [ D3D ]: textures[467332 K]
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [e:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
refCount:m_pSwapChain 1
DeviceREF: 0
refCount:m_pAdapter 6

Uwagi moderatora:

Logi tagujemy w [code], poprawiam. - Wheeljack
QuantumHD
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 17 Cze 2014, 18:23
Ostatnio był: 27 Lut 2020, 18:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 21 gości