[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 10 Cze 2014, 15:00

Miny pułapki wyłączają się tylko na Zatonie, Jupiterze i w Prypeci, o czym informuje cię odpowiedni komunikat.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 10 Cze 2014, 17:02

Dzięki Pangia ;) Jakoś przejdę te bagna z minami. To dziwne, ale nie wyświetlił mi się żaden komunikat o tym, że pułapki wyłączają się tylko w określonych miejscach. To nic, jakoś sobie poradzę ;) Jeszcze raz dzięki za pomoc.
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 10 Cze 2014, 19:20

Co wy macie z tym wyłącz miny, wyłącz miny przecież to żadne wielkie utrudnienie ;)
Astro też teraz na jednym kompie pykam w SGM2.2PL ale ja można powiedzieć kończę Jupiter.
Mod świetny aż się zdziwiłem, że taki długi, gram i gram i końca nie widać (w porównaniu do czystego Zewu). :)
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez zerohunter w 10 Cze 2014, 21:57

Zaczyna się w Kordonie? To ten mod zmienia w końcu fabułę czy nie?
zerohunter
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 03 Mar 2013, 13:18
Ostatnio był: 06 Lip 2014, 18:22
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 10 Cze 2014, 23:03

@up
Tak trudno przeczytać info o modzie? ;)
Mod dodaje kilkadziesiąt nowych misji, delikatnie modyfikuje niektóre z oryginału no i dodaje nowe mapy.
W wersji 2.2 zaczynamy przygodę w Kordonie.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 15 Cze 2014, 18:23

Mam bardzo wkurzający problem (znowu z minami!!!). Otóż idę do tego miejsca w którym ma być ta część do detektora. Spokojnie podchodzę do tego wejścia do tej "jaskini", włączam latarkę, noktowizor (ze strachu xd za Chiny bez tych rzeczy bym tam nie wszedł xd), wchodzę - JEEEEB - i zawał. Cóż się stało? Otóż jakaś %&$%$%^%@% mina się tam znalazła i w wyniku kontaktu ze stopą majora wybuchła. Jak mam tam wejść? Jak zginąłem to widziałem tam światlo, co mnie tam czeka? Chciałbym tą część temu %$^#$&$% Ermakowi (czy jak on się tam zwie) i rozprawić się z tymi bandytami. Do szału mnie doprowadzają te miny :C
tom3kb: Ja dopiero za jakieś pierdylion lat skończę bagna. I gram na wersji angielskiej ;) Taka mi wystarcza, nie muszę mieć po polsku, no chyba że polonizacja nie wymaga nowej gry. Wtedy może się skuszę na wgranie polonizacji ;)
EDIT: Może ktoś zna odpowiedź na moje pytanie dot. ścin przy save'owaniu i pauzowaniu gry (Chodzi o Zew, nieważne czy z modami czy bez)? Link do tematu daję tutaj: viewtopic.php?f=73&t=23802 Dużo wyświetleń a odpowiedzi brak :( Jeśli coś robię nie tak to mówcie, bo ja tu na forum można powiedzieć że nowy jestem (ok. tygodnia?). Z góry dzięki.
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: Odp: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Argawen w 15 Cze 2014, 18:33

Nie możesz wrzucić granatu? Przecież tak rozminowują w realu :smile:

Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
Pozdrawiam
Paweł

Za ten post Argawen otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
Awatar użytkownika
Argawen
Stalker

Posty: 149
Dołączenie: 06 Gru 2013, 15:30
Ostatnio był: 26 Wrz 2019, 13:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 7

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 15 Cze 2014, 20:48

Tak też myślałem, ale znając moje umiejętności w rzucaniu granatów zginę przynajmniej 50 razy :facepalm: Ale nie próbowałem, kozak za pomoc, na pewno spróbuję ;) Zaraz napiszę czy tak się da "rozbrajać" miny :)
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez tom3kb w 15 Cze 2014, 20:55

Jakie 50 śmierci przy próbie wrzucania granatu :)
Jeden strzał z broni, najlepiej z lunetą. Strzelamy z dalszej odległości, jest i łatwiej i bezpieczniej. No i po problemie. ;)

Co do wrzucenia polonizacji na wersję eng też tak chyba zrobilem ale nie pamiętam czy w SGM. Ostatnio sporo modów przechodzę.
Także wrzucaj na własną odpowiedzialność ;)
Ostatnio edytowany przez tom3kb, 15 Cze 2014, 21:02, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 544
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 30 Wrz 2024, 15:26
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 15 Cze 2014, 21:00

Właśnie doszedłem do tej groty i się skapnąłem że nie mam granatów :facepalm: Ale mam kałasza z lunetą. Zresztą przed chwilą próbowałem ze strzelaniem, ale bez lunety (bo o niej zapomniałem :facepalm:) Dzięki wam za pomoc! Na tym forum można na ludziach polegać ;) Lecą kozaki ;)
EDIT: tom3kb: zaraz tego kozaka ci dam, nie można tak często niestety :(
EDIT2: OK, zadziałało :D Właśnie zmierzam do tego Ermaka (czy jak on się tam zwie). Ledwo podniosłem ten sensor i już spierdzielam z jaskini jakby mnie kontroler gonił (bo jego się obawiałem przez tą jaskinię na Zatonie) xd. Jeszcze raz wielkie dzięki ;)
EDIT3: Wróciłem do Kordonu, oddałem gościowi część i teraz mam czekać. Z nudów zajrzałem do tej skrzynki na półce obok Ermaka (nwm jak ma w PL na imię bo gram na ENG) i znalazłem tam granatnik GP-25. Nasuwa się pytanie: czy w tej skrzynce co jakiś czas pojawiać się będą przedmioty? Tak z ciekawości pytam :)
EDIT4: To samo co powyżej obok Medev... Mede... yyy... no, wiecie o kogo chodzi (bym miał po polski to bym napisał a od jego imienia po angielsku oczy mnie bolą :|). Ponawiam więc pytanie: w tych skrzynkach itemy się co jakiś czas pojawiają? BTW Będzie medal za ilość edycji posta? xd
Ostatnio edytowany przez astro919, 15 Cze 2014, 21:33, edytowano w sumie 1 raz
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez Pangia w 15 Cze 2014, 21:31

Ja tam się jak debil ostrzelałem, tylko że tej miny po prostu nie widać. A granat należy rzucić w okolice połowy przejścia.
astro919 napisał(a):Z nudów zajrzałem do tej skrzynki na półce obok Ermaka (nwm jak ma w PL na imię bo gram na ENG) i znalazłem tam granatnik GP-25. Nasuwa się pytanie: czy w tej skrzynce co jakiś czas pojawiać się będą przedmioty? Tak z ciekawości pytam :)

Akurat SGM ma moim zdaniem bardzo fajny patent, mianowicie we wszystkich skrzynkach może się losowo coś pojawić. Bandaż, apteczka, antyrad albo luneta SUSAT w parze z granatnikiem. Ogółem warto skakać, warto zaglądać.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive astro919.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Sigerous Mod COP] SGM Mod

Postprzez astro919 w 15 Cze 2014, 21:36

Akurat zedytowałem poprzedni post kiedy przeczytałem twój xd Znowu dziękuję za pomoc. Ja tą minę widziałem (za drugim razem bo nie szarżowałem bezmyślnie) nawet po wyłączeniu tej opcji. Co ja bym bez tego forum zrobił... ;) Jak będę mógł to stawiam ci kozaka (limity czasowe :/) ;) A co do patentów to wkurza mnie ten "patent" z anomaliami z d**y na drodze (Kordon, Bagna) :mad: Ale da się jakoś żyć.
Nudy :/
X-Ray jest jak polskie drogi - dziurawy i co chwila wywala :/
Awatar użytkownika
astro919
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 08 Cze 2014, 23:13
Ostatnio był: 18 Sty 2016, 23:56
Miejscowość: Bydgoszcz
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość