[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Gizbarus w 12 Cze 2014, 15:30

To zajmijcie się czymś pożytecznym, a nie tylko ja te małe sępy w gnieździe otwieracie gęby i czekacie na gotowe - jeszcze do tego marudząc... Patch wyjdzie, to będzie. Doceńcie chociaż trochę wysiłek i poświęcenia ekipy, która się tym zajmuje. Założę się, że woleliby siedzieć teraz w domu z rodziną/przed tv/nad jeziorkiem/inne, niż sklecać patcha dla bandy dysydentów, która nie potrafi od tygodni pisać nic innego, jak tylko "kiedy paaaaacz? jeeeny jak długo... sam bym jusz go zrobił w godzine loool" :facepalm:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, Adik, Sivert, utak3r.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez paintball_0 w 12 Cze 2014, 18:26

Nie róbcie tego patcha, i tak nikt w Lost Alpha już nie zagra.

Ci co przeszli, teraz szukają modów z ulepszeniami rozgrywki, ci co zagrali ale nie przeszli są zniechęceni błędami. Ci co nie zagrają to i tak już nie zagrają, a ci co niby czekają na patcha zaraz się znudzą i zapomną o modzie. Na tego waszego patcha czeka co najwyżej tyle osób co regularnie marudzi w temacie. Opłaca się robić dla czterech, pięciu marud co im i tak patch się nie spodoba? No właśnie nie opłaca. Więc nie róbcie i wszyscy będą zadowoleni, a mod popadnie w zapomnienie.

Lepiej? :E

Za ten post paintball_0 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, tt44, Pangia, Johnlock.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez ZiomB w 12 Cze 2014, 18:38

Wypraszam sobie, ja czekam na patcha a nie marudzę. :caleb:
paintball_0 napisał(a):i tak nikt w Lost Alpha już nie zagra.

Nikt? Moim zdaniem prawdziwa zabawa z LA dopiero się zacznie po wypuszczeniu SDK. :E
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Fr0zeN w 12 Cze 2014, 18:53

paintball Polska nie jest jedynym państwem na ziemii, jest jeszcze Rosja, Anglia, USA, Rumunia, Francja i wiele, wiele więcej którzy mają zapalonych graczy w Stalkera więc nie pieprz głupot, że robią to dla 5 marud bo tych ludzi są setki jak nie tysiące.
Fr0zeN
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 18 Maj 2012, 19:26
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 23:22
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez utak3r w 12 Cze 2014, 20:04

Nasze małe forum to tylko mały skrawek ludzi zainteresowanych LostAlpha - tak więc twój argument jest inwalidą :tm:.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Fenishi w 12 Cze 2014, 20:45

Mam (być może nietypowe) pytanie: czy są jakieś szanse na stworzenie Lost Alphy w wersji "Misery"? Sądzę. że chłopaki odpowiedzialni za tego moda do Zewu mieliby tu o wiele więcej pola do popisu, a jeszcze więcej zwolenników ;) Ja w każdym razie bardzo chętnie bym pograł w coś takiego.
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez utak3r w 12 Cze 2014, 20:49

Mówisz o porcie Misery do LostAlpha? Jeśli tak, to pytaj w odpowiednim wątku (Misery).
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez paintball_0 w 12 Cze 2014, 20:59

No ale zaraz zaraz. Przy wielu okazjach była mowa, że stalker.pl to największa strona w Polsce poświęcona grom z uniwersum stalkera. Nawet na głównej na fejsie jest to napisane! A skoro największa, to i największy odsetek osób interesujących się stalkerem właśnie tutaj przebywa i tutaj się wypowiada. Czyli wszędzie indziej jest znacznie mniej, prawda? No bo to by było logiczne, nie? Czyli jeśli tutaj będzie z 10 osób, to na innych sajtach będzie mniej. A ile tych sajtów łącznie będzie? 10? 20? 1 000 000? Czy aż tyle razy pobrano moda i patcha? Są dostępne jakieś statystyki?

Dobra, koniec żartów bo już i tak przeholowałem. U3, bronisz swojej pracy i ja to szanuję ale to że ludzie się dopytują co i rusz o patcha świadczy raczej o pozytywnym fanostwie niż o chamstwie i krytykanctwie. Tak więc czil ałt, tylko żartowałem. :)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Gizbarus w 12 Cze 2014, 22:11

farbakulka_0 - chodzi też o to, w jaki sposób się dopytują. Jak już mnie zaczyna wkurzać marudzenie "a bo coś długo ten patch wychodzi..." (gdzie miałem/mam zerowy udział w powstawaniu moda), to jak muszą czuć się ci, którzy go robią. Nie wiem, jak reszta ekipy, ale po U3 i CC widać, że chłopaki żyją tym projektem - co jednak nie znaczy, że chcą nad nim spędzać każdą chwilę życia, no nie?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Wiewi0r w 12 Cze 2014, 23:18

@Fenishi, był temat w wątku Mizerji poruszany - raczej nie będą się przenosić z silnika COP, ale Trikster pisał, że czekają (a my z nimi) na Call of Chernobyl - ma dorzucić stare mapy do X-Raya w wersji Zewu. Wtedy, pisze T., (jeżeli wyjdzie), to prawdopodobnie czeka nas Wielkie Misery 3.0 ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fenishi.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez Cromm Cruac w 13 Cze 2014, 00:08

paintball_0 napisał(a):stalker.pl to największa strona w Polsce
No właśnie, w Polsce. Jak zapewne się orientujesz na Polsce świat się nie kończy :P

paintball_0 napisał(a):Czy aż tyle razy pobrano moda i patcha? Są dostępne jakieś statystyki?

ModDB:

Image

gameupdates.org:

Image


To są staty tylko z ModDB i gameupdates.org, czyli oficjalnych kanałów dystrybucji LA. Sprawdzenie ile osób pobrało to np. z ruskich torrentów jest niewykonalne.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez MetalowyStalker w 13 Cze 2014, 06:49

Wiewi0r napisał(a):@Fenishi, był temat w wątku Mizerji poruszany - raczej nie będą się przenosić z silnika COP, ale Trikster pisał, że czekają (a my z nimi) na Call of Chernobyl - ma dorzucić stare mapy do X-Raya w wersji Zewu. Wtedy, pisze T., (jeżeli wyjdzie), to prawdopodobnie czeka nas Wielkie Misery 3.0 ;)


Pierwsze słyszę.. To ciekawie się zapowiada bo w zewie nie ma co robić nawet na misery. Mogliby dać w instalatorze więcej opcji jak wybieranie absolute nature 3 bo te miserowe tekstury są brzydkie (imo) i strasznie mulą piecyk. No i prawdziwa zona w lato to coś niesamowitego w grze tym bardziej.

No i oczywiście trafiłem na bugtrapa w LA viewtopic.php?f=129&t=23212&start=36#wrap

:

Rzeczywiście coś podejrzanie omijały mnie te bugi...

Image

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) D CPU 2.80GHz [GenuineIntel], F15/M4/S7, 2799.00 mhz, 100-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53803 files cached, 8244Kb memory used.
Init FileSystem 5.253099 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5565, May  1 2014

EH: E52F6BF982292D12899856B86928CEA3

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[3044208 K], reserved[21332 K], committed[80124 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17066 K], process heap[17066 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7337 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A20]: NVIDIA GeForce GT 220
* GPU driver: 9.18.13.3523
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2302 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'la_shaders\ufp_blend'
! Version conflict in shader 'particles\add'
! Version conflict in shader 'particles\alpha_add'
! Version conflict in shader 'particles\blend'
! Version conflict in shader 'particles\blend_hard'
! Version conflict in shader 'particles\dark'
! Version conflict in shader 'particles\set'
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[2796048 K], reserved[39404 K], committed[310212 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[117830 K], process heap[117830 K], game lua[3467 K], render[256 K]
* [x-ray]: economy: strings[6917 K], smem[0 K]
"c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 125927 K
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 121207 K
$ LA_DBG:[12687] Game_Start: Engine v1.3001(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 450 ms
* phase cmem: 125697 K
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 125636 K
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 33001 objects are successfully loaded
* Loading Store...
$ LA_DBG:[12687] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[12687] load_storehouse: size=[16]/[2874]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[12687] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[12687] Game_Init: Ver=[1.3001] Build=[5529=>5529] MemUsage=[16744.508]kB
$ LA_DBG:[12687] GameTime=[08:09:25] Map(36)=[la13u_oso], MapSaved(28)=[la09_swamp], knowMaps=[13]
* Log file has been saved successfully!
* Game theocean_autosave is successfully loaded from file 'c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\theocean_autosave.sav' (8.090s)
* phase time: 8089 ms
* phase cmem: 181257 K
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 181340 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 181388 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 181388 K
* phase time: 244 ms
* phase cmem: 184630 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader add_point
compiling shader simple_point
compiling shader add_spot
compiling shader simple_spot
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader vert_point
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_def_point
compiling shader model_def_spot
compiling shader model_distort4glass
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader avg4
* phase time: 79 ms
* phase cmem: 187873 K
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 40919 verts, 1278 Kb
* [Loading VB] 22065 verts, 689 Kb
* [Loading IB] 720129 indices, 1406 Kb
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 187881 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 187958 K
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 187958 K
 WARNING: Occlusion map 'c:\games\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la13u_oso\level.hom' not found.
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 187958 K
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 187966 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 203289 K
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CTexture::Load
[error]File          : ..\xrRender\SH_Texture.cpp
[error]Line          : 216
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open video stream
 

stack trace:

001B:6B68461F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
001B:772F3327 ntdll.dll, RtlTryEnterCriticalSection()
001B:772F3352 ntdll.dll, RtlTryEnterCriticalSection()
001B:772E510C ntdll.dll, ZwQueryInformationFile()
001B:772F2312 ntdll.dll, RtlQueryPerformanceCounter()
001B:6F936938 d3d9.dll
001B:6F93E921 d3d9.dll, Direct3DCreate9Ex()
001B:6F93E950 d3d9.dll, Direct3DCreate9Ex()
001B:6F992BA3 d3d9.dll, Direct3DCreate9()
001B:6F98692F d3d9.dll, DebugSetMute()
001B:6F96918C d3d9.dll, DebugSetMute()


Po rozmowie z doktorem na bagnach i cutscence gdzie dostajemy ataku migreny :D (czerwony ekran) wczytywanie i bugtrap. Co ciekawe stworzyło mi autosave z dziwnie nazwaną lokacją (litery i cyfry) oczywiście utknąłem. :facepalm:
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości