[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez ZRIEL w 09 Cze 2014, 03:21

Hmmm, a może ekipa od Misery zrobiła dodatkowy "ficzer" w alife i np. npc zmieniają frakcję? Gość mógł być kiedyś bandziorem, ale skruszał i do np. powinności poszedł , a jak cię zobaczył to przypomniał sobie że kiedyś mu kumpli ubiłeś i do niego też strzelałeś :)
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 09 Cze 2014, 12:00

@alex - z najdalszego wagonu. Snajpera była bez upgradów, tylko celownik podrasowałem u Kardana. Odrzut w Swd jest malutki, w Smoku cały celownik idzie do góry, ale można to nieco. zmniejszyć modyfikacjami. Sako znalazłem raz tak zniszczone, że sprzedałem nawet nie patrząc jak strzela więc nie wiem jaki odrzut ma.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 09 Cze 2014, 13:47

Dzięki za odp KOSHI
W wolnej chwili z save z gry gdzie wcięło mi Topola zrobie sobie poligon doswiadczalny z karabinami snajperskimi do testów a w świeżo rozpoczętej grze poszukam tego Smoka i zobacze jak sie z niego strzela.


edit
Sprawdziłem jaka jest różnica przy strzelaniu z SIGa snajperskiego z tłumikiem i bez.
Jednym słowem: OGROMNA.
Z tłumikiem NPC sie kręcą i nie wiedzą skąd strzelam za to bez tłumika kolesie padają jak muchy po 2 strzałach.

Ponadto tak sobie pomyślałem że Misery byłby fajnym freeplayem w klimatach The Walking Dead. Nie wiem czy kojarzycie serial ? - chodzące trupy, bandyci, trupy, ludzie, jeszcze więcej trupów...
Wystarczy wykasować mutanty, zostawić dziki, psy i mięsacze i dodać masę trupów która by nie strzelała ale atakowała gracza. Zmniejszyć ilość amunicji i broni, zostawić AK i emki, dubeltówki i z 1-2 rodzaje snajperek, nadal by byli bandyci i najemnicy oraz inni ludzie (stalkerzy). Pusty Skadowsk który mógłby stać sie nowym domem po tym jak by się nam udało uratować kilku ludzi...
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 11 Cze 2014, 09:19

Pomysł z dodatkową opcją (coś w stylu Dark Road) jako Walking Dead z ratowaniem ludzi to bardzo fajny pomysł ;)
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Cze 2014, 18:12

Tak się nad tym ostatnio zastanawiałem.
Budzimy się identycznie jak w Dark Road, trupy nie strzelają wiec nie byłoby tak ciężko, dolne wejście do Skadowska byłoby zablokowane - jedyne wejście to po motorówce. Dochodzimy do Skadowska, nikogo nie ma, zaczynamy myszkować i znajdujemy jakiś karabin, ewentualnie dubeltówkę, pare sztuk amunicji, nóż, jakaś puszka żarcia.
Można byłoby też podczas przeszukiwania natknąć sie na trupy i je wykosić zanim udałoby nam się zająć Skadowsk.
Przykładowo takim żarcikiem by było np jakby Brodacz, Sowa ewentualnie kilku innych NPC było trupami i trzeba byłoby ich niestety zabić.

Potem zaczęlibyśmy myszkować po Zatonie, byłyby nowe schowki, zero pomocy i najpierw byłoby mało zombi a potem coraz więcej. Od czasu do czasu pojawiałyby się postacie które można byłoby uratować. Jedna mogłaby sie zająć np handlem. Na początku byłby baardzo ubogi, to na graczu by spoczywał ciężar szukania nowych itemów. Handlarz miałby np pomocnika - złota rączka coś na zasadzie Kardana, tzn znosimy broń i mamy do wyboru, mozemy sprzedać za kasę przy czym im więcej sprzedamy tym niższa cena - prawo popytu/podaży albo mozemy oddać w zamian za jakiś rabat przy naprawie. Rabat jest za to ze koleś broń od nas ma gratis, czyli części do naprawy za free.

Raz na jakiś czas Skadowsk byłby oblegany przez zombie i o ile nie dałyby rady wejść do środka a my moglibysmy z mniejszym czy wiekszym powodzeniem zeskoczyć z niego to o tyle dotarcie do Skadowska wiązałoby sie z tym ze trzeba byłoby się przebijać przez nich.

Rany, zadrapania, skaleczenie przez nich kończyłyby się śmiercią gracza. Do tego dochodziliby bandyci którzy jak w oryginale chcieliby zabrać broń, pożywienie. Spotkanie każdej postaci wiązałoby się z podjęciem decyzji czy pomóc czy zabić.
Można byłoby zabijać każdą po to tylko aby ja obrabować ale z drugiej strony człowiek który przez długi czas nie widział nikogo żywego chyba wolałby mieć jednak jakiegoś kompana. Apteczka byłaby dobrem i wtedy człowiek by się zastanawiał czy oddać mu ostatnią apteczkę....

Kto wie można byłoby być niczym dobra wersja Gubernatora :-) czyli Skadowsk by był miejscem ludzi którzy sie uratowali i tętniłby prawdziwym życiem :-)


edit
Apropos znalazłem pewien drobiazg - nie do końca jest zsynchronizowany karabin m4 czyli mlr300 o ile dobrze pamiętam z tłumikiem - tłumik w ikonkach jest odrobinę za wysoko, nie na linii lufy. Nie żebym sie czepiał ale moze komus bedzie potrzebne info do następnej łatki.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 11 Cze 2014, 19:43

Panowie, nie pomyliły się wam gry i uniwersa? :E
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 11 Cze 2014, 20:17

The Walking Dead to bardzo fajny film. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon. Ale tutaj? W Zonie? Takie coś? Mutant powstały przez promieniowanie, a w filmie jak na razie nie wiadomo skąd. Lepiej by było zwiększyć ilość zombie i miejsca, w których się spawnują :idea:
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Cze 2014, 20:54

@ Wiewi0r
Nieee, no przecież Misery to wymarzony freeplay a The Walking Dead super serial nawiązujacy do tematyki Zombie gdzie bardzo mocno są zaakcentowane sytuacje gdzie widać jak ważny jest charakter człowieka, to czy jest dobry czy zły, co przeżył, jak bardzo jest wytrzymały itd
Ale na poważnie - czasami czytając ten wątek widzę jak niejedną osobę ponosi fantazja i pisze co go interesuje. W sumie to jeden z ciekawszych wątków na forum. A że mam sporą wyobraźnie i chyba minąłem się z powołaniem - powinienem zostać scenarzystą albo pisarzem to wypączkowała taka myśl o Walking Dead.

@ Don Wano
W sumie to wystarczyłoby tylko skasować niektóre mutanty, zmienić itemy jakie NPC mają po śmierci, wykopać ileś NPC z rozgrywki, stworzyć linie fabularna ....
Jak tylko rozgryze jak to się robi cos takiego sam zmontuje - bedzie gotowe na 2076 :-D
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 12 Cze 2014, 18:02

@alex_dragon - czekam z niecierpliwością ;) swoją drogą tak jak mówisz wykonanie tego na bazie Stalkera nie jest niewykonalne ;) ale cóż, są tacy którym pomysł się podoba, są tacy którym nie, każdy ma swoje zdanie, prosta sprawa ;)
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 13 Cze 2014, 00:34

Bracia Stalkerzy, lipa. Snajper chyba nie jest klasą dla mnie. :(
Jakoś w 3d to strzela, chuchro, maski nie ma...
A może po prostu chciałem za wiele zrobić na początek?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 13 Cze 2014, 12:26

Jakiej maski ?
Strzelać trzeba się nauczyć :-D bez obrazy ale na początek ja też słałem kulami na prawo i lewo i się dziwiłem dlaczego nie padają.
To jest jak w strzelaniu w ASG, zabawkę trzeba wyczuć, wiedzieć kiedy i jak strzelić nad postacią. Trzeba grać jedną bronią a nie zmieniać co chwilę na inną.
Dla mnie nie ma lepszej zabawy jak zdejmuje jednym strzałem gościa który biegnie celując nad nim i z lewej strony.
W czym tkwi u ciebie problem ?
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 13 Cze 2014, 12:44

Balistyka w stalkerach jest prosta i przewidywalna, kwestia wprawy i będzie można wymiatać. Szkoda że nie opłaca się jak narazie posiadać snajperek chyba że na pojedyncze cele w egzoszkieletach. Czekam aż wyjdzie ten mod od dzisiaj http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl +Pojazdy i wtedy potencjał Misery zostanie wykorzystany w 100%
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości