[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Mars713 w 03 Cze 2014, 19:59

Dzięki śliczne :D
Zaraz sprawdzę, zmyliło mnie bo jest też alternatywny standardowej długości.
Przynajmniej w grze tak stoi opisany. Kminie configi :)
Przy okazji, prośba o podmianę grafik unikalnych spluw od Żwawego.
MP5tkę na 0.45 ze dwa razy sprzedałem bo wygląda jak zwykła.
W końcu zamieniłem parametry w MP5 alt (czarno/beżowy),
teraz aż miło wziąć w łapy.
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 03 Cze 2014, 20:06

Mars713 napisał(a):Mam pytanie. Szukam obciętego TOZ'a w configach, jak to się tam zwie?
Z ochotą zamieniłbym go z BM16 ze 102 schowka ;) Raz trafiłem przy n-tym przejściu.
Potem nie miałem już tyle szczęścia. A to jedyny shotgun po którym przy ukucnięciu,
niemilce latają do sufitu :E

Co do snajperek, polecam SVD alt (czy jakoś tak) bez lunety. Po pełnym upgradzie na płaskość lotu pocisku
i małym myku z dodaniem zoomu do celownika PSO, kosi całe ZUO z początku rur przy leśniczówce na dwa/trzy magazynki. Naturalnie najpierw trzeba się pokazać przy Zakładzie żeby się Najemnicy zrespili.

A swoją drogą, dalibyście już spokój z tymi płaczami
"Noe nie żyje, Topola ubili, jak ja będę żył bez kompasu"
No ile razy można te pierdoły ratować, byli ciency-gryzą glebę, sorr, takie życie ;)
Mod jest nastawiony na free play, zadania to tylko pozostałość po podstawce, opcja znaczy.
Im szybciej się przestawisz, tym przyjemność z gry większa.
Sztampa zabija fun, nie tylko w grze.
Mój Guru Swierkster (Zdrówka Wariacie ;) ) no ten to potrafi się bawić, kosić kosą, karmić zombi,
wysadzać pijawki, ganiać się z Gryfem (chimerą znaczy), uczyć Monolit latać. Aż miło popatrzeć.

Także Pany, zlewka na questy, pomysł na fan i sami zobaczcie co z gry można wyciągnąć.
A można wiele. Gwarantuje.


Toz34 obrzym tak to się nazywa, gdzie to jest nie mam pojęcia ale dopiero co wlazłem do prypeci i tam w tunelu po włączeniu prądu gdy wyskoczyły łebki od monolitu, to jeden miał go przy sobie.

Co do freeplayu to ja robie zadania i to wszystkie a potem dopiero przychodzi czas na freeplay. Jednak nie ma za wiele do roboty poza zadaniami, respią się co prawda stwory i ludziska ale ile można ich zabijać? Ja aktualnie mam PKM Zulusa egzoszkielet AKM i masę innych pukawek w stanie idealnym i to ulepszone. Teraz to tylko mi zadania zostały a potem od czasu do czasu se gierke odpale i pogram na trybie swobodnym czyli w/w freeplayu.

Jak z snajperką to nie powiem bo gram szturmowcem więc preferuje broń szturmową wyposażoną ewentualnie w lunete i powiem że AKM daję radę po wymaksowaniu (tylko nie zmieniajcie kalibru bo broń straci na mocy albo mi sie wydaje)


Artefakty są strasznie irytujące i nie warto ich zbierać. Przeciwnicy często mają przy sobie ołowiany pojemnik z niespodzianką w środku.

Już w jupiterze w fabryce jupiter napotkałem sporą grupę stalkerów ostrzeliwujących się z bandytami i zoombie + stado psów. Spore mieli przy sobie itemów... Nawet zestaw do ,,ciężkich" (od 40%) napraw kombinezonu x3 kosztuje to kilkadziesiąt tysięcy. Tak samo nie raz natrafiłem na zestawy naprawcze do broni krótkiej jak i długiej (AKM, AKS itp) wychodzi więc na to. Że nie trzeba nawet kupować nowych broni. AKM polecam cholernie, szatan się wcale nie zacina albo to jakiś bug...

Ogółem wrażenia świetne, obym nie utknął w tym samym miejscu co kiedyś. Gdzieś tu pewnie jeszcze jest mój temat jak utknąłem w jakieś misji w prypeci ,,szukaj sygnału" czy coś w ten deseń.

Miłego polowania stalkerzy. Polecam mordować wszystko i wszystkich bez skrupułów, szybko się można wzbogacić. :wódka:
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez ZRIEL w 03 Cze 2014, 22:03

Witam wszystkich, jako że ostatnio wróciłem po 2 letniej przerwie do stalkera(skusiła mnie Lost Alpha którą zdążyłem już skreślić) a rzeczona Lost Alpha doprowadziła mnie do szewskiej pasji(wiele modów jeszcze powstanie zanim da się w to komfortowo pograć), natomiast L.U.R.K 1.2 ma dopiero się pojawić, postanowiłem więc sprawdzić co słychać nowego w temacie CoP. Liczyłem na nowszą odsłonę S.M.R.T.E.R ale ten mod o dziwo jest martwy, i tu trafiłem na wynoszony wręcz pod niebiosa MISERY. Zainstalowałem mod wraz z polecanymi fixami do wersji 2.1 odpaliłem grę wybierając opcję "Ciemny Zaułek"(lubię jak jest ciekawie i ciężko, wciąż testuję nowe konfigi modów do Fallout New Vegas z Project Nevada jako podstawą) i .. stwierdzam że ten mod miażdży cohones ! :D Aczkolwiek Ciemny Zaułek jest jak dla mnie zbyt ciemny, dlatego zacząłem grę od nowa "normalnie" i może jak już ją przejdę raz i ogarnę "co z czym" to spróbuję ponownie w tym trybie. Jak na razie to mi tylko jednej rzeczy brakuje - mianowicie paru broni na które liczyłem już w modzie S.M.R.T.E.R : mianowicie H&K CAWS,Kriss Super V, AA 12(może robić i za strzelbę i za granatnik) a wszystkie te oddał bym za Baretta M468 , no ale mam nadzieję że może go jeszcze w grze kiedyś zobaczę.

Edit : z racji trudności rozgrywki w modzie przydało by się jeszcze czołganie.
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 03 Cze 2014, 23:38

@ ZRIEL

Stalker to nie cod mw3. Uzbrojenie w większości jest z bloku wschodniego nie licząc odmian SG, m16 i kilku innych które też nie są nowinkami technicznymi a mimo to i tak bieganie z m4 trochę psuje klimat. Nie wspominam już o Krissie, CAWS albo tym barrecie które są używane przez elitarne jednostki specjalne na świecie ale w warunkach brudnej, biednej zony gdzie zjada się mięso mutantów a potem przepala połową paczki fajek aby promieniowanie Cię nie zabiło takie jednostki broni po prostu nie pasują. Misery to misery, nie ma tu miejsca na zabawki. :)

Czołganie to LCTRL+LSHIFT
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez ZRIEL w 04 Cze 2014, 00:13

Dzięki za podpowiedź z czołganiem. Btw - widzieliście ? http://pclab.pl/news58022.html
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 04 Cze 2014, 02:39

@ ZRIEL
Niech wyjdzie Call of Chernobyl a potem dopingujmy aby team który stworzył Misery zajął sie tworzeniem Misery 3 i mam w nosie inne produkcje. Nie ukrywam, w Misery jest coś takiego co przyciąga człowieka.
Zacząłem jeszcze raz i teraz mniej więcej wiem o co biega.
Jak biegałem z Stalkerami i zabijałem mutanty, to bandyci/najemnicy załatwili Stalkerów na Szewczence i Noego. Jak zignorowałem mutanty i trzymałem się Szewczenki to i udało mi się bandytów utłuc i Noego odwiedzić. Czyli "główne" zadania mam z głowy, teraz mogą padać. Muszę jeszcze pamiętać aby po wejściu do nowej lokacji od razu uderzyć do naukowców ale co tam.
Brakuje mi troche moich spluw ale pierwszy dzień w zonie to blisko 40k uzbierane, całkiem nieźle biorąc pod uwagę ze sprawdziłem ledwo z 10 schowków.

Co do narzekania na śmierć Topola i reszty to przepraszam ale jak sie staram to wpienia mnie fakt że coś idzie nie po mojej myśli nie dlatego ze dałem ciała ale ze po prostu nie wyszło bo balans jest minimalnie niedopracowany, naprawdę minimalnie.

Co do uzbrojenia to nie wiem jak innym ale dla mnie pojawienie sie broni typu Barett czy jakieś super zachodniej pukawki mija sie z celem. Jest masa modów gdzie nawtykane jest sporo żelastwa, na yt wystarczy poszukać sobie filmików - jak widzę działko Vulcan to po prostu chce mi sie śmiać. A Misery to Misery, wszystko na swoim miejscu. Nieważne, co osoba to gust.

Ciemny zaułek nie jest taki ciężki, fajnie sie gra z nożem i paroma drobiazgami, kiedy trzeba do wszystkiego samemu dochodzić :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 04 Cze 2014, 12:12

Dokładnie. Ciemny zaułek to idealny początek gry w misery. Zwinąłem makarova, wyskoczyłem przez okno, na skadowsku wziąłem robotę od bandytów z napadem na ten bliźniaczy statek i poczekałem chamsko aż stalkerzy wszystkich wystrzelają po czym pozbierałem broń, przeszukałem kilka schowków i już miałem przy sobie trochę sprzętu miernej jakości, jedzenia i mogłem leciec na pogłębiarkę :D
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez CzechovWolny w 04 Cze 2014, 14:44

Pozwólcie, że wpie*dolę się w temat. :Świeżakniewpierdalajsie:

Ciemny zaułek to dla mnie kpina...Jeden z najlepszych agentów SBU przyjeżdża do Zony z makarovem, nożem i odznaką? Nawet bez UPD? I gdzie tu jest ku*wa logika...
Bardzo na plus jest najebanie wielu przedmiotów. Kilka rodzai papierosów...miazga! Ceny też są niczego sobie. Jest w końcu jak powinno być - 15 naboi - 810RUbli dawaj, jak nie stać to wypie*dalaj. HUD również mnie rozpie*dolił. Oznaka deszczu (ekran HUDU pomarszczony) jest piękna i chce się grać.
A jednak...oczekiwałem od Misery poziomu trudności mniej więcej takiego:
"hahahaha sku*wiel mnie je*nął jedną kulką od makarova i mi przebiło egzoszkielet hahaa XD"
Tym czasem zaatakował mnie pies, 4 razy mnie ugryzł na początku gry a ja żyję. Ależ realizm. Sorry.

OCENA MODA: 9.0 - Za ciemny zaułek bez sensu oraz za tylko lekko podwyższony poziom trudności.

Wiem, jestem pojebem, bo dla mnie ten mod jest prosty. Trzeba po prostu patrzeć na kroki i używać non-stop twardego zapisu i można grać i grać...i nie umierać.

Za ten post CzechovWolny otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
CzechovWolny
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Sie 2012, 08:05
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 23:28
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -6

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 04 Cze 2014, 14:56

CzechovWolny napisał(a)::Świeżakniewpierdalajsie:
Ciemny zaułek to dla mnie kpina...Jeden z najlepszych agentów SBU przyjeżdża do Zony z makarovem, nożem i odznaką? Nawet bez UPD? I gdzie tu jest ku*wa logika...
Tam, gdzie się nie chciało czytać. Ciemny Zaułek to alternatywny start gdzie przy wejściu do Zony dostałeś w łeb i zostałeś okradziony ze wszystkiego poza kozikiem. Tak, że zrób jak napisałeś: :Świeżakniewpierdalajsie:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 23:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 04 Cze 2014, 15:41

Z drugiej strony Barett jako zabawka do kupienia za sto milionów u Żwawego (zaraz, przecież ten koleś sprowadza egzotyczne pukawki?) to niegłupi pomysł ;)
Sprzęt jako niemożliwy do trafienia w normalnej rozgrywce, żeby nie psuć klimatu osobom wrażliwym na tym punkcie, za to jako opcja dla bilionerów, ot taki smaczek, uważam za całkiem ciekawy ;) co o tym myślicie? ;)
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 04 Cze 2014, 16:18

Nie. Trzeba by zrobić opcję u Żwawego na zamawianie amunicji (nie wyobrażam sobie, żeby jakikolwiek handlarz posiadał amunicję do niego), poza tym noszenie ze sobą antyczołgowego karabinu snajperskiego ważącego jakieś 15 kilo mija się z celem zważywszy na to, że nawet nie ma w Zonie celu, przeciwko któremu można by użyć takiej broni, bo przecież ani chimera, ani nawet pseudogigant nie są pancerne.

A, i jeszcze jedno:
ŹLE: :Świeżakniewpierdalajsie:
DOBRZE:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez ZRIEL w 04 Cze 2014, 16:47

Nietoper napisał(a):Z drugiej strony Barett jako zabawka do kupienia za sto milionów u Żwawego (zaraz, przecież ten koleś sprowadza egzotyczne pukawki?) to niegłupi pomysł ;)
Sprzęt jako niemożliwy do trafienia w normalnej rozgrywce, żeby nie psuć klimatu osobom wrażliwym na tym punkcie, za to jako opcja dla bilionerów, ot taki smaczek, uważam za całkiem ciekawy ;) co o tym myślicie? ;)

O właśnie o to mi chodziło, o możliwość sprowadzenia sobie tego karabinu, nie ukrywam że chodziło mi głównie o właściwości balistyczne amunicji którą strzela(6.8mm Remington SPC) można jej wziąć podobną ilość co 5,56(czyli więcej niż 7,62) ma bardzo płaską trajektorię - więc i celność dobra no i do tego ta moc obalająca ! Przy 6.8 SPC powinno starczyć średnio 1/3 ilości wystrzelonej amunicji w stosunku do 5,56 żeby powalić tego samego przeciwnika. Względnie mogła by być opcja przekalibrowania M16,M4 lub LR300 na amunicję Grendel(bo są takie zestawy w realu, przynajmniej dla całej rodziny pochodnych AR15) ale Grendel to bardziej dla snajperów - ma jeszcze bardziej płaską trajektorię 6.8 SPC a donośność i siłę przebicia(obalającą już nie) podobną do 7,62.

@CzechovWolny, jako świerzak wpie*dolę się : Ciemny Zaułek mi się podoba, aczkolwiek mogłi do tego zrobić film wprowadzający jak dostaje w łeb za sosną :E co do preferowanego przez ciebie poziomu trudności : sorry ale to mnie nie jara i nie jest realistyczne, wogóle dla tego nie gram w sporo konsolowych gier bo mechanikę polegającą na dopakowaniu przeciwników HP, daniu iim super obrażeń i super pancerza mnie nie bawi, a już wogóle śmieszą mnie gry gdzie trzeba znaleźć 1-2 konkretne punkty u przeciwnika które go "zabolą". Także takie podejście do poziomu trudności - czyli jak to napisałeś "sku*wiel mnie je*nął jedną kulką od makarova i mi przebiło egzoszkielet" uważam za nie dość że nierealistyczne to jeszcze żałosne, bo świadczące o braku kreatywności oraz zdolności programistycznych u twórców takiego "czegoś" .

Osobiście dziwię się że nikt nie rozwinął porządnie do dziś AI podobnej do tej z pierwszego Far Cry - ludki potrafiły cię oflankować(i to ukrywając się przy tym) potrafiły z głową używać granatów, wziąć z ziemi lepszą broń czy amunicję po poległym, chowały się za osłonami, ba ! nawet potrafili ściągnąć za osłonę rannego towarzysza i go wyleczyć(o sobie już nie wspominając) do tego nie byli bezmyślnymi kozakami i jak widzieli że przegrywają albo ciężko cię dostać to uciekali i/lub wzywali wsparcie. Dziś mamy rok 2014 , komputery 10 razy mocniejsze a AI nadal często jest gorsze. Moim zdaniem to wina twórców i.. ograniczeń sprzętowych konsol, z racji tych ograniczeń ładuje się w grę sporo prostych skryptów i uproszczoną mechanikę(zresztą większość konsolowych casuali nawet nie doceni bardziej skomplikowanej mechaniki) a żeby obniżyć koszta(bo gry są multiplatformowe) to i PC dostaje taką uproszczoną oskryptowaną do bólu mechanikę. A że większość dzisiejszych tytułów AAA to wyroby "rzemieślnicze" to też swoją drogą i tu lenistwo oraz rzemieślnicze podejście się ujawnia - bo po co tworzyć skomplikowane AI skoro można wszystko w prosty sposób oskryptować. I co z tego że prze te pierdyliardy skryptów optymalizacja leży ? no bo zamulają cpu i obciążają zbędnie pamięć - skrypt jest prostszy do napisania niż AI a najwyżej się da większe wymagania sprzętowe i tyle.

Kupę lat temu(wkrótce po pojawieniu się pierwszych kart PhysX) jakaś Izraelska firma pokazała osobną kartę do obliczeń AI - skończyło się na prezentacji tylko, a szkoda. Dziś mamy o wiele mocniejsze GPU które mogą liczyć dodatkowe dane, mamy wielordzeniowe cpu i to także w konsolach więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby zrobić porządne ai które będzie liczyć gpu albo osobny rdzeń cpu. Niestety lenistwo i brak umiejętności twórców dają znać o sobie, i właśnie dlatego ludzie nie wiedzą co to porządne ai i realizm więc chcą żeby im taki Makarov egzoszkielet przebijał zamiast tego żeby sprytny bandzior zakradł się i poderżnął nam gardło, albo poczekał aż pójdziemy spać i w nocy opier*lił cały dobytek. Takie niestety dziś mamy skrzywione i wypaczone(głównie przez produkcje multiplatformowe moim zdaniem) pojmowanie poziomu trudności, na szczęście są jeszcze moderzy dzięki którym zostaje naprawione to co twórcy spartolili lub pominęli. Nawet taki sandboxowy Fallout New Vegas z odpowiednią paczką modów stwarza spore wyzwanie(ai, zachowania zwierząt, handel, potrzeby takie jak sen,woda,zywność itp uzależnienia,choroby, mutacje popromienne) a i przyjemności z eksploracji gry więcej.

Dlatego mam nadzieję że zarówno twórcy gier jak i modów będą mieli na tyle umiejętności aby stworzyć mechanikę(w tym ai) potrafiącą wciągnąć gracza a nie zestaw prostych zamulających cpu skryptów + do tego "makarov przebijający każdy pancerz" u przeciwników i pierdyliard hp.

Sorry za tak długi wywód, ale nóż mi się w kieszeni otwiera jak czytam takie herezje - prze to właśnie gry wyglądają dziś tak jak wyglądają pod względem ai.


Edit: ktoś tu wspominał o przeszukiwaniu schowków na początku gry, a jakaś mapa tych schowków jest ?

Za ten post ZRIEL otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości