Exclusion Zone - The Game to polski survival horror, przenoszący graczy do skażonej czarnobylskiej strefy, który inspirowany jest grami, takimi jak kultowy Stalker. Twórcy produkcji, opartej na silniku Cry Engine 3, zapowiadają wstępnie jej pecetową premierę na 2015 rok. Exclusion Zone tworzy nienazwany jeszcze zespół pod przewodnictwem Piotra Szota, który wcześniej miał pracować nad symulatorami pojazdów szynowych. Celem deweloperów jest jak najwierniejsze odtworzenie geografii zony oraz jej charakterystycznych miejsc i budynków. Zapowiadają oni, że nad merytoryczną stroną produkcji czuwać będzie Krystian Machnik, założyciel witryny Napromieniowani.pl, który wielokrotnie podróżował na Ukrainę i dokumentował zamknięte tereny wokół elektrowni atomowej. Gra ma zostać wydana w trzech edycjach – polskiej, rosyjskiej i angielskiej. Nad obcymi wersjami językowymi czuwać będzie translatorski zespół Iron Squad. Twórcy w tej chwili poszukują zainteresowanego wydawcy oraz pracują nad wczesną grywalną wersją alfa.
W Exclusion Zone - The Game wcielamy się w turystę zwiedzającego opuszczone okolice miasta Prypeć. Jak się szybko okaże kryje ono wiele niespodzianek oraz niebezpieczeństw, nie tylko związanych z groźnym dla zdrowia poziomem promieniowania. O samej rozgrywce nie wiadomo zbyt wiele poza tym, że gra ma być rasowym survival horrorem. Sądząc po opublikowanych screenach, Exclusion Zone przypomina obecnie bardziej mod dla Crysis 2 niż samodzielną produkcję, w oczy rzuca się np. identyczny co w shooterze Cryteka interfejs. Jak bardzo tytuł zmieni się w najbliższych miesiącach zależy od wysiłku twórców oraz tego czy znajdą kogoś kto pomoże im w produkcji. Życzymy więc szczęścia i będziemy obserwować dalszy rozwój projektu.
powstaje duchowy następca bardzo popularnej w Polsce serii gier Stalker
gracza do charnobylskiej strefy
Kpuc napisał(a):stalker to ponury ciemny śmierdzący klimat a nie cukierki.
ZRIEL napisał(a):Może wypali a może nie. Ale wyjść powinna gra z jednego prostego względu : nawet jak gra będzie słaba to silnik Cry Engine 3 ma o wiele większe możłiwości niż poczciwy Xray(a i zoptymalizować go można nieźle). A na silniku z takimi możliwościami już moderzy będą wiedzieli co robić
xKoweKx napisał(a):Kpuc napisał(a):stalker to ponury ciemny śmierdzący klimat a nie cukierki.
A co ma do tego X-Ray albo CryEngine? Przecież to tylko shadery. Samo LA w DX10 pokazało jak bardzo cukierkowa może być Zona.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość