[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Mars713 w 01 Cze 2014, 14:29

Jeśli tak się dzieje, lepiej poświęcić chwile na ściągnięcie ponownie pełnej wersji.
Bywa że coś się źle zapisało. A ze sprawnym instalatorem Misery śmiga jak złoto.
Pomijając możliwość zadecydowania o wartościach ustawień. Cierpliwość popłaca.
Snajper Ci to mówi ;)
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Lebrenekka w 01 Cze 2014, 14:38

Odpal tylko instalator... Reszta sama wyjdzie podczas instalacji, nie trzeba nic wiecej robic. A ja rozwiazalem swoj problem, wystarczylo odpalic tylko jako Administrator. :facepalm:


Sorry nie widzialem posta, dzieki za pomoc!
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 01 Cze 2014, 14:51

kochane Misie
Po pierwsze pamiętajcie proszę aby pobierać Misery z pewnego źródła, nie chomików, ruskich turrentów, nie dziesięć plików itd tylko ze strony http://www.moddb.com
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery
Tutaj możecie pobrać całość
http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads

Po drugie - delikatna sugestia - jak nie instalowaliście wcześniej gry, zainstalujcie jak sugeruje team czyli nie wybierajcie max zasiegu czy cos innego, powód jest prosty - może wam coś nie zadziałać. Jak nie zadziała szukacie problemu lub wklejacie log w wątek i może uda się wam pomóc.

Po trzecie - gra trzeba uruchamiać jako ADMINISTRATOR !!!! najeżdżamy na ikonę gry, prawy przycisk, "uruchom jako administrator" i gramy. Odpalenie normalne nie skutkuje. (Prośba o wrzucenie tej info na pierwszą stronę do osób które mają dostęp.)

Po czwarte - drobna sugestia. Wiem że jest tego wątku kilkaset stron, sam przeczytałem uważnie każdą z nich. Wiem ze to dużo ale wiele odpowiedzi przewija się w cały czas. Przeczytacie ostatnie powiedzmy 10 stron, użyjcie opcji szukaj, albo wklejcie tekst błędu w google. Działa, dzięki temu mozecie trafić od razu na rozwiazanie.

Miłej gry,
pozdr Adam

@ Don Wano
Ja chwilowo przestałem grać w Misery, po tym jak padł Topol i zablokowane mam kilka misji chwilowo wziąłem na wstrzymanie. Co do wykrywacza trupów wg mnie to dobry pomysł ale nie ode mnie to zalezy. Żeby nie było za dobrze Misery team mógłby utrudnić i np dodatkowe opcje musiałyby być upgradowane. Np wiekszy zasięg, szybsze wykrywanie PDA trupów, trupy z exoszkieletem nie byłyby wykrywane albo po bardzo długim czasie... Zeby nie było za łatwo a team sie juz postara skoro ostatnio ktos wrzucił link jak chimery szybowały po niebie :-D

Traktuje Misery jako freeplay i może to jest błędęm, może gdybym leciał na złamanie karku to Topol by żył, Neo itd ale lubie sobie połazić po zonie. Dziś jedno zadanie plus polowanie, jutro drugie zadanie i polowanie, pojutrze tylko polowanie itd i w taki sposób posiedziałem w Zatonie 2 miesiace.

Dobra bez żartów.

Co do latarki to ja sie zastanawiałem czy przypadkiem nie można np spróbować dołączyć latarki do broni czyli np do AK czy emek. Oczywiście karabiny snajperskie czy maszynowe w typie RPK74 nie miałyby takiej opcji. Nadal byłaby dostepna opcja latarki czołowej.

Najbardziej by mnie interesowało usunięcie "błędów" z mojego pkt widzenia czyli latajace chimery albo dziki czy inne mutanty. Aby NPC nie były Terminatorami ale zadania nie były blokowane tak jak w przypadku Topola. Albo zeby były dodane sciezki dialogowe w przypadku znikęcia ważnego NPC.
Nie wiem czy i kiedy bedzie wydany patch do Misery, podejrzewam że wyjdzie jak wyjdzie, ważne aby po prostu były wzięte pod uwage nasze sugestie dotyczące mechaniki do gry.
Wiem ze to masa roboty i nie będę narzekał jak sie pojawi 10 czy nawet 5% ale byłoby miło :-)

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MetalowyStalker.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 01 Cze 2014, 14:57

:facepalm: Nie mogliście od razu napisać że trzeba uruchomić jako admin? Choć pretensje mam do siebie że debil na to nie wpadłem. A tyle pieprzyłem sie z tym.. Kombinowałem.. No nic teraz działa normalnie a ja mogę grać (chyba) choć wątpię by gra się w końcu nade mną zlitowała i oszczędziła mi tych cholernych crashy no ale już działa.

@up Jak najbardziej czytałem ostatnie 20 stron wiecej mi sie nie chciało. Wpisałem słowo crash i czytałem posty z wyników i nie znalazłem odpowiedzi zawsze dopiero pod koniec gdy brakuje mi pomysłów zakładam temat polecam ustawić alife na 200 bo te 100 więcej i zaczynają dziać się cuda.

Co do propozycji nie wiem czy to możliwe do zrealizowania ale zobaczyłbym latarki i bagnety które można zamontować do broni.

Dobra oby mogłem łaskawie pograć bez zbędnych incydentów.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 01 Cze 2014, 15:12

Nie wiem dlaczego nie jest to wpisane na pierwszej stronie.
Parę razy zwróciłem na to uwagę ale nikt nie reagował. Moze dlatego ze masa modów jest odpalana jako administrator i jest traktowane to jako naturalne. Nie wnikam, co do latarek i bagnetów.... powiem tak, w Misery jest od diabła itemów, to co my proponujemy to z nudów. Niektóre pomysły są fajne inne nie, jedne podobają się większej grupie ludzi inne pojedynczym osobom.

Zasada jest jedna - mod jest robiony POD TWÓRCÓW czyli można prosić, błagać, wyklinać a jak twórcy są twardzi to i tak nie wrzucą. Dlatego ja modyfikuję sobie na własną rękę mod AA2 + TT vandr'a i korzystam z pracy twórców Misery. Podmieniam sobie ikony przedmiotów, uczę się jak zmieniać opcje jakie mnie interesują, idzie mi to kiepsko z racji braku czasu ale lepsze to niz pisać do twórców: "no zróbcie coś"

Nieważne, zagraj w Misery, napisz jakie są twoje odczucia, jak jakiś błąd wyskoczy to można to albo naprawić albo przyjąć na klatę bo to jest Misery. Przygotuj się na ciężkie rozgrywki, zmianę strategi gry, tutaj nie ma sprintu i klikania na przycisk używania apteczek, tutaj nie ma wykrywacza w lornetce wrogich czy przyjaznych NPC, to jest Misery. A i propozycja aby zaczynać gre przed weekendem bo inaczej do pracy idzie sie totalnie niewyspanym.

pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez MetalowyStalker w 01 Cze 2014, 18:19

Wiem jakie jest misery. Grałem w pierwszą wersje tego moda (cud że kompa nie wywaliłem przez okno) potem było lepiej w bodajże 2.0 i 2 ileś beta z niedziałającym spolszczeniem. Teraz znowu sobie wróciłem do 2.1 bo lista nowości jest długa a gra ma znowu sens (polowanie na mutanty i smażenie mięcha na kuchence polowej, cudo. Modzik spoko choć brakuje mi trochę pojazdów choć są raptem 3 mapy to i tak pojazdy są niezwykle klimatyczne :P

Swoją drogą wróciłem też do tego moda bo stoje w miejscu z fabułą w LA a wzięło mnie na stalkera. I chętnie zobaczyłbym misery w lost alphie tam jednak ten mod ma prawdziwe pole do popisu. To chyba najlepsza wersja z wszystkich czasem mam nawet 120 klatek a zazwyczaj 30-40 na kilkuletnim kompie. Barman w końcu nie przyjmuje już tylko broni w stanie igła tylko wszystko nawet totalny złom z raptem pare % wytrzymałości. Gram już z 2 godziny i ani jednego crasha ani freeza. Normalnie wszystko śmiga cud i miód co tu dużo gadać choć to nadal mała piaskownica jak to w zewie. Zaton jupiter prypeć dowidzenia, koniec gry. W Lost alphie ten mod ciągnąłby się w nieskończoność :P

Co do latarek dodawanych jako ulepszenie (luneta, tłumik granatnik) to jest co prawda latarka na czoło ale fajnie by było dodać coś takiego do prawie każdej broni. Jakiś profesjonalny sprzęt + amatorka jak taśma klejąca i zwykła latarka do np kałacha czy toz34 ;)

Co do bugów to nadal w bazie bandytów obok mostu strzelają przez ściany w tunelu i schodzą przenikając przez podłogę nad wyjściem z tunelu to tyle jak narazie.
Image

O ciemności, jeśli tylko w Twych ramionach spocząć mógłbym
Na chwilę i z doczesnymi oczami
Ujrzeć Twój gasnący uśmiech
Awatar użytkownika
MetalowyStalker
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 27 Mar 2013, 10:27
Ostatnio był: 18 Cze 2017, 21:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 12

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 01 Cze 2014, 20:53

Jako, że to mój pierwszy post to kłaniam się nisko. Mimo, że w MISERY gram już długo i jestem obeznany w modzie to niepokoi mnie jeden bug. Uwielbiam grac snajperem i gdy w łapy mi wpadła snajperka ''Zielony Smok'' okazało się, że kule znikają po pokonaniu 30-40m. Kilka razy bardzo wnikliwie sprawdzałem czy to nie jest moja wina ale stojąc 50m od zombiaków czy jakichkolwiek innych postaci które są generalnie łatwe do zdjęcia to ani jedna kulka ich nie tknęła. O dziwo bug ten występuje tylko w zielonym smoku, rodzaj amunicji nie ma na to wpływu. Póki co od wczoraj gram od nowa i prowadzę typowy stalkerowski tryb życia. Każda sztuka amunicji jest na wagę złota, jem tylko to co upoluję i (zazwyczaj) usmażę i zarabiam jak się tylko da a już po wyczyszczeniu fabryki najemników złapałem snajperkę TGR-42 60% i strzela normalnie, w niej bugi nie występują. Czekam na porady, pozdrawiam
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 01 Cze 2014, 21:46

@ MetalowyStalker

Co jak co ale w tym modzie pojazdów wg mnie nie potrzeba, widziałem jakis mod gdzie rosyjskojęzyczny gracz śmigał po Zatonie ale to był śmiech na sali.
Co do "bugów" to są "bugi" i BUGI. Jedne drobne, irytujące, wkurzające inne doprowadzające do stanu wkurzenia, zależy od punktu widzenia. Pograsz dłużej to sie zorientujesz o co biega ;-)

@ zlyzuw
To jest właśnie Misery - jedni są w stanie dopaść Zielonego Smoka inni nie. Najlepiej aby wypowiedział się jakiś właściciel tego cuda i dał znać czy u niego ten problem też się pojawia.
50 m to trochę lipa jeżeli chodzi o zombiaki. Rozumiem że błąd dotyczy jedynie naszych umarłych braci a w mutanty kule wchodzą i je zabijają ?


Wracając do mojego problemu z Topolem.
Poprzednim razem byłem w kombinezonie wojskowym i myślałem ze to był powód dla którego nie mam ścieżek dyskusji ale nie. Kupiłem gumkę naukowców, poszedłem do bunkra i identyczna sytuacja. "Idź se do Topola" a Topol is dead. Jeden stalker stoi smutnie i czeka na kolegów którzy hasają w Krainie Wiecznych Łowów.
W ten radosny sposób moje długie miesiące w Zatonie poszły w .... Po prostu chyba WSZYSTKIE misje dla naukowców są zablokowane, chyba że pójde tam sam i zobaczę co się dzieje. Sprawdzę w wolnej chwili.

Mam do wyboru - czekać i czytać sobie wątki Misery aż do patcha gdzie Topol i reszta NPC będzie ukryta/podpakowana/nieśmiertelna itd albo zacząć jeszcze raz. Ponieważ traktuje Misery głównie jako freeplay to i tak będę siedział długi czas w Zatonie więc jak znowu jakiś NPC mi padnie to mnie chyba coś strzeli.
Albo zacząć jeszcze raz i lecieć po historii najszybciej jak się da.

Pytanie do kogoś znacznie mądrzejszego ode mnie.
Jak jest z tymi NPC i mutantami ?
Czy jak będę siedział CAŁY czas w Zatonie to mutanty nie zabiją mi Topola ?
Czy jednak będzie szansa ze koleś zginie ?

Będę wdzięczny za odpowiedź.
pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 01 Cze 2014, 22:27

@ alex_dragon

Dałem przykład zombiaków dlatego, że jest to przeciwnik do którego można bezproblemowo oddac celny strzał z kilkudziesięciu metrów w głowę bo często się po prostu nie ruszają ale problem dotyczył wszystkich przeciwników. Bez względu na to czy to ludzie czy zombie, mięsacze, koty, pijawki. Pocisk najzwyczajniej znikał i dotyczyło to tylko zielonego smoka. Problem wielki to dla mnie nie jest bo TGR-42 ma praktycznie takie same staty poza tym ma przejrzysty celownik, a jako, że już na początku gry fartownie wpadł mi w łapy to pewnie będę go używał do samego końca. :D Dobra broń i opad pocisku można instynktownie opanowac. :)


#EDIT

Jak sądzicie, jakie jednostki broni snajper powinien miec przy sobie aby nie zostac zaskoczonym w żadnej sytuacji? Ja biegam z ak74 z lunetą, w/w TRG-42 i berettą 93r która ma tryb semi/auto. Jak sądzicie, jest do dobre połączenie? A pytam dlatego, bo jak ostatnio przechodziłem Mizerię to po prostu jak była kasa kupowałem kilka(naście) sztuk broni dostosowanej do każdych warunków i kitrałem po skrzynkach a gdy zachodziła potrzeba to je brałem ale teraz chcę się wczuc w klimat gry i nie wymieniac uzbrojenia jak rękawiczek.
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 01 Cze 2014, 23:26

Brzmi sensownie, chociaż Beretta psuje się, jakby była z papieru, więc to bym może na MP5 zmienił. Ale zważywszy na posiadanie AK to raczej nie ma potrzeby, na strzelanie do słabych mutantów powinno wystarczyć, zresztą – nawet M9 zjechana do stanu 0% nie zacina się tak często, a naprawiać ją trzeba dosłownie po każdym strzale, więc najekonomiczniej jest po prostu w ogóle tego nie robić.

Co do M24 (bo tak kodowo nazywa się Zielony Smok):
Kod: Zaznacz wszystko
fire_distance           = 1500
fire_dispersion_base   = 0.024
control_inertion_factor   = 2.32f
crosshair_inertion      = 9.8

Więc jeśli kulturalnie stoisz w miejscu i spokojnie celujesz, to powinieneś móc w stanie trafić w łepek najemnika w zakładzie utylizacji odpadów, stojąc na dachu leśniczówki. Jeżeli ruszysz się o 1 milimetr w bok – kula z tego miejsca poleci na Skadowsk.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez zlyzuw w 02 Cze 2014, 00:15

@ Pangia

Jeszcze nie eksploatowałem tej beretty porządnie aby sprawdzic czy się szybko zużywa bo i tak znalazłem ją z około 45%. Jak się będzie zacinała jak szalona to ją wymienię na jakiegoś ruskiego odpowiednika który też jest semi/full auto. Pistolet jest dla mnie wyłącznie po to aby precyzyjnie i szybko zdejmowac headshotami z bliskiej odległości ale nigdy nie wiadomo kiedy przyda się tryb fullauto, sugeruję, że wykorzystam go do zabijania grup szczurów - bywają uciążliwe a szkoda kulek od AK na nich.

Nie sprawdzałem configów m24 ale najzwyczajniej mi nie działało. Pociski rozpływały się w powietrzu no ale zamknijmy ten temat, TGR robi robotę więc nie będę marnował pieniędzy na smoka. :D
Awatar użytkownika
zlyzuw
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 01 Cze 2014, 20:33
Ostatnio był: 10 Maj 2015, 20:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Pistol (PB1s)
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 02 Cze 2014, 15:58

Sprawdziłem wszystkie swoje karabiny jakie miałem bo nigdy się nie spotykałem z tym ze pociski się rozpływały.
Strzelałem zarówno do mutantów jak i najemników oraz zwykłych stalkerów na polowaniu (sorry ale na testy nie chciało mi sie zbytnio szukać celów).
Nie mam Zielonego Smoka ale byłem ciekaw czy tylko tam występuje taki problem, no i nic nie znalazłem.

Faktem jest ze problemem jest po prostu kołysanie sie celownika podczas gry, czasami wydaję sie ze trafiliśmy a tu figa. Czasami trzeba po prostu kucnąć. Szczególnie zombie są kiepskim celem, działają tylko strzały w głowę. W przypadku NPC i mutantów czasami ale nie zawsze widać tryskającą krew, czasami NPC sie zgina po postrzale a mutant utyka.

W swoich zbiorach znalazłem karabin Sako - nie wiem czy to jest ten sam o którym ty mówisz ale jest całkiem niezły.
Aha i dobra rada odnośnie Sako jeżeli mówimy o tym samym karabinie, nie wiem czy to dla ciebie jest wazne ale ja bym ostrożnie działał z upgradem celownik o wysokim kontraście - jak go zamontujesz u Kardana potem trzeba rezygnować z regulowanego celownika i noktowizor też trzeba zakładać u Kardana. Zwykły noktowizor z hełmu nie będzie działać. Ja popełniłem taki błąd w DMRM14 i w nocy karabin jest do kitu.
Ciekaw jestem czy można założyć tam tłumik - jak tak to rewelacja, jak nie i tak bedzie dobrze.

Co do broni jakiej używam to podobnie jak wiekszość z Was - Ak74 z lunetą i tłumikiem, mój ulubiony SIG snajperski no i Arsenal czyli "Eliminator" z 12 nabojowym magazynkiem bębęnkowym. Z krótkich nie używam zadnych z wyjątkiem DE ale i to bardzo rzadko.

pozdr
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości