[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez stefanous w 30 Maj 2014, 17:41

Naprawdę "soon"? :P To dobrze, bo wstrzymywałem się z zagraniem do momentu wydania tego patcha, żeby nie musieć rozpoczynać gry od nowa. Pozostaje czekać, a Wam życzę pomyślnych prac przy szlifowaniu. ;)
Ну, удачной охоты, сталкер.
Awatar użytkownika
stefanous
Stalker

Posty: 50
Dołączenie: 09 Maj 2014, 09:49
Ostatnio był: 03 Gru 2019, 14:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 6

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pepec9124 w 30 Maj 2014, 17:47

stefanous napisał(a):Naprawdę "soon"? :P To dobrze, bo wstrzymywałem się z zagraniem do momentu wydania tego patcha, żeby nie musieć rozpoczynać gry od nowa. Pozostaje czekać, a Wam życzę pomyślnych prac przy szlifowaniu. ;)


Soon™ znaczy tyle że może wyjść za 5 minut albo za rok :|

Wypłata się zbliża ;)
i3 2100 8GB RAM GTX 550 Ti W 8.1
Pepec9124
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 25 Maj 2014, 15:20
Ostatnio był: 27 Kwi 2015, 19:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez macias13_84 w 30 Maj 2014, 17:55

Cromm Cruac napisał(a):Image


:E


Jakbym Olo Madoxa* słyszał... kiedy kolejny patch...soon, two weeks be sure :TM: i czekało się i czekało się i czekało się...

*IL-2 Sturmovik
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97

Za ten post macias13_84 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MatrixSTR.
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 30 Maj 2014, 22:50

Tutaj powinien się znaleźć stalking cat:



paintball_0 znowu for the win! :E
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 30 Maj 2014, 23:12

Aktualny changelog:

changelog:

Kod: Zaznacz wszystko
S.T.A.L.K.E.R.: Lost Alpha official patch v1.3002
-------------------------------------------------

Here is the long awaited second patch for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha. Due to the changes
in storyline and engine, it's required to start a new game after you applied this update.
Your previous saves will not work. This patch is not cumulative, so you will need to install
the 1.30013 patch first.

If you used 3rd party content, mods for S.T.A.L.K.E.R.:Lost Alpha, it's highly recommended to
make a clean install, because user content will not work with this patch, until modders make
updates for 1.3002. We can not give support in this case.

Fixes:
- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level
- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level
- fixed crash for missing suit upgrade
- fixed Escape bridge soldiers dying because too far from shelter
- fixed flying trees and props on Darkscape level
- fixed Pripyat geometry (missing surface)
- fixed Arena mobs missing bug
- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]
- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina
- fixed can't find model file 'weapons\crossbow\strela.ogf'
- fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag
- fixed Radar crash near outpost
- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value)
- fixed quickload after death with hotkey
- fixed Greben jobs and dialogs on Yantar
- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)
- fixed Lukash task dialog
- fixed Petrenko's task and dialog on Great Metal Factory level
- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead
- fixed incorrect RPM for upgraded sig550
- fixed can't open section 'bandages'
- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon
- fixed return entry to Pripyat from Outskirts
- fixed [error]Description   : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2
- fixed crash when killing stalker trader on Construction Site
- fixed some other codes for doors
- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory
- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom
- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)
- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost
- fixed ai-map and geometry on Yantar level
- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render
- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)
- fixed incorrect calculation of money
- fixed Pripyat secret trader, now he will appear
- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level
- fixed some broken freeplay tasks
- fixed pda buttons
- fixed missing known info strings
- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof
- fixed Deedee antidote exploit
- fixed kill statistics
- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]
- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones
- fixed transparent window frame on Generators level
- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level
- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit
- fixed crash when using repair kits
- fixed Sakharov dialogs
- fixed faulty stashes on Army Warehouses level
- fixed auto fire upgrades
- fixed Deadcity money issue
- fixed kampers ignoring danger
- fixed contact's incorrect avatar on Army Warehouses level
- fixed position of anomaly which was almost inside the Bar on Great Metal Factory
- fixed crash when talking to Duty leader on the Power Plant level
- fixed trees which had no collision

Addons:
- finetuned all traders and their stock
- added missing map hint for Garbage sniper
- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard
- Strelok's book can be dropped now, but it will be available in the articles menu on your pda as well
- now can buy cars from Outskirts barman too
- monster and character relations were tweaked
- added timer on hud for the gasmask on Rostok Factory level
- slightly increased probability of rain and thunder
- knife hit powers finetuned
- alcohol postprocess effects tweaked
- dx10 render optimized (more will come in later patches)
- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all.
- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"
- added X18 documents dialog to the "barman" Petrenko so that dialog can complete if doing task later.
- made Sin neutral to the actor (to avoid misunderstanding)
- made Sin hostile towards actor_dolg (if player joins duty) and dolg (duty faction)
- added more fuel to traders and stashes
- finetuned ai reactions
- removed extra sleeping bags from the game, but the one you have is now dropable, tradeable, and you can buy one at traders
- added ladder to the hole on the ground in Yantar to make climbing in and out more convenient
- revisioned and united all weapon hud positions


Patch NIE będzie kumulatywny. To dopiero drugi patch, więc jeszcze ilość nie jest duża - a oszczędzamy całkiem sporo megabajtów downloadu - a ten patch już sam w sobie jest spory (przekompilowana geometria większości leveli!). Następny patch będzie już prawdopodobnie kumulatywny.

Kiedy? :E
Levele już przekompilowane, czekamy na ostatnią poprawkę. Ja już szykuję kod instalatora. Tak więc - patrz foto od Cromma :P

Info spod lady: najprawdopodobniej patch będzie zorganizowany w ten sposób, że wszystkie pliki zostaną upchnięte do plików db*, pozostawiając katalog gamedata pustym - łatwiej będzie się pracowało ewentualnym modderom.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mkdante381.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Adik w 30 Maj 2014, 23:33

Moje pytanie może być bez sensu, ale jeśli będą to tylko pliki db* to tylko wystarczy ich podmiana czy będzie trzeba bylo kombinować coś więcej ?
"Hey man you know I'm really okay,
The gun in my hand will tell you the same" - The Offspring - Bad Habit
Awatar użytkownika
Adik
Łowca

Posty: 404
Dołączenie: 28 Kwi 2014, 14:21
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:44
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 90

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez djcycu w 30 Maj 2014, 23:39

Instalator zrobi to sam. Przecież wspomniał że pisze kod instalatora :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 31 Maj 2014, 00:14

Tak jak djcycu napisał: Ty masz tylko uruchomić instalator :E
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez macias13_84 w 31 Maj 2014, 00:50

Jak się czyta forum to niestety niektórych nawet i to przerasta... nie piszę tego personalnie tylko tak ogólnie stwierdzam obserwując wesołą twórczość co poniektórych

Już przy pierwszym "puczu" było jęczenie że nie działa :E


No to czekamy z niecierpliwością na linki do pobrania
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Chrome Koran w 31 Maj 2014, 03:48

Ja mam dwa pytania:

Co złego było w starej geometrii?
i
Czy patch naprawia znane błędy, związane z upgrade'owaniem i naprawą? A jeśli nie, czy możliwe będzie używanie modów, które to naprawiały?
Chrome Koran
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 29 Maj 2014, 18:13
Ostatnio był: 22 Cze 2014, 20:35
Kozaki: -4

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez mkdante381 w 31 Maj 2014, 04:29

utak3r potwierdziłeś w tym temacie :arrow: Znikająca amunicja
utak3r napisał(a):Potwierdzam, jest błąd, który czasem powoduje nieprawidłowe przeliczenie amunicji podczas przepakowywania magazynków.


Naprawicie to, czy przesuwacie na później? W changelogu ni ma tego, chyba że to gdzieś pominąłem :mad:
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Adik w 31 Maj 2014, 10:09

utak3r napisał(a):Tak jak djcycu napisał: Ty masz tylko uruchomić instalator :E



A no tak to jest jak już się czyta po nocach... :-|
Czyli patch będzie na dniach skoro u3 już pisze kod instalatora :D
Dobrze wiedzieć :)
"Hey man you know I'm really okay,
The gun in my hand will tell you the same" - The Offspring - Bad Habit
Awatar użytkownika
Adik
Łowca

Posty: 404
Dołączenie: 28 Kwi 2014, 14:21
Ostatnio był: 20 Wrz 2024, 13:44
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 90

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość