[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 20 Maj 2014, 16:16

Ja nie mówię o tym, żeby wszystkie teczki leżały na progu przy wejściu. Albo żeby były zaznaczone na mapie z uwzględnieniem piętra. Tylko o tym, że wchodzę, łażę godzinę i nie wiem czy tak dobrze ukryte, czy po prostu błąd w grze i się nie wczytały.

Być może postać zlecająca zadanie mogłaby powiedzieć coś w rodzaju "słuchaj, wiemy że przy projekcie pracowało 3 naukowców, każdy z nich prowadził swój dziennik. Wiemy to z całą pewnością bo sprawdziliśmy wszystkie fakty. Więc masz do znalezienia 3 dzienniki, które na pewno są gdzieś w tej lokacji". Chodzi mi o jakąś wskazówkę która mi da pewność, że nie chodzę w kółko z powodu błędu w grze. A przecież tego typu błędy z nie zaliczeniem misji z tego czy innego powodu zdarzają się w Lost Alpha.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 20 Maj 2014, 16:31

No ale nawet jeśli będziesz miał marker na mapie z uwzględnieniem piętra to i tak jeśli się 'nie wczytają' to ich nie znajdziesz :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 20 Maj 2014, 17:00

Czy animacje broni to są jakieś oryginały z buildów brane ze względów sentymentalnych czy były robione samemu?
Bez hejtowania i z przykrością w głosie ale ssą strasznie :facepalm: i nie chodzi mi o samą artystyczność i płynność ruchu tylko o uprzykrzanie strzelanin.
Ostatnio mi pijawa gębę odgryzła bo przy zacince kałacha Mark One zamiast złapać za rewolwer i wpakować gnidzie kulkę miedzy oczy to stwierdził ze wypada jeszcze po westernowsku pare razy go na paluszku zakręcić... śmierć godna Luky Luka.
Po tym incydencie stwierdziłem ze zona to nie dziki zachód, ciepnąłem rewolwer w bajoro i pomyślałem ze trzeba znaleźć jakiś pistoletowy zamiennik umożliwiający lepszy refleks. Testuje makarovy, Sigi, glocki.. na grzyba ta animacja z odciąganiem zamka za każdym razem skoro jest już przeładowany?
Biorę Abakana lub M4 i to samo, zamiast złapać za broni pruć z ołowiu to Naznaczony każdorazowo pedantycznie odciąga zamek tracąc czas. Nie sprawdzałem wszystkich pukawek tylko te co miałem pod ręką i jak do tej pory jedynie AK74 jest normalny.
Włączyłem dla porównania Autumn Aurora i pomijając AKu w który trzeba rozłożyć kolbę to czas miedzy oddaniem strzału, przełączeniem się na broń przyboczną i oddanie kolejnego strzału jest w większości przypadków o połowę krótszy.
Macie krew na rękach wszystkich tych stalkerów co nie zdąża na czas pociągnąć za cyngiel :caleb:
Ostatnio edytowany przez impulse_101, 21 Maj 2014, 08:59, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez ZiomB w 20 Maj 2014, 18:31

Bez obrazy, ale teraz to już pierdo*isz od rzeczy.
Nagle teraz ci się zebrało na narzekanie o animacje wyciągania broni? ShoC nie jest ani trochę realistyczny a ty oczekujesz realistycznych animacji? :facepalm:
To jest gra z 2007 roku, wówczas w żadnej nie myślano o takim realizmie jaki jest teraz np. w Arma, wynalazek pociągania za zamek po oddaniu ostatniego strzału był innowacyjny a nie standardowy, podobnie jak ragdoll.
Nie wspominając, że ludzie wtedy jarali się takimi animacjami, teraz się czasy trochę zmieniły..
impulse_101 napisał(a):Naznaczony każdorazowo pedantycznie odciąga zamek tracąc czas.

Porównaj se animacje ShoCa z CSem, w tym drugim nie ciągnie za zamek a wyciąganie jest tak samo długie :caleb:
:

impulse_101 napisał(a):zdąrza
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Pangia w 20 Maj 2014, 18:38

@impulse
Poszukaj Szturmowego Abakana, ma taką samą animację wyjmowania co zwykły, tylko że jest nieco szybsza (przynajmniej była w SoC-u, a jak widać animacje zostały stare), jeśli taki detal jak tempo wyjęcia broni ma dla ciebie tak olbrzymie znaczenie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 20 Maj 2014, 21:09

@impulse: Chcesz wiedzieć co to znaczy długa animacja? Ściągnij sobie LA Model Pack i spróbuj wyciągnąć GP37...

BTW, zobaczcie sobie jak wyglądają tekstury w nowym wolfensteine. A potem zobaczcie jak wyglądają w LA. Dodam że tekstury z nowego wolfa mają jakieś 30 GB ;)
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez impulse_101 w 21 Maj 2014, 09:02

Hm może faktycznie wyolbrzymia sprawę :P zrobiłem test i w sumie spodziewałem się większej różnicy
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 21 Maj 2014, 09:23

assire napisał(a):Dynamik i 20-30 fps z nagrywaniem na takim kalkulatorze? Damn, nice!

Ano nice, tylko że, jak się okazuje, karty ATI mają odmienne zdanie na ten temat :facepalm: :|
Teraz muszę kombinować na ślepo, jak zmusić je do poprawnego działania...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 21 Maj 2014, 16:45

Changelog patcha 1.3002:

Fixes for 13002 needs new game
-------------------------------

Fixes:
- fixed vibrating (constant open and close) doors on Great Metal Factory level
- fixed inaccessible "ashes to ashes" stash on Darkdolina level
- fixed crash for missing suit upgrade
- fixed Escape bridge soldiers dying because to far from shelter
- fixed flying tree on Darkscape level
- fixed Pripyat geometry (missing surface)
- fixed arena mobs missing bug
- fixed no available phrase to say, dialog[dm_artefact_merger_wnd]
- fixed no available phrase to say, dialog[forg_stalker_trader_start]
- fixed map marker for bandit suit on Darkdolina
- fixed : Can't find model file 'weapons\crossbow\strela.ogf'.
- fixed levelchanger position from the Power Plant to Sarcofag
- fixed Radar crash near outpost
- fixed ui_repair_wnd.script:471: attempt to index field 'selected_item' (a nil value)
- fixed quickload after death with hotkey
- fixed greben jobs and dialogs on Yantar
- fixed usage of motion blur effect on R2 (dynamic lightning)
- fixed lukash task dialog
- fixed Sidorovich's message to kill zombies even if all are dead
- fixed incorrect RPM for upgraded sig550
- fixed can't open section 'bandages'
- fixed incorrect icon for upgraded VAL weapon
- fixed return entry to Pripyat from Outskirts
- fixed [error]Description : callback kils bone matrix bone: bip01_spine2
- fixed crash when killing stalker trader on forgotten
- fixed some other codes for doors
- fixed broken logic for doors and camera on Lost Factory
- fixed some floating boxes and barrels in Agroprom
- fixed ai-map in Deadcity (monsters climbed the bridge from the river)
- fixed ai-map for the duty sniper on Garbage outpost
- fixed ai-map on Yantar level
- fixed green glass in windows, jars etc. on r1 (static lightning) render
- fixed shader for lamps on dx10 (bulbs in lamps visible again)
- fixed incorrect calculation of money
- fixed Pripyat secret trader, now he will appear
- fixed crash in DetailManager, often shown on Generators level
- fixed some broken freeplay tasks
- fixed pda buttons (needs testing!)
- fixed missing known info strings (finally!)
- fixed unresponsive bloodsucker on Darkvalley when climbing through hole in roof
- fixed Deedee antidote exploit
- fixed kill statistics
- fixed No available phrase to say, dialog[forg_dolg_raid_dialog_finished]
- fixed rendering crashes on all levels, but mainly related to the last few ones
- fixed transparent window frame on Generators level
- fixed missing Sin house (esc_basement_motor_cache) stash in Escape level
- fixed upgraded icon for PSZ-9Md outfit

Addons:
- added magnum ammo to traders
- added missing map hint for Garbage sniper
- removed anomaly from the middle of the road on Great Metal Factory which made the access to Military level with car very hard
- strelok book can be dropped now, but it will be available in the articles menu as well
- now can buy cars from Outskirts barman
- monster and character relations were tweaked
- slightly increased probability of rain and thunder
- knife hit powers finetuned
- alcohol postprocess effects tweaked
- dx10 render optimized (more will come in later patches)
- added feature: when checking stash with purple icon and not taking all of the items, the icon will change to green and will only be removed if you take all.
- pda chat finetuned, if a participant goes offline, you will see message "connection lost"
- added X18 documents dialog to the "barman" petrenko so that dialog can complete if doing task later.
- made Sin neutral to the actor.
- made Sin hostile towards actor_dolg and dolg
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Serutami, Adik, Nathaniel77.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Serutami w 21 Maj 2014, 17:12

To teraz tylko czekać na wydanie tego patcha, dostosować spolszczenie do niego i można grać :D
Serutami
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 03 Maj 2014, 17:36
Ostatnio był: 15 Wrz 2014, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez KoweK w 21 Maj 2014, 17:26

Ja mam za to pytanie z dupy: dlaczego w ogóle LA jest w wersji 1.3 a nie 1.0? :E Ciekawi mnie co oznacza ta trójeczka.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez macias13_84 w 21 Maj 2014, 17:28

Widzisz w ten sposób załatwili Ci kreatywne zajęcie na długie godziny :E

To jak z tą kartką na której masz napisane " NUDZI CI SIĘ??? ODWRÓĆ NA DRUGĄ STRONĘ" na drugiej jest to samo i tak można cały dzień :E
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość