@ Krzyk19 - Jak już pisali wcześniej, z dźwiękami nie będzie żadnego problemu. Wyjątkiem Mosin i Sako, gdzie przy wystrzale odpalane są 2 dźwięki - strzału i operacji zamkiem. Chociaż jak podmienisz sam dźwięk strzału to i tak będzie grało.
Wyślij mi PM jutro abym podesłał Ci banalny w obsłudze programik do komentowania plików ogg:
1. Otwierasz oryginalny plik,
2. Spisujesz wartości,
3. Otwierasz nowy plik,
4. Wpisujesz wartości,
5. Zapisujesz!
Trochę klepaniny, ale jak chcesz żeby Ci poprawnie AI działało, to radzę się w to pobawić.
[EDIT]
Wracamy do kompanów i AI ogółem... Okropnie nie podoba mi się funkcja określająca czy stalker widzi jakieś obiekt. Jest to funkcja "zahardkodowana", więc nie mogę w żaden sposób sprawdzić jak ona wygląda, t.j. Jakie są warunki określające czy obiekt jest dla stalkera widoczny.
Wiem natomiast tyle, że nie działa ona poprawnie. N.p. jeżeli 2 stalkerów dzieli bardzo cienka warstwa geometrii terenu, choćby metalowy płot przy bunkrze naukowców, to funkcja zwraca, że stalkerzy siebie widzą. Efektem, jeżeli są wrodzy, jeden i drugi wywalają magazynki w blachę.
Funkcja też nie działa na całość modelu sprawdzanego obiektu - stalker musi widzieć tors przeciwnika, żeby system zarejestrował fakt widoczności. Wystająca głowa zza skrzyni nie wystarczy.
Nie wiem czy da się to w ogóle obejść... GSC nie udostępniło odpowiednich narzędzi z poziomu skryptów. Ktoś by musiał podłubać w dll...
Xetrill pytał na forum dezowave -
http://www.dezowave.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=1866Ale niestety już KGB jest bardziej skłonne do dzielenia się wiedzą niż dezy.