[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 16 Maj 2014, 03:05

w jakim sensie za łatwo ?
ze za duzo kasy by wpłynęło ?
to mozna byłoby ich nie wykonywac :-)
są tacy co z nozem ida na najemników i tacy co ida z w pełni upgradowanym karabinem snajperskim
sa tacy co ida na żywioł i działaja granatami i tacy co ida z PMem

sa tacy co jedzą tylko pieczone/gotowane mięso i tacy co kupuja hermetyczna/nieszkodliwe jedzenie
piękne jest to ze MASZ wybór, mozesz grac jak chcesz

a co do LA .... w Misery miałem jak do tej pory chyba 2 CTD a gram kolejny miesiac
w LA miałem 3 CTD za jednym podejsciem i naprawde grałem na niskich ustawieniach

załozenia LA sa fajne, dodane opcje tez, np to ze trzeba pic, hmm mam nadzieje ze w Misery 3 tez takie cos bedzie ze trzeba bedzie pic wode lub herbate Brodacza

co do zadań pobocznych to juz były propozycje aby np naukowcy zlecali przyniesienie jakis specjalnych artefaktów albo zeby Sowa lub Żwawy zlecał znalezienie jakieś broni w dobrym stanie
albo np abysmy moglis sie najać u Brodacza jako ochrona, albo abysmy dostawali zlecenia wykonczenia jakiesj grupy zombie która sie np pojawiała w tartaku,
mozliwosci jest sporo, ja czekam na Call of Chernobyl, jak to sie pojawi to jest spora szansa ze sie pojawi w Misery 3 kilka nowych mapek czyli bedzie super :-)
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez mati666666 w 16 Maj 2014, 17:41

Na wstępie Witam wszystkich.

Mam jedno pytanie do twórców moda.
Pytanie, które w różnych formach pojawia się w tym temacie:
Mianowicie o wymarłą zone po różnych czasach gry u graczy. Chodzi mi o patrole, stalkerów w różnych lokacjach, których na początku(zaznaczę gram na zasięgu "życia zony" 950 ) było bardzo dużo. Z każdym dniem jest tego coraz mniej. Nie dotyczy tylko najemników i bandytów, bo ich jest zadowalająca ilość.
Ale o powinność i wolność w zatonie, o skadowsk i shewczenke.

Miało być pytanie ;p i oto i one: Czy jest jakaś linijka/plik, czy cokolwiek innego, gdzie można zmienić ilość/częstotliwość spawnowanych npc'ow? Albo czy da się coś zrobić z tym, żeby gra "widziała" śmierć jakiegoś patrolu i dawała w jego miejsce losowo jakiś inną grupę?

I jeszcze jedno, czy jak się zabije "mieszkańców" shewczenki lub ktoś/coś ich zabije to będzie tak statek opustoszały? przecież to świetna pozycja taktyczna dla najemników/bandytów, czy kogokolwiek innego.

Dziękuję z góry za odpowiedź i Pozdrawiam wszystkich stalkerów.
mati666666
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Maj 2014, 17:25
Ostatnio był: 27 Maj 2014, 22:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 16 Maj 2014, 17:59

Też miałem pusty Zaton, przeinstalowałem gra troche pomogło. Ale im wiecej dni mam za sobą tym więcej ludzi chodzi. Z tym ze to własnie najemnicy i bandyci, czasem stalkerzy, ale ostatnio duzo powinności sie pojawia.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 16 Maj 2014, 18:42

Co do Szewczenki - tylko na początku ma pewnych lokatorów. Później przesiadują tam różne grupy, czasem na noc, czasem w dzień. Bandosy, pałki z Powinności, Wolność... Mutanty też się zdarzają.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez mati666666 w 16 Maj 2014, 19:38

Wiewi0r napisał(a):Co do Szewczenki - tylko na początku ma pewnych lokatorów. Później przesiadują tam różne grupy, czasem na noc, czasem w dzień. Bandosy, pałki z Powinności, Wolność... Mutanty też się zdarzają.


hmmm to ja musiałem mieć pecha, miałem ponad 2 miesiące już spędzone w zatonie i po około tygodniu zaton wymarł. Powinność zniknęła, patrole stalkerów wyparowały, bandyci i najemnicy z dnia na dzień zmniejszali liczebność patroli. Mutanty też jakby się ulotniły.
Co do mutków to chyba miały jakiś zlot w tartaku z zombiakami. Samych zombie było ponad 20, 4 te ledwo widzialne, obok biegały stada dzików, psów i mięsaczy. 3 skaczące łajzy biegały sobie niedaleko + errory przy wczytywaniu tam sprawiły, że usunąłem zapisy.

Teraz black road, wchodzę do skadowska, a tam normalnie jak w ciucholandzie po dostawie. ponad 30 stalkerów. Patrol pilnujący skadowska, na shewczence 9 stalkerów. 2 patrole powinności niedaleko leża chimery. W drodze do leśniczówki z daleka widziałem kilka patroli bandytów/najemników (daleko było, a bez lornetki ciężko rozpoznać). Nie wiem, czy to jakaś różnica między trybami gry, czy co. No ale teraz to, aż chce się chodzić i wreszcie noc na skadowsku wygląda tak jak powinna. Wszystkie stoliki zajęte. Brodacz nie wyrabia z robieniem herbaty ;]]]

p.s siedziałem sobie na mostku shewczenki i oglądałem ustawkę 5! pijawek ze stadem 5-6 dzików i sforą psów. Normalnie masakra ;] po chwili było mnóstwo truchła i niestety tylko 1 zwłoki pijawki, więc boję się zejść bo w ostatniej fazie pijawki były pod shewą ;DD, aż nie mogę się doczekać wracających stalków z łupami chcących odpocząć, a tu zasadzka pijawek ;p
mati666666
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Maj 2014, 17:25
Ostatnio był: 27 Maj 2014, 22:20
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Xaris w 16 Maj 2014, 19:55

Witam Całą Stalkerską brać!
Mam mały problem. Chciałbym zmienić początkowy ekwipunek w grze. W klasycznym stalkerze wystarczyła edycja pliku "gameplay_general" jednak jak się okazuje w Misery nie jest z tym tak łatwo...Próbowałem już różnych kombinacji, zmiany innych plików jednakże wciąż bezskutecznie...
I tu moje pytanie: Czy ktoś byłby na tyle uprzejmy, aby opisać mi w jaki sposób to zrobić^^
Byłbym bardzo wdzięczny ;)
Xaris
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 08 Kwi 2012, 21:17
Ostatnio był: 03 Paź 2017, 17:42
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 16 Maj 2014, 21:48

@Xaris

Zmiany należy nanieść w pliku %\gamedata\scripts\axr_misery.script. Listy itemów do spawnowania na początku gry są w trzech miejscach:
poniżej linijki "if (ActorClass == "assaulter") then" dla szturmowca,
poniżej linijki "elseif (ActorClass == "sniper") then" dla snajpera,
poniżej linijki " elseif (ActorClass == "recon") then" dla recona.

Dla pełnej jasnośći przykład dla recona:
Kod: Zaznacz wszystko
elseif (ActorClass == "recon") then
   create_items("identity_card_recon")
   --create_items("container_tool")
   if (MiseryBlackRoad) then
      create_items("wpn_knife_inv_4")
//////Tutaj walisz przedmioty, które mają być przy rozpoczęciu trybu Black Road ///////
   else
//////A tutaj przedmioty, które mają być przy rozpoczęciu trybu normalnego///////
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Xaris.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez MalfiRaggraClan w 17 Maj 2014, 16:37

Witam wszystkich bardzo serdecznie! :)
Pierwsze wrażenie po uruchomieniu rozgrywki - WOW. Dynamika gry uległa drastycznej zmianie w porównaniu z podstawką, jest o wiele trudniej i muszę przyznać, że autorom udało się dopiąć swego.
Jednakże po podwójnej instalacji moda w wersji 2.1 razem ze spolszczeniem, zawsze mnie wysypuje przy lootowaniu stworków z takim błędem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : loot:form:image
[error]Argument 1    : ui\ui_itm_main.xml



Muszę dopowiedzieć, że instalowałem komponenty moda w takiej kolejności: beta installer 2.1, patch 2.1, fix i spolszczenie 2.02.
-------------------------------------------------------------------------------
Sprawdzałem ten plik ui_itm_main.xml w Notepad ++ i nie zauważyłem, by jakaś linia nie została "domknięta".
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 17 Maj 2014, 16:47

A na kij instalowałeś spolszczenie do 2.02? Spolszczenie do 2.1 jest już zintegrowane w instalatorze, niczego dodatkowego nie wgrywasz. A więc odinstaluj dotychczasową wersję i zainstaluj MISERY ponownie, wybierając polską wersję językową.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 17 Maj 2014, 19:31

A ja bym - uzupełniając odp. Trikstera - zrobiłbym totalną reinstalację, tj. usunąć Misery, potem przeinstalować Stalkera, a następnie zainstalować Misery 2.1. Tam jest instalator, po którym nic ręcznie nie trzeba robić...
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [MISERY]

Postprzez MalfiRaggraClan w 17 Maj 2014, 20:11

No dobra panowie, wielkie dzięki za porady!:) A tak poza tym, poradziłem sobie z tym plikiem ui_itm_main. Podmieniłem go w zamian za ten sam plik z patcha 2.1.
Btw. jest u was w grze przetłumaczona nazwa tego srebrnego pojemnika wartego u Brodacza tak z 2500 rubli? Bo u mnie pisze patch_description(chyba jakoś tak). Pewnie to jest wina źle zainstalowanego moda, tak?
----------------------------------------------------------------
Także teego panowie, zapomniałem wspomnieć, że tego moda pobierałem nie głównego serwera, ale z chomikuj.pl, ze względu na to, że mój internet nie może"połknąć" w całości tak dużego pliku, bo się może bardzo łatwo zakrztusić :D
W folderze po wypakowaniu znajduje się BETA 2.1, nie czysta wersja moda, w przeciwnym wypadku nie męczyłbym się osobno ze spolszczaniem.
Awatar użytkownika
MalfiRaggraClan
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 19 Cze 2010, 15:37
Ostatnio był: 28 Mar 2016, 13:20
Miejscowość: Izrumudnoje
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 17 Maj 2014, 20:34

Szukaj wstawki z kompletnym modem, a nie jakieś bety :caleb:

A najlepiej, skoro sam nie możesz pobrać - pendrive 8GB (to nie rarytas teraz...) i zasuwaj do kolegi z lepszym internetem! :E
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości