[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 11 Maj 2014, 22:59

mkdante381 napisał(a):Szczególnie EAX przywrócić i naprawić EAX reverb.

Już naprawione. Teraz w urządzeniach (jeśli posiadasz oczywiście odpowiedni sprzęt) otrzymasz opcję "DirectSound Software". Po włączeniu opcji EAX dźwięk będzie działał poprawnie (wliczając w to naprawiony reverb). Dodatkowo, testerzy raportują minimalne poprawienie ogólnej wydajności dzięki temu fiksowi (co było w sumie oczekiwane).

PsychoBoy napisał(a):Przed chwilą zauważyłem, że wrogów można ubijać rzucając w nich śrubkami

Zacznijmy od tego, że to nie są żadne "śrubki"... tylko porządne mutry. Gdybym Ci przywalił taką mutrą w łeb, to jak byś zareagował?... To nie jest żaden bug.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez AlianPl w 11 Maj 2014, 23:11

Psychoboy toż to kolejowa mutra jak ktos to wspomniał. Raz bys dostał i miał problem, z ogarnieciem swiata, a tu sie czepiasz ;) No chyba ze zabijales ich rzucajac po klacie, no to wtedy jest dziwne :D. Osobiscie jeszcze nietestowalem, raz Powinnościowca w czerep trafilem, to mnie na trzech karabinach wynieśli.

Dziwieki sa takie ze trzeba do nich sie przyzwyczaic poki co, Nie raz schize złapałem, że pijawka to juz na mnie leży, a okazuje sie ze nie tylko jest odemnie oddalona o 50m to jeszcze w budynku za murem siedzi i stęka.

Samochody, sam naprawiłem spalanie by to nie chlało 100l/100m. Jezdzi sie lepiej, naprawa pojazdow nie wiem jak dziala nie odczowam straty kasy ani nic innego, ale naprawde Niva i UAZy musza byc naprawione względem ich wartości terenowych, kurka przeca to wszędowłaz, a tu lekki pagórek i samochod stoi i miele, albo gasnie.... te gaśnięcie, u mnie wyglada to w taki sposob:
"Stalker trzym sprzęgło... trzym te sprzęgło kur..... zgasł. STALKER SPRZEGŁO! zgasł... i tak w koło, czuje się jakbym jechał z blondyną ktora pierwszy raz w samochodzie siedzi, Ja wiem ze stalker to nie kierowca wyścigowy ale kurde! Zgasł. Krawężnik. Zgasł. Pagorek. zgasł. Pies. zgasł.
A no i właśnie cieżar aut tez nie w oko nie w .... . Fajnie ze mozna dopchac samochod, i ze dzik jest w stanie go przewrocic, brzmi logicznie, ale pies wybijajacy samochod w powietrze to juz jest smieszne :D. Nie raz oplułem monitor robiąc breakdance w nivie z watachą wokoł auta.
Ktoś tu płakał, że samochod zatrzymuje się na zwłokach, torach itp. i fajnie to zrobiliście, serio pochwała pod tym wględem, choć, przy niewielkich prędkościach, samochod terenowy dałby radę przejechać po torach, to co do zwłok to przeszkadza fakt ze zamiast ich tarchac lub zmielic pod kołami samochod lubi się odbić.

p.s. Jak z tym oświetleniem? W sensie przyzwyczajaniem sie oka do warunkow pogodowych?
Awatar użytkownika
AlianPl
Stalker

Posty: 67
Dołączenie: 07 Wrz 2009, 18:02
Ostatnio był: 22 Lis 2014, 18:08
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 11 Maj 2014, 23:22

Jedyne, co mogę Ci zaproponować w tym temacie, to parametry, które w którymś z tematów tutaj podałem. Przetestuj je, nieco poprawiają sytuację przechodzenia między strefami światła.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 11 Maj 2014, 23:40

@utak3r, jest jakaś realna szansa na kompatybilność ENB z Autumn Aurora z LA? Tu macie nowy silnik, ENB jest zrobione na wersję z SoCa, dużo się zmieniło w r2 względem starej wersji?
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez lehoslav w 12 Maj 2014, 00:04

utak3r napisał(a):Zacznijmy od tego, że to nie są żadne "śrubki"... tylko porządne mutry. Gdybym Ci przywalił taką mutrą w łeb, to jak byś zareagował?... To nie jest żaden bug.


Na marginesie.
"Mutra" to nakrętka, a nie śruba.
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 15:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 12 Maj 2014, 02:06

assire napisał(a):@utak3r, jest jakaś realna szansa na kompatybilność ENB z Autumn Aurora z LA?

Nie znam się na budowie ENB, więc Ci nie odpowiem. Tak, sporo się zmieniło.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez n1ck w 12 Maj 2014, 05:19

Z każdym wykonanym dodatkowym zadaniem dla Barmana, Sacharowa czy Sidora dostaję coś takiego (Map spot updated). Co to jest?

edit: zapomniałem screena :facepalm: http://i.imgur.com/ByyNDCA.jpg
Ostatnio edytowany przez n1ck 12 Maj 2014, 08:26, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Alucard w 12 Maj 2014, 07:45

A przypadkiem nie polega to na tym, że po prostu aktualizuje ci się mapa poprzez zniknięcie znacznika zadania, po ukończeniu go?
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez n1ck w 12 Maj 2014, 08:26

No raczej nie bo wtedy powinno tak być z każdym ukończonym zadaniem, a tak mam tylko przy zleceniach, tak jakbym dostawał coś jeszcze w nagrodę. Przy okazji mam pytanie do tych co przeszli:
:

Na facebookowej stronie 'Official Stalker' widziałem screen z LA z... rozmowy z Kontrolerem :E czy coś takiego jest w grze, czy to był tylko screen z bety i nie ma tego w ostatecznej wersji?
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez utak3r w 12 Maj 2014, 08:48

n1ck napisał(a):Co to jest?

Nie mam pojęcia, dlaczego komunikat brzmi tak, jak brzmi, ale jest to przyznanie nagrody w postaci punktów skilla.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive n1ck.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez mkdante381 w 12 Maj 2014, 10:19

paintball_0 napisał(a):A widzisz, pewnie dlatego porobili ekrany wczytywania przy wchodzeniu do podziemi. Zupełnie zapomniałem, że w ogóle były. To wiele wyjaśnia. Szkoda, że dźwięk rozchodzi się w tej grze aż tak problematycznie. Osobiście strasznie mi psuje immersję.


W Stalkerze jest EAX 3 i prawdopodobnie, jakby był EAX4 lub 5 to by nie było takich numerów że wchodzisz do podziemi i słyszysz helikopter nadal. Dźwięk dobrze się rozchodzi, to zależy od jakości k. dźwiękowej. EAX3 zdaje mi się, że nawet zintegrowane karty dźwiękowe obsługują sprzętowo.
Edit:
Do paintball_0
:

obecnie żadna nowa gra nie wspiera OpenAL(oprócz gie indie), a EAX to już można zapomnieć. Taki BF3 jak dasz za wysokie ustawienia graficzne, to dźwięk charczy, bo tam jest oczywiście programowe dekodowanie dźwięku. Najlepsze że wszystkie BF aż do Battlefield Bad Company 2 wspierały OpenAL. Myśle że to wina Creative bo nawet SDK nie idzie już ściągnąć z ich strony...

Już są recenzje LA
gry-online.pl Testujemy grę Stalker: Lost Alpha - czy warto wrócić do Zony?
Ostatnio edytowany przez mkdante381, 12 Maj 2014, 17:06, edytowano w sumie 1 raz
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 12 Maj 2014, 12:16

Nie mam zielonego pojęcia o sprzętowej stronie udźwiękowienia w grach. Mnie zależy tylko na tym, żeby dźwięk był taki jaki powinien być. Czyli jak siedzę 10 metrów pod ziemią to nie słyszę świergotu ptaków i szumu liści na wietrze. Oraz jak stoję na poziomie gruntu dokładnie nad barem, to nie słyszę wydobywającej się spod ziemi muzyki. Da się tak?

Nie mam teraz czasu żeby to wszystko czytać (kilkanaście stron tekstu, przeczytałem tylko o EAX), wrzucam linka dla potomności: http://pclab.pl/art17707-14.html

Miałem rację nie wnikając zbytnio w audio. Dla mnie to sfera magii i czarodziejstwa. Zbyt wiele niuansów i grzebania się z właściwościami różnych powierzchni. A skoro dźwięk w LA rozchodzi się tak jak się rozchodzi (przez ściany itd), to pewnie trzeba by każdą powierzchnię osobno edytować i nadawać jej odpowiednie parametry dźwiękowe.
Nie widzę innego wyjaśnienia, a nie chce mi się wierzyć, że przez te lata produkcji kwestia dźwięku w grze była po prosu olewana.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość