[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 11 Maj 2014, 11:24

Nastatyku pogoda jest ta sama o tej samej porze dnia. Nie pamiętam czy jest tam w ogóle burza, bo jej nie robiłem i statyka nie używam. Dx9/10 ma jakiś błąd i po wybraniu cyklu clear jest minimalna szansa na wybranie innego. Będzie to naprawione w następnym patchu a póki co możesz używać tego fixa
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Kmiotu w 11 Maj 2014, 14:22

Na statyka występują burze i deszcz. Są też blowouty.
Awatar użytkownika
Kmiotu
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 04 Lis 2009, 00:04
Ostatnio był: 16 Lip 2014, 23:49
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez rzambol w 11 Maj 2014, 15:38

Zobaczcie co znalazłem w sieci, zaczęło się już modowanie...
Image ImageImage Image
Awatar użytkownika
rzambol
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 29 Lip 2007, 18:17
Ostatnio był: 10 Lis 2018, 08:26
Miejscowość: Bielsko-Biała
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez STALKIER998 w 11 Maj 2014, 16:14

Dość szybko się tym zajęli, ale zawsze jakieś to urozmaicenie gry.
Awatar użytkownika
STALKIER998
Tropiciel

Posty: 265
Dołączenie: 10 Kwi 2012, 18:08
Ostatnio był: 15 Paź 2020, 20:24
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 47

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 11 Maj 2014, 16:41

Zainstalowałem tego fiksa pogodowego, dzięki. A czy dałoby się coś zrobić z rozchodzeniem się dźwięków w grze? Kiedy na przykład wchodzę w podziemia, dźwięki świergotu ptaków i szumiących liści nie powinny być słyszalne 10 metrów pod powierzchnią. To samo tyczy się dźwięków muzyki z radia albo gadaniem stalkerów. Nie dałoby się tego jakoś wygłuszyć albo przytłumić? Głowy nie dam, ale w oryginalnym Cieniu w podziemiach były odgłosy przypominające te z Metro 2033 i dźwięków powierzchni nie było słychać wcale.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez ZiomB w 11 Maj 2014, 17:05

Jak już to te z Metro przypominają Stalkera. :P
Zauważ, że w Cieniu każde podziemia były osobnym poziomem, więc można było im przypisać osobne dźwięki otoczenia. Też mnie to z deka irytowało, gdy w kopalni po dojściu bardzo dalekiego odcinka już w głębi ziemi wciąż słyszałem helikopter, ale to już niestety kwestia silnika moim zdaniem.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez paintball_0 w 11 Maj 2014, 17:10

A widzisz, pewnie dlatego porobili ekrany wczytywania przy wchodzeniu do podziemi. Zupełnie zapomniałem, że w ogóle były. To wiele wyjaśnia. Szkoda, że dźwięk rozchodzi się w tej grze aż tak problematycznie. Osobiście strasznie mi psuje immersję.

ps.: Cromm, widziałem twój grób po drodze do baru. Przyjmij moje kondolencje. :| :wódka:

pps.: właśnie obserwowałem przez lornetkę naebaego w trzy doopy bandytę zataczającego się robiąc obchód swojego obozu. :E
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Cromm Cruac w 11 Maj 2014, 18:01

Cóż, pogłoski o mojej śmierci są mocno przesadzone :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez mkdante381 w 11 Maj 2014, 18:09

Dźwięk jest taki "suaby" bo muszą go jeszcze dopracować. Szczególnie EAX przywrócić i naprawić EAX reverb. Jak wchodzisz do konsoli to powinno ci pisać Generic Hardware, a jak zjedziesz w dół to są 2 wpisy EAX a obok nich present. To znaczy że w pełni ci k. dzwiekowa obsluguje EAX 3(2.0?)
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez Nathaniel77 w 11 Maj 2014, 20:02

Ja też jeszcze nie podziękowałem, więc dziękuję. :wódka: I mała prośba/uwaga dla twórców, związana z głodem.
Z tego, co widzę, jedzenia jest całkiem sporo, ale nie ma, tak właściwie, żadnej funkcji w grze. Ot, chrup, zjadamy jeden, zwykły bochenek i nie mamy już problemu z głodem. A fajnie by było, gdyby np. jedzenie miało różne wartości odżywcze, co przekładałoby się, z kolei, na wypełnianie "paska" z głodem. Nasza postać musiałby jeść cały czas i to całkiem sporo, np. po to, aby utrzymywać się w dobrej kondycji (utrzymywanie "top" paska).
Samo głodzenie się mogłoby mieć wpływ na zmęczenie, udźwig, to, czy możemy biegać itd.

Krótko mówiąc - taka mini-gra: kombinuj z różnymi wartościami posiłków, aby nie dopadły cię kolejne fazy głodu.

Pozdrawiam i jeszcze raz - Kozak za moda (choć nie pograłem sobie jeszcze). I zachęcam twórców do pracy nad swoim "dzieckiem" Mod ma duże wzięcie, olbrzymią popularność i szansę na zastąpienie starego SHOCK'a, tak więc jest o co walczyć.

Za ten post Nathaniel77 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZiomB, n1ck.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez assire w 11 Maj 2014, 22:12

Cromm, tak swoją drogą, na jakiej zasadzie działają te prawdopodobieństwa pogody? Ja rozumiem to tak że jeśli jest pogoda danego typu, np af_clear to zgodnie z takim ustawieniem (z fixa + własna kombinacja)
Kod: Zaznacz wszystko
[weather_manager]
; a new weather is selected each game hour based on probabilities defined here
; the number represents a ratio for selecting that weather
; sum of the numbers in one row should be 100 for better readability, because
; than it is a percentage probability for selecting that weather
af_clear   = af_clear, 45, af_partly, 30, alpha_r2, 25
af_partly  = af_partly, 30, af_cloudy, 30, alpha_r2, 40
af_foggy   = af_foggy, 5, af_cloudy, 50, alpha_r2, 45
af_cloudy  = af_cloudy, 5, af_partly, 50, af_rain, 45
af_rain    = af_rain, 5, af_cloudy, 60, af_thunder, 35
af_thunder = af_thunder, 5, af_rain, 35, af_cloudy, 60
alpha_r2   = alpha_r2, 20, af_clear, 45, af_partly, 35

mam 45% szansy na pozostanie _clear, 30% na _partly i 25% na _r2 (co to tak btw jest r2?) Jeśli tak to trochę dziwne, bo takie ustawienie nie daje żadnej szansy na wejście w _foggy, poza tym, że _foggy się "zespawnuje" przy przejściu na level...
Chciałbym wiedzieć jak to działa, bo patrząc na to co mam, to jest mała szansa na "pozostanie" złej pogody, a pamiętając mniej więcej jak było w pliku bez fixa to było chyba z 90% szans na pozostanie dobrej pogody.
assire
Stalker

Posty: 77
Dołączenie: 01 Sie 2013, 22:31
Ostatnio był: 17 Cze 2017, 19:14
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 8

Re: [Lost Alpha] by dez0wave - Temat Ogólny

Postprzez PsychoBoy w 11 Maj 2014, 22:57

Przed chwilą zauważyłem, że wrogów można ubijać rzucając w nich śrubkami (miałem tak przynajmniej z wojskowymi stacjonującymi przy bunkrze Sacharowa). Bug nie bug, dziwnie to wygląda.
Awatar użytkownika
PsychoBoy
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 12 Lis 2010, 17:36
Ostatnio był: 27 Lut 2016, 20:05
Miejscowość: Malbork
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość