[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez songokussj9pl w 11 Maj 2014, 09:30

Wszystko fajnie ale, ja na całym komputerze nie mam folderu STALKER-STCS więc, nie mam jak podać logów lecz, z tego co, zobaczyłem to jak sprzedałem i kupiłem go od nowa to już dało się normalnie go wrzucić do skrzyni.

ps. ortografia to ja jeszcze rozumiem ale nie rozumiem czemu się interpunkcji czepiasz?? :/

songokussj9pl
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 06 Maj 2014, 11:46
Ostatnio był: 06 Kwi 2015, 16:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -4

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 11 Maj 2014, 10:13

Jak to nie masz? Każdy gdzieś go musi mieć, a gdzie masz robione zapisy z gry? Zapisz sobie grę nazwą powiedzmy ,,dupa blada" a potem go poszukaj przez wyszukiwarkę systemu. Pewnie się na pewno znajdzie. Bo przecież gdzieś musi być! ;)

Co do interpunkcji, zlałeś całą swoją wypowiedź w jedno długie zdanie :( Trudno się to czyta.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Asaimp w 11 Maj 2014, 10:33

Menu start -> Dokumenty -> Twój użytkownik -> STALKER-STCS
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez songokussj9pl w 11 Maj 2014, 10:44

Znalazłem loga w folderze XRay Engine ale, nie wiem czemu jak go wrzucam to cała wiadomość mi znika.Tak jak już pisałem nie mam już problemu.

songokussj9pl
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 06 Maj 2014, 11:46
Ostatnio był: 06 Kwi 2015, 16:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Asaimp w 11 Maj 2014, 12:33

Oh jak bardzo się zmęczyłem czytaniem tej oczojebnej ramki, och. Na pewno stracę wzrok od tego, ale się udało. Spróbuj i ty!

Image
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez songokussj9pl w 11 Maj 2014, 12:46

Nie wiem czy czegoś nie zrozumiałeś ale, u mnie nie ma na kompie folderu STALKER-STCS a, problemu już nie mam więc nie ma potrzeby drążyć tematu.Jeśli chcesz mogę dać zdjęcie całego folderu "Dokumenty".

songokussj9pl
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 06 Maj 2014, 11:46
Ostatnio był: 06 Kwi 2015, 16:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 11 Maj 2014, 13:00

Otwórz folder z grą i poszukaj pliku fsgame.ltx. W pierwszej linijce masz ścieżkę do folderu, w którym znajdziesz zapisy gry.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez songokussj9pl w 11 Maj 2014, 13:21

Dobra to są te logi bo widzę że, spokoju nie będzie.Znajdowały się nie wiem czemu w folderze z grą F:/Program Files/S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky/_appdata_/logs. Nie wiem czemu tu są :/

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M15/S13, 2242.00 mhz, 65-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29991 files cached 34 archives, 5410Kb memory used.
Init FileSystem 2.586702 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\program files\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2001396 K], reserved[23064 K], committed[72628 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10813 K], process heap[1307 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7399 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\program files\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r__detail_density'
~ Valid arguments: float value in range [0.200,0.600]
~ Invalid syntax in call to 'r__supersample'
~ Valid arguments: integer value in range [1,8]
[f:\program files\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
[f:\program files\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:A65]: NVIDIA GeForce 210
* GPU driver: 9.18.13.3523
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1222 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x800
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1280x800
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [861 ms]
* MEMORY USAGE: 92851 K
* End of synchronization A[1] R[1]
Input:  1
Config-file [f:\program files\gsc game world\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1

songokussj9pl
Wygnany z Zony

Posty: 12
Dołączenie: 06 Maj 2014, 11:46
Ostatnio był: 06 Kwi 2015, 16:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -4

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Asaimp w 11 Maj 2014, 13:46

:facepalm:
Logi się wkleja w chwili, gdy ma się buga. A nie po jakimś tam dwu dniowym graniu. Na przyszłość pamiętaj.
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 11 Maj 2014, 13:54

@ Krzyk19 - Zależy o co chodzi. W przyszłej wersji wszystkie bronie doznały olbrzymich zmian w plikach konfiguracyjnych, plus kilka nowych doszło. Generalnie do modyfikowania TFW zachęcam, ale uprzedzam, że czeka każdego chętnego ciężki kawałek chleba, gdyż wszystko (ZAWSZE) może się zmienić.

@ songokussj9pl - Jaką masz wersję gry? Płytową? Steamową? Jakąś inną? I tak jak napisał Asaimp, wyślij loga jak tylko wywali Cię do pulpitu, bo za każdym razem jak odpalasz grę, to się on nadpisuje.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Asaimp w 11 Maj 2014, 14:36

@smoq
1.Więc naprawdę chcesz usunąć ten system ulepszeń? Kurde, lepiej mieć ulepszoną giwerę niż żadną...
2.Będzie fabuła? Czy dopiero w wersji 4.0?
3.Czy wersja 4.0 będzie finalną?
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 11 Maj 2014, 14:48

Pangia napisał(a):A, jak już jesteś, to się spytam: co odpowiada za pojawianie się ulepszeń w broniach znajdowanych trzymanych przez NPC? Bo chciałem zmienić nieco drzewka ulepszeń (wygodniej byłoby je w ogóle wywalić, ale mimo wszystko chcę mieć jakiś pożytek z frakcyjnego mechanika siedzącego w swojej kanciapie), ale nawet gdy robiłem to poprawnie, to wywalało jakieś idiotyczne błędy ze skryptami.

Bo moje pytanie zaginęło w gównoburzy na temat kompanów.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości