Plik user.ltx

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Plik user.ltx

Postprzez Gwynbllade w 10 Maj 2014, 18:58

Witam.

Po kilkudniowej bitwie z LA (niezgodnosc z win32, zly obraz, cos z plikiem msvcr120.dll, problemy z paczem itd...) udalo mi sie ja w koncu odpalic...no i tu mam nowy problem z ktorym jak mi sie wydaje narazie nie wygram - mianowicie za kazdym razem jak chce uruchomic opcje gry dostaje krasz...nie bylo by moze w tym nic strasznego gdyby nie fakt ze deafultrowe ustawienia graficzne gry sa zbyt wysokie jak na mojego blaszaka co skutkuje ladnym pokazem slajdow...poszperalem wiec znowu po necie i miedzy innymi dzieki pomocy waszej strony (ktora tez pomogla mi w rozwiazaniu wczesniejszych problemo za co wielke dzieki )doszedlem mniej wiecej do tego co i jak ustawia sie w pliku user.ltx...jednak mimo ustawienia wszystkiego (a przynajmnij wiekszosci) tak jak byc powinno nie widze za duzej roznicy wzgledem wczesnijszego stanu ... i tu rodzi sie moja prozba do was dobrzy ludzie...

Czy mogl by ktorys z was (majacych nieutrudniony dostep do opcji LA) ustawic wszystkie opcje w grze na minimum (powylaczac cienie/najprostrze oswietlenie itd) i po tym zabiegu wyslac mi / wkleic tutaj zawartosc pliku user.ltx (otwartego przedtem w notatniku)

Przepraszam za wszelkie bledy jak i chaotycznosc tego textu...z gory takze dziekuje za pomoc

Pozdrawiam.
Gwynbllade
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Maj 2014, 18:38
Ostatnio był: 10 Maj 2014, 22:21
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Plik user.ltx

Postprzez Nathaniel77 w 10 Maj 2014, 19:39

Dołączam się do prośby. I jeśli istniałaby taka możliwość, wolałbym tekst wklejony na forum.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10

Re: Plik user.ltx

Postprzez Gwynbllade w 10 Maj 2014, 19:48

Jak narazie dostalem cos takiego ( podziekowania dla pana GTR ) :
[Nie sa to najnizsze ustawienia ale moze ci pomoga]
Rozdzialke zmieniasz w vid_mode jak cos

:

_preset Default
ai_use_torch_dynamic_lights off
unbindall
bind left kLEFT
bind right kRIGHT
bind up kUP
bind down kDOWN
bind jump kSPACE
bind crouch kLCONTROL
bind accel kLSHIFT
bind sprint_toggle kX
bind forward kW
bind back kS
bind lstrafe kA
bind rstrafe kD
bind llookout kQ
bind rlookout kE
bind turn_engine kB
bind cam_1 kF1
bind cam_2 kF2
bind cam_3 kF3
bind cam_zoom_in kADD
bind cam_zoom_out kSUBTRACT
bind torch kL
bind night_vision kN
bind wpn_1 k1
bind wpn_2 k2
bind wpn_3 k3
bind wpn_4 k4
bind wpn_5 k5
bind wpn_6 k6
bind artefact k7
bind wpn_next kY
bind wpn_fire mouse1
bind wpn_zoom mouse2
bind wpn_reload kR
bind wpn_func kV
bind wpn_firemode_prev k9
bind wpn_firemode_next k0
bind pause kPAUSE
bind drop kG
bind use kF
bind scores kTAB
bind chat kCOMMA
bind chat_team kPERIOD
bind screenshot kF12
bind quit kESCAPE
bind console kGRAVE
bind inventory kI
bind buy_menu kB
bind skin_menu kO
bind team_menu kU
bind active_jobs kP
bind map kM
bind contacts kH
bind vote_begin kF5
bind vote kF6
bind vote_yes kF7
bind vote_no kF8
bind speech_menu_0 kC
bind speech_menu_1 kZ
bind use_bandage kRBRACKET
bind use_medkit kLBRACKET
bind quick_save kF6
bind quick_load kF7
cam_inert 0.1
cam_slide_inert 0.2
cl_cod_pickup_mode 1
cl_dynamiccrosshair on
fov 67.5
g_actor_body off
g_autopickup off
g_backrun off
g_corpsenum 10
g_eventdelay 0
g_first_person_death on
g_game_difficulty gd_novice
hud_adjust_mode 0
hud_adjust_value 0.
hud_crosshair on
hud_crosshair_dist off
hud_draw on
hud_fov 0.45
hud_info on
hud_weapon on
la_use_crosshair off
language eng
load_last_save filipm3_quicksave
mm_mm_net_srv_dedicated off
mm_net_con_publicserver off
mm_net_con_spectator 20
mm_net_con_spectator_on off
mm_net_filter_empty on
mm_net_filter_full on
mm_net_filter_listen on
mm_net_filter_pass on
mm_net_filter_wo_ff on
mm_net_filter_wo_pass on
mm_net_srv_gamemode st_deathmatch
mm_net_srv_maxplayers 32
mm_net_srv_name FILIPM3-FILIPM3
mm_net_srv_reinforcement_type 1
mm_net_weather_rateofchange 1.
mouse_invert off
mouse_sens 0.12
net_cl_icurvesize 0
net_cl_icurvetype 0
net_cl_interpolation 0.
net_cl_log_data off
net_compressor_enabled 0
net_compressor_gather_stats 0
net_dbg_dump_export_obj 0
net_dbg_dump_import_obj 0
net_dbg_dump_update_read 0
net_dbg_dump_update_write 0
net_dedicated_sleep 5
net_sv_gpmode 0
net_sv_log_data off
net_sv_pending_lim 3
net_sv_update_rate 30
ph_collision_of_corpses on
ph_frequency 100.00000
ph_gravity 19.62
ph_iterations 18
r1_detail_textures on
r1_dlights on
r1_dlights_clip 40.
r1_fog_luminance 1.1
r1_lmodel_lerp 0.1
r1_pps_u 0.
r1_pps_v 0.
r1_software_skinning 0
r1_ssa_lod_a 64.
r1_ssa_lod_b 48.
r1_tf_mipbias 0.
r2_aa off
r2_aa_break (0.800000, 0.100000, 0.000000)
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight (0.250000, 0.250000, 0.000000)
r2_allow_r1_lights on
r2_anamorphicLFfactor 1.
r2_dhemi_count 5
r2_dhemi_light_flow 0.1
r2_dhemi_light_scale 0.2
r2_dhemi_sky_scale 0.08
r2_dhemi_smooth 1.
r2_dof -0.400000,1.500000,600.000000
r2_dof_enable on
r2_dof_kernel 4.
r2_dof_sky 0.
r2_exp_donttest_shad off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.9
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast off
r2_ls_bloom_kernel_b 0.5
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias -0.0003
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.7
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.1
r2_mblur_enable off
r2_parallax_h 0.02
r2_shadow_cascede_old off
r2_shadow_cascede_zcul off
r2_slight_fade 0.5
r2_smap_size Low
r2_soft_particles on
r2_soft_water off
r2_specularExponentBias 1.
r2_specularExponentMul 1.
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_ssao st_opt_off
r2_ssao_blur off
r2_ssao_half_data on
r2_ssao_hbao off
r2_ssao_hdao off
r2_ssao_mode st_opt_off
r2_ssao_opt_data off
r2_steep_parallax off
r2_sun off
r2_sun_depth_far_bias -0.00002
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.00001
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details off
r2_sun_far 100.
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 0.25
r2_sun_lumscale_hemi 0.65
r2_sun_near 20.
r2_sun_near_border 0.75
r2_sun_shafts st_opt_off
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 2.
r2_tonemap_amount 1.
r2_tonemap_lowlum 0.4
r2_tonemap_middlegray 1.
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.25
r2em 0.
r3_dynamic_wet_surfaces on
r3_dynamic_wet_surfaces_far 30.
r3_dynamic_wet_surfaces_near 10.
r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res 256
r3_gbuffer_opt on
r3_minmax_sm autodetect
r3_msaa st_opt_off
r3_msaa_alphatest st_opt_off
r3_use_dx10_1 off
r__detail_density 1.
r__detail_l_ambient 0.9
r__detail_l_aniso 0.25
r__dtex_range 50.
r__geometry_lod 0.9
r__glows_per_frame 16
r__supersample 1
r__tf_aniso 1
r__wallmark_ttl 90.
renderer renderer_r2
rs_c_brightness 1.
rs_c_contrast 1.
rs_c_gamma 1.
rs_cam_pos off
rs_detail on
rs_fullscreen on
rs_hom_depth_draw off
rs_refresh_60hz on
rs_skeleton_update 32
rs_stats off
rs_v_sync off
rs_vis_distance 0.9
show_clock off
snd_acceleration on
snd_cache_size 32
snd_device Generic Software
snd_efx off
snd_targets 24
snd_volume_eff 0.5
snd_volume_music 0.5
start_time_single 1.1.1 12:0:0.0
sv_anomalies_enabled 1
sv_anomalies_length 3
sv_artefact_respawn_delta 30
sv_artefact_spawn_force 0
sv_artefact_stay_time 3
sv_artefacts_count 10
sv_auto_team_balance 0
sv_auto_team_swap 1
sv_bearercantsprint 1
sv_client_reconnect_time 3
sv_console_update_rate 1
sv_dedicated_server_update_rate 100
sv_dmgblockindicator 1
sv_dmgblocktime 0
sv_dump_online_statistics_period 0
sv_forcerespawn 0
sv_fraglimit 10
sv_friendly_indicators 0
sv_friendly_names 0
sv_friendlyfire 1.
sv_hail_to_winner_time 7
sv_max_ping_limit 2000
sv_pda_hunt 1
sv_reinforcement_time 20
sv_remove_corpse 1
sv_remove_weapon 1
sv_returnplayers 1
sv_rpoint_freeze_time 0
sv_shieldedbases 1
sv_spectr_firsteye 1
sv_spectr_freefly 0
sv_spectr_freelook 1
sv_spectr_lookat 1
sv_spectr_teamcamera 1
sv_statistic_collect 0
sv_teamkill_limit 3
sv_teamkill_punish 1
sv_timelimit 0
sv_vote_enabled 255
sv_vote_participants 0
sv_vote_quota 0.51
sv_vote_time 1.
sv_warm_up 0
texture_lod 2
time_factor_single 7.
ui_hud_type hud_3
vid_bpp 32
vid_mode 800x600
weapon_bobbing on
weapon_hold_zoom on
weapon_strafe_inertion on

Za ten post Gwynbllade otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Nathaniel77.
Gwynbllade
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 10 Maj 2014, 18:38
Ostatnio był: 10 Maj 2014, 22:21
Kozaki: 1

Re: Plik user.ltx

Postprzez utak3r w 10 Maj 2014, 21:08

Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Nathaniel77.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: Plik user.ltx

Postprzez GTR w 10 Maj 2014, 22:07

Statyk, minimalne, suwaki na zero.

http://speedy.sh/rxs8z/user.rar
| Ryzen 5 5600X | 16GB DDR4 3200MHz | RTX 3080 10GB | Windows 10 Pro x64 |
nismo

Za ten post GTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gwynbllade.
Awatar użytkownika
GTR
Tropiciel

Posty: 376
Dołączenie: 13 Kwi 2013, 14:06
Ostatnio był: Wczoraj, 21:06
Miejscowość: Nordschleife
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 72

Re: Plik user.ltx

Postprzez Nathaniel77 w 10 Maj 2014, 22:18

Dzięki panowie. Zastanawiam się jeszcze nad konsolowymi opcjami typu - wyłącz niebo, słońce itp. ale to już chyba sam sobie poszukam.

Nathaniel77
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 02 Sie 2008, 13:10
Ostatnio był: 16 Maj 2017, 01:03
Kozaki: -10


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości