[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 10 Maj 2014, 15:16

@nati20 ten radioaktywny ochłap to pewnie mięso mutanta jakiegoś które jak ugotujesz nadaje się do jedzenia(wciąż trzeba popić wódą, albo zapalić by zmniejszyć promieniowanie). Co do schowków mogę ci powiedzieć, że
:

2 są w leśniczówce, bodajże paliwo albo coś na samochodzie lub obok niego znalazłem, a drugi w budynku przy bramie od strony skadowska, no i jeszcze jeden które lokalizacje dostajemy z misji. W tartaku jest z tego co pamiętam paliwo na ciężarówce, ale nie wiem ile stacków.


Po za tym przeglądając neta znalazłem parę ciekawych rzeczy, które można by wprowadzić do misery. Chociażby kamuflaż w sprayu. Coś świetnego moim zdaniem, dla snajpera i recona. Wiadomo kupujesz gnata np. od Żwawego i możesz go sobie pomalować. Jakieś takie 3 kolory: czarny, moro i jakiś tam jeszcze można wymyślić. To samo nakładki kolorowe do kombinezonów. Mam SEVE i pamiętam ze kupując ja w vanilli jeżeli mieliśmy przyjaciela powinności albo wolności, to biorąc ją od Żwawego dostawaliśmy w barwach frakcyjnych. Można by coś takiego wprowadzić. Np. kardan dawałby nakładki kombinezonów takie jakie noszą stalkerzy oraz bandyci(i tu można by coś wymyślić), azot nakładki powinności(jako że ich lubi), a wujek jar z tego co pamiętam jest technikiem w Prypeci i zakładałby nakładki Wolności(już w janowie można by to u niego dodać), a novikov nakładki czystego nieba( widziałem na modbb moda który zamienia Świt na Świt czystego nieba oraz SEVE stalkerów na SEVE czystego nieba) wiem trochę odpłynąłem no, ale napiszcie co o tym sądzicie.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 16:53

hm pomysł całkiem całkiem, nie wiem tylko jak sie zapatrują na niego twórcy moca
aha i może po prostu warto dopisać do listu do św Mikołaja :-)

viewtopic.php?f=70&t=23091&p=285240#p285240

zapraszam do dopisywania pomysłów, nie wiem co z tego wyjdzie ale przynajmniej będzie widać czego nam brakuje w Misery (choć i tak poziom immersji jest już wysoki wg mnie:-) )
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 10 Maj 2014, 18:10

@alex_dragon możesz edytować pierwszy post i dopisać parę pomysłów, które tu skleciliśmy będzie przejrzyściej, chociaż sądze, że twórcy moda i tak tam nie zajrzą(trochę pesymistyczne myślenie wiem).
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 10 Maj 2014, 18:47

No, ja zaglądam dość na bieżąco. A na pomysł odpowiem tak:
1) nie po to implementowaliśmy moda "The New Ordnance", który dodaje parę wersji większości pukawek, żeby jeszcze później bawić się w dodawanie kolejnych ficzerów na zmianę wyglądu broni;
2) po co Ci coś (mianowicie kolorowe nakładki do kombinezonów), czego nie możesz zobaczyć?
Podsumowując, dzięki za pomysł, ale nie będziemy go wprowadzać w kolejnych wersjach MISERY. Chociaż kto wie?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 10 Maj 2014, 19:21

@Trikster nakładki prezentowałyby nasza przynależność, dla mnie fajne, ale rozumiem że trudne do ogarniecia.

Co do sprayów wymyśliłem to dlatego, że posiadając SWD od Żwawego nie mam możliwości ustawienia mu kamulfażu, co trochę utrudnia granie, jako iż jestem snajperem.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 10 Maj 2014, 20:06

@Karol, Trikster ma rację - właściwie to bez sensu. To nie F: New Vegas - nieważne jaki masz strój, wiedzą, że to do Ciebie mają strzelać. ;)
Chociaż moglibyśmy dostać chociaż naszywkę od frakcji, kiedy do nich dołączymy.

Co do kamo - chyba kolor broni nie wpływa na wykrywanie, tylko na immersję (Choć tęsknię za moim LR300 w barwach Swobody :( ).
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 20:43

Przepraszam ale o jakim przyłączeniu mówimy ? to nie wojna frakcji ... no chyba ze o wyborze strony Wolność/Powinność ale Wiewi0r ma racje, mutanty chca cie zjeść, bandyci/najemnicy zabić, naszywka nas nie obroni. Naszywki sa już jako trofea i mozna je sprzedawać więc ich rola jako "kaso-dawcy" jest ok :-)

@ Trikster
Po prostu nas czasami ponosi, nie mówie ze czyjś pomysł jest dobry a czyjś zły tylko ktoś coś widział w jednym modzie i chciałby widzieć w Misery. Ja tak mam z AA2 + TT pod SoC, tam jest masa przestrzeni tutaj super itemy, broń, mutanty i masa innych rzeczy których nie ma czasu ani miejsca wyliczać. Więc kombinuje jak przenieść i czy by się udało z Misery do SoC ale ciężko to widzę.
Widziałem zapowiedź "The New Ordnance" i jak się pojawi w Misery 2 to chyba znowu odpale grę aby zaczac od nowa i nic nie przegapić :-) Btw wiem ze wyjdzie kiedy wyjdzie ale czy moze wiadomo w przyblizeniu kiedy ? Pare tygodni, miesięcy ?
Co do pomysłów z listy do Św Mikołaja to mam nadzieje ze z tego co sie tam znajdzie będzie cos co wam wpadnie w oko :-)

Czy jest jakaś szansa aby do Misery została dodana 1-2 lokacje np z CS ? Tak aby map nie było 3 plus podziemia ale wiecej ? Wiem ze to masa roboty ale czy bierzecie pod uwagę rozwój Misery w tym kierunku ?
Nie zrozum mnie źle prosze, mam do was ogromny szacunek za to co zrobiliście z CoP, sa mody które sa klimatyczne, ale żaden nie dorównuje Misery jeżeli chodzi o wykonanie przedmiotów i broni.
Dodatkowo opcja wprowadzona ostatnio czyli promieniowanie w dzień, Black Road, teraz jeszcze "New Ordnance" które za jakiś czas wyjdzie. Jednakze to sa cały czas te same lokacje, trzy sztuki i pod tym względem jest po prostu głupio sie przyznać ale nudno.
W SoC czasami szedłem z Kordonu do Prypeci i zajmowało to masę czasu, szedłem wypoczęty a potem bandyci, mutanty i jak sie dowlokłem do Kordonu to mało amunicji i zostawała mi 1 apteczka.
Byłem na Wysypisku i sie zastanawiałem - iść do Doliny Mroku czy do Kordonu ? Do instytutu czy zajrzeć do baru 100 Rad a moze skoczyć do Wolności do magazynów. Tutaj jest to wersja mini ze względu na ograniczenia CoP czyli Zaton >> Janów i z powrotem lub Janów >> Prypeć i z powrotem.
Czy bierzecie w ogóle pod uwagę dodanie nowych map do Misery ?


@ karol626
Niestety nie mogą juz edytować pierwszego swojego posta, moge poprosić moderatora o scalenie ale musi byc coś dopisane.
Ja w swojej wersji pierwotnie wykasowałem kilka pomysłów, po prostu wydały mi się zbyt niedopasowane do Misery.
Mamy info od Trisktera ze zagląda w wątek wiec po prostu dopisujcie swoje pomysły w ten wątek a potem sie to scali w jeden.
Co do komauflazu to przecież Żwawy moze byc takim super sprzedawcą który sprzedaje broń z kamuflażem,
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 10 Maj 2014, 23:23

Ostatnio pytałem o kwestię rozwiązania problemu z zadaniem "Zakłócenia radiowe" w Prypeci, ale nikt nie miał pojęcia jak sprawić, by gra nie wyrzucała do pulpitu przy końcówce tego questa, dlatego mój post został "olany", co rozumiem.

Wygląda to tak, że po zniszczeniu anteny wskakujemy w dziurę w podłodze i po otwarciu jednej z dwóch lodówek znajdujemy żołnierza ukrywającego się w niej - to pułkownik Rogowiec. Odbywamy z nim krótką rozmowę, ostatnia opcja dialogowa "Chodźmy" przenosi nas do pralni, co jest zakończeniem tego zadania.

"Już był w ogródku, już witał się z gąską" - dlaczego?
Ponieważ po wybraniu wyżej wymienionej opcji dialogowej (jedynej) lądujemy na pulpicie, ten problem całkowicie uniemożliwia popchnięcie rozgrywki fabularnej do przodu, przez co gracz znajduje się w punkcie bez wyjścia akurat wtedy, gdy jest tak blisko końca.

Ten wyrzut nie pozostawia w logu żadnej informacji o naturze problemu. Nie wiadomo co jest jego przyczyną, a skutek jest wyraźny. Szukałem więc jakiegokolwiek fixu, jakiejkolwiek nawet najmniejszej łatki naprawiającej ten problem i okazało się, że nie istnieje nic, co by mogło pomóc w tym przypadku.

Koniec grania.

- - -

Ale nie ma co załamywać rąk: okazuje się, że rozwiązanie istnieje, działa i jest zbyt oczywiste, by na nie ot tak po prostu wpaść. Wystarczy dosłownie chwilka i można grać dalej.

Co takiego zrobiłem, że udało mi się złamać ten problem...?

Ustawiłem wszelkie możliwe opcje na najniższe.
I tyle. Po wadliwym fragmencie wróciłem do wcześniejszych ustawień i mogę śmigać dalej, zatem problem jest jak najbardziej do ominięcia.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."

Za ten post Crisu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 10 Maj 2014, 23:30

hmm ja po prostu traktuje Misery jako freeplay ot co, dlatego nie bylo opcji zeby sie wypowiedzieć
a w wanili nie widziałem tego problemu

a jak na to wpadłeś ze to ustawienia ?
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Crisu w 10 Maj 2014, 23:39

Waniliowy Zew nie jest aż tak dziurawy. Owszem, zdarzają się zgrzyty, ale kiedy grałem na czystej podstawce zanim pojawiły się jakiekolwiek mody, to nie wysypywało do pulpitu w tak newralgicznych punktach zadań. Misery jest tak przećpane, że to, co śmigało bezproblemowo na podstawce, teraz ma prawo mieć problem z działaniem.

Na rozwiązanie całkowitego zaniżenia ustawień wpadłem przypadkiem, przeglądając zagraniczne forum, ale nie pod kątem szukania rozwiązania tego konkretnego problemu. Ktoś gdzieś wspomniał o tym, że gra działa mu znacznie bardziej stabilnie na nieco niższych ustawieniach, więc pomyślałem, że jeśli drastyczne podcięcie ustawień przy samej glebie nie przyniesie pozytywnego efektu, to wyp...oddalam Misery do kosza.

Choć totalnie wątpiłem w powodzenie tego manewru to... Cóż, zadziałało.

Dlatego to bardzo wartościowa informacja nie tylko w przypadku tego problemu, ale i dla każdego, kto gra w Misery - jeśli nawala Wam coś wyrzucając stale do pulpitu, to zwyczajnie zaniżajcie ustawienia graficzne na tę chwilę, przy tym konkretnym fragmencie. Ruszy. A przynajmniej powinno.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."

Za ten post Crisu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive snorki.
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 10 Maj 2014, 23:50

@Crisu
Spoko, że udało Ci się opanować problem.

@alex_dragon
Nie ma sensu tego przenosić - zbyt "idealny" mod bardzo szybko by się znudził.
A odpowiadając na Twoje pytanie: New Ordnance nie ma określonej daty wydania, więc nie da się ustalić, kiedy się ukaże. Z Twojej listy życzeń nie wiem, czy coś dodamy - część jest zbyt trudna do implementacji, a część zupełnie nie pasuje do naszej wizji rozgrywki w MISERY.
Tak, bierzemy pod uwagę dodanie nowych map do MISERY, ale dopiero pod warunkiem ukazania się tego moda:
http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl
który dodaje wszystkie lokacje z SoC, CS + parę map z buildów do Zewu Prypeci. Dla mnie obecnie CoC stanowi najciekawsze przedsięwzięcie moderskie w uniwersum Stalkera i czekam na nie z niecierpliwością. Nie wiem, czy będę brać udział w powstaniu MISERY 3.0, ale jedno jest pewne - jeśli MISERY 3.0 w ogóle powstanie, będzie czerpać pełnymi garściami z osiągnięć Call of Chernobyl.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 11 Maj 2014, 00:58

@ Crisu
To jest właśnie stalker, w vanili miałem wiecej CTD niz w Misery, w zarówno w Misery 1 jak i 2 miałem po jednym CTD a sprzęt mam taki sobie, 2,9 Ghz, 2 GB RAMu, CT 220 1 GB, Win 7 64.
Jak rusze z akcja sprawdze czy u mnie tez sa takie problemy z CTD w newralgicznych punktach.

@ Trikster
Co do New Ordnance - będę czekał aż wyjdzie, chetnie rozpoczne grę jeszcze raz, trzymam kciuki.
Co do listy życzeń do Misery - kiedy ja tworzyłem nie grałem jeszcze w Misery 2, grałem w 1. Wiele pomysłów wtedy wydawało mi sie dobrych, obecnie moze faktycznie Misery było by zbyt napakowane do granic wytrzymałości.
Co do Call of Chernobyl - 26 map to aż nadto, projekt wygląda niesamowicie, ta walka z helikopterem, właściwie unikanie go.... ciekawie sie zapowiada.
A jezeli Misery 3 ma korzystać z map to naprawdę warto na to czekać i nie narzekać.

Dzieki za odpowiedzi, juz nie marudzę.
pozdr Adam
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości