[Tajne Ścieżki 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: Tajne Ścieżki

Postprzez Gizbarus w 24 Lut 2014, 10:29

A wyjaśnisz mi krok po kroku, dlaczego nie napisałeś w temacie moda? viewtopic.php?f=49&t=13607

A swoją drogą - jak podać loga, masz u góry, w TEJ POMARAŃCZOWEJ RAMCE. I nie potrzebujesz do tego żadnego programu - ciebie ma interesować tylko plik tekstowy xray_nazwaużytkownika.log.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Hadam w 24 Lut 2014, 10:31

Witam mam problem z modem ''Tajne ścieżki 2'', otóż gra nie chce mi się włączyć po prostu wywala xray engine przestaje działać :facepalm: mógłby ktoś pomóc, rzeczy które próbowałem naprawić zrobić :
-Przeinstalowałem z usuwaniem folderów THQ
-Instalowałem patcha 1.004
-Dawałem no intro
Tutaj jest chyba bug trap
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3292.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 36562 files cached, 6832Kb memory used.
Init FileSystem 1.738028 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_m16'
 

stack trace:
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 24 Lut 2014, 10:35

Narzuć to na swoją obecną gamedatę(Gamedata na folder gamedata) i zatwierdź podmianę WSZYSTKICH plików i folderów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Hadam.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Hadam w 24 Lut 2014, 14:31

Dzięki! :wódka: leci :)

- - -


Kolejny bug trap -.- od razu po nowej grze :
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3292.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 36871 files cached, 6880Kb memory used.
Init FileSystem 1.806590 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4005440 K], reserved[63864 K], committed[124936 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12055 K], process heap[841 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5420 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:E23]: NVIDIA GeForce GTX 460 SE
* GPU driver: 9.18.13.3489
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4025 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=249
load time=48 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_subtitles_intro.xml] returns [ui_subtitles_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_ui_base.xml] returns [amk_ui_base.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_razgruzka.xml] returns [ui_razgruzka.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mini_games_textures.xml] returns [ui_mini_games_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mini_games_textures2.xml] returns [ui_mini_games_textures2.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [257 ms]
"c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 84760 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
! auto-generated bump map: arsenal_mod\upg_sil_556ar_bump#
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'fx\fx_moon_halo'
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Dawaj logi w tag [code] i nie dubluj postów. - Wheeljack
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 24 Lut 2014, 14:51

Wejdź do folderu textures/fx, skopiuj jakąś teksturę(najlepiej co ma moon w nazwie) i nadaj jej nazwę fx_moon_halo.

Jak chodzi o loga, podawaj go TYLKO od linijki Fatal Error. Tam patrzysz też w sprawie błędu.

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments : Can't find texture 'fx\fx_moon_halo'


Tak więc na przykład jeśli otrzymasz loga w postaci:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Arguments : Can't find texture 'fx\hadam_to_pała'


To jedyne co robisz, to kopiujesz jakąś teksturę i nadajesz jej nazwę "hadam_to_pała"(nazwa wymieniona w logu), aż do skutku(do momentu gdy przestanie wywalać grę).

Ewentualnie otwórz ORYGINALNE archiwum z moda TT2(które Ty pobierałeś) i przenieś do obecnej gamedaty folder Config/Weathers z nadpisaniem wszystkich plików. Chyba Ci podesłałem swój config pogodowy, gdzie była masa rzeczy, których nie ma domyślnie w TT2. Tak więc radzę zrobić to, co napisałem teraz.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Baron.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Hadam w 24 Lut 2014, 15:21

Tak! Jak zwykle nie działa kto by się spodziewał? Na pewno ja -.-.
Dobra robiłem tak mam jakieś 10 plików ''fx_moon_halo'' (tak jak ty napisałeś tera nie pamiętam -.-)
Zmieniłem fx z twojej wersji plików nie działa próbowałem teraz twoją nie działa.
Przeinstalowywałem całą gamedate też nie działa -.- te
Nie wiem czy to pomoże, ale wersje moda mam angielską, ze spolszczenie ze ''Stalker team'' bez autosave
:C
Kto nie oddycha, nie żyje - Hadam 2014
Awatar użytkownika
Hadam
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 03 Gru 2013, 20:31
Ostatnio był: 20 Lip 2014, 02:58
Miejscowość: Niepowiem:P
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 3

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez vandr w 05 Maj 2014, 11:17

Kilka screenów z Prypeci przy pochmurnym/mglistym/częściowo zachmurzonym cyklu pogodowym z wykorzystaniem najaktualniejszej(dzisiejszej) wersji ENB.

:

ImageImageImageImageImageImage


Update: Dalsze postępy. Mój murz...znaczy, dobry funfel :caleb: Cromm zaimplementował detektory. Brawa dla niego.

ImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Piterxd.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez -dante- w 06 Maj 2014, 16:14

O wiele lepiej wygląda menu ekwipunku, podobne jest jak to w modzie Misery. Te nowe detektory działają podobnie jak te w CoP?
-dante-
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Kwi 2014, 21:17
Ostatnio był: 03 Cze 2016, 14:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez Gudyn w 04 Lip 2014, 16:46

Ja mam pytanie z innej paki - jak "dodać" przeciwników, żeby się respawnowali na mapach, tak jak to miało miejsce w podstawce? Bo przemierzanie lokalizacji bez oddania jednego strzału w celu załatwiania questów jest baaardzo słabe i nudne. Tyle nowych broni i mało co się z nich w ogóle korzysta. Przypuszczalnie wędrówka np. z Baru do Korpusu Pokoju jest nudna jak flaki z olejem, bo nic się po drodze nie dzieje. Można przemierzyć tę drogę w tę i na zad i ani razu nie strzelić, bo nie ma do czego. W podstawce co chwilę pojawiali się bandyci czy wojskowi, co dawało jakąś frajdę, a TŚ2 w ogóle nic nie ma (nie liczę ślepego psa na krzyż z pijawką, jeżeli się w ogóle zrespią). Lokacje, które w podstawce były obozami bandytów (np. fabryka na Kordonie czy posterunek "wojskowy") świecą pustkami, wszystko zostaje zajęte przez stalkerów i ni cholerę wystrzelić parę pestek. Nawet w Czerwonym Lesie (Radar) nie ma nic, co by zagroziło użyciem jednej apteczki. Po co w takim razie tyle super sprzętu i kombinezonów, skoro nie ma nic na co by się to przydało?
Ktoś wie może jak pogrzebać w skryptach (plikach ogólnie) w gamedacie, żeby zaczęli się pojawiać jacykolwiek przeciwnicy? W TŚ2 w ogóle wojskowych praktycznie nie idzie spotkać, już prędzej znajdziesz Gwiazdę Wieczorną przy drodze, niż wojskowego czy w ogóle bandytę. To mnie wkurza. Dostałem SVD-C od Łukasza i potrzebne mi to jak dziura w moście - na mutanty i tak lepsze śruty.
Awatar użytkownika
Gudyn
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 15 Cze 2012, 09:21
Ostatnio był: 07 Lip 2015, 22:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 2

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez mirek22 w 06 Lip 2014, 21:02

mam taki problem bo przy zombie-naukowcu nie znalazłem fragmentu mapy :/ jest może gdzieś indziej czy coś?(Ogólnie nie wszystkie rzeczy zgadzają mi się z poradnikiem np lokalizacja amuletów albo instrukcji miniguna)
mirek22
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Lis 2013, 22:44
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 18:44
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2014, 23:55

Jeżeli grasz na final update to część znajdek ma inną lokalizację, dodatkowo parę innych pierdół dodali.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mirek22.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 11 Lis 2024, 01:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2]

Postprzez mirek22 w 07 Lip 2014, 13:48

no tak dzięki przynajmniej gra jest ciekawsza :P...
mirek22
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 29 Lis 2013, 22:44
Ostatnio był: 11 Cze 2015, 18:44
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 0 gości