[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 01 Maj 2014, 11:07

@snorki wybacz, nie uściśliłem ;) Chodziło mi o brak jednostki :P

@up może to wina rozdzielczości? bardzo mała, jakby nie patrzeć.
Lektors, czy to zrzut całego ekranu, czy tylko fragment?


Welesy można znaleźć przy doświadczonych Stalkerach szukających artefaktów, kiedy są przy anomaliach, za questy naukowców, i chyba gdzieś w jednym schowku, ale nie jestem pewien.
Ostatnio edytowany przez Wiewi0r, 01 Maj 2014, 14:45, edytowano w sumie 1 raz
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 01 Maj 2014, 11:15

alex_dragon napisał(a):@ Trojanuch
pytanie za 100 pkt - dlaczego Misery zostało zrobione pod CoP a nie CS czy SoC ?
Co było powodem takiej decyzji ? Nie ukrywam ze jestem bardzo ciekaw.

Co prawda to nie do mnie, ale z tego co wiem, po pierwsze dlatego, że jedynka była pod CoPa i była to naturalna kontynuacja, a po drugie dlatego, że to był lepszy silnik niż ten z SoCa.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez Spell406 w 01 Maj 2014, 12:21

Hi

Mam problem z zadaniem "Zakłócenia radiowe" mianowicie po zniszczeniu radiostacji mam porozmawiać z zamkniętym w lodówce por. Rogowcem i z nim udać się do bazy. Jednak w moim przypadku po skończeniu dialogu wywala mi bugtrapa:




Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_32 | 11059 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_35 | 11065 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_37 | 11077 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_38 | 11086 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_39 | 11092 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_40 | 11098 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_41 | 11103 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_44 | 11111 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_45 | 11119 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_46 | 11124 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_47 | 11135 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_48 | 11147 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_49 | 11165 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_50 | 11177 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_51 | 11191 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_52 | 11209 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_53 | 11218 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_54 | 11226 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_56 | 11242 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_57 | 11250 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: pri_hiding_place_59 | 11269 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_52 | 11285 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_53 | 11289 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_55 | 11295 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_56 | 11299 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_58 | 11302 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_60 | 11310 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_61 | 11314 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_62 | 11319 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_63 | 11331 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_64 | 11334 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_65 | 11338 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_66 | 11345 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_67 | 11358 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_68 | 11367 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_69 | 11371 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_70 | 11387 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_71 | 11391 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_75 | 11403 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_76 | 11408 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_77 | 11422 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_78 | 11424 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_79 | 11426 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_80 | 11430 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_82 | 11449 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_83 | 11453 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_84 | 11458 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_85 | 11471 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_86 | 11476 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_87 | 11490 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_88 | 11493 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_89 | 11498 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_90 | 11503 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_91 | 11507 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_92 | 11513 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_93 | 11517 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_94 | 11522 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_95 | 11528 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: jup_hiding_place_97 | 11542 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_58 | 11607 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_59 | 11616 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_60 | 11624 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_61 | 11627 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_62 | 11635 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_63 | 11643 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_64 | 11644 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_65 | 11645 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_66 | 11650 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_67 | 11651 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_69 | 11659 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_72 | 11667 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_73 | 11684 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_74 | 11691 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_75 | 11698 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_76 | 11703 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_77 | 11708 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_78 | 11715 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_79 | 11719 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_80 | 11735 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_81 | 11739 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_82 | 11751 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_90 | 11759 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_91 | 11764 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_93 | 11768 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_94 | 11770 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_95 | 11774 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_97 | 11792 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_98 | 11808 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_99 | 11810 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_100 | 11815 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_103 | 11826 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_104 | 11839 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_105 | 11855 | true
! Cannot find saved game ~#i#:axr_dynamic_spawn.on_save: secret stash saved: zat_hiding_place_106 | 11864 | true
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 14628 objects are successfully saved
* Game PC - quicksave.scop is successfully saved to file 'c:\users\public\docume~1\stalke~1.-ze\savedgames\pc - quicksave.scop'
stack trace:

0023:6C5472EF MSVCR80.dll, strnicmp()
0023:6C547344 MSVCR80.dll, strnicmp()
0023:09409716 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()


To są tylko 2 przykładowe logi (większość z szerokiego wachlarza reportów kończy się
Kod: Zaznacz wszystko
0023:09409716 xrGame.dll, CDialogHolder::CDialogHolder()
, zdarzało się, że log był pusty albo miał dziury.
Ktoś ma jakieś pomysły? Z góry dziękuję za pomoc.

EDIT: Gz dla mnie, wrzuciłem 2 takie same logi...
Spell406
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 28 Gru 2013, 23:48
Ostatnio był: 30 Mar 2015, 08:41
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Beziele w 02 Maj 2014, 08:49

No to w oczekiwaniu na Lost'a, który nie działa mi niestety postanowiłem pograć znowu w Mizerię. W sumie to jestem z początku gry, tryb Black Road. Podstawowy sprzęt zdobyty, SKS, jakiś tam pistolecik. No i teraz po emisji wyjść na powierzchnię nie mogę, bo od razu mnie promieniowanie łapie. W tej 2.1 dodali, że należy odczekać jakiś czas żeby promieniowanie po emisji spadło? :|
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez KOSHI w 02 Maj 2014, 09:47

@alex

Muszę spróbować zlikwidować jakiś pacjentów snajperką z tłumikiem. Ciągle wydawało mi się, że wystarczy tylko, żeby reszta nie widziała, jak ich koleżka ginie. Prawdopodobnie chodzi też chyba jednak o dźwięk samego wystrzału. Zresztą piorun wie, bo w podstawce tłumiki chyba nie hulały za dobrze i z tego co pamiętam, raczej nie dało się likwidować gości po cichu. Pamiętam, że jak kilowałem pacjentów z Vintoreza, to nikt się nie orientował, że coś się dzieje, chyba, że kogoś zraniłem i odpowiedział ogniem. Wtedy był już dym. Tak więc powiedz mi, czy miałeś taką sytuację, że jak ktoś obszukał zwłoki, to odchodził, czy wszczynał alarm. Jeśli to pierwsze, to rzeczywiście tłumiki działają, jeśli to drugie, to wydaje mi się, że nie do końca, bo jak zabijałem z nie wyciszonego SWD, to też, pierwsze co, to było obszukiwanie zwłok a potem wszczynanie alarmu. Tak więc nie wiem, czy jest to kwestia szybkiej orientacji i zabijania gości w trakcie, kiedy sprawdzają zwłoki (chyba skrypty najpierw wybierają opcję obszukiwania, a potem sprawdzania otoczenia), czy faktycznie tłumiki robią aż taką różnicę. Jeśli tak to jestem pod wrażeniem i gratuluję twórcom.

Kolejna rzecz:

1) Szukam Sajgi 12 k. Czy w tym modzie jest taka broń i gdzie ją można kupić?
2) Traper wspomina o broni, którą można znaleźć gdzieś za Janowem. Chodzi prawdopodobnie o Zielonego Smoka. Sprawdzałem YT i okazuje się, że był kiedyś w jakiejś wersji dostępny - leżał pod mostem za cementownią. Obecnie tam nie leży. Orientuje się ktoś gdzie on może być i czy to info jest nadal aktualne?

Ostatnia rzecz - A-life. Przyznam, że ostatnio miałem bardzo ciekawą akcję. Poszedłem przeszukać schowki dookoła kamieniołomu i zahaczyłem o cementownię. Obracam się w pewnym momencie, a tu leci na mnie horda mutasów. Biegiem na górę a te sku*wiele za mną po schodach. A tu nagle stoi sobie jeden Stalker na schodach. Mijam go i pędzę na górę, bo byłem w Ekologu i nie było sensu walczyć. W pewnym momencie zatrzymuje się, Słyszę, że typek walczy z monstrami tylko za pomocą pistoletu. Wali je od czasu do czasu w łeb i odrzuca. Zszedłem niżej i pomogłem mu co nie co. Jak policzyłem trupy to było z 6 psów, 2 nibypsy i 2 pijawy. Piękna, solidarna akcja stalkerska. Naprawdę takie historię nadają niesamowitego klimatu grze. Później spotkałem po drodze jeszcze 3 bandytów na podstacji, których zlikwidowałem ze snajperki. Co najlepsze, pierwszy, który leżał na schodkach niczym Rejtan, zwał się Wasia Nieboszczyk. Czy to nie ironia? Wasia dostał kulkę w łeb, ale zostawił mi forta-12 w idealnym stanie, który poszedł za 1,5k rubli. Cudowny dzień w Zonie, tak jak i cudowny mod (mimo pewnych niedociągnięć), w którego będę chyba naprawdę długo, długo grał i chyba wreszcie przejdę cały Zew. :E
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 02:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 02 Maj 2014, 10:13

Moim zdaniem to zależy od tłumika, od czasu do czasu wpadam zapolować na zombie,(bardzo łatwy cel) i pewnego razu bylem już po takich wojażach, że został mi sam pistolet, jeden strzał w głowę i zombie leży, jeden po drugi. Za jakiś czas wpadłem z karabinem (miał tłumik) jeden strzał i wszystkie się na mnie rzuciły. Moim zdaniem to zależy od tłumika.

Co do przeszukiwania tych siał, można zawsze myśleć, że bandyci sprawdzają ślad po kuli i starają się określić gdzie jesteś lub chociaż z której strony strzelałeś.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 02 Maj 2014, 11:01

KOSHI napisał(a):Szukam Sajgi 12 k. Czy w tym modzie jest taka broń i gdzie ją można kupić?


Ogólnie - jest. Ale kupić? Z tego co wiem, chyba nie da się. Możesz mieć tylko trofiejną (znalezioną przy czyichś stygnących zwłokach). :P Mnie ostatnio udało się zdobyć Saigę z ok. 50% stanu jeszcze na Zatonie. Chyba najprędzej się ją znajdzie u najmitów lub high-tierowych bandytów.

@ Szewczenko: Dobre lore'owe wytłumaczenie :P Chociaż ja bym się najpierw schował, a potem patrzył skąd strzelają.

@ Beziele - a masz włączoną opcję Night Mode, czy jakoś tak? Wtedy masz stałe promieniowanie w czasie słonecznej pogody/w ciągu dnia.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Beziele.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 02 Maj 2014, 11:04

Wtedy dodaje, że są to bandyci którzy lubią sobie wypić i po sprawie:P. Zawsze na wszystko jest wytłumaczenie.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 02 Maj 2014, 11:24

lektors napisał(a):Mam pewien problem. O ile gra chodzi znośnie ( brak wywaleń na pulpit ) i jest przyzwoita ilość FPS tak jest pewien szkopuł który strasznie wkurza. Otóż nie wiem czemu ale ikonki w plecaku są wyświetlane tak:

Image

Ma ktoś pojęcie jak to można "naprawić? Dodam że gram na minimalnych ustawieniach, rozdzielczości 800x600 a monitor pracuje w trybie 4:3 (1280x1024).


@Wiewi0r To nie wina rozdzielczości. Skąd wiem? Grałem na takiej i było oke.

Wina? Shardery i możliwości karty graficznej. Sam miałem ten problem na starej karcie z niektórymi modyfikacjami. Bo widzisz w Misery pewnie wszystkie ikony są w jakości 2048x2048 (tak obstawiam) i po prostu twoja karta nie jest w stanie lub jest za stara by robić txt takiej rozdzielczości. Chociaż sam mam ATI X1950Pro chyba bodajże z 2006 roku ale daje rade. Wniosek? Kup trochę lepszą kartę. Takie złomy mojego pokroju dorwiesz na Allegro za 100zł np. GT9600.

A teraz mój problem. Morgana i transakcje broni załatwiłem będąc po stronie Sowy. Jednak i tak zabiłem wszystkich łącznie z Morganem. I teraz. Czy pomimo takiego zakończenia tego zadania uda mi się zdobyć Przyjaciela Stalkerów?
(bo nie wiem czy muszę grać od nowa :|, a już miech w zonie jest...)
Ostatnio edytowany przez M3Fis70, 02 Maj 2014, 13:18, edytowano w sumie 1 raz
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [MISERY]

Postprzez Don Wano w 02 Maj 2014, 11:57

M3Fis70 napisał(a):A teraz mój problem. Morgana i transakcje broni załatwiłem będąc po stronie Sowy. Jednak i tak zabiłem wszystkich łącznie z Morganem. I teraz. Czy pomimo takiego zakończenia tego zadania uda mi się zdobyć Przyjaciela Stalkerów?
(bo nie wiem czy muszę grać od nowa :|, a już miech w zonie jest...)


Sowy? Chyba Sułtana :) Morgana tak czy siak trzeba zabić. Jeśli zabiłeś też bandytów możesz zobaczyć czy dostaniesz wynagrodzenie u Brodacza. Chociaż nie jestem pewien. A przy ataku na Szewczenkę, po czyjej stronie byłeś?
"Człowieka poznaje się po jego języku"
Awatar użytkownika
Don Wano
Stalker

Posty: 64
Dołączenie: 21 Mar 2014, 19:41
Ostatnio był: 26 Gru 2016, 17:36
Miejscowość: Opole
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez M3Fis70 w 02 Maj 2014, 13:21

@UP
Robisz ze mnie idiotę czy nie grałeś? Wystarczy podejść do Sowy zanim się zacznie wątek handlarza broni. Powiedzieć "czego" to poza misją z Najemnikami, Welesami zaproponuje nam ochronę Morgana w czasie handelku.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 02 Maj 2014, 13:37

Tylko najpierw trzeba zrobić misję na Szewczence, geniuszu. A jak nam nie powiesz, po czyjej stronie tam stanąłeś, to nie powiemy ci, czy masz jeszcze szansę na przyjaciela stalkerów (chociaż jeśli zabiłeś Morgana, to chyba tak).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości