[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Crisu w 15 Lut 2008, 21:24

Ahh, sorki. Pomyliło mi się z Czerwonym Lasem. A więc...
Pierwsze Drzwi w X-18 : 36321

Nie będzie też tak, że podam oba kody. Trzeba radzić sobie samemu.
Od razu mówię - jeśli nie masz drugiego kodu, nie wpisuj tego co podałem!
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Reklamy Google

Postprzez HawkEye w 15 Lut 2008, 21:41

-CRISTO- napisał(a):Ahh, sorki. Pomyliło mi się z Czerwonym Lasem. A więc...
Pierwsze Drzwi w X-18 : 36321

Nie będzie też tak, że podam oba kody. Trzeba radzić sobie samemu.
Od razu mówię - jeśli nie masz drugiego kodu, nie wpisuj tego co podałem!

Niech lepiej go sam poszuka bo straci całą zabawę :)
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez mathus92 w 15 Lut 2008, 21:58

To chociaż podpowiedzcie gdzie są te kody bo się doszukać nie mogę ;]
Awatar użytkownika
mathus92
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 25 Cze 2007, 23:29
Ostatnio był: 14 Sie 2010, 18:17
Miejscowość: Zakopane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Postprzez MeZZerschmitt w 15 Lut 2008, 22:12

Ja mam pytanko, jak idą postępy ze spolszczeniem?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Postprzez HawkEye w 15 Lut 2008, 22:22

mathus92 napisał(a):To chociaż podpowiedzcie gdzie są te kody bo się doszukać nie mogę ;]

Napisz najpiew jakie wykonujesz zadanie, to powiem czy Ci są one potrzebne.
bo do pierwszego zadania w X18 nie są one potrzebne

MeZZerschmitt napisał(a):Ja mam pytanko, jak idą postępy ze spolszczeniem?

właśnie, jak tam prace?
bo z niecierpliwości zacząłem sam tłumaczyć :)
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez barin w 16 Lut 2008, 03:29

Witam.

Kiedy siedzimy w aucie, bandyci, potrafią przechodzić obojętnie jakby nas nie widzieli, a jak już zobaczą to biegają jak debile i nie wiedzą co zrobić, bo w aucie trudno jest mnie zabić. Ale to chyba ogółem błąd całej gry


U mnie osobiście kiedy za pomoca transportera opancerzonego szturmowałem baze wolności(czyt. rozjeżdzałem) strzelali do mnie nawet zanim ich rozjechałem


Tak, jest to spowodowane niedopracowanymi pojazdami w grze. Ponieważ samochody nie były gotowe na czas więc je wyrzucili z wersji finalnej. Stąd na przykład bugi: czasami npc wiedzą, że siedzisz w samochodzie i starają się Ciebie zabić, czasem nie, jeśli zaparkujesz samochód "lekko bokiem" to z niego wychodząc polecisz wysoko w góre :) (bug w fizyce), jeśli użyjesz noża siedząc w samochodzie, to samochód wybuchnie, itp.

Bug jest zaraz w 1 lokacji za posterunkiem zolnierzy lezy cialo w nim jest harmonijka i cos o nazwie "bolt" i gdy to nacislem wywalilo mnie do windowsa ; p


już naprawione, problem dotyczy śrub, noża, lornetki i pda (jeśli dwukrotnie klikniecie na jedną z tych rzeczy)

Właśnie. Sidorowicz. Czy w ogóle można go spotkać? Bo zostawił tylko list


tak, można go spotkać, choć w nieco odmiennej postaci :)

I jeszcze jedno. Zauważyłem, że jest nowa lokacja, tylko nie wiem, jak się tam dostać. Chociaż z której lokacji, bo z magazynów wojskowych, przez obóz merców się nie da


dwie mapki (z multiplayera) będą dostępne w najbliższym patchu

gdy obóz stalkerów w Kordonie zaatakowali bandyci/najemnicy (nie przyglądałem się zbytnio), czyli nagle wszyscy zaniemogli stojąc w miejscu z wyjętymi brońmi i nawet do nich odezwać się nie idzie. Raz tak koleś (wojskowy) mi zagradzał drogę to go ciachnąłem z noża. Nikt się nie kapnął, wojskowi nadal przyjaciele. Potem idę potępić bandytów, wracam i wojskowi neutralni. Błąd moda, czy oni mają późny zapłon, że jeden z nich nie żyje? No i te roślinki w obozie stalkerów w Kordonie. Ile razy ja już tam kogoś wozem potrąciłem, bo za krzaczkiem ktoś stał


zostanie poprawione

---------------------------------

a teraz troche o patchu, data releasu nie jest znana (testowanie, naprawianie bugów, dodawanie nowych bajerów jest bardzo czasochłonne ...):

- naprawione spawny po blowoucie (mutanty i artefakty) bedą spawnowane na całej mapie

- "warzone" w barze, co jakiś czas bar będzie atakowany przez najemników, bandytów, monolitów, freedomerów i zombich

- nowe zadania nastawione na kooperacje z npc; na razie jedno (w agropromie)

- npc bedą chować się w różnych "dziwnych" miejscach, takich jak dach, wieża, itp.

- naprawione brakujące opisy

- dodaliśmy ikony dla beczek, kanistrów

- prawdopodobnie naprawiliśmy ctd, gdy giniesz (prawdopodobnie, bo jest to bug losowy)

- poprawione dialogi

- poprawione bronie i tekstury

- naprawiony bug związany z podójnym kliknięciem na niektóre obiekty

- klilka mniejszych błędów związanych z zadaniami

- by uniknąć zamieszania, dokumenty będą spawnowane tylko, gdy wykonujecie zadanie polegające na znalezieniu tych właśnie dokumentów

- jeśli znajdziecie jakiś dokument lub pendrive to jego zawartość zostanie przeniesiona do pda (ponieważ znalezione dokumenty zajmowały zbyt dużo miejsca w plecaku, sprzedaż była by raczej dziwna skoro są to tajne dokumenty, poza tym ułatwia to wyszukiwanie informacji)

- poprawione opisy zadań (do niektórych zadań bedą dołączone małe mapki ułatwiające odnalezienie dokumentów)

-----------------------------------

Agroprom assault (coop task): http://pl.youtube.com/watch?v=uj3SlR3CkuM

War zone at Bar: http://pl.youtube.com/watch?v=6widM9OmRm4
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Crisu w 16 Lut 2008, 15:58

Tak, akcja z autem jest zupełnie dziwna. Ma swoje plusy i minusy.

Na plus?
Gdy ma się mało życia/amunicji/apteczek można spokojnie przejechać obok całej grupy wrogów.
U mnie tępakami okazali się Bandyci i żołnierze Monolitu - Bandyci i owszem, coś zauważyli...
Ale chwilę później bezcelowo krążyli wokół pojazdu.
Monolit... Skrajni debile. Rozjechałem jednego, drugiego, trzeciego. Reszta oddziału olała to i patrolowała teren jakby nigdy nic. I tak za każdym razem.
Najemnicy i Wolni - zaczęli strzelać, ale po chwili się rozdzielili by mnie szukać... Żal.


Mankament tego błędu?
Sama sytuacja. Siedzisz w aucie z wyrwanymi drzwiami i bagażnikiem, zupełny brak przedniej szyby, silnik ryczy jak wół, a dwudziestu chłopa nawet nie ma pojęcia, że coś lub ktoś obok nich przejechał.

Lub też sprawa z rozjeżdżaniem NPCów. Przy większej prędkości po prostu wmontowują się girami w maskę, a zdjęcie ich stamtąd to udręka, czasem nawet jest to niemożliwe.

- - - - -

Jak powiedział sam Priboi - "Patch zostanie wydany, kiedy będzie gotowy."

Ale czy wiadomo coś bliżej o dacie wydania Patcha 2.0?
Właśnie jestem na Forum i nie widzę nić oficjalnego.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez barin w 17 Lut 2008, 00:35

Ale czy wiadomo coś bliżej o dacie wydania Patcha 2.0?
Właśnie jestem na Forum i nie widzę nić oficjalnego.


Tu akurat mogę zacytować Dezodora, jak Ty to zresztą zrobiłeś :)

Patch zostanie wydany, kiedy będzie gotowy.


planujemy pod koniec tygodnia, ale nie wiem czy to wyjdzie ...
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Infernal w 17 Lut 2008, 00:54

Czyli rozumiem, że wraz z wydaniem patcha zaczynamy grę od początku. Sądząc po wprowadzanych zmianach...
Ratuj dżender - dzieci precz ze szkół!
Infernal
Łowca

Posty: 508
Dołączenie: 02 Paź 2007, 17:29
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 01:40
Kozaki: 3

Postprzez barin w 17 Lut 2008, 01:08

Prawda, bez utworzenia nowej gry się nie obejdzie ...
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Postprzez Crisu w 17 Lut 2008, 11:34

I bardzo dobrze...

Najlepszym pomysłem jest akcja ze spawnowaniem dokumentów.
Bo właśnie największe zamieszanie zrobiła ta sytuacja, przez co wiele osób gubi się w trakcie.

Świetną opcją jest też chowanie się NPCów w różnych miejscach.
Wtedy odbiegamy od zapamiętanych pozycji wrogów w SoC i martwimy się czy czasem nam coś nie wyskoczy zza winkla...
Lub też czy nie zgarniemy head'a od przypadkowego snajpera - "...bo ja nie wiedziałem."

Pozostaje nam czekać na wersję 3.0 - dlaczego? Każdy chyba wie... :D

- - - - -

Tak BTW... Ile będzie zajmować Patch 2.0, a ile (tak w przybliżeniu) 3.0 - jeśli można spytać?
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez barin w 17 Lut 2008, 15:03

-CRISTO- napisał(a):Pozostaje nam czekać na wersję 3.0 - dlaczego? Każdy chyba wie... :D

- - - - -

Tak BTW... Ile będzie zajmować Patch 2.0, a ile (tak w przybliżeniu) 3.0 - jeśli można spytać?


szczerze mówiąc ... nie mam pojęcia :) wszystko zależy od tego co dodamy do patcha (być może patch ukaże się wraz z nowymi mapami)
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości