[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 22 Kwi 2014, 20:46

Wiewi0r napisał(a):Pisząc Skład masz na myśli aktualny Targ Artefaktów? Nie kojarzę jeszcze wszystkich miejscówek, a w CS grałem dość dawno.

Składnica kolejowa --> Składnica --> Skład. Targ Artefaktów pojawia się chyba tylko przy gadce Łopaty na starcie gry, w PDA zresztą też wisi jako Skład.
Czekam na Trs od Handlarza, wtedy się pobawimy. A to znalazłem w idealnym stanie, taka typowa stalkerska broń.

Jakby co, to LR-300 ma zepsute ulepszenia i te, które mają obniżać szybkostrzelność tego nie robią (jeśli to coś złego :P). Ale niemniej jednak opłaca się: wszystkie dodatki bez ulepszeń, a po dokonaniu takowych można zejść do śmiesznej wagi 1,63 kg.
A i owszem, amunicja 9x18 jest wręcz darmowa. Po załatwieniu paru bandytów z "Kabanami" uzbiera się kilkaset sztuk. :)

W sumie możesz też mu dać Bizona. :P Chociaż pamiętam, że ktoś pisał, że dał swojemu kompanowi RPK-74 (wymaksuj reputację u Samotników, to dowiesz się, co to) i zrobił z niego małego Terminatora. I w sumie racja, bo broń ma ogromny odrzut, ale przecież NPC strzelają bez odrzutu :P
A to skomplikowane sciągnięcie hełmu jest wymagane do naprawy, czy naprawua się razem z kombinezonem? A, sam zaraz sprawdzę.

Znaczy się tak: w normalnym rynsztunku hełm się nie psuje i nie trzeba go ściągać, żeby móc naprawić swój kombinezon (Smoq o to zadbał), ale gdybyś nie miał kombinezonu, to wtedy hełm ci wejdzie w jego slot i pewnie będzie się wtedy normalnie psuł. Nie wiem, jak z jego naprawą, nie próbowałem tak grać, ale sądzę, że normalnie będzie to działało.
Dzięki za ostrzeżenie przed zakupem mapek. A gdyby się zapoznać przed przystąpieniem do frakcji? :?: E, czcze rozważania. Czy dobrze ogarnąłem ceny, że: frakcyjny ziom dostaje po cenie na metce, przyjaciel za 150%, obcy za 200% ceny?

Tak.
Nie będziesz na zlocie? Postawił bym ci piwo (małe :caleb: ) a, nie tylko Kozaki.

Nie zanosi się na to, żebym się pojawił. Wstyd przyznać, ale nie chce mi się drzeć tych 300 czy 400 kilometrów z Rzeszowa, chociaż jakby nie patrząc, to mam auto, w pełni zatankowane i poza nieznajomością drogi i brakiem towarzystwa nic nie stoi na przeszkodzie. A, no i nie wpisałem się na listę obecności :P

Ten celownik bez opisu, o który pytałeś (a który „wyparował” z posta ;)), jest do Mosina. Musisz jeszcze samą broń ulepszyć, żeby móc go zamontować.

Chyba znowu zacznę się bawić z plikami TFW, może rzeczywiście uda mi się parę bajerów tam wkombinować. Na razie CleanUI tam jest, prawdziwe nazwy broni, poprawione trochę literówek, no i ten nieszczęsny opis do celownika od Mosina. Niby nic wielkiego, ale i tak przecież nikomu się nie chce :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wiewi0r w 22 Kwi 2014, 21:43

@ Pangia - Zniknął? Nic tam nigdy nie było. Nic nie widziałeś. :E

Image

Owszem, usunąłem swoje głupoty po zorientowaniu się, że jest potrzebne ulepszenie. Myślałem, że nikt nie zauważy. :P
A kompan z erkaemem? :D Sama radość.
Trochę mnie wkurza, że skoro kompan i tak po bazach biega sam jak chce, to te ******** apteczki mógłby sobie sam kupić. :facepalm:
Dam mu kieszonkowe, albo łupy na sprzedaż. :) A właśnie, skoro NPC są zrobieni na wzór gracza, to używają artefaktów?

Zauważyłem, że tracę nieodebrane nagrody po przejściu na inną mapę. Jakby mało biegania i loadingów było. :( I co do mapek - czy po zajęciu bazy, trzymajmy się, że bandziorów, powstaje tam "nasza" baza z mechanikiem i handlarzem?

Idealny napisał(a):Cannelli to jednak nie Cazzini, tak więc szach.

Strzelba jest na psy, więc odpowiednio ją ochrzciłem. Ale kolegę nick zobowiązuje. ;)
BTW, nie znam wszystkich broni, więc dla uproszczenia wrzucam to, co widzę. A to co znam, to nazwę. Czasem.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 22 Kwi 2014, 21:58

Wiewi0r napisał(a):Dam mu kieszonkowe, albo łupy na sprzedaż. :) A właśnie, skoro NPC są zrobieni na wzór gracza, to używają artefaktów?

Nie wiem, chyba nie. Ale jeśli znajdziesz gdzieś dwie Dusze, to możesz mu dać jedną i sprawdzić, czy będzie mu się ładnie regenerowało HP (tak na logikę to raczej nie, bo musiałby umieć ją sobie założyć na pas). Swoją drogą utrata w kuloodporności praktycznie nie działa: podobno jest jakaś różnica, ale ja jej nie odczułem, więc tym nie musisz się kierować. Ale za to osłabienie ochrony na oparzenia działa, i to bardzo mocno.
Na pewno wpływają na nich ulepszenia kombinezonu, to pamiętam. Zresztą właściwie to moja wiedza o kompanach bierze się z tego tematu i readme – zawsze uważalem plączącego się za mną kompana za kulę u nogi, poza tym nie pasuje on do mojego stylu gry, więc po prostu nigdy z ich usług nie korzystałem.

Zauważyłem, że tracę nieodebrane nagrody po przejściu na inną mapę. Jakby mało biegania i loadingów było. :(

NIe, nie, nie. Zadanie jest anulowane po to, żebyś tej nagrody nie odebrał dwa razy – gra po prostu przenosi zadanie z odebraniem nagrody na handlarza Samotników znajdującego się na danej mapie po to, żebyś nie musiał wracać się po pieniądze do jednego kolesia i znowu iść na drugą mapę do drugiego po zadania. W przyrodzie nic nie ginie.
I co do mapek - czy po zajęciu bazy, trzymajmy się, że bandziorów, powstaje tam "nasza" baza z mechanikiem i handlarzem?

Nie do końca: owszem, pojawi się tam handlarz i mechanik, ale handlarz będzie miał na sprzedaż tylko jakieś niewielkie ilości amunicji i medykamentów + to, co sam znajdzie, a i sam ma ograniczoną pulę forsy. Z kolei mechanik będzie mógł tylko naprawić twój sprzęt, i to tylko ten, który masz przy sobie – jeśli będziesz miał np. strzelbę, AK i Mosina do naprawy, to wszystko po kolei będziesz musiał wkładać do slotu i naprawiać u niego (o ile będziesz chciał, Mosin strzela celnie nawet w stanie ~30%, więc… ;)).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wiewi0r w 22 Kwi 2014, 22:34

Nie do końca: owszem, pojawi się tam handlarz i mechanik, ale handlarz będzie miał na sprzedaż tylko jakieś niewielkie ilości amunicji i medykamentów + to, co sam znajdzie, a i sam ma ograniczoną pulę forsy. Z kolei mechanik będzie mógł tylko naprawić twój sprzęt, i to tylko ten, który masz przy sobie

Niczego więcej od nich niego wymagam. Warunki polowe to warunki polowe.
Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem, ale muszę się sprawie przyjrzeć. Może niepotrzebnie tyle biegam do złotej rączki. A może to kolejny nawyk z Misery, gdzie naprawy kosztują fortunę (ech, tęsknię za taśmą klejącą i łatkami).
Na pewno wpływają na nich ulepszenia kombinezonu, to pamiętam.

Czyli kupić kombinezon, dać mu w okienku i go założy? Może dam mu stary jak będę SEVĘ albo Egzo kupował? Albo podrzucę mój domyślny. A nie, nie będzie chciał nosić niefrakcyjnego łacha... To sobie łajza poczeka.
Użycie artów sprawdzę jak mi coś wpadnie, najłatwiej chyba będzie z kondycją - zadyszka widoczna na pierwszy rzut oka.

Nagrody sprawdzę. Nie zauważyłem, żeby pojawiło się nowe zadanie, ale może to wina ołowianego prezentu otrzymanego od bandytów na posterunku. ;)

Zresztą właściwie to moja wiedza o kompanach bierze się z tego tematu i readme – zawsze uważalem plączącego się za mną kompana za kulę u nogi, poza tym nie pasuje on do mojego stylu gry, więc po prostu nigdy z ich usług nie korzystałem.


Ponad 600 stron po 12 postów na stronę... Plis, zlituj się nade mną. A kompan przydaje się jako cel dla wrogów - odciąga uwagę i kule, choć idiota. :worms:
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 22 Kwi 2014, 22:54

Wiewi0r napisał(a):
Nie do końca: owszem, pojawi się tam handlarz i mechanik, ale handlarz będzie miał na sprzedaż tylko jakieś niewielkie ilości amunicji i medykamentów + to, co sam znajdzie, a i sam ma ograniczoną pulę forsy. Z kolei mechanik będzie mógł tylko naprawić twój sprzęt, i to tylko ten, który masz przy sobie

Niczego więcej od nich niego wymagam. Warunki polowe to warunki polowe.
Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem, ale muszę się sprawie przyjrzeć. Może niepotrzebnie tyle biegam do złotej rączki. A może to kolejny nawyk z Misery, gdzie naprawy kosztują fortunę (ech, tęsknię za taśmą klejącą i łatkami).


Staty spadają wraz ze spadkiem stanu.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 22 Kwi 2014, 23:04

Wiewi0r napisał(a):Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem

Idealny napisał(a):Staty spadają wraz ze spadkiem stanu.

Nie taki Idealny, jak go malują :P Spadają, ale kuloodporność jest stała, czyli egzoszkielet w zerowym stanie wciąż będzie zatrzymywał zwykły nabój 9x39mm.
Czyli kupić kombinezon, dać mu w okienku i go założy?

Chyba tak, nie wiem jak u kompanów to wygląda – tyle tylko, że ma własne okienko inwentarza, więc kompan to taka twoja lalka, którą ubierasz, przebierasz, zaopatrujesz w zabawki itp. :P
Ponad 600 stron po 12 postów na stronę... Plis, zlituj się nade mną. A kompan przydaje się jako cel dla wrogów - odciąga uwagę i kule, choć idiota. :worms:

Więcej ci nie powiem, bo w sumie wszystko już powiedziałem :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 23 Kwi 2014, 14:52

Pangia napisał(a):
Wiewi0r napisał(a):Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem

Idealny napisał(a):Staty spadają wraz ze spadkiem stanu.

Nie taki Idealny, jak go malują :P Spadają, ale kuloodporność jest stała, czyli egzoszkielet w zerowym stanie wciąż będzie zatrzymywał zwykły nabój 9x39mm.


Hmm, czyli to taki pic na wodę jak ulepszenia broni ? Niby staty rosną/spadają ale jednak są takie same ?
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 23 Kwi 2014, 16:53

Idealny napisał(a):Hmm, czyli to taki pic na wodę jak ulepszenia broni ? Niby staty rosną/spadają ale jednak są takie same ?

Nie jest to tak do końca, że ulepszenia nie mają sensu. Bez jednych można by się obejść (np. zmniejszenie odrzutu w pistoletach), ale powiększone magazynki czy poprawa wytrzymałości nigdy nie zawadzą. Poza tym zmniejszenie szybkostrzelności akurat nie działa tylko w LR-300, w pozostałych broniach normalnie obniża.
A co do ulepszeń to tak samo jest z kombinezonami: jak np. masz jakiś średni kombinezon (Powiew Wolności/Wschód Słońca/PS5-M), to ulepszanie go pod kątem anomalii to strata pieniędzy. Ja zawsze pierwsze, co robię, to kupuję taki kombinezon za te 500 rubli, ulepszam kuloodporność do 30 pkt., wrzucam ulepszenie na większy udźwig i to wystarcza. Mosin czy AK zgładzi mnie w 2 czy 5 trafieniach, ale jeśli sam mam Mosina, to przy dobrym ułożeniu terenu można dosyć gładko posuwać się do przodu. Czyli np. wyjście z Bagien w celu zajęcia bazy Oporu graniczy z cudem i wymaga ogromnej dozy szczęścia, bo oddziały nie pójdą drugim przejściem, bo nie, a zajęcie ogniska w lesie samemu przy zajebistej celności AI i średniej przewadze liczebnej 8:1 (a czasem gra sobie tam postawi 3 oddziały, co daje przynajmniej 12 ludzi do zabicia) też wymaga albo masochizmu, albo po prostu obniżenia poziomu trudności.
Ale jakbyś taką Sevę ulepszał pod anomalie, to z wyjściowych 32 punktów możesz dostać nawet 75 i możesz wejść praktycznie w co chcesz, jedynie grawitacyjne i Spalacz mogą cię mocniej skrzywdzić, a kuloodporność 45 pkt. pozwala na zatrzymanie podstawowego 5.45/5.56, ewentualnie z minimalnym krwawieniem. Minusem jest brak dobrej noktowizji, ale ta słabsza też da radę przy słabym świetle, a i 5 pojemników na artefakty piechotą nie chodzi. Poza tym Sevę dostaje się wcześnie, a za egzoszkielet trzeba zabulić, później dołożyć na przemalowanie albo iść całą wojnę frakcji i kupić go wtedy, gdy już nie jest ci potrzebny.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Kwi 2014, 11:25

Pangia napisał(a): (...) Czyli np. wyjście z Bagien w celu zajęcia bazy Oporu graniczy z cudem i wymaga ogromnej dozy szczęścia, bo oddziały nie pójdą drugim przejściem, bo nie, a zajęcie ogniska w lesie samemu przy zajebistej celności AI i średniej przewadze liczebnej 8:1 (a czasem gra sobie tam postawi 3 oddziały, co daje przynajmniej 12 ludzi do zabicia) też wymaga albo masochizmu, albo po prostu obniżenia poziomu trudności. (...)


A próbowałeś Pan zajmować Dolinę Mroku? Wejście od góry, respawn za jakimś kamulcem i zabawa z poukrywanymi w krzakach NPCami, wejście od dołu szkoda gadać - 2 kroki i barykada nieprzyjaciela. Ostatecznie można zmienić cel który frakcja atakuje i poczekać na oddziały albo samemu wezwać. Zawsze szansa większa.
Jest jeszcze Jantar od strony bagien dość upierdliwy.
Do tego ogniska pod bazą Oporu można dobiec i się schować za belami drewna - jełopska AI wtedy podchodzi pod lufę.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Kwi 2014, 13:01

chciwiec napisał(a):A próbowałeś Pan zajmować Dolinę Mroku?

Już kiedyś pisałem, jak w miarę gładko zgładzić bandytów: albo iść od stacji benzynowej, zabić wartowników, obstawę jednej z wież i stamtąd wykańczać wrogów, albo podejść od drugiej strony i wejść na samą górę po schodach, ale do tego rozwiązania potrzebujesz jednak dość celnej broni – bandyci raczej się pochowają zamiast wyjść graczowi naprzeciw.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 27 Kwi 2014, 10:41

Wszystko pięknie, tylko mi nie chodziło o ich bazę a o posterunki (żółte) na przejściach z mapy do mapy na które natrafiasz po respawnie. :D
Zdarzyło wam się że NPC cisnął w waszą osobę granatem? Myślałem że nie rzucają.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Krzyk19 w 27 Kwi 2014, 11:12

No jasne. Wszyscy mogą rzucać granatami. Wszyscy oprócz twoich kompanów(jeśli ich masz).
Potrzebuję pliku XrCore.ddl, tego z bin. Mam zalecaną wersję stalkera. Za pomoc :wódka:
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości