Wiewi0r napisał(a):Pisząc Skład masz na myśli aktualny Targ Artefaktów? Nie kojarzę jeszcze wszystkich miejscówek, a w CS grałem dość dawno.
Czekam na Trs od Handlarza, wtedy się pobawimy. A to znalazłem w idealnym stanie, taka typowa stalkerska broń.
A i owszem, amunicja 9x18 jest wręcz darmowa. Po załatwieniu paru bandytów z "Kabanami" uzbiera się kilkaset sztuk.
A to skomplikowane sciągnięcie hełmu jest wymagane do naprawy, czy naprawua się razem z kombinezonem? A, sam zaraz sprawdzę.
Dzięki za ostrzeżenie przed zakupem mapek. A gdyby się zapoznać przed przystąpieniem do frakcji? E, czcze rozważania. Czy dobrze ogarnąłem ceny, że: frakcyjny ziom dostaje po cenie na metce, przyjaciel za 150%, obcy za 200% ceny?
Nie będziesz na zlocie? Postawił bym ci piwo (małe ) a, nie tylko Kozaki.
Idealny napisał(a):Cannelli to jednak nie Cazzini, tak więc szach.
Wiewi0r napisał(a):Dam mu kieszonkowe, albo łupy na sprzedaż. A właśnie, skoro NPC są zrobieni na wzór gracza, to używają artefaktów?
Zauważyłem, że tracę nieodebrane nagrody po przejściu na inną mapę. Jakby mało biegania i loadingów było.
I co do mapek - czy po zajęciu bazy, trzymajmy się, że bandziorów, powstaje tam "nasza" baza z mechanikiem i handlarzem?
Nie do końca: owszem, pojawi się tam handlarz i mechanik, ale handlarz będzie miał na sprzedaż tylko jakieś niewielkie ilości amunicji i medykamentów + to, co sam znajdzie, a i sam ma ograniczoną pulę forsy. Z kolei mechanik będzie mógł tylko naprawić twój sprzęt, i to tylko ten, który masz przy sobie
Na pewno wpływają na nich ulepszenia kombinezonu, to pamiętam.
Zresztą właściwie to moja wiedza o kompanach bierze się z tego tematu i readme – zawsze uważalem plączącego się za mną kompana za kulę u nogi, poza tym nie pasuje on do mojego stylu gry, więc po prostu nigdy z ich usług nie korzystałem.
Wiewi0r napisał(a):Nie do końca: owszem, pojawi się tam handlarz i mechanik, ale handlarz będzie miał na sprzedaż tylko jakieś niewielkie ilości amunicji i medykamentów + to, co sam znajdzie, a i sam ma ograniczoną pulę forsy. Z kolei mechanik będzie mógł tylko naprawić twój sprzęt, i to tylko ten, który masz przy sobie
Niczego więcej od nich niego wymagam. Warunki polowe to warunki polowe.
Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem, ale muszę się sprawie przyjrzeć. Może niepotrzebnie tyle biegam do złotej rączki. A może to kolejny nawyk z Misery, gdzie naprawy kosztują fortunę (ech, tęsknię za taśmą klejącą i łatkami).
Wiewi0r napisał(a):Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanem
Idealny napisał(a):Staty spadają wraz ze spadkiem stanu.
Czyli kupić kombinezon, dać mu w okienku i go założy?
Ponad 600 stron po 12 postów na stronę... Plis, zlituj się nade mną. A kompan przydaje się jako cel dla wrogów - odciąga uwagę i kule, choć idiota.
Pangia napisał(a):Wiewi0r napisał(a):Gdzieś widziałem info, że w CS pancerz nie traci statów wraz ze stanemIdealny napisał(a):Staty spadają wraz ze spadkiem stanu.
Nie taki Idealny, jak go malują Spadają, ale kuloodporność jest stała, czyli egzoszkielet w zerowym stanie wciąż będzie zatrzymywał zwykły nabój 9x39mm.
Idealny napisał(a):Hmm, czyli to taki pic na wodę jak ulepszenia broni ? Niby staty rosną/spadają ale jednak są takie same ?
Pangia napisał(a): (...) Czyli np. wyjście z Bagien w celu zajęcia bazy Oporu graniczy z cudem i wymaga ogromnej dozy szczęścia, bo oddziały nie pójdą drugim przejściem, bo nie, a zajęcie ogniska w lesie samemu przy zajebistej celności AI i średniej przewadze liczebnej 8:1 (a czasem gra sobie tam postawi 3 oddziały, co daje przynajmniej 12 ludzi do zabicia) też wymaga albo masochizmu, albo po prostu obniżenia poziomu trudności. (...)
chciwiec napisał(a):A próbowałeś Pan zajmować Dolinę Mroku?
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości