[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 14 Kwi 2014, 16:05

Nietoper napisał(a):Ostatnia sprawa, nieszczęsny Noe- a czy jego kryjówka jest aby na pewno emisjoodporna? Może w tym leży problem, zabija go emisja

Jeśli Misery nic w tej kwestii nie zmieniało, to barka daje ochronę przed emisją.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 14 Kwi 2014, 17:19

Dokładnie.
Z jednej strony linia fabularna jest jaka jest.
Jak przeszedłem pierwszy raz CoP waniliowy byłem wniebowzięty za drugim razem odpaliłem Complete
potem w Misery już tylko biegałem, znajdowałem bronie i itemy, sprzedawałem, kombinowałem z zadaniami itd., czyli zaprzęgnąłem wyobraźnie do pracy
1 dzień - 1 misja, plus ewentualnie polowanie na mutanty, bandytów i poszukiwania artefaktów.

Z drugiej strony takie bieganie i "zwykłe zycie w Zonie" po jakimś czasie się może znudzić, w różnych modach czasami widziałem opcje które może warto zaimplementować do Misery
Przykłady (będę się posiłkował TFW bo w niego ostatnio sporo gram)

- radio tzn czyli komunikaty radiowe od stalkerów typu "napadł nas taki a taki mutant, tu i tu, Grisza stracił ręke bzzzzzz" budują klimat ze cos się dzieje, pierwsze naście minut to czekałem tylko na następne komunikaty,
Nie musi to być dostępne od razu ale np. po zakupie walkie talkie u barmana i wrzuceniu do wyposażenia, nie musi być oddzielny slot, wystarczy ze jest i już.
Po co ? Choćby kwestia napięcia jakie się pojawia gdy widzisz jakiś komunikat i się zastanawiasz: "kurcze dlaczego mnie tam nie ma".
Można też się wybrać na spacer i poszukać zwłok stalkera, sprawdzić czy cos zostało czy już zjadły go mutanty czy też został zabrany łup. Pewnie inni zdążyli go okraść ale mogłoby się zdarzyć ze jednak coś tam będzie.
Z tego co wiem jest uszkodzone walkie-talkie z którego chyba nie ma zadnego pożytku.
Nowe lub używane można byłoby kupić ale za naprawdę ciężką kase lub znaleźć w jednym schowku lub zwłokach jakiegoś biedaka. Powiedzmy ze na 100 zabitych stalkerów 10 z nich ma uszkodzone walkie talkie a jeden ma w miare sprawne i naprawą może się zająć wyłącznie Azot po wykonaniu misji znalezienia dla niego części elektronicznych. Zniszczone i uszkodzone walkie talkie za większa kase by kupował Azot. Na części do naprawy dla nas i innych stalkerów.

- przejścia z lokacji do lokacji (w Misery mamy 3 wiec zbytnio się nie nachodzimy ale... wg mnie to tez mogłaby być ciekawa opcja) - podczas przejścia pojawia się np. komunikat ze spotkaliśmy stado mutantów, pare pestek poszło, uszkodzenie kombinezonu o 5%, można np. dodać taką opcje ze spotkaliśmy grupe stalkerów którzy nie przeżyli spotkania z kontrolerem, po dokładnym przeszukaniu znaleźliśmy tylko jakiś zardzewiały pistolet i pojawia się on nam w wyposażeniu.
Żeby nie było że ludzie sobie uzbierają cały ekwipunek biegając tam i z powrotem, byłyby to jakieś drobne itemy. Dodatkowo jeżeli np. gracz by wszedł z 1 do 2 lokalizacji np. 3-4 razy na godzine, czyli chodziłby tam i z powrotem w nadziei na otrzymanie jakiegoś "super wypasionego Gausa" wtedy prawodpodobieństwo spotkania np. kontrolera czy nibyolbrzyma by się zwiększało i gracz znajdowałby się w nowej lokacji np. z życiem 10% i uszkodzonym pancerzem. Osoby którzy graja w Black Road podczas takich wędrówek mogłyby zobaczyć komunikat, "zobaczyłeś stado niby olbrzymów, uciekłeś ale jesteś poraniony, kombinezon stracił 10% wytrzymałości plus utraciłeś broń" w takim przypadku load gry byłby 100% ale odstraszyłoby to tych co by się chcieli wzbogacić na takich wędrówkach.

Dajmy chwilowo spokój TFW, co można byłoby dodać/zmienić w Misery ...
- Jest misja Vano gdzie oddajemy kase bandytom, w ich bazie są 1 może 2 budynki które maja zamknięte drzwi, zresztą nie tylko tam są te budynki, w innych lokalizacjach tez jest całkiem sporo. Można np. taki budynek zmienić aby był dostępny, dodać łóżko schowek, sejf czy cos w tym stylu i wtedy nie ma ze podchodząc od tylu szorujesz plecami o mur bo wiesz ze tam jest pomieszczenie ale zamknięte na głucho. Zacznie się kombinowanie czy ktoś tam jest, może snajper a może siedzi jakies bydle.

Kolejna sprawa - lina i jej przydatność
Gdy ja zobaczyłem zastanowiłem się po co jest do diaska lina ...
Jeżeli się dobrze orientuje jest ona do naprawy kombinezonu itd. A gdyby tak lina działała zgodnie ze swoim przeznaczeniem ?
Podam przykład - w CoP w różnych lokalizacjach sa np. wieże, budynki gdzie nie można się dostać
linę można byłoby używać przekładając do ręki i rzucając jak granat czyli przycisk 4, (Y można zmieniać tryb granatu wiec jako 3 opcja byłaby lina)

Mamy linę i przed sobą wieże, rzucamy linę i możemy się wspiąć po niej na wieże która poprzednio nie była dostępna. Jaki jest sens korzystania z takiej wieży ? Dla jednych to będzie udogodnienie podczas nocnych polowań na mutanty, dla innych miejsce gdzie można np. w skrzynce lub plecaku rzucić klamoty.
A właśnie plecak... ale o tym na koniec.
Wróćmy do bazy bandytów gdzie oddajemy kasę za Vano.
Można by było np. za pomocą liny wejść na wieże lub nawet na budynek.
Lina mogłaby być na stałe lub znikać co jakiś czas - wyjaśnienie ... np. spodobała się jakiemuś stalkerowi który ja "pożyczył sobie". Lina byłaby dostępna w sklepie i w schowkach...
Można by było np. jej używać w tej wielkiej pogłębiarce ..... choć tutaj się pewnie już rozpędziłem :-D

Dodatkowo można Brodaczowi, albo naukowcom dodać opcje misji gdzie polujemy na pijawki lub niby-olbrzymy. potrzebne jest np. 5 szt jakiejś części ciała i za to mamy kase, u Brodacza mniejsza u Naukowców wieksza (sorry jeżeli są takie misje)

Można np. dodać misje po załatwieniu zombiaków w leśniczówce/tartaku.
Zauważyłem ze jak ich nie załatwiamy to można ich spotkać jedynie tam.
Jak załatwimy ich to nagle się rozłażą po większej ilości mapy.
Mija polegałaby na tym ze przychodzi komunikat lub np. info od Brodacza żeby do niego zajrzeć, ponieważ dotarł jeden ocałały stalker z grupy który widział bardzo duże skupisko zombie. I właśnie kieruje się do Skadowska.
Mielibyśmy np. do 24 godz na załatwienie problemy inaczej zombiaki się tam wybiorą.
Nie weszłyby na Skadowsk ale byłby potężnie utrudniony dostęp do Skadowska.

W Janowie takim miejscem gdzie mogłyby się pojawiać zombie jest tunel który oczyszczamy dla Trapera.
Gdy wykonamy misje dla niego po pewnym czasie możemy dostać info że czas się przejść i zrobić tam porządki inaczej banda np. 20 zombie podejdzie pod stacje.


Wracając do plecaka
Plecak to jest coś co mi się strasznie spodobało w TFW, sorry ze tak nawiązuje ale uważam ze dobre rzeczy należy łączyć..
W TFW plecak jest opcja gdzie możesz rzucić na ziemie, zostawić klamoty i iść dalej.
Dodatkowo jest także opcja kłódki która blokuje nam skrzynie aby inni nie mogli się do niej włamać.
Wiem że to w Misery może by było bez sensu ale z drugiej strony zamiast wracasz przez całą mapę objuczony sprzętem, napojony herkulesem i stalkerem i robiący po 5 kroków (w tym zadyszka) lepiej by było mieć taki plecak gdzie np. wrzucamy go w jakieś miejsce gdzie się nie pojawi NPC, kanały czy na rurze i robimy kursy tam i z powrotem.

To są takie rzeczy które by urozmaiciły w moim przekonaniu rozgrywkę w Misery, spowodowały ze freeplay nabrałby nowych rumieńców.

(Jak pisałem wcześniej gram jedynie w Misery 1.0 (za słaby komp, RAM itd) - wszystkie moje spostrzeżenia biorą się z gameplayow na yt jakie widziałem plus informacji jakie uzyskałem na waszym forum, tak więc jeżeli pisałem
cos co ma miejsce z góry przepraszam)


edit
sorry że się tak rozpisałem i rozmarzyłem :-)
Ostatnio edytowany przez alex_dragon 14 Kwi 2014, 17:46, edytowano w sumie 4 razy
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez karol626 w 14 Kwi 2014, 17:34

Barka daje ochrone przed emisją sprawdziłem to nawet ostatnio. Ja osobiście miałem taki problem, że gdy się do niego 1 raz wybrałem to w drzwiach od środka zbugował się snorek. Po tym jak go zdjąłem wszedłem do środka to tylko strzelba leżała.
Awatar użytkownika
karol626
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 27 Lip 2012, 16:25
Ostatnio był: 05 Wrz 2015, 16:39
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 14 Kwi 2014, 19:12

Moim zdaniem linię fabularną można zostawić, ale po zakończeniu ostatniej misji, żeby można było nadal kontynuować grę. Ważne żeby dodać do gry losowe misje tak jak mówił Alex_Dragon.

Co do wchodzenia na Pogłębiarkę da się na nią dostać bez lin itp i to do każdego zakamarka.(sam sprawdzałem i tu info, dla Snajperów Świetne miejsce do trenowania celnego oka).


Często siedziałem na Skadowsku lub Janowie czekając na piosenkę Soldat. Proponował bym dodanie kilka nowych Rosyjskich piosenek ale też w klimacie Soldat. Ta piosenka bardzo wchodzi w moją psychikę i miło się jej słucha kto tak ma to podsuwam link do tej piosenki.
http://www.youtube.com/watch?v=7kS0Dchh9TA


A i co do rozmowy przez radio to NPC używają radia ale nie pokazuje napisów do tego. Można usłyszeć podczas Emisji albo Walki z przeciwnikiem. Albo gdy w pobliżu są Stalkerzy to również radio działa.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 14 Kwi 2014, 19:33

@ Szewczenko

Wiem o tym ze na pogłębiarkę da się wejść, zajęło mi trochę czasu zanim tam się dostałem a jaki byłem dumny :-)
co do tej liny to był taki przykład jak sprzęt może być używany, nieważne

Ostatnio naszła mnie pewna myśl podczas gry, gdy zginąłem po raz enty
Te mapy są jednak za małe albo jest ich za mało.

Twórcy Misery chcą dobrze i chwała im za to ale trochę jest to zbyt skondensowane.
Popatrzmy na sytuacje, jesteśmy na Skadowsku i zombie tłuką się po okolicy, spać nie pozwalają. Wychodzimy na zewnątrz, krótka walka, zbieramy łup, sprzedajemy i jesteśmy trochę do przodu z kasą.

Rano wychodzimy ze Skadowska i idziemy np. w kierunku tartaku/leśniczówki.
Robimy np. 100-200 metrów i się natykamy na psy, robimy następne np. 200 metrów i znowu jakiś mutant nas bierze na cel. Dochodzimy do tartaku a tam zjazd rodzinny mutantów i zombie.
A to wszystko w odległości - nie wiem 800 m od domciu ?
Wniosek - jak dla mnie to są za małe mapy lub za mało map na tyle różności.
Gdyby dodać jeszcze ze 1-2 lokalizacje to byłoby ok ale tak to po prostu za dużo mutantów jak dla mnie.

a propos radia - może i tak jest, nie zauważyłem ale wersja w której komunikaty się wyświetlają wg mnie zmienia trochę odbiór gry.
Jakby to powiedzieć .... Może podświadomie wiem że Alife działa w jakieś odległości od gracza a tak widząc info ze gdzieś na drugim krańcu mapy się cos dzieje otrzymuje złudzenie że cała mapa "żyje".
Nie wiem jak to wyjaśnić ...
Ostatnio edytowany przez alex_dragon, 14 Kwi 2014, 23:11, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive KOSHI.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Sivert w 14 Kwi 2014, 20:10

Materiał TV Gry nt. MISERY:
http://tvgry.pl/?ID=4372

nic odkrywczego, zostawiam for the record
Sivert
Stalker

Posty: 111
Dołączenie: 05 Cze 2012, 13:24
Ostatnio był: 11 Gru 2018, 22:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 29

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 14 Kwi 2014, 20:33

Ja mam ustawione, że całą mapa żyje więc mi to nie robi różnicy, wejdę na wieżę na Pogłębiarce i wyceluje w gości siedzących na drugim końcu.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 14 Kwi 2014, 21:10

Moim zdaniem alex_dragon ma bardzo ciekawe pomysły, warto o tym pomyśleć, szczególnie o walkie-talkie i wyświetlaniu napisów, jak dla mnie pomysł roku ;) btw, plecak oznaczony w pda, który stawiasz na ziemi jest już w grze. Pomysł z wypadkami losowymi przy przejściach dodał by trochę nieobliczalności Misery, to również uważam za ciekawy pomysł. Ponadto zlecenia na części mutantów- pomysł a jakże banalny co genialny (coś w stylu Wiedźmina w Zonie :D)
Lina? Prostym sposobem na to byłaby animacja podobna przy choćby naprawianiu kombinezonu: jakiś ruch ciała, zawroty kamery, obraz ciemnieje i "budzimy się" na obiekcie kilka(naście) metrów wyżej. Plus do tego różne rodzaje liny (długości) czy zużycia (przetarcia).

Ogólnie alex_dragon przedstawił ciekawe pomysły jak już wspominałem wcześniej, osobiście chciałbym usłyszeć zdanie teamu pracującego nad Misery co myślą o podobnych pomysłach ;) jedno jest pewne- ciekawych i rozsądnych pomysłów nie zabraknie, a przecież o to chodzi, prawda? :D
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez vandr w 14 Kwi 2014, 21:47

no chyba se nie pojmujesz ile pracy kosztuje wykonanie tego co napisałeś panie Kolego(choć pomysły fajne, nie przeczę :caleb:)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [MISERY]

Postprzez Ropasiak w 14 Kwi 2014, 22:40

Pany - opłaca się kupować dla Szturmowca Beryla? Bo chodzę aktualnie z 0% płaszczykiem, bo oszczędzam na niego i w końcu mogę go kupić, ale nie wiem czy warto...

A i co mi jeszcze wpadło do łba - rozszerzyć aczimenty. Aktualnie zarabiam na życie polując na mutanty. Można by dodać, że za np. 100 zabitych mutantów pojawia się osiągnięcie i handlarze wiedząc, że jesteśmy dobrym myśliwym kupują części mutków za 10% więcej. Aczik od Brodacza - za 100 sprzedanych mięs od mutantów "Żywiciel Skadowska" znowu 10% więcej biorą od nas ceny za mięsa mutantów. Za 100 sprzedanych artefaktów - 10% drożej je sprzedajemy itd. Myślę, że rozumiecie o co mi chodzi ;)
Ostatnio edytowany przez Ropasiak 14 Kwi 2014, 22:51, edytowano w sumie 4 razy
| Ryzen 7 5700X (4.85GH) | Gigabyte B450 Gaming X | Arctic Liquid Freezer II 280mm | 40GB DDR4 RAM 3466MHz CL16| PowerColor RX 6700XT Hellhound 12GB GDDR6 (+Cooler Master ELV8) | Kingstone KC3000 2TB + Crucial BX500 1TB | Corsair CX550M | Fractal North XL White (+Cooler Master Halo 2 120mm) | Windows 10 Pro x64
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 342
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 08:49
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 14 Kwi 2014, 22:47

Niewielki, ale znaczący bonusik za bycie lojalnym mimo warunków. Brzmi ciekawie i sensownie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 14 Kwi 2014, 23:07

@ Nietoper
dzięki ale to nie moje pomysły tylko coś co widziałem w innych modach do CoP, SoC czy CS
no może z wyjątkiem tej nieszczęsnej liny :-)
Linę możemy zignorować, niech jej przeznaczenie zostanie jakie jest ale głównie chodziło mi o to aby na pewne wieże czy np. dachy budynków które NIE MAJA drabinek, po prostu byłyby dostępne dzięki temu można byłoby np. prowadzić polowania na mutanty, zostawiać klamoty itd. (BTW nie wszystkie dachy budynków są dostępne - przykładowo jest budynek w kompleksie gdzie razem ze stalkerami przeszkadzamy bandytom i najemnikom w transakcji. Idąc po dachu, krawędzi a potem rurami dochodzimy do dachu budynku i NIE MOŻEMY tam wskoczyć bo "odpycha nas ściana" a na 100% to nie jest kraniec mapy.)
Dodatkowo sądzę ze ciekawą opcją byłoby "otwarcie" budynków - udostępnienie ich dla graczy a nie tak że tak jak teraz - narysowane drzwi na ścianie i koniec.

@ vandr
Twój komentarz był do mojego wpisu czy do Nietoper ?
Nigdy nie stworzyłem żadnego moda, co najwyżej jakaś modyfikacji którą wprowadziłem aby grało się mi łatwiej, udźwig takie tam drobiazgi ale zdaje sobie sprawę że to naprawdę jest sporo pracy.

Gram obecnie w mod Autumn Aurora 2 i jestem pod ogromnym wrażeniem, naprawde
Jak dla mnie prawie jak Misery, wygląd, hud, dzwięki, po prostu super, naprawdę rewelacja. Wygląd apteczek, dźwięk przeładowania broni, odkładania przedmiotów, wygląd celowników ... można wiele wymieniać, kawał świetnej roboty i dodatkowo ani jednego wylotu nie zaliczyłem.
Wszystko chodzi niesamowicie płynnie, choć komputer jest taki sobie.
Jedyne co mnie zmartwiło to to co przeczytałem na temat dodatkowych broni, kombinezonów, itemów - ze nie ma i nie będzie.

Rozumiem i szanuje to że nie chcecie instalować masy broni, sam niespecjalnie przepadam za modami gdzie są karabiny typu Barett i dziesiątki różnych broni, czasami bardzo nowoczesnych, ponieważ to po prostu psuje klimat gry. Ale nie ukrywam że bardzo mi szkoda że jest tak mało itemów. Choćby do naprawy, czy też jedzenia.

Wiem że handlarze mogą naprawiać ale niesamowitą frajdę sprawiałoby chyba wszystkim graczom samodzielne grzebanie przy karabinie, podejmowanie decyzji typu: "naprawie teraz te 15% czy może jak wrócę z misji i będzie to 20%, cholerka a jak mi się zatnie przy akcji ...."
Wiem że są zestawy naprawcze do broni i kombinezonów ale brakuje mi takich opcji jak w Misery.
Samodzielne kombinowanie - podejmowanie decyzji co do naprawy, itd
(sorry za offtopic)


Wracając do Misery
Co powiecie na to zeby zrobić takie zestawienie co byśmy chcieli zobaczyć w Misery ?
Taka lista do Świętego Mikołaja, a nuż może coś się uda zaimplementować.
Będę szczery, mogę się tylko domyślać ile pracy wymagałoby stworzenie takich opcji jakie były przedstawiane.
I nie mam postawy "zróbcie mi proszę to i to" :-)

Nie chodzi o to aby Misery zmieniło się w Tomb RIdera ale żeby każdy znalazł coś dla siebie.
Jedni cały dzień mogą polować, inni będą ściągać bandytów u których zobaczyli wreszcie ulubiony karabin. Jeszcze inni zajmą się zadaniami z fabuły. A kolejni będą szukać nowych itemów do naprawy broni.
Nikt nikogo nie zmusza do takiej czy innej gry i na tym polega cały urok.

Jeszcze jedna rzecz
Wiem że mody twórcy robią pod siebie, ze nie chcą się wzorować zbytnio na innych, chcą aby ich mod był indywidualny ale bardzo, bardzo żałuję że nie ma Misery pod SoC bądź CS.
Jest tam sporo lokacji, znacznie więcej niż w CoP, jest naprawdę bardzo dużo możliwości.
Wg mnie wymagania sprzętowe są znacznie niższe niż w CoP (wiem że to trochę głupie robić mod pod słabsze komputery i wszystko idzie do przodu, kiedyś 1 GB RAM był standardem, niedługo 16 GB itd.) ale po tym co zobaczyłem w AA2 wierzę ze możemy być zaskoczeni jeszcze nie raz.

pozdr Adam
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 1 gość