[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 13 Kwi 2014, 02:17

Karabin snajperski lub granatnik. To wszystko. Ewentualnie zaopatrz się w dobry hełm lub kombinezon i zażyj leki antypsioniczne.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 13 Kwi 2014, 06:39

karol626 napisał(a):zabić kontrolera?

Ewentualnie jeszcze granaty - taniej niż granatnik.
karol626 napisał(a):nagle kamera mi przeskakuje pokazuje mi mape do góry nogami i napis, że zginąłem. To jakiś bug czy żarcik twórców?

Bug. To jest moment, w którym ma być ta akcja, że on cię widzi, rękę wyciąga i kamera leci do niego i z powrotem.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez jazon w 13 Kwi 2014, 11:38

Mam pytanie czy NPC takie jak Noe i Głuszec mogą zginąć? Pojawiło mi się zadanie z Noem i Głuszcem. Jednak byłem zajęty czymś innym i odłożyłem te zadania. Po jakimś czasie zorientowałem się, ze nie mam znaczników na mapie a zadania zniknęły. Przeszedłem się do barki gdzie powinien być Noe i znalazłem tylko strzelbę SPAS -12 leżącą na ziemi. ;/ Wydaje mi się, ze oba NPC zginęły, chyba przez emisje (?). Można coś z tym zrobić ?
jazon
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 08 Lut 2011, 13:54
Ostatnio był: 01 Sty 2017, 15:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 13 Kwi 2014, 12:03

Zabicie kontrolera jest bardzo proste, wystarczy karabin i pociski ppanc i cztery celne strzały w głowę.


Zawsze możesz być taki PRO jak Flint i zabić kontrolera z noża ^^.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 13 Kwi 2014, 12:38

@ jazon - strone wcześniej był podany sposób w przypadku utraty innego NPC, spróbuj może zadziała
a najlepiej jest po prostu dobrze zamykać drzwi za sobą aby żadne tałajstwo nie wpadło barke.

Nietoper napisał(a):Dobra- tu podaję sposób na błąd z zniknięciem Wstrząsa oraz jak zaliczyć tą misję:
(cytat słów Trikstera odnośnie włączania spawnera przedmiotów):
"Idziesz do katalogu: gamedata\configs\debug, tam znajdujesz plik xrs_debug_tools.ltx i zmieniasz drugą linijkę, żeby wyglądała tak:
enable = true
Czyli zamiast "false" ma być "true". Następnie odpalasz grę i załadowujesz swojego sejwa, wracasz do menu głównego (ESC), klikasz "s", co spowoduje pojawienie się menu spawnera."

Następnie w polu "spawn section" wpisujemy "zat_b22_medic_pda" (oczywiście bez cudzysłowiów :D). Pda pojawia się u naszych stóp, po podniesieniu go mamy dowód na Wstrząsa.

@karol626 - Problem rozwiązany już ;) :wódka: za chęć pomocy, oby tak dalej ;)


btw a może na pierwszej stronie wkleić coś w rodzaju FAQ np. "jak zginie ci NPC zrób to i to" bo czytając te kilkaset stron zauważyłem ze się powtarza sporo pytań.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 14 Kwi 2014, 00:40

Dokładnie, to byłoby pomocne.
Dziś pierwszy raz byłem u Noego i okazało się że pozostała sama strzelba. Więc opcja nie zamknięcia drzwi odpada, Noe musi ginąć od czegoś innego. Wypadałoby zwiększyć mu HP albo ochronę na zadrapania i emisję, czy coś w tym stylu bo trochę lipa jest teraz. Tyle osób na z tym do czynienia że powoli staje się to problemem a nie pojedynczymi przypadkami.
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 14 Kwi 2014, 08:53

Musieli by dostać 100% wytrzymałość na wszystko, bo zwiększone hp za wiele im nie da pożyją nie co dłużej tylko, a więc i tak czy siak wymrą jak dinozaury. Albo spróbować uszczelnić jakoś kryjówki bo zapewne problem leży w tej sferze.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 14 Kwi 2014, 09:12

Wystarczyłoby, żeby twórcy zastosowali się do mojej sugestii i wywalili precz linię fabularną, robiąc z gry typowy freeplay - wtedy nikt nie musiałby się obawiać o to, że właśnie zginął Neo, czy inny Morfeusz :caleb:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 14 Kwi 2014, 12:37

Da się chyba ustawić regenerujące się HP, nie? Burery w X8 miały ultraszybką regenerację, a jak się nie da na NPC, to zróbcie z Lassie medyka, jak w TFW :P Jak pies zdechnie, to i Noe nie będzie miał powodu, żeby żyć.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez alex_dragon w 14 Kwi 2014, 13:54

@ Gizbarus - pomysł z usunięciem linii fabularnej jest ciekawy ale ile można biegać po 3 lokacjach ...
podziemi nie liczę,

gdyby Misery przenieść do CS albo SoC gdzie jest znacznie więcej lokacji to wtedy jest co innego
albo gdyby do CoP dodać ze 2-3 lokacje
Pangia wspomniał o psiaku i TFW - tam jest fajny wątek fabularny plus freeplay, przedzierajac sie przez cały watek przeczytałem ze twórcy nie zamierzają dodać zadnych nowych broni ani itemów, rozumiem choć ogromna szkoda.
Gdyby klimat, itemy, bronie z Misery byłyby w TFW dla mnie byłby to chyba najlepszy mod który łaczy w sobie najlepsze cechy z nich wszystkich. To plus połaczenie linii fabularnej gdzie możesz dołaczyć do frakcji lub być samotnikiem, rewelacja.

Zauważyłem też ze do SoC jest stworzony mod który daje namiastke Misery 1.0 czyli pogoda, drzewka ogólny wygląd oraz szczątlkowa ilość itemów. Nie pamietam jak ten mod sie nazywa ale grajac w SoC ale wyglądem przypomina Misery.

Za ten post alex_dragon otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
alex_dragon
Tropiciel

Posty: 251
Dołączenie: 12 Kwi 2014, 16:28
Ostatnio był: 17 Paź 2017, 01:31
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 30

Re: [MISERY]

Postprzez Gizbarus w 14 Kwi 2014, 14:33

Fakt, że gówniano by było biegać li tylko po trzech lokacjach - ale z drugiej strony większość wypowiadających się w temacie jako zapaleni gracze w tego moda, wcale nie dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat przechodzenia dennej linii fabularnej, tylko właśnie na temat zwyczajnego życia w Zonie. Owszem, lepiej by było, gdyby dodano nieco lokacji, albo chociaż zmodyfikowano aktualne - ale na tych i tak dałoby radę coś porządnego stworzyć.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Nietoper w 14 Kwi 2014, 15:38

Jak dla mnie linia fabularna w CoP jest potrzebna- nikt Ci nie każe wykonywać misji a ja osobiście lubię taką grę. Sama gra aby przeżyć moim zdaniem tu by się nie sprawdziła, po kilku dniach wiałoby nudą... Można na to konto wprowadzić jakiś licznik typu "Przeżyłeś XX dni w zonie" i od tego jakieś może stopnie zaawansowania itp? (coś w stylu 1-10 dni: świeżak, 11-40 dni: bywalec zony, (...) 360< : samotnik) :D to tylko luźna sugestia. Albo dla bardzo chcących zrobić osobny tryb typu Dark Mode tylko w stylu freeplay, jakiś Free Mode :D . Można? Można ;)

A pomysł z nowymi lokacjami brzmi bardzo fajnie. Jest może opcja dodania map z Clear Sky czy SoC? Silnik chyba ten sam (chyba, tak strzelam) więc może i by się dało ;)

@Szewczenko
Wracając do tematu sprzed kilku stron, miałeś rację, NPC mają dobrze zoptymalizowany wzrok, da się ich "kampić" bez wykrycia choć to nie jest takie oczywiste na jakie wygląda ;) krzaki w tym przypadku są pomocne. Plus flankowanie- z tym da się pokonać każdego, choć początkowo dosyć ciężko jest się do tego przyzwyczaić ;) a z tamtymi najemnikami miałem po prostu pecha plus grunt zły (górka, ja na szczycie, na zboczu krzaki, sypali mnie z ukrycia) :D

Ostatnia sprawa, nieszczęsny Noe- a czy jego kryjówka jest aby na pewno emisjoodporna? Może w tym leży problem, zabija go emisja. Bo drzwi same się nie otworzą przecież, Noe nigdzie nie wychodzi więc i ingerencja mutków odpada. Ktoś pytał czy da się zrobić Ogończę na płaskowyżu samemu skacząc w teleport- da się, sprawdziłem.
Zna ktoś ID Noego żeby go zespawnować? Pytam na przyszłość, bo wolę jak Noe jednak żyje ;)
Ostatnio byłem po schowek Sęka i przypadkiem zahaczyłem o najemników w tym warsztacie- 184,5 kg złomu dociągnąłem do Skadowska, wracając z 3 pociskami w snajperce i jednym magazynkiem .45 Hydro w Halnym :D plus postój co 5 kroków :D
Nietoper
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 06 Lut 2014, 16:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 23:27
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość