Missile napisał(a):Drugie pytanie: da się przeedytować jakoś pliki odpowiedzialne za właściwości pancerzy, ich odporność na różne rzeczy, noktowizory, itp?
[scientific_outfit]:outfit_base
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "outfit\scientific_outfit"
$prefetch = 32
class = E_STLK
cform = skeleton
visual = equipments\stalker_scient_suit
actor_visual = actors\neytral\stalker_neytral_nauchniy.ogf
ef_equipment_type = 2
inv_name = scientific_outfit_name
inv_name_short = scientific_outfit_name
description = scientific_outfit_description
inv_weight = 9
slot = 6
inv_grid_width = 2
inv_grid_height = 3
inv_grid_x = 16
inv_grid_y = 13
full_icon_name = npc_icon_scientific_outfit
nightvision_sect = effector_nightvision_good
cost = 37000
full_scale_icon = 12,11 ;čęîíęŕ ńňŕëęĺđŕ â ęîńňţěĺ â ďîëíűé đîńň
immunities_sect = sect_scientific_outfit_immunities
; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.8
strike_protection = 0.5
shock_protection = 0.9
wound_protection = 0.5
radiation_protection = 0.9
telepatic_protection = 0.0
chemical_burn_protection = 0.7
explosion_protection = 0.5
fire_wound_protection = 0.40
bones_koeff_protection = kombez_kupol_damage
[sect_scientific_outfit_immunities]
burn_immunity = 0 ;0.03 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0 ;0.01
shock_immunity = 0 ;0.03
wound_immunity = 0 ;0.015
radiation_immunity = 0 ;0.00
telepatic_immunity = 0 ;0.00
chemical_burn_immunity = 0 ;0.03
explosion_immunity = 0 ;0.03
fire_wound_immunity = 0 ;0.01
; MEDIUM RESISTANCE
burn_protection = 0.999
strike_protection = 0.999
shock_protection = 0.999
wound_protection = 0.999
radiation_protection = 0.999
telepatic_protection = 0.999
chemical_burn_protection = 0.999
explosion_protection = 0.999
fire_wound_protection = 0.999
^
^
To chyba nawet zbędne przy modyfikacji "immunities"
v
v
bones_koeff_protection = kombez_kupol_damage
[sect_dolg_scientific_outfit_immunities]
burn_immunity = 0.00 ;ęîýôôčöčĺíňű čěěóíčňĺňŕ ńŕěîăî ęîńňţěŕ
strike_immunity = 0.00
shock_immunity = 0.00
wound_immunity = 0.00
radiation_immunity = 0.00
telepatic_immunity = 0.00
chemical_burn_immunity = 0.00
explosion_immunity = 0.00
fire_wound_immunity = 0.00
Missile napisał(a):Przykładowo możesz wszystko ustawić na 1.5 W sumie jeszcze nie próbowałem, ale wydaje mi się, że kule, zadrapania itp. będą nas leczyć
Missile napisał(a): Ale gdzie w nim włączyć bieganie to na razie nawet nie wiem. W sumie to chodziło o zmniejszenie wagi o 14kg, a nie o bieganie z nim.
Missile napisał(a):... Ale gdzie w nim włączyć bieganie to na razie nawet nie wiem.
Rain napisał(a):Opis:
Zamiast używać modów lepiej samemu coś zmodowac nie?
Dzisiaj zajmiemy sie prostą rzeczą jaką jest nieustająca irytacja gdy jesteśmy przeciążeni.
Zmienimy maxymalny udźwig naszej postaci.
Co potrzeba:
1. Edytor textowy
2. Cierpliwość
Do roboty:
1. Zapoznajemy się z TYM tematem.
2. Znajdujemy nastepujacy plik gamedata\config\system.ltx i otwieramy go dowolnym edytorem textowym(polecam PitPad)
3. Znajdujemy linijkę:
- Kod: Zaznacz wszystko
[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 50
max_ruck = 56
max_belt = 5 //16
slots = 11
I zmień ją na:
- Kod: Zaznacz wszystko
[inventory]
take_dist = 2
max_weight = 200
max_ruck = 56
max_belt = 5 //16
slots = 11
4. Teraz odnajdujemy plik gamedata\config\creatures\actor.ltx i otwieramy go dowolnym edytorem textowym.
5. Znajdujemy linijkę:
- Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass = 50.0
I zmieniamy ją na:
- Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass = 200.0
Instalacja:
a) Plik system.ltx
1. Wrzucamy do katalogu z zainstalowana grą w takiej samej struktorze z jakiej plik wydostaliśmy, czyli:
C:\Gry\STALKER\gamedata\config\ (C:\Gry\STALKER\ jest przykładem )
b) Plik actor.ltx:
C:\Gry\STALKER\gamedata\config\creatures\ (C:\Gry\STALKER\ jest przykładem )
3. Znajdź plik fsgame.ltx i zmień linię (jeżeli wcześniej już linia została zmieniona to można ten krok pominąć.):
- Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = false|true| $fs_root$| gamedata\
na:
- Kod: Zaznacz wszystko
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości