[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Kwi 2014, 20:07

funek:
Obadaj ten temat, ale nie gwarantuję, że Ci zadziała:
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... ack-please

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive funek1218.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez funek1218 w 07 Kwi 2014, 20:11

Szewczenko napisał(a):Każdy został wychowany na innym Stalkerze bez moda mimo to podejmuje się wyzwania jakim jest Miseria. Spróbuj grać bez jest to o wiele przyjemniejsze po za tym nie jest już aż tak łatwo.




nie jest łatwo? bez minimapki? ona praktycznie nic mi nie pomagała ale wolę ją mieć poza tym zwiększyłem sobie sam parametry trudności podniosłem pż mutantom i stalkerom zwiększyłem ceny zmniejszyłem wytrzymałość i teraz to jest hardcore
Awatar użytkownika
funek1218
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 02 Lip 2013, 20:40
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 12:04
Miejscowość: Jelenia Góa
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 07 Kwi 2014, 20:14

Jakoś mi się nie chce w to wierzyć, tak narzekasz i jeszcze sam podkręcasz jaka jest w tym logika??
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 07 Kwi 2014, 20:16

Proszę o spokój.

funek:
Nie fikaj i zastosuj się do instrukcji w temacie, do którego podałem linka.

Szewczenko:
Niech sobie gra jak chce, co Ci do tego?
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Szewczenko w 07 Kwi 2014, 20:18

Okej przepraszam.

Tak już mam po prostu, że nie lubię jak się ktoś bez żadnych argumentów przechwala, a wcześniej jest sytuacja jaka jest. Mimo to jeszcze raz przepraszam.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 07 Kwi 2014, 20:20

@KOSHI
KOSHI napisał(a):Logów nigdy nie zobaczyłem, bo komunikaty się zawieszały i nie dało się podejrzeć. :(

Plaargath napisał(a):Co to znaczy, że komunikaty się zawieszały? Co po całej akcji masz wpisane w pliku loga - pusty jest czy co?

KOSHI napisał(a):Jak wyskakiwał bugtrap to komp się zawieszał i nie dało się podejrzeć loga bo myślał i musiałem zamknąć go w menedżerze, albo zrestartować kompa z przycisku.

Rozumiem. Żeby rozwiać wątpliwości powyżej - zobacz co jest w pliku loga po zrestartowaniu kompa, proszę. U mnie po akcjach z zamykaniem menedżerem logi są elegancko zapełnione.

@Fanatyk
Jeśli chodzi o "_valid( *parameter->m_rotation )" to jeszcze nie. Udało mi się trafić na takiego CTD jeden tylko raz i nie jest to u mnie bug powtarzalny. Jeśli masz save'a z tym momentem, gdzie się w ten sposób wykrzacza, upnij gdzieś proszę.

@Pangia
U mnie na sniperze się takie sytuacje raczej zgadzają. Raz tylko kląłem, że nie działa, ale nie zauważyłem wtedy, że mam w plecaku arta wyjętego z trzewi mutanta - może też przeoczyłeś? ;)

@funek1218
Spawner (choć odradzam, bo czity potrafią totalnie schrzanić balans a w efekcie przyjemność z progresu):
%\gamedata\configs\debug\xrs_debug_tools.ltx - linijka druga, zmieniasz "false" na "true".
W menu głównym naciskasz "S" - jest narzędzie. Żeby coś zespawnować trzeba wpisać nazwę itema z jego ltx'a (na przykład "vodka" albo "mutant_part_chimera_meat"). Jeśli coś jest poprawnie wpisane, a i tak nie spawnuje się, należy dopisać nazwę itema do listy w pliku %\gamedata\configs\ai_tweaks\xr_corpse_detection.ltx.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 15:17
Kozaki: 237

Re: [MISERY]

Postprzez funek1218 w 07 Kwi 2014, 20:22

ej ja lubię trudną grę ale z minimapką , Trik już czytam i próbuję ,a zastanawiam się czy w tym HUDzie od Cromma jest minimapka i czy działa do misery


edit: nano hud od Cromma działa z minimapką jest wszystko takie małe i fajne (co najlepsze nie pokazuje przeciwników) kurde czy Cromm zrobił kiedyś coś nie fajnego? AF3 majstersztyk (zwłaszcza efekt emisji coś pięknego), paradise na zatonie miodzio nano hud cudeńko reszty jego modów jakoś nie miałem okazji widzieć ale te 3 są przefajne


Spawner (choć odradzam, bo czity potrafią totalnie schrzanić balans a w efekcie przyjemność z progresu):
%\gamedata\configs\debug\xrs_debug_tools.ltx - linijka druga, zmieniasz "false" na "true".
W menu głównym naciskasz "S" - jest narzędzie. Żeby coś zespawnować trzeba wpisać nazwę itema z jego ltx'a (na przykład "vodka" albo "mutant_part_chimera_meat"). Jeśli coś jest poprawnie wpisane, a i tak nie spawnuje się, należy dopisać nazwę itema do listy w pliku %\gamedata\configs\ai_tweaks\xr_corpse_detection.ltx.

szczerze ta metoda jakoś u mnie nie działa i w sumie to i lepiej bo zabawy więcej
Awatar użytkownika
funek1218
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 02 Lip 2013, 20:40
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 12:04
Miejscowość: Jelenia Góa
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: -3

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 07 Kwi 2014, 22:15

Plaargath napisał(a):@Pangia
U mnie na sniperze się takie sytuacje raczej zgadzają. Raz tylko kląłem, że nie działa, ale nie zauważyłem wtedy, że mam w plecaku arta wyjętego z trzewi mutanta - może też przeoczyłeś? ;)

Może i nie umiem grać w Misery, ale nie jestem głupi ;) Zwłaszcza, że promieniowanie mimo wszystko samo również baaaaardzo powolutku, ale samoistnie również schodziło (pewnie jakiś 1 mSv na godzinę w grze, ale zawsze coś).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Ropasiak w 07 Kwi 2014, 22:33

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CPHActivationShape::Create
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrPhysics\PHActivationShape.cpp
[error]Line          : 177
[error]Description   : _valid( start_pos )
 

stack trace:


I sejw w piz... Podczas ataku bandytów schowałem się, zasejowałem i po zabiciu już go nie mogę wczytać...
| Ryzen 7 5700X (4.85GH) | Gigabyte B450 Gaming X | Arctic Liquid Freezer II 280mm | 40GB DDR4 RAM 3466MHz CL16| PowerColor RX 6700XT Hellhound 12GB GDDR6 (+Cooler Master ELV8) | Kingstone KC3000 2TB + Crucial BX500 1TB | Corsair CX550M | Fractal North XL White (+Cooler Master Halo 2 120mm) | Windows 10 Pro x64
Ropasiak
Tropiciel

Posty: 342
Dołączenie: 29 Mar 2008, 18:02
Ostatnio był: 19 Gru 2024, 08:49
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 18

Re: [MISERY]

Postprzez SekretZdzicha w 08 Kwi 2014, 05:21

Cóż patrząc na błąd pewnie któryś z NPC zrobił "pajacyka" podczas umierania, niestety ale możesz się pożegnać z sejwem.
Spróbuj jednak zmienić switch_distance na 10, w pliku alife.ltx który znajduje się w gamedata/configs.
SekretZdzicha
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 30 Mar 2014, 20:06
Ostatnio był: 13 Mar 2015, 13:33
Kozaki: 1

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 08 Kwi 2014, 08:05

Ropasiak:
W sensie nie możesz władować sejwa? A poprzedniego możesz czy wszystkie Ci padły? Mam rzecz jasna nadzieję, że nie opierałeś się wyłącznie na szybkich sejwach.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez paintball_0 w 08 Kwi 2014, 11:26

Wczoraj obiecałem że pomarudzę o filozofii rozgrywki, więc teraz macie przerąbane. :darthrexfilologbezpracyiperspektyw:

Budowanie SI na bazie zachowań graczy multiplayerowych to głupota. Oto dlaczego.

Słyszeliście kiedyś nagranie własnego głosu, albo oglądaliście filmik ze swoim udziałem? Odbiega trochę od waszego wyobrażenia o sobie samym, prawda? Widzicie na ekranie żyjących swoim wirtualnym życiem NPCów i wyobrażacie sobie, że w ich oczach zachowujecie się jak prawdziwi stalkerzy. W rzeczywistości jednak wasza postać wygląda jak noob z multiplaya, podskakujący w miejscu, biegający wokół beczki, albo przyglądający się przez lornetkę tynkowi na ścianie. Nie trafiłby was szlag, gdyby wszyscy stalkerzy w świecie gry zachowywali się tak jak zachowujecie się wy? Mnie trafia i dlatego bardzo sporadycznie gram w multiplayer.

Przeciwnicy nie mogą się zachowywać tak, jak zachowywałby się żywy gracz. Muszą się zachowywać tak, jak zachowywałby się żywy człowiek w prawdziwym środowisku a nie gracz w środowisku wirtualnym. Inaczej pryska złudzenie realnego świata. Nie ważne, że żywy gracz podlega prawom fizyki świata wirtualnego. Ważne żeby wirtualni przeciwnicy sprawiali wrażenie że podlegają regułom świata realnego. Widzicie ironię? ;)

Jak więc trzeba było wyeliminować problem SI, przynajmniej częściowo? Trzeba było zabrać nam celowniki optyczne! Trzeba było sprawić, żeby optyka była tak ekskluzywna, że cichłaby muzyka na Skadowsku, kiedy wszedłbyś z lunetą podczepioną pod kałacha. Inni stalkerzy patrzyliby na ciebie z uznaniem, zazdrością i podziwem, a ty udawałbyś, że tego nie widzisz i swobodnym krokiem podszedłbyś do Brodacza sprzedać znalezioną rano Złotą Rybkę. :E

Uzyskanie dostępu do optyki powinno być niemalże celem gry i wymagać czegoś więcej niż szczęśliwego spawna. Powinno być wyznacznikiem statusu i doświadczenia.

Ktoś z was może zapytać: "ale przecież jest klasa snajper i są karabiny snajperskie. Jak pogodzić z tym niemal zerową ilość optyki w grze?". Otóż sposobem na to jest... wyeliminowanie klas postaci. W tej grze jesteś stalker. Koniec. Masz to co masz i możesz być kim zechcesz. A jak masz snajperkę to i tak jesteś w dupie, bo amunicja do niej jest warta krocie. Sądziłem że podzielenie gry na klasy postaci będzie dawało szczególne bonusy tu czy tam, ale wyszło na to, że jest to tylko złośliwy żart, bo żadne dodatkowe umiejętności nie są przyznawane, a odbierane.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości