[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez SkullDagger w 29 Mar 2014, 19:56

To przeszukaj Noego, powinien mieć jednego przy sobie.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 882
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 21 Lis 2024, 23:39
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Fanatyk w 29 Mar 2014, 19:59

To nie takie proste, coś lub ktoś ubiło go na tyle wcześniej że ciało zniknęło. Została po nim tylko broń. Nawet Lessie nie oszczędzili.
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 29 Mar 2014, 20:48

Recepta Trikstera na Kompas:
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=77&t=15346&start=3288#p276839

Proszę. Wystarczyło poszukać.
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Kontog w 30 Mar 2014, 01:28

Wiadomo że misery jest dla bardzo dobrych graczy w stalkera ,ale moim zdaniem troszeczkę tu przegięli z cenami np.Jak masz tą misje dostarcz najemnikom 6 chlebów i konserw to poco mam na to ok 10 tysi wydawać tylko na tyle jedzenia a w normalnym Zewie Czarnobyla to nie całkiem ze 200 rubli kosztowało. Ale gra mi się podoba :D
A na początek gry polecam szukać schowków a nie iść na misje np polowanie na chimerę która ma cię na hita tak jak snorek lub 2 psy
Awatar użytkownika
Kontog
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 23 Mar 2014, 21:33
Ostatnio był: 21 Kwi 2014, 14:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Fanatyk w 30 Mar 2014, 21:45

@Wiewi0r
Ta recepta coś nie działa. W ogóle mi się to menu nie pokazuje. Tak ten pik u mnie tak wygląda, zmieniam to co podane w instrukcji a i tak nie działa.
:

Kod: Zaznacz wszystko
[plugin]
enable = falsedeveloper_debug = false          ; Enables dev_debug and sim_debug
debug_gulag   = false               ; Prints gulag info
spawn_all_items_on_actor = false      ; Spawns all items on actor on net_spawn

keybind_spawn_all_items = A            ; keybind to spawn all items on actor
keybind_print_position   = P            ; Keybind to print actor position into file save position
keybind_toggle_top_hud = F1            ; Main menu keybind to cycle through available hud displays
keybind_toggle_left_hud = F2
keybind_toggle_right_hud = F3
keybind_debug_ui = S               ; Keybind to enable the Debug UI from main menu
keybind_debug_ui_nearest_stalker = F1   ; Keybind within Debug UI to grab near NPC's logic data and fill editboxes
keybind_debug_ui_spawn_position = F2   ; Keybind within Debug UI to set spawn position at actor's current location

file_save_position_info = positional_info.txt   ; File to write print_position when keypressed in main menu
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 30 Mar 2014, 22:39

Kod: Zaznacz wszystko
enable = false

:facepalm:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 30 Mar 2014, 22:40

@ Fanatyk - też miałem problem ze znalezieniem właściwej linijki, bo ten kod nie jest napisany tak równo jakby się chciało. ;) Ja zostawiałem tak jak się otworzył, bez powiększania okna, to wtedy bodajże druga jest ta linijka:
Kod: Zaznacz wszystko
debug_gulag   = false

A może to było:
Kod: Zaznacz wszystko
enable = falsedeveloper_debug = false
Nie jestem pewien, robiłem to, jak widać, 2 miesiące temu i nie pamiętam. Ale patrząc po tym co wkleiłeś, TO :arrowu: będzie drugą linijką. Musisz popróbować, metodą prób i błędów. ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!

Za ten post Wiewi0r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 30 Mar 2014, 22:55

Po prostu zmień przy tym enable false na true, zrób Enter, żeby się linijki w jedną nie zlały (wtedy na pewno tego pliku poprawnie nie odczyta) i zapisz.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fanatyk.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Fanatyk w 31 Mar 2014, 07:25

Dobra wszystko działa. Powinno to tak wyglądać.
:

Kod: Zaznacz wszystko
    [plugin]
    enable = true
    developer_debug = false          ; Enables dev_debug and sim_debug
    debug_gulag   = false               ; Prints gulag info
    spawn_all_items_on_actor = false      ; Spawns all items on actor on net_spawn

    keybind_spawn_all_items = A            ; keybind to spawn all items on actor
    keybind_print_position   = P            ; Keybind to print actor position into file save position
    keybind_toggle_top_hud = F1            ; Main menu keybind to cycle through available hud displays
    keybind_toggle_left_hud = F2
    keybind_toggle_right_hud = F3
    keybind_debug_ui = S               ; Keybind to enable the Debug UI from main menu
    keybind_debug_ui_nearest_stalker = F1   ; Keybind within Debug UI to grab near NPC's logic data and fill editboxes
    keybind_debug_ui_spawn_position = F2   ; Keybind within Debug UI to set spawn position at actor's current location

    file_save_position_info = positional_info.txt   ; File to write print_position when keypressed in main menu
@Pangia Miałeś rację dzięki. Dla pomocnych leci :wódka:
Awatar użytkownika
Fanatyk
Stalker

Posty: 73
Dołączenie: 01 Paź 2012, 15:48
Ostatnio był: 30 Lip 2017, 10:52
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez yozue w 01 Kwi 2014, 09:58

Ogólnie to jest OK, lepiej niż w 1.0 czy w 2.0. Chociaż dość często przytrafia mi się błąd że mutanty biegną w miejscu, co jest dość denerwujące, biorąc pod uwagę że dość często mi się to zdarza.

ku*wa... nie ma NOEgo, nie ma kompasu. Fuck, co teraz?
Awatar użytkownika
yozue
Stalker

Posty: 198
Dołączenie: 10 Lis 2008, 11:31
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 09:49
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 34

Re: [MISERY]

Postprzez Mars713 w 02 Kwi 2014, 15:39

Było zamknąć drzwi za soba;) Nalazło się tałatajstwa i go ubili.
Zerknknij na posty wyżej, chłopaki piszą jak spawnera aktywować.
Klikniesz sobie kompas, albo nawet Noego.
Spadam rozstawić miny na Szewczence i poczekam na najemników:)
Musze upolować Colta w camo.
Genialny mod, zdrówka chłopaki. I dziewczynko;)

Za ten post Mars713 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster.
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 02 Kwi 2014, 15:57

Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości