[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Sölve w 07 Lut 2008, 17:07

No wiesz Sith... Może w pliku localization.ltx, coś niechcący zmieniłeś. Bo jeśli mod dodaje nowe pliki językowe to muszą one być wpisane właśnie w tym pliku.
Awatar użytkownika
Sölve
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 08 Paź 2007, 19:45
Ostatnio był: 19 Lip 2024, 23:32
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez SithLord w 07 Lut 2008, 17:26

ekhm... W pliku tym grzebałem i dopisałem nazwy tych plików po odpaleniu i będzie. Gdy je dopiszę jest dokładnie to samo. Jeszcze się pogłowię trochę.
Image

Stalker Clear Sky <- Nadzieja na lepszego stalka
Awatar użytkownika
SithLord
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 04 Wrz 2007, 20:50
Ostatnio był: 08 Lip 2008, 16:48
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 07 Lut 2008, 19:22

Ahh, kurczę, sorki za problem. Po prostu właśnie zdałem sobie sprawę, że w ciągu tych kilkunastu podejść do Stalkera nigdy nie byłem w środku tegoż tunelu. Dziwne, nie?
Faktycznie, informacje znalezione.

Co do niewidzialnych anomalii - wystarczy włączyć noktowizor a niewidzialne anomalie zmieniają się jakby w dobrze widoczną mgłę.
Bez trudu idzie je ominąć. Polecam ten sposób!

BTW... Zakochałem się w tym modzie. To nie to samo co oryginalny Stalker. To coś o wiele lepszego i piękniejszego. Wszystko odżywa... Wraz z moim nastawieniem do tej gry.

Aha, jeszcze coś. Czy oficjalnie coś wiadomo o projekcie zakładającym spolszczenie owego moda?
Bo nie widzę tutaj zbytniego entuzjazmu w tym kierunku.
Nie to, że chcę aby było to zrobione jak najszybciej bo angielski znam dobrze i nie jest to żaden kłopot. Tylko pytam czy coś się już tam rodzi...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez krasny99 w 07 Lut 2008, 20:39

Tak mam orginała i nie dzieje się to zawsze tylko w losowych miejscach poza tym mod śmiga elegancko.
krasny99
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 07 Lut 2008, 14:38
Ostatnio był: 01 Paź 2014, 07:50
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 07 Lut 2008, 21:21

No, spędziłem troszkę czasu na "Findowaniu blueprintów CNPP"... :D
I co się okazało? A no to, że za ch...oinkę nie mogę ich znaleźć.

Z opisu zadania wynika, że zawinął je Generał Powinności, a jedyny generał jakiego znam z Powinności to Woronin.
No więc wbijam do ich dobytku, przeszukuję i nic.
Nawet zapisałem grę, wyłączyłem Woronina z obiegu i przeryłem jego bebechy.
Cwana menda, chyba je gdzieś faktycznie ukrył.

Więc próbuję drugi wariant - przetrząsam Bar (podpowiedź w opisie zadania).
Jaki efekt? Łatwo się domyślić... Żaden.

I teraz nie wiem...

- Szukać dalej i głowić się nad trudnością/bezsensownością tego zadania.
- Lecieć do Jantaru jak wskazał Sidorowicz w swoim liście na zapleczu Baru i olać dokumenty CNPP.

What about little help? Nie proszę o wskazanie dokładnego miejsca dokumentów - choć byłoby miło - ale mam nadzieję, że choć trochę naprowadzicie mnie na dobry trop.

- - - - - - - -

Także nie wiem o co chodzi z akcją w X-16.
Mam tam znaleźć Krugłowa. Łażę i nie wiedzę ziomka... Co jest?

Wymagający mod...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

pojazdy

Postprzez menda w 08 Lut 2008, 18:22

Mam pytanie,jak można uruchomic jakiś pojazd?Jakim klawiszem bądź jaką komendą?

FAQ §4.6 - warn. A w Priboy Story masz to też do ustawienia w opcjach w grze. - МЦ -
menda
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Paź 2007, 22:10
Ostatnio był: 16 Kwi 2008, 18:34
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 09 Lut 2008, 11:42

A konkretniej w Options > Controls. Szukaj linijki "Turn On".

Sam głowiłem się nad tym jakieś kilka sekund. :D
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez Towarzysz Lenin w 09 Lut 2008, 13:31

A nie szybciej wpisać w konsoli:
Kod: Zaznacz wszystko
bind turn_engine kX

Gdzie w miejscu X wstawić odpowiedni klawisz? :wink:

Towarzysz Lenin
Wygnany z Zony

Posty: 409
Dołączenie: 25 Sie 2007, 18:15
Ostatnio był: 08 Sty 2015, 23:41
Miejscowość: Pokój 771.
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 09 Lut 2008, 17:14

Ehh... Wiecie co zróbcie? Powinniście już na początku gry (Kordon) w domku w wiosce znaleźć papiery o nazwie "UHSF... coś tam". Tam wszystko pisze gdzie po kolei się wybrać.

Ewentualnie załączcie PDA, potem Encyclopedia > Missions List > MISSIONS LIST.
Wszystko po kolei podane jak na dłoni.

- - - - -

Ja natomiast mam problem. To samo powtarzało się z ABC Inferno.

Mianowicie chcę podmienić niektóre dźwięki broni, no to nazywam to wszystko tak jak być powinno, konwertuję do .ogg po czym ładuję do "gejmdaty" w "sound/wpn".

Wbijam w grę, daję Load i przy synchronizacji milutko wyprasza mnie do pulpitu z Pułapką na Robaczki (BugTrap).
Więc wracam do gry uprzednio usunąwszy save'y. Niu Gejm... I to samo.

Więc reinstalka moda. I nadal...

- - - - -

OK, kolejna zagwostka.

Dylemat: Lab X-18
Źródło: Wirus-X, Some Device (coś jak dekoder w Prypeci), wymagane papiery.

A więc - na poziomie pierwszym spokojnie. Wszystko w porządku...
Otwieram "wrota" i na dzień dobry uderza mnie Wirus-X. A ja nie mam antidotum...

OK, wbijam na poziom drugi, przeszukuję połowę, ginę. Load.
Podejście drugie - przerycie kolejnej połowy. Śmierć. Load.
Trójeczka... Od razu biegnę do głównego laboratorium z tymi płodami i cholerstwem co to pali się do mnie (z miłości chyba). Rozwalam, biorę "Some Device" (WTF?), chodzę troszeczkę po pomieszczeniach, śmierć. No ku...urczę mać!
Coś robię źle. Trzeba skombinować antidotum...

Uporał się ktoś z tym?

^EDIT: Problem zażegnany, X-18 ukończone. Hmm... Wcale nie było tak trudno!
Fakt, że antywirus kosztuje 600.000 RU jest porażający, ale jedna sztuka leży w X-18.

Wchodzisz, bierzesz urządzenie i dokumenty, biegniesz po antidotum, wychodzisz z X-18, bierzesz antywira i wszystko...

- - - - -

Pytanko - do czego służą te wszystkie PDA znajdowane przy martwych/zabitych?
Pisze, że mogą być bardzo użyteczne podczas misji, ale mi służyły tylko i wyłącznie w celach zarobkowych.

Tak samo gitara, harmonijka, papieroski, krótkofalówka, latarka...
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez HawkEye w 10 Lut 2008, 10:31

Wie ktoś jak znaleźć te blueprinty, oblazłem prawie całą zone (nie byłem tylko w elektrowni) i za chol.....e nie mogę ich znaleźć. Jakieś wskazówki proszę....... bardzo, bo utknąłem.
Mod jest super, choć ilość zombiaków i psycholi po blowout'cie trrochę przytłacza.

PS.
Zarombisty motyw z Sidem..... , genialny mod :)
ukłony dla twórców, choć mogłoby być troszkę więcej wskazówek.
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Postprzez Crisu w 10 Lut 2008, 11:47

Wskazówki są... Spróbuj wykonywać misje po kolei a na pewno trafisz na dokumenty CNPP (Chernobyl Nuclear Power Plant - tak btw).
Osobiście jeszcze ich nie znalazłem bo idę grę od nowa... Ale już niedługo.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Postprzez HawkEye w 10 Lut 2008, 11:55

Hmmm, no to nic spróbujemy jeszcze raz od początku
HawkEye
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 25 Sty 2008, 00:07
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 18:59
Miejscowość: X18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości