[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez impulse_101 w 19 Lut 2014, 21:00

Tak na marginesie a propos naprawy kombinezonów to tez nie wiedziałem o tym triku z artefaktami, co lepsze jak zaczynałem przygodę ze stalkerem to nawet nie wiedziałem ze jest coś takiego jak uszkodzenia kombinezonu i biegałem w sevie zajechanej do zera z efektem placebo pancerza :E
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez megashooter w 19 Lut 2014, 22:50

Natknąłem się na coś ciekawego. Wiem że schowki są randomowe (to jest super, bo teraz zamiast 3xkozak w cholernie napromieniowanym schowku można znaleźć coś z goła bardziej przydatnego i jest ten dreszczyk emocji i ciekawość co będzie w następnym :) ) ale nie wiedziałem, że można w nich znaleźć mp5 9x18 :D . A do tego w opisie jest napisane, że ta wersja ma wbudowany celownik ACOG. Powiem szczerze że za nic nie mogę go na tym egzemplarzu znaleźć :P Czy to:
- przejęzyczenie, a ACOGA można sobie doczepić (ale wtedy byłoby to napisane w miejscu dodatkowego wyposażenia chyba :?: )?
- bujda i ACOGA do mp5 nie ma nie było i nie będzie?,
- odrzucony pomysł?
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 19 Lut 2014, 23:10

Moja wina - tłumaczenie opisu wziąłem z innego moda gdzie był model MP5 z ACOG-iem. Sorry :(
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez megashooter w 20 Lut 2014, 00:43

Bardziej żałuję, że broń nie pasuje do opisu, niż, że opis do broni jeśli wiesz o co mi chodzi :D . Ale zakładam, że dodania ACOGA wymagałoby przeróbki modelu i configa ( i animacji celowania?) prawda?. No coż póki co SDK nie mam.

W ogóle co do walki, to w AA2 tenelement gry jest boski. W końcu pistolety przydają się jako sidearm, bo w końcu przeciwnikom przestały smakować całe magazynki w nich wpakowane, które po prostu zrzerali :P . Teraz jak mam przed sobą przeciwnika i pusty magazynek w cobrze to wyciągam forta i załatwiam sprawę. Dzięki wam za to.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Trikster w 21 Lut 2014, 21:35

Chciałbym sobie przejść drugi raz AA2, ale jedna rzecz mi przeszkadza: minimapa. Czy można ją jakoś usunąć? Paski zdrowia i wytrzymałości oraz używane naboje są jak najbardziej ok, więc nie chciałbym usuwać całego HUDa.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 21 Lut 2014, 21:41

Cromm Ci przygotuje jutro pliki bez minimapy. :) On lepiej ode mnie się rozeznuje w temacie HUD'a.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Hssiss.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Hssiss w 21 Lut 2014, 22:22

Yellow, po przerwie - genialny mod!
Teraz nie mogę się oderwać od Cienia jak 3 lata temu. Chciałbym się podzielić kilkoma spostrzeżeniami:

1) AK-74 celniejszy niż broń 5,56x45mm, którą do tej pory znalazłem (FN2000, M16 i L85)... Errr. Mniejsze obrażenia broni na 5,56 rozumiem, ba popieram, ale celność?
2) AN-94 - obrażenia niższe od bizona... what? (dotyczy również wersji rozwojowych, czyli szturmowego i snajperskiego).
3)Colt 1911 - obrażenia takie same jak w przypadku broni 9x19mm np. Walther P99/PP-2000 (Nie wiem jak jest z pozostałymi pukawkami na 0.45 cala).

Stalker 1.0006 (dvd)
Update do wersji 2.04 (+ gnomus scope update, + Mirosław Utta przywrócony).

Pytanie - czy ja coś źle zainstalowałem, czy tak jest w ostatecznej wersji?
Hssiss
Tropiciel

Posty: 229
Dołączenie: 07 Mar 2009, 02:43
Ostatnio był: 08 Gru 2017, 21:38
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 32

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Lut 2014, 00:21

Tak jest w ostatecznej wersji i nie będzie to poprawione, ewentualne poprawki można nanieść samemu. :) Dysponujemy poradami, jak to zrobić.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 22 Lut 2014, 12:06

vandr napisał(a):Cromm Ci przygotuje jutro pliki bez minimapy. :) On lepiej ode mnie się rozeznuje w temacie HUD'a.

lol chyba ty! :tm:

:

zone_map.xml (albo zone_map_16.xml dla łajdskrina):
Kod: Zaznacz wszystko
<level_frame [...] y="9630" [...]/>
<background [...] y="9611" [...]>
<compass [...] y="9631" [..]>
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Trikster.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Kondiash w 24 Lut 2014, 23:12

Mod osobiście bardzo mi się spodobał, aczkolwiek do "hardkora" mi daleko i tu zwracam się z zapytaniem: czy jest możliwe przywrócenie wyświetlania ilości amunicji i liczby pobliskich NPC-ów w HUD-zie?
Zręczne ręczne kwające plusem
Awatar użytkownika
Kondiash
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 13 Gru 2011, 20:01
Ostatnio był: 05 Mar 2015, 16:13
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 8

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Trikster w 01 Mar 2014, 15:21

No, wczoraj wieczorem przeszedłem AA2 i pomyślałem, że podzielę się wrażeniami. Ogólnie rzecz biorąc, bawiłem się przednio. Powaliła mnie przede wszystkim oprawa audio-wizualna - Zona wygląda przepięknie, a jednocześnie złowrogo. Tak zresztą być powinno moim zdaniem, dlatego klimat bardzo mi odpowiadał. W powiązaniu z dźwiękami czasem naprawdę można się było przestraszyć (choć nie w jumpscarowy sposób), a praktycznie cały czas gra trzymała mnie w napięciu. Zróżnicowany wygląd NPCów dodawał tylko smaku i kolorytu do i tak wspaniałego świata. Jeśli chodzi o nowe ficzery, świetnie sprawdzają się detektory (teraz już nie wyobrażam sobie szukania artefaktów bez nich), nowe itemki też są spoko (czekolada rządzi). Jak już mówiłem vandrowi, szkoda, że nie ma tego więcej, bo wtedy mogłoby być jeszcze ciekawiej, a przez to "replay value" byłby większy.

Grając w betę AA2, wiedziałem, że poziom trudności został znacząco zwiększony w porównaniu do vanilli, ale dla mnie i tak było trochę zbyt prosto. Dlatego teraz postanowiłem utrudnić sobie rozgrywkę i wprowadziłem następujące zasady:
1. Brak minimapy. Mniej więcej każdy, kto grał w Stalkera, wie, co to oznacza: brak informacji o liczbie przeciwników, ich nastawieniu, a także ukształtowaniu terenu, itd. W AA2 minimapa służy też do określania pozycji artefaktów, ale dzięki temu, że jej nie było, miałem większy ubaw, gdy ich szukałem.
2. Wyłącznie pistolety. Sprowadzało się to do tego, że przez zdecydowaną większość gry używałem forta 15 (prototypowy fort 12 z powiększonym magazynkiem) z tłumikiem. Niezłe statystyki (strzał w głowę niemal zawsze śmiertelny), bardzo mały odrzut, łatwy dostęp do amunicji (choć trochę był problem z przeciwpancerną) sprawiały, że wcale nie czułem, jakobym był w gorszym położeniu, niż NPC uzbrojony w AK. Co prawda, zasięg pistoletu jest bardzo kiepski: największa skuteczność na 1-5 metrów, powyżej 10 było naprawdę ciężko kogokolwiek trafić, zanim nie zostałem zabity. Wymuszało to na mnie pasywno-agresywny styl gry, a więc dużo skradania się, okrążania przeciwników, biegania i kampienia w zależności od tego, co najbardziej odpowiadało sytuacji.
3. Wyłącznie wzmocniony kombinezon najemnika. Jest to jeden ze słabszych kombinezonów dostępnych w grze, ale po pierwsze świetnie wygląda (ręce!), po drugie zapewnia całkiem niezłą ochronę przed mutantami (zwiększona odporność na zadrapanie), po trzecie jest bardzo lekki, po czwarte wreszcie - pasował do mojego neutralnego nastawienia (tzn. nie dołączałem do żadnej frakcji) i do tego, że niczym najemnik dość często brałem zadania na likwidację NPCów.
4. Brak schowków. Oznacza to nie, że nic ze schowków biorę (co to, to nie), ale że nic do nich nie wkładam. Innymi słowy, cały ekwipunek, do którego kiedykolwiek miałem dostęp, znajdował się u mnie w inwentarzu. Nie mogłem sobie na przykład wrócić do Baru i dobrać odpowiednią ilość zachomikowanych wcześniej apteczek - zwyczajnie mój schowek w Barze był przez całą grę pusty. Dzięki temu dużo część czasu musiałem poświęcał na "micromanagement", żeby mieć optymalną (nie za dużo ani za mało) liczbę apteczek (tylko wojskowe), ilość jedzenia (tylko czekolada) i tak dalej. Nie muszę dodawać, że połączenie tych wszystkich ograniczeń, jakie sobie ustanowiłem, miało gigantyczny wpływ na moje priorytety i moje zachowanie w grze.

Się rozpisałem, ale klu jest taki, że dzięki temu wszystkiemu, było to - muszę przyznać - najprzyjemniejsze moje doświadczenie związane z SoC. Przebiło nawet Dima's Final, który do tej pory był na piedestale, nie wspominając o całej reszcie modów, w które grałem od ukazania się gry. A więc - podsumowując - wielkie dzięki, biję pokłony! :)

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 02 Mar 2014, 12:34

:arrow: Witam. Jak można wyłączyć maski przeciwgazowe w tym modzie :?: :?: :?: :arrowl:
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości