[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 11 Lut 2014, 11:22

bzykacz:
Nom, spolszczenia nie ma w instalce do bety 2.1. Będzie w finalnej wersji.

scigacz:
Misery korzysta z wyjściowego user.ltx, nic w nim nie zmienia. A shadery masz tutaj:
http://www.mediafire.com/download/m2h1b ... haders.rar
Particle też chcesz?

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez scigacz1975 w 11 Lut 2014, 16:11

Nie - same shadery. Particle mogą mi się gryźć. Dzięki.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 17 Lis 2024, 17:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 11 Lut 2014, 17:03

Cromm Cruac napisał(a):
Trikster napisał(a):Po czwarte, jak rozumiem w fsgame.ltx zmieniłeś:
$game_data$ = false| true|
na
$game_data$ = true| true|

W Zewie nie trzeba tego robić.

A jak już mówimy o tego typu rzeczach: słyszałem gdzieś, że jak na Steamowej wersji Stalkera zamiast „gamedata” nazwiesz folder „Gamedata”, to gra może się sypać. To prawda?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Lut 2014, 17:56

Nie, na Windowsie wielkość liter nie ma znaczenia. Na Linuxie ma.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pangia.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2547
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 13 Lut 2014, 00:42

Mam problem z sejwami. Konkretnie, z sejwowaniem gry, co, wbrew pozorom, może być istotne. ;)
Powtarzarzalny CTD przy próbie quicksejwu, przy zwykłym zapisie nie zawsze, za to sejw nie działa.
Kod: Zaznacz wszystko
! Cannot find saved game ~#i#:you are saving too much
! load/save mismatch, object: ''
[setki powyższych]
! load/save mismatch, object: ''
stack trace:

0023:05452CB5 xrRender_R1.dll
0023:0042547C xrEngine.exe, CEnvironment::RenderLast()
 
[error][      87]    : Parametr jest niepoprawny.

Ewentualnie mogę dać cały log, bo nie wiem czy akurat to jest ważne.
Możliwe że ma to coś wspólnego z debug toolem który uruchomiłem z przepisu Trikstera, (więc jak ktoś ma nieruszany xrs_debug_tools.ltx, to też przyjmę na próbę), ale grałem bez problemów ze 2 godziny po wyłączeniu debuga, a teraz cuda się dzieją.

BTW - Jak wykonywałem misję z Ogończą 3, to w czasie cutscenki w spalonym gospodarstwie stała dodatkowa postać w "moim" kombinezonie - teraz, jakiś czas później, stoi jakiś buc, w takiej samej SEVIE, jaką sobie dopiero co wyfasonowałem, tylko z eSWeDeszką w łapie. Do tego jest niezniszczalny i cały czas obraca się do mnie twarzą... Czarny Stalker, czy co?
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez bzykacz w 13 Lut 2014, 03:55

Hej. Mam już kilka godzin za sobą w najnowszej wersji. Wiem, że wersja nie jest ostateczna, ale mimo wszystko chciałbym zapytać o i zgłosić kilka bug'ów:

Czy przewidujecie wzmocnienie fabularnych npc? Noe wyparował. Najemnicy (neutralni) zostali wybici. Aż boje się myśleć co będzie w Jupiterze. Sprint z zadaniami od "wolnych" (nie zamkniętych w bazie) npc.

Czasami przy skórowaniu pijawek pojawia się obrazek nibypsa. Przy kotach nie mam go chyba wcale, albo rzadko.

Podczas zadania "Transakcja" po wybiciu wszystkich zadanie jest nie zaliczane (pisze nieudane), czasami się to zdarza, jednak uda się jeśli przed zabiciem ostatniego podniesiemy PDA Morgana.

Pomimo zażycia Anabiotyku ( i masy innych wspomagaczy) zmarłem podczas emisji.

Brak ciała na stole (zapomniałem imienia) podczas odnalezienia sprawcy zaginięć Stalker'ów .

Wydajność względem wersji 2.02 zdecydowanie spadła. Wiadomo, beta, ale chciałem wspomnieć.

Pozostało magiczne znikanie broni przez npc, domyślam się, że jest to trudne do zrobienia bez wyłączenia im podnoszenia wszystkiego.

Czasami nie da się pogadać z ranną osobą (mam fix wydany tutaj http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/misery-21-beta-reports)

Raz został ze mną na stałe (do wczytania) napis: "Broń się zacięła" lub coś w ten deseń, pomimo, że ją odciąłem. Broń to była jakaś powtarzalna strzelba.

Zaton to wylęgarnia Nibyolbrzymów, chyba już z 4-5 musiałem ubić, albo podprowadzić pod Stalker'ów.

Czy jest ograniczenie zamówień u Żwawego, po 3 zamówieniach broni krótkiej powiedział, że już więcej nie będzie miał. Czy da się zdobyć wszystkie unikaty, bo to chyba nie wszystkie (nie pamiętam).

Jeżeli ktoś ma jakieś uporczywe CTD to zelacam zajrzenie tutaj http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/misery-21-beta-reports
Awatar użytkownika
bzykacz
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 11 Sie 2009, 17:34
Ostatnio był: 26 Lut 2016, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 13 Lut 2014, 09:44

Wiewi0r napisał(a):BTW - Jak wykonywałem misję z Ogończą 3, to w czasie cutscenki w spalonym gospodarstwie stała dodatkowa postać w "moim" kombinezonie - teraz, jakiś czas później, stoi jakiś buc, w takiej samej SEVIE, jaką sobie dopiero co wyfasonowałem, tylko z eSWeDeszką w łapie. Do tego jest niezniszczalny i cały czas obraca się do mnie twarzą... Czarny Stalker, czy co?

To Noe :E zniknie po najbliższej emisji.

bzykacz napisał(a):Czy przewidujecie wzmocnienie fabularnych npc? Noe wyparował. Najemnicy (neutralni) zostali wybici. Aż boje się myśleć co będzie w Jupiterze. Sprint z zadaniami od "wolnych" (nie zamkniętych w bazie) npc.

Też uważam, że powinni być mocniejsi. Robienie zadań na szybkiego bo chwila nieuwagi a NPC zginie jest trochę... mało klimatyczne.


Pomimo zażycia Anabiotyku ( i masy innych wspomagaczy) zmarłem podczas emisji.

Potrzebujesz chyba trzech Anabiotyków żeby przeżyć całą emisję. Jeden da ci tylko trochę więcej czasu na ukrycie.

Czy jest ograniczenie zamówień u Żwawego, po 3 zamówieniach broni krótkiej powiedział, że już więcej nie będzie miał. Czy da się zdobyć wszystkie unikaty, bo to chyba nie wszystkie (nie pamiętam).

Są tylko trzy vanillove: Steppe Eagle, Marsh i Alpine.
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 13 Lut 2014, 10:26

Dzięki za wszystkie uwagi.

Wiewiór:
Dwa pytanka:
1. Czy zainstalowałeś wszystkie fixy z tego tematu?
http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... ta-reports
? Nowa gra nie jest wymagana.
2. Jeśli tak, to czy mógłbym prosić loga, w którym będzie fragment rozpoczynający się od "FATAL ERROR"?

bzykacz:
1. Tak, część questowych npc będzie mocniejsza, bo faktycznie spora część z nich ginęła, przez co wykonanie niektórych zadań było niemożliwe.

2. Wydajność powinna wzrosnąć i takie informacje ogólnie otrzymujemy od graczy. Tylko upewnij się, że zainstalowałeś wszystkie fixy z podanego przez Ciebie tematu.

3. Spawn jest losowy, równie dobrze możesz żadnego nibyolbrzyma nie zobaczyć, a czasem wyskoczy Ci 10. Dla mnie tak właśnie powinno być, dzięki temu każda rozgrywka to unikalne doświadczenie.
Ostatnio edytowany przez Trikster, 13 Lut 2014, 17:38, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: [MISERY]

Postprzez Pangia w 13 Lut 2014, 17:02

bzykacz napisał(a):Raz został ze mną na stałe (do wczytania) napis: "Broń się zacięła" lub coś w ten deseń, pomimo, że ją odciąłem. Broń to była jakaś powtarzalna strzelba.

Sądzę, że to błąd silnika gry, jako że w waniliowym Czystym Niebie i Zewie Prypeci strzelby się nie zacinają (mogą to jednak robić w Cieniu Czarnobyla). Pewnie tak to było wykombinowane, bo gdy strzelba się „zacinała”, to przy przeładowaniu po prostu doładowywało nowe pociski, a wiadomo, że to by nic nie dało.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [MISERY]

Postprzez djcycu w 13 Lut 2014, 17:28

Jak się strzelba zatnie to przy doładowaniu broń się odblokowuje ale jeśli przy pełnym stanie się zatnie to trzeba ją rozładować i załadować ponownie.

A co do śmierci ważnych NPC to chyba nikt z was nie grał w NS. Tam dopiero był z tym Sajgon...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 14 Lut 2014, 13:21

Dzięki, fixy zdaje się załatwiły problem crashy.
Co do NPCów - czy Topol i ekipa też dostaną boost do HP? Właściwie gorsze jest to, że nie reagują na mutanty i dają się spokojnie zjeść...
A Prypeć Team? Jeszcze nie dotarłem do tego etapu więc nie wiem, ale nawet w vanilli zdarzało im się umierać od potknięcia o karton.

n1ck - no patrz, klonowanie w zonie. To już wiem skąd te wszystkie nibyolbrzymy na Zatonie się biorą :P\

EDIT: Po wgraniu fixów, zjadło mi opcję samodzielnej podróży między mapami, nawet mimo ponownego przejścia trasy z Pilotem. Dodatkowo, magicznie zmienił mi się celownik na broni z 4x do 1,6x, do tego uszkodzony. O ile celownik to betka, to problemy z podróżą są gorszą przeszkodą ;/

EDIT2: Może tak ma być, ale mam wrażenie że Brodacz robi ze mnie wała, płacąć za artefakty przyniesione na zlecenie mniej, niż za zwykłą ich sprzedaż. Dodatkowo, kiedy Sowa podniósł ceny, wyszła śmieszna sytuacja, kiedy skupuje monety 100-rublowe za... 104 ruble. ;)
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez bzykacz w 15 Lut 2014, 14:56

Mam pewne uwagi.
Mam mieszane uczucia względem braku możliwości rozpoznania kogo widzę. Chodzi mi o brak choćby napisania do jakiej frakcji należy. Rozumiem, że ma to na celu zwiększenie emocji, ryzyka itd. Jednak przez to korzystanie z lornetki mija się z celem, lepiej wychodzi się na zapakowaniu dodatkowego celownika x3,x4..., bo przybliża podobnie, a broń nadal w pogotowiu. Zobaczenie naszywek frakcyjnych wymaga chyba oczu jakiegoś ptaka drapieżnego, bo widzę je najczęściej siedzących w barze Samotnikach niż bandytach lub najemnikach. Chciałbym w takim razie zasugerować ulepszenie do lornetki, która umożliwia, po przyjrzeniu się jakiemuś osobnikowi dłużej, rozpoznanie frakcji do jakiej należy. Lornetka znalazła by wtedy swoje miejsca przy boku (sercu) chyba wszystkich stalker'ów, czyli tam gdzie jest jej należyte miejsce.

Bardzo niepraktyczne jest ta podmiana lornetki za broń. Czy silnik gry umożliwia wsadzenie lornetki do slota detektora, dałoby to wygodę i funkcjonalność, bo z detektora korzysta się głównie podczas wypraw po artefakty, a lornetka to przedmiot, którym operuje się zdecydowanie częściej.
Awatar użytkownika
bzykacz
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 11 Sie 2009, 17:34
Ostatnio był: 26 Lut 2016, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości