Mi się nie podoba to, że tłumiki są tak przydatne w tym modzie jak w podstawce, czyli prawie wcale.
Poza tym jest ten sam błąd z anomaliami co w SRP - gdy masz zaawansowany wykrywacz, to w miejscu anomalii płonie (za przeproszeniem) jebitny ogień, którego dym jest jeszcze większy
Blowouty są częste i nie ma za bardzo jak się przed nimi schować.
Nowe obiekty mają tendencję do wiszenia w powietrzu, dopóki na nie nie wpadniemy. Wtedy wydają przepotężny łoskot spadając na ziemię. No i drabinki w nowych szopach nie działają.
Priboi robi dodatkową gamedatę?
MC, na jakim grasz patchu?
1.0004 i oczywiście zaaplikowałem patch do 1.0004, który jest w gamedacie - popatrz do readme (jest kilka readme w archiwum).
Ja używam granatów normalnie, naciskam 4 potem Leeeeeci itd. Może podniosłeś barrel, bo ma ikonke granata w ekwipunku.
BTW, dużo trudniej się gra z Priboi'em i wywala na pulpit jak się zginie, choć nie u wszystkich
Przetestowałem i od poprzedniego posta wyrzuciło mnie z 10 razy
Przy okazji na początku można zabić żołnierzyka, który ma nie zły ekwipunek ze sobą (obokan, 2 ak, granaty, amunicje...itd) i co najlepsze, wszyscy żołnierze dalej będą naszymi przyjaciółmi (widocznie nie przepadali za gościem). Później zabiłem trzech żołnierzy nożem i dopiero wszyscy się zorientowali, że coś jest nie tak:]
Kiedy ruszyłem na lewo i zobaczyłem ten piękny JASNY domek i dach z dziurami, wziąłem fure i podjechałem aby wskoczyć na dach domu i na skraju chciałem zajrzeć do środka, lecz się nie da ponieważ dach jest dalej tylko że nie widzialny...za Chiny Ludowe nie zejdziemy w dół, bo od razu zawitamy na kwiatuszkach.
Nie daleko obok poleciałem do tego mięsacza co ginął zawsze w anomali. Pomyślałem, że pewnie go nei będzie...a tu zona zonka zrobiła...Mięsacz jest ale anomali nie! Biedak wbiega w dawne miejsce anomali i ginie bez przyczyny buahaha:D.
Kolejną śmieszną sprawą są drzewka dodane przez konstruktorów moda, który lubują się w kręceniu wokół własnej osi (niedosłownie oczywiście), a także nagłym zapadaniu się o kilka centymetrów w ziemię:].
To prawda, ale po części nie jest to nasza wina. Tylko obiekty dodane w level edytorze (mp sdk) będą "przyklejone" do ziemi. Ponieważ gdy dodawaliśmy obiekty do map nie dysponowaliśmy możliwością dodania obiektów z poziomu level edytora do map sp - stąd właśnie taki efekt. Znaleźliśmy inny sposób aby to naprawić, ale go nie dodamy ponieważ może to (i raczej napewno) wpłynąć na spadek fps - innymi słowy gra będzie przymulona
Wszyscy w tym modzie są tak słabi (przynajmniej na początku), że spokojnie można rozwalić wszystkich żołnierzyków na początku (prócz tego jednego co lubi wódkę, ponieważ on jest nieśmiertelny:D) oraz w wiosce (tu zginąłem bo nie zauważyłem frajera za budynkiem), praktycznie bez problemu.
Ah! Z tymi kwiatami to przesadzili!!! To Zona czy Ogród Bajek?
Czy można coś zrobić z tymi kwiatami i nie potrzebnymi drzewami? Jest jakiś sposób?
Dzicz się nie odradza po pierwszym przejściu - tak jak to miało miejsce po uratowaniu Krugłowa w podstawce. Teraz nikogo nie ratujemy i przez to Dzicz jest pustkowiem (dwa razy tylko byłem).
W X16 pada deszcz. Nie tylko na zewnątrz, ale również pod ziemią!
Zabiłem najemnika w Barze i słyszę od razu "na terenie Baru jest morderca...". No pochlastać się można.
MegaBlowout! Wyobraźcie sobie trzy Chimery, dwie Pijawki, Burera i Snorka na raz, a na deser dwóch Kontrolerów prowadzących dwadzieścia zombiaków. To wszystko, a nawet więcej w Magazynach Wojskowych, od strony Baru, po powrocie z Czerwonego Lasu.
Stalkerski nos jest wymagany do szukania dokumentów i pchania fabuły dalej. Co prawda nie miałem z tym kłopotów, gdyż pchałem się tam, gdzie zazwyczaj nie łaziłem.
Ekolog w Jantarze sprzedaje gówna na patyku. W porównaniu do asortymentu Barmana on przespał kilka lat w swoim bunkrze. Nawet ceny skupu ma zaniżone.
I co do poziomu trudności, odpaliłem sobie na ''stalker'', i albo ten kombinezon jest do bani albo nie wiem, bo dostałem 2 strzały od najemnika i straciłem 70% życia O.o.
a mi wyskakuje bugtrap gdy zaczynam rozmowę z generałem na początku gry :/
.... nie tylko podczas rozmowy z generałem w ogóle podczas prowadzenia dialogu z kimkolwiek, macie jakieś pomysły?
Przy okazji - w Magazynach denerwuje mnie przejście do Baru. Chciałbym je ominąć i pozbierać ze trzy Korale, Baterię Elektryczną, dwa Grawi i Jeżowca (albo coś podobnego), ale za cholerę nie mogę ominąć przejścia. Zna ktoś jakieś kody do latania albo inny sposób dostania się tam?
Zapewne nie, bo kody w Stalku nie działają, choć jakoś musieli robić te filmiki z lotem kamery...
No i ogółem rzecz biorąc niewiele trzeba, by posklejać te mapki w jedną całość - żadnych durnych wejść, czy rzeczy w tym stylu. (...) A tak naprawdę wiele nie trzeba, gdyż większość map już jest zagospodarowana - dodać przejścia, urozmaicić teren szwu i mamy Stalkera takiego, jakim go zapowiadali. Może trochu mniejszego, ale przynajmniej bez ekranów ładowania rozsianych po Zonie.
MCaleb napisał(a):Pogan, granaty (tak samo jak i bez modów) masz pod 4 i nie potrzebujesz na nie sloty. Mają być w ekwipunku. Między ich rodzajami zmieniasz per Y, jakbyś jeszcze nie wiedział. Jeszcze jedno durne pytanie, na które mógłbyś sam sobie odpowiedzieć zaglądając do opcji, a będzie warnik.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości