[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 31 Sty 2014, 00:21

Może? W moim przypadku drzwi były zamknięte, pod drzwiami dobijały się 2 koty, a w środku był ubity snork, ubita psina i smutny Noe.
A, sprawdzę czy jeszcze jest...
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 31 Sty 2014, 00:22

No tak, z Noem jest problem, przekazałem już jakiś czas teamowi, że warto zwiększyć jego hp. Jeśli teraz Ci padł:
- w zadaniu związanym z odszukaniem Ogończy po prostu idziesz tam, gdzie znajduje się teleport (Noe nie jest potrzebny do zespawnowania teleportu, bowiem teleport znajduje się tam od początku gry). Jeśli nie wiesz, gdzie to jest, zajrzyj na youtube i poszukaj frazy "Stingray 3";
- w zadaniu dot. zdobycia Kompasu jest ciężej, ale da się obejść problem, bo artefakt da się zespawnować spawnerem. Idziesz do katalogu: gamedata\configs\debug, tam znajdujesz plik xrs_debug_tools.ltx i zmieniasz drugą linijkę, żeby wyglądała tak:
enable = true
Czyli zamiast "false" ma być "true". Następnie odpalasz grę i załadowujesz swojego sejwa, wracasz do menu głównego (ESC), klikasz "s", co spowoduje pojawienie się menu spawnera. W odpowiednim miejscu wpisujesz af_compass, potem wciskasz "spawn" i art pojawi się u Twoich stóp. Na sam koniec przywróć ustawienia początkowe, bo z debug tool nie da się raczej grać.

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive swirekster, KOSHI, bartibar, Szewczenko, Wiewi0r.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Szewczenko w 31 Sty 2014, 21:36

Gram na modzie Misery 2.0.2 i zdarzyła mi się sytuacja,że zraniłem Najemnika i on klękną i zachowywał się jakby był jeńcem.Jednak nie jestem pewien czy mogę go przesłuchać bo zanim do niego zagadałem inny najemnik załatwił mnie granatem więc tak jak w temacie.Czy można przesłuchać rannego przeciwnika??

Uwagi moderatora:

Pisz w istniejących tematach. - Wheeljack
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Gizbarus w 31 Sty 2014, 21:39

Czemu nie spytasz o to w temacie moda...? :facepalm:

Ale z tego co wiem, to wiem, to jest taka możliwość. Taki typ jest w stanie wygadać ci lokalizację schowka. Co potem z nim zrobisz (kolesiem, nie schowkiem), zależy od ciebie.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Szewczenko w 31 Sty 2014, 21:41

A jak go zmusić do poddania się i możliwości przesłuchania?
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Kalashnikov w 31 Sty 2014, 21:56

@up, Zranić go...
Image Image Image
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Stalker

Posty: 173
Dołączenie: 15 Maj 2013, 19:59
Ostatnio był: 25 Sty 2019, 19:42
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 14

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Trikster w 31 Sty 2014, 22:09

Odpowiedzi zawarte są w poradniku:
Q: How can I make an NPC surrender and what benefits does it net me?
A: Some enemies will surrender to you and give you stash coordinates or other useful information you can take advantage of. When engaging in a combat with an NPC you have to make sure not to kill him if you want him to surrender to you. The safest way would be to shoot the legs and the torso as shots to the head are more likely to cause death. If NPC’s health pool falls below certain point, there is some probability your adversary will cease all hostile activities towards you (otherwise he’ll keep fighting until the end or run away). He’ll get on his knees or lie on the ground, which enables you to talk to him and demand some sort of compensation for keeping him alive. After this “transaction” is done, there are many outcomes of this situation so you shouldn’t drop your guard even for a moment.


Na razie po angielsku, za jakiś czas ukaże się po polsku.
Ostatnio edytowany przez Trikster, 31 Sty 2014, 22:54, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post Trikster otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szewczenko.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Szewczenko w 31 Sty 2014, 22:10

Jak go Zranię to leży a chodzi mi o to żeby klęczał bo wiem,że mogą klęczeć bo widziałem jak najemnik klęczy jak go zraniłem.
Masz pytania dotyczące Snajpera?? Pisz na PRIV postaram się jak najszybciej odpisać.
Szewczenko
Stalker

Posty: 165
Dołączenie: 26 Sty 2014, 16:00
Ostatnio był: 09 Sie 2016, 15:54
Miejscowość: Jarosław
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez Mathias w 31 Sty 2014, 22:12

A co za różnica, czy klęczy, czy nie klęczy, skoro jak najemnik klęczy to tak samo jak najemnik nie klęczy, czyli jak nie klęczy to najemnik klęczy choć nie klęczy?
Awatar użytkownika
Mathias
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 12 Sie 2009, 22:07
Ostatnio był: 20 Mar 2019, 09:20
Miejscowość: Люблинское воеводство
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: Czy można przesłuchać rannego przeciwnika.

Postprzez n1ck w 31 Sty 2014, 23:36

Szewczenko napisał(a):Jak go Zranię to leży a chodzi mi o to żeby klęczał bo wiem,że mogą klęczeć bo widziałem jak najemnik klęczy jak go zraniłem.

Podejdź do niego i zacznij rozmowę a sam grzecznie wstanie symulant jeden :E
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 01 Lut 2014, 11:17

Jeśli chcesz przesłuchiwać najemników/bandytów/jakichkolwiek innych stalkerów to strzelaj im po nogach, po rękach a jak będziesz mieć szczęście to sami się poddadzą. Musisz jednak być uważny. Chciałem kiedyś najemnika wypytać o jego schowek jednak on mnie zbluzgał, wstał i zastrzelił pistoletem zanim zdążyłem wyjąć swoją broń.
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 01 Lut 2014, 12:23

I nie próbuj przesłuchiwać sołdatów monolitu, są dosyć wybuchowi pod tym względem :E
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości