[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 19 Sty 2014, 17:52

Albo spróbuj tak jak napisałem - różnica między 1024x768 a 1280x1024 nie jest duża, ale pozwoli Ci grać na dynamiku.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Garfield616.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xRayanx w 25 Sty 2014, 19:44

To wam się spodoba po update-cie do 2.04 jest coś takiego włączam SOC-a działa super robisz chwilę pauzę.
ESC czekasz trochę i jest rozsiew textur itp. po ponownym wejściu do menu wszystko wygląda prawie normalnie.
Ale jak znów chcesz wejść to lipton... Działa restart gry. Inaczej pupa. Więc jak już gram to lepiej nie wchodź do menu. :D

http://youtu.be/GxU5FZvuUNE
Gdzie pijawki tam problem..
Awatar użytkownika
xRayanx
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Maj 2013, 18:29
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 10:33
Miejscowość: Opole/Luboszyce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 10

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 25 Sty 2014, 20:07

No ale to nie jest wina moda, bo nikt tego poza Tobą nie zgłaszał. :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez xRayanx w 25 Sty 2014, 20:30

To ja tak nie twierdze że to wina moda... Ja stawiam na jakiś konflikt ze sterownikami... Ale anomalia spoko... :D
Gdzie pijawki tam problem..
Awatar użytkownika
xRayanx
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 01 Maj 2013, 18:29
Ostatnio był: 10 Paź 2017, 10:33
Miejscowość: Opole/Luboszyce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 10

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 25 Sty 2014, 22:33

Na bank coś ze sterownikami. Spróbuj zaktualizować.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez megashooter w 26 Sty 2014, 03:01

Mod jest genialny ale mam podobny problem jak kolega. Po wyjściu do menu czasami stalker przestaje odpowiadać. Do tego gram na 1366x768 i u mnie w ekwipunku kombinezon który mam założony jest ściśnięty, ale wys. ma ok.
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 26 Sty 2014, 12:24

Wg. mnie karta nie wyrabia przetworzyć zwiększonej ilości polygonów na levelach. Μożliwe też, że silnik źle współpracuje z kartą przy dużej ilości grafy do przetworzenia. Dokładnie ten sam efekt miałem we wczesnym buildzie LA. Dopóki nie zmieniliśmy renderera na ten z CoP właśnie tak się wszystko rozwalało. Pomagało na to zmniejszenie zasięgu widzenia i szczegółowośći obiektów.

Jeśli coś takiego zaczęło się dziać dopiero na paczu 2.04 to mogą to powodować podmienione niektóre shadery. Spróbujcie odinstalować moda i zainstalować od nowa, ale pacza instalujcie tylko dla wersji na statyK (bez folderu nr 2 dla dynamika)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mCq w 27 Sty 2014, 19:57

Jak usunąć dźwięk oddechu w masce przeciwgazowej?
Awatar użytkownika
mCq
Tropiciel

Posty: 345
Dołączenie: 26 Sty 2012, 18:15
Ostatnio był: 13 Paź 2024, 12:55
Miejscowość: Brooklyn, New York
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 69

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 27 Sty 2014, 19:59

gamedata\scripts\bind_stalker.script:
Kod: Zaznacz wszystko
--snd_breath.sound_update()
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mCq, Argawen.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Per$hing16 w 28 Sty 2014, 18:34

Autumn Aurora 1 było niesamowite pod względem dźwiękowym, graficznym , ten klimat był cudowny. Szczególnie piękne gorące zachody słońca, i przepiękne świecenie artefaktów.

Mam pare pytań dot AA2.
- Czy w modzie występuje muzyka w lokacjach? Pamietam że w jedynce była cudna na wysypisku. Teraz już mam misje z X18 i żadnego utworu nie słyszałem
- Czy wokół artefaktów nadal są te kolorowe poświaty (particle bodajże). Wyglądało to bosko
- Czy w modzie zawarty jest mod na samodzielny schowek? Tzn backpack który można rzucić gdzie się chce. Wg mnie bardzo bardzo ale to bardzo przydatna modyfikacja jeśli chce się np zrobić własną bazę gdzieś.
- Czy w modzie na końcu jest freeplay? Czy niestety gra się kończy i tyle w temacie?
- Merging z innymi modami prosty jak drut czy meczarnia?
Racing- Because football, baseball, bowling, & golf only require one ball.
Awatar użytkownika
Per$hing16
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 28 Gru 2008, 16:50
Ostatnio był: 06 Paź 2022, 00:13
Miejscowość: Myślenice
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 19

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 28 Sty 2014, 19:44

Per$hing16 napisał(a):- Czy w modzie występuje muzyka w lokacjach?

Oczywiście
Per$hing16 napisał(a):- Czy wokół artefaktów nadal są te kolorowe poświaty (particle bodajże).

Jakieś tam particle są, ale tylko jak masz w łapie detektor. Inaczej arty są niewidzialne.
Per$hing16 napisał(a):- Czy w modzie zawarty jest mod na samodzielny schowek?

Nie
Per$hing16 napisał(a):- Czy w modzie na końcu jest freeplay?

Nie. Freeplayowe mody bugowaly w AA2 więc żadnego nie dołożyliśmy.
Per$hing16 napisał(a):- Merging z innymi modami prosty jak drut czy meczarnia?

Zależy co chcesz mergować i jak dobrze to umiesz robić. Np. zmergowanie samej grafy z jednym z modów stricte fabularnych zajęło mi ze 2h. Mergowanie całości - męczarnia, nie polacam.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 29 Sty 2014, 16:01

Uwaga:

Dostaliśmy cynk, że możliwą przyczyną problemu związanego z uszkadzaniem sejwów i niemożnością kontynuowania gry jest zbyt zapchane w zadania PDA. W AA2 nie mają one ustawionego limitu czasowego, tak więc questy warto wykonywać od razu, po prostu czysto profilaktycznie. Pomogło to jednej(bo jak dotąd tylko ona skorzystała z tej porady) osobie na moddb, która miała identyczny problem, ale po powrocie o jeden sejw i wykonaniu części zadań- mogła spokojnie kontynuować grę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości