[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez paintball_0 w 27 Sty 2014, 16:48

Trailer niczego sobie. Tylko dlaczego przez 1/3 czasu antenowego pokazywane nam są wnętrza budynków, podziemia i plakaty propagandowe? Według tytułu to miał być filmik o florze i faunie Zony, a nie filmik o tym, jak fajnie wyglądają teraz podziemia i ile plakatów propagandowych twórcy zdołali znaleźć i powklejać.

Oczywiście chętnie zagram, bo dlaczego nie? Mod jest darmowy i oferuje to, czego w podstawce nie było.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Kudkudak w 27 Sty 2014, 16:49

tt44 napisał(a): :facepalm:
Ile można pisać, że ten mod ma na celu pokazanie jak wyglądałby stalker, jeśli zostałby wydany na początku 2004 roku? A to oznacza, że tekstury tekstury, animacje itp. będą pochodziły ze starych buildów...


Można to pokazać dając normalne tekstury. Efekt będzie o wiele lepszy, klimat będzie nadal, a gra nie będzie wyglądać jak gówno.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 16:57

Kudkudak napisał(a):Można to pokazać dając normalne tekstury. Efekt będzie o wiele lepszy, klimat będzie nadal, a gra nie będzie wyglądać jak gówno.

:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:
Ja pier...
Można pokazać jakby wyglądał na początku 2004 dając nowe tekstury???
Skoro mod wygląda jak "gówno" - nie graj/nie oglądaj filmików, proste. Poza tym jeśli, ktoś chce może dodać sobie mod polepszający grafikę we własnym zakresie...
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Kudkudak w 27 Sty 2014, 17:05

Modów które pokazywały, jak grafika wyglądała w 2004 roku jest multum, dlatego można to było zrobić w lepszym stylu. hmmm... na przykład dając nowe tekstury. Gra by na tym nie straciła, a zyskała.

Skoro mod wygląda jak "gówno" - nie graj/nie oglądaj filmików, proste.


Skoro jest wątek, mogę wyrazić swoje zdanie. Proste. Takie tłumaczenie jest kompletnie ze sceny w 4:02 wzięte.

PS. Poproszę o więcej fejspalmów.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 17:08

Kudkudak napisał(a):Modów które pokazywały, jak grafika wyglądała w 2004 roku jest multum

Ale, że ten mod nie przywraca tylko i wyłącznie starej grafiki, a również stary scenariusz, lokacje, A-Life, fizykę oraz wieeele więcej.
A poza tym to pier... od rzeczy.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Gizbarus w 27 Sty 2014, 17:11

Też nie pitolże głupot, bo spamujesz niepotrzebnie. Modów, które przywracały starą linię fabularną, stare tekstury i stare założenia też już nieco było, więc nie rozumiem nad czym takie fanbojstwo. Ot, póki co słyszę tylko same narzekania na temat moda.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Kudkudak w 27 Sty 2014, 17:14

tt44 napisał(a):lokacje, A-Life, fizykę


Z lokacjami jest jeszcze więcej, o fizyce nie wspomnę która też była w wielu przypadkach wskrzeszana, A-Life na podstawie filmu nie prezentuje się powalająco.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez M3Fis70 w 27 Sty 2014, 17:16

Kudkudak napisał(a):
tt44 napisał(a): :facepalm:
Ile można pisać, że ten mod ma na celu pokazanie jak wyglądałby stalker, jeśli zostałby wydany na początku 2004 roku? A to oznacza, że tekstury tekstury, animacje itp. będą pochodziły ze starych buildów...


Można to pokazać dając normalne tekstury. Efekt będzie o wiele lepszy, klimat będzie nadal, a gra nie będzie wyglądać jak gówno.


Ja się z tobą nie zgodzę. Osobiście uważam, że grafika nowa tworzy niesamowite rzeczy. Coś czego ludzki umysł wyobrazić sobie na co dzień nie może. Jednak dla mnie najwięcej klimatu ma stara, zapuszczona i zniszczona grafika jaką zaprezentowano w tamtym trailer'ze.
Osobiście nie wiem czy wolę spuszczać się na fotorealistyczne chmurki Cromma czy płakać, że piasek ma rozmazaną teksturkę. Trudny wybór. Czy tak Czy siak. Zona z ORL'a podoba mi się bardziej niż ta LA. Czemu? bo wydaję się martwa, opuszczona i niegościnna. Czyli tak jak wyobrażam sobie prawdziwe Post-Apo.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 18:30

Gizbarus napisał(a):Modów, które przywracały starą linię fabularną, stare tekstury i stare założenia też już nieco było

OLR jest pierwszym modem dodającym fabułę na podstawie scenariusza z 2002 którego zapewne nawet nigdy nie czytałeś. Questów na jego podstawie nie było w żadnych buildach, ponieważ GSC bardzo szybko porzuciło tę koncepcję. Wszystkie questy, dialogi, filmiki itp. zostały zrobione przez autora moda na podstawie dokumentów projektowych.
Ty zapewne miałeś na myśli mody typu RMA, które urozmaicają fabułę z Cienia o kilka wyciętych questów, OLR zaś dodaje zupełnie nową fabułę, więc nie pisz, że tego typu modów było wiele.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez mkdante381 w 03 Lut 2014, 12:04

Kto to jest ten mały karzeł na tym trailerze? Mini zombie?
OS:Windows7 Ultimate 64Bit CPU:Intel(R) Core(TM)2 Extreme CPU X9770 @ 3.20GHz 12MB OC-ed 3.60GHz (Cooler: Spartan 3 PRO HE 1024 + Arctic Silver 5) GPU:Gigabyte AMD Radeon R9 270X OC 2GB DDR5 256 bit Memory:8GB RAM DDR3 G.SKILL 8GB (4x2GB)1333MHz RIP JAWS X CL 7-7-7-21@1400MHz CL 7-7-7-23 PSU:COOLERMASTER GX-650W (780W MAX) 12V-52A 80PLUS Motherboard:Asrock P45R2000-WiFi Socket 775 Case:SILENTIUMPC BRUTUS 410 PURE BLACK BT-410 Audio:SOUND BLASTERX G1 External optic drive:Lite-On eHAU-324 Monitor:IIYAMA XB2483HSU-B1 Mouse:A4Tech evolution X747 Brown Fire Keyboard:TRACER Battle Heroes Squadron Pad:Xbox360 Wireless for PC (and Xbox 360)
Profil Steam:http://steamcommunity.com/id/mkdante381/
Wymuś Youtube na innych stronach tylko w HTML5, nie flash player http://pastebin.com/AS8Xp6BV
Awatar użytkownika
mkdante381
Tropiciel

Posty: 261
Dołączenie: 07 Mar 2012, 13:02
Ostatnio był: 13 Mar 2024, 06:03
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez KoweK w 03 Lut 2014, 12:35

Karlik. Wycięty mutant z pełnej wersji gry. Jak dobrze poszukasz w dziale "STALKER Dream" to znajdziesz grywalnego builda z tym śmieszkiem.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5706
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Wczoraj, 21:47
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 04 Lut 2014, 14:55

Dla tych, których cały czas interesuje OLR, zamieszczam kilka screenów z Bagien pokazujących nowe anomalie oraz ogólny wygląd lokacji:
:

Wnętrze chaty Doktora
Image
Nowe anomalie
Image
Image
Zmutowana roślinność w jednej z opuszczonych chatek
Image
Szczątki frakcji "Ostatni Dzień"
Image
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość