[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 24 Sty 2014, 03:22

lol, frosth... ja wiem, że dziś kolejki do specjalistów są długie - może umów się prywatnie? Do okulisty, oczywiście. Ewentualnie pobierz filmik z linku, który kilka postów wyżej zapodał caleb i obejrzyj dobrze :facepalm:
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Kudkudak w 24 Sty 2014, 08:44

frosth napisał(a):PS no z tym statykiem to przesadziłem chyba.


Przepraszam, że zapytam... ale czy pana POKU*WIŁO? Od pierwszych pięciu sekund widać że gra jest na dynamiku. Pan chyba nigdy na statyku nie grał. Ja gram w stalkera na statycznym i mogę odróżnić już w ciągu tych 5 sekund miliard szczegółów którymi się gra różni.

PS. Jest dobrze :wódka:
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 24 Sty 2014, 13:07

Wszystko ładne wszystko miodne choć wkurzyły mnie pancerne psy (w każdym modzie i podstawce mnie wkurzają) no i system paczek wieszanych na pasie, oj przepraszam... Magazynków! Który znam z większości modów. Wiem że jest niby realistyczny i na parę minut po rozpoczęciu gry kogoś łechta po mózgownicy ale dla mnie to badziew. Raz że w kilku modach buguje niesamowicie to dwa że ma dziwne założenie.

1. W plecaku mamy załóżmy 500 naboi.
2. Zakładając na pas "magazynek" pojawia się paczuszka z 7 nabojami, obok z 2, dalej może z 28...

Gdzie tu sens? Przecież mogło się założyć po 30 jak w paczce przewidziano bo przecież mamy 500 sztuk. Czy stalker wychodzący właśnie z obozu powiesił by na sobie magazynki mające po 2 czy 8 naboi? Czy nie przygotował by się na miejscu? Sensem magazynków dla mnie jest stworzenie interfejsu który nie ładuje paczek amunicji tylko magazynki na pasie a ściślej w ładownice przy kombinezonie. I wyglądało by to tak by grupowało paczki w ilości jakie my ustalimy poprzez interfejs czyli 30 naboi do kałasza, 20 do grozy, do pistoletu z 7 nabojami tworzymy 7 nabojowy magazynek i tak dalej... Taki system jaki widzę w LA oraz poprzednich produkcjach mnie iście irytuje (głównie jak koliduje to z miejscem na artefakty i sprzęt). Śmieszy mnie natomiast poklaskiwanie userów którzy jarają się realizmem wyjętym całkowicie z dupy. Powiem wprost, nie lubię przerywać sobie przygody częstym grzebaniem w plecaku, wie to każdy który lubi obejrzeć bądź nagrać gameplay gdzie ktoś non stop "grzebie w torbie".

Podsumowując: Oby tylko ten bajerek nie przedłużał wydawania moda bo wygląda naprawdę zaje*iście. Liczę na Rosjan że stworzą jakiś dobrze wykonany dubbing pod swoją wersję. Rosangielski jakoś mi nie podchodzi... :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 24 Sty 2014, 13:28

@cycu, nie rosangielski, tylko RosGielski. O ile dobrze pamiętam termin został wynaleziony przy okazji napisania książki Odyseja Kosmiczna 2010. Albo i nawet wcześniej. W każdym razie to jest "rosgielski". :)

A co do moda. Grafika nijak ma się do dzisiejszych standardów, ale jest na swój sposób przepiękna. Bo zbalansowana, utrzymana w realiach, przemawiająca do wyobraźni. Mapy są, na ile to pokazano w filmiku, rozległe i dobrze zarośnięte. Z umiarem ale bogato. Bardzo mi się podoba stopień zalesienia Zony, naprawdę wielkie brawa.

Efekty pogodowe doskonałe, niebo również. Lepszy deszcz widziałem tylko w Gears of War. Dziwne porównanie, wiem, ale prawdziwe.

Co do magazynków- jestem wieloletnim graczem ASG i nie wstydzę się tego przyznać. :P Noszę przy sobie tyle magazynków ile akurat mam, albo ile uznam za stosowne. A resztę kulków noszę w plecaku albo torbie. Jak wystrzelę połowę maga i przeładuję, to ta połowa zostaje w magu i nie jest magicznie doładowywana z paczki kulków z plecaka. Tak więc realizm. Nie zliczę ile razy w pośpiechu ładowałem maga do kałasza, po czym okazywało się, że było w nim 10 pestek. :E
Masz tyle magów na sobie, ile ci się uda na sobie zmieścić. Chcesz ładownicę na radio albo bidon? To musisz zrobić sobie miejsce! Więc zdejmij ładownicę z magami albo noś magi kurna w plecaku. To, że w ekwipunku nie ma ikonek magazynków tylko ikonki paczek z amunicją, to kwestia podmiany ikonki, albo napisania jakiegoś skryptu. Czyli kwestia do dopracowania, albo użycia wyobraźni, co zaznaczam dla tych wszystkich, dla których to przecież nie grafika się liczy. W innych modach "magazynki" powodują bugi i błędy? A czy inne mody są tak dopracowane i tworzone przez taką ekipę jak dezowave? Jeśli oni to wprowadzają, to chyba wiedzą co robią. A jak to nie zadziała, to wywalą i już.

Ten filmik nareszcie pokazuje jak ta gra faktycznie będzie wyglądać i że już teraz, jako dzieło "in progress" jest w lepszym tanie niż mające premierę kilka dni temu "lost alpha które będzie".

Co do tych wszystkich elementów, nad którymi dezowave pracowało miesiącami, a których po prostu nie widać na pierwszy rzut oka. Skoro ich nie widać, to znaczy że zrobili kawał dobrej, w większości niedocenionej roboty. Mam tu na myśli wyławianie błędów, optymalizację, poprawianie nie działających efektów graficznych, ogólnie pojęty balans audiowizualny, przywiązanie wagi do drobnych dupereli, wreszcie ładny HUD, do którego nawet ja nie mam zbyt wielu obiekcji. Wielki szacunek z mojej strony.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez meJKu w 24 Sty 2014, 14:01

Gra wygląda ciekawie, ale kolejny raz z rzędu udostępniliście beznadziejny trailer. Jesteście po tylu latach prac, naprawdę tak ciężko jest wam udostępnić solidny gameplay? Czy może bez przerwy stoicie w miejscu, że rok w rok musicie się chwalić mapami, scenami z podziemi itp.? Nie zrozumcie mnie źle, bo gra/mod (w tej kwestii oczywiście też nie chcecie się wypowiedzieć) wygląda dobrze, ale jeśli chodzi o trailery to prezentują się słabo, bo nic sobą nie prezentują, a przynajmniej postępu jakiego mieliście dokonać na przełomie roku.

Za ten post meJKu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soviet.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 681
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: Wczoraj, 18:38
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2014, 14:14

meJKu napisał(a):gra/mod (w tej kwestii oczywiście też nie chcecie się wypowiedzieć)

Chyba coś ci umknęło, bo od wielu miesięcy wiadomo, że LA nie będzie wymagało podstawki Cienia i że będzie samodzielną grą.
Tak naprawdę to kwestia semantyki, bo czy np. Black Mesa to mod (można sciągać jako mod z ModDB) czy gra (będzie jako samodzielny produkt na Steamie)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 24 Sty 2014, 14:19

Z mejkiem akurat muszę się po części zgodzić. U3 nie postarał się z tym lataniem kamery, które jest w ch*j słabe i niepłynne. :P

A wystarczyłoby mi dać builda i odpierdoliłbym takiego trailera, że całe moddb zesrałoby się na mizeriowo. :tm: :suchar:
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac, yozue, meJKu.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5665
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1475

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 24 Sty 2014, 14:21

djcycu napisał(a):Raz że w kilku modach buguje niesamowicie


...bez sensu... co kogo obchodzą inne mody?

djcycu napisał(a):1. W plecaku mamy załóżmy 500 naboi.
2. Zakładając na pas "magazynek" pojawia się paczuszka z 7 nabojami, obok z 2, dalej może z 28...

Gdzie tu sens?


No właśnie, gdzie?...
...dlatego przyjrzyj się jeszcze raz, ale tym razem dokładnie. Za przeproszeniem, Twoje przemyślenia na temat innych modów nas tu nie interesują. W LA działa to inaczej i nawet na tym krótkim filmiku to widać. Trzeba tylko uważnie obserwować sytuację i przebieg zdarzeń.

meJKu napisał(a):jeśli chodzi o trailery to prezentują się słabo


Interesujące, bo to nie jest trailer... Trailer będzie tuż przed premierą. I, jkak się zastanowisz nad znaczeniem słowa "trailer", dojdziesz do wniosku, że to on mało co pokaże, natomiast całkiem sporo widać tu właśnie. Trzeba tylko patrzeć, widzieć i myśleć. Widać tu więcej, niż Ci się wydaje...

xKoweKx napisał(a):A wystarczyłoby mi dać builda i odpierdoliłbym takiego trailera, że całe moddb zesrałoby się na mizeriowo. :tm: :suchar:


Za przeproszeniem, już się zesrało :P
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2014, 14:36

meJKu napisał(a):a przynajmniej postępu jakiego mieliście dokonać na przełomie roku.

No i jak pokazać ten postęp? Jak pokazać, że gra ma coraz mniej bugów? Żeby to zobaczyć musielibyśmy wypuścić w zeszłym roku filmik jak po strzale w NPCa następuje wylot do pulpitu a w tym roku już nie. Upraszczam oczywiście ale z oczywistych względów bugami się na filmach nie chwalimy.
Jak pokazać, że gra jest bardziej stabilna i zżera mniej zasobów niż przed rokiem?
Ciężko też zobaczyć różnicę między DX9 a DX10 na filmiku. Za to można zobaczyć różnicę w wyglądzie leveli ale, że mapami to się chwalimy co roku, więc nie ma co o tym gadać :P
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 24 Sty 2014, 15:57

utak3r napisał(a):No właśnie, gdzie?...
...dlatego przyjrzyj się jeszcze raz, ale tym razem dokładnie. Za przeproszeniem, Twoje przemyślenia na temat innych modów nas tu nie interesują. W LA działa to inaczej i nawet na tym krótkim filmiku to widać. Trzeba tylko uważnie obserwować sytuację i przebieg zdarzeń.

Nom widziałem... Dodało 7 naboi a zaraz dodawało się 30 i i kolejne 30 tyle że to 7 w dalszym ciągu zostawało BO było resztą. Owszem to ma sens ale przy końcówce amunicji w plecaku. Czy przypadkiem po rozpoczęciu kilku paczek nie będzie się właśnie ta reszta zawsze pojawiać czyli zamiast pełnych paczek nie będzie wrzucać po 8, 2, 15, 29 itd? Bo to jest beznadziejne głównie wtedy kiedy trzeba solidnie się ostrzelać i kiedy chcemy położyć parę artów na pasie. Zamiast ładnego porządku w rzekomych magazynkach jest bajzel bo nie wkłada pełnej paczki tylko rozpoczynane już i wyczerpane prawie do spodu, dwa przeładowania i amunicji nie ma na pasie. Stąd myślę że GSC zrezygnowało z tego pomysłu. Inna sprawa kiedy gra automatycznie scala paczki do kupy tworząc porcje po np. 30 sztuk i niepełna reszta (jeśli tak jest w LA to nie było tematu). Wiesz na ten temat nieco więcej więc gdybyś mógł to opisz mi jak wasz bajer działa bo jeśli działa jak to opisałem to wybacz ale jak mam nie porównać systemu do innego moda gdzie tu i tam dzieje się podobnie?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Cromm Cruac w 24 Sty 2014, 16:14

Zostało 7 na pasie. Dorzucił paczkę 30. Do tej co została dodało 23. W nowej zostało 7. Itd.
Jeśli masz końcówkę amunicji w plecaku (np. 5) a na pasie 8 to po dorzuceniu będziesz miał 1 paczkę z 13 nabojami.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Paź 2024, 18:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 24 Sty 2014, 16:37

djcycu napisał(a):Inna sprawa kiedy gra automatycznie scala paczki do kupy tworząc porcje po np. 30 sztuk i niepełna reszta (jeśli tak jest w LA to nie było tematu).


Tak właśnie jest, amunicja jest przepakowywana za każdym razem.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość