[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Voldi w 21 Sty 2014, 18:31

To już było powiedziane, że imiona wskoczyły angielskie, jakby gra pobierała je z angielskich xmlów.

Biorę tłumaczenie na polski Poradnika. Myślę, że najpóźniej gdzieś w połowie lutego ukaże się w naszym języku :)
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Sty 2014, 08:05

Jakby ktoś miał problem z najemnikami w oczyszczalni:
Przechodziłem Zwiadowcą z początkowym uzbrojeniem, a i tak korzystałem tylko z pistoletów.



Kupa zabawy!

Zginąłem z 7 razy, ale to z powodu Frapsa zabijającego płynność gry. No cóż, myślę że i tak jest nieźle.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 22 Sty 2014, 17:03

Zadziwiłeś mnie. Ja z daleka omijałem to miejsce a ty po prostu tam wbiłeś do nich i wszystkich wybiłeś. Szacun! Miałeś też przynajmniej trochę sprzętu do opylenia na Skadovsku :P
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez CrosSs w 22 Sty 2014, 17:22

Ja tych najemników rozwaliłem klasycznie. Wcale aż tak trudno nie było jak się spodziewałem, ale i tak zginąłem 7 razy :E Tylko zdziwiła mnie jedna rzecz ze najemnicy rzucali cały czas granatami chociaż miałem wyłączone w opcjach nieskończona amunicja u NPC, ale rzucali w mur na szczęście :D
Udanych łowów Stalkerze .
Awatar użytkownika
CrosSs
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 08 Sty 2012, 19:08
Ostatnio był: 21 Sie 2022, 16:11
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez swirekster w 22 Sty 2014, 17:22

Po przejściu Mizery parokrotnie korzystając tylko z wytłumionego pistoletu, który dostajemy na początku gry można dużo wyraźniej dostrzec mechanikę całej gry i otaczającego nas świata.
Wszyscy wiemy, że Stalker nie jest najlepszą grą, jeśli chodzi o skradanie się.

Powiem tak: Do czasu, kiedy przeciwnicy nas nie zauważą- działa to całkiem nieźle.
Kłopoty zaczynają się już kiedy wystrzelimy pierwszy pocisk.
Alarmuje to natychmiastowo wszystkich członków drużyny przeciwników, którzy nagle obracają się o 180 stopni i idą w miejsce, gdzie robiłeś coś ostatnio.

Skradanie się w stalkerze, to mobilne skradanie się.
Tak jak na filmiku: Parę strzałów w głowę przeciwnika, hop do tunelu, i po cichu do przeciwległego końca kompleksu.
Mordujemy wtedy przeciwników, którzy idą w stronę miejsca, gdzie byliśmy ostatnio.
Nie możemy zatrzymywać się w jednym miejscu, jeśli zostaliśmy przyuważeni.

W Stalkerze na szczęście lokacje mają parę wejść do tego samego miejsca, Dom towarowy w prypeci ma pare klatek schodowych i korytarzy, prowadzących w sumie do tych samych miejsc. Jeśli ktoś zauważy cię w jednej, przebiegasz do przeciwległej i idziesz za przeciwnikiem, który oczekuje cię w poprzedniej.
Awatar użytkownika
swirekster
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:36
Ostatnio był: 21 Mar 2017, 23:22
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 178

Re: [MISERY]

Postprzez n1ck w 22 Sty 2014, 17:37

swirekster napisał(a):Jeśli ktoś zauważy cię w jednej, przebiegasz do przeciwległej i idziesz za przeciwnikiem, który oczekuje cię w poprzedniej.

Właśnie to jest najlepszy sposób, przy tym nawet nie trzeba używać broni z tłumikiem bo dźwięk zwracający (a raczej odwracający :) ) uwagę jest naszym sprzymierzeńcem.

edit:
Testuję właśnie ghillie suit i działa świetnie, wie ktoś może jednak jak się w nim położyć? Ponoć miała być taka opcja.
I gdzie można znaleźć narzędzia kalibracyjne dla snajpera? Szukałem i w Jupiterze, i w bazach bandytów i nic. W Zakładzie Utylizacji na Zatonie też ich nie ma (tartaku nie sprawdzałem)
Awatar użytkownika
n1ck
Tropiciel

Posty: 217
Dołączenie: 05 Lis 2011, 09:06
Ostatnio był: 16 Gru 2019, 15:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 41

Re: [MISERY]

Postprzez Ashenmoor666 w 22 Sty 2014, 22:15

Z góry mówię ze już dwukrotnie przeinstalowywałem grę i moda.
Instalowałem z pełnej bety tej kilkugigowej a mimo to niezależnie czy dam tryb black road czy zwykły ląduje na początku za oczyszczalnią goły i wesoły z 1 rublem, ani noża ani latarki, nic. Ma ktoś jakiś pomysł o i jak?
Wcześniej grałem updatem do wersji 2.02 i działało ale po formacie kompa straciłem instalki i pacze do misery 2.0.
"I didn't come to play. I came to win."
Awatar użytkownika
Ashenmoor666
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 17 Lut 2010, 10:06
Ostatnio był: 21 Gru 2016, 17:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 9

Re: [MISERY]

Postprzez Wiewi0r w 23 Sty 2014, 00:02

Czy dobrze mi się wydaje, że nie można oczyścić jakieś lokacji na stałe? (żeby przynajmniej z tych twardszych, jak kontrolerzy)

Dochodzę do wniosku, że może lepiej. bym się czuł jako snajper...
Things are going to get unimaginably worse, and they are never, ever, going to get better.
- K.V.
Za Wilkiem nawet w ogień skoczę.
Попутного ветра!
Awatar użytkownika
Wiewi0r
Przewodnik

Posty: 965
Dołączenie: 27 Maj 2013, 22:33
Ostatnio był: 24 Sty 2018, 17:29
Miejscowość: Warszawa/Częstochowa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 164

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 23 Sty 2014, 00:48

Prędzej czy później wszystko się zrespi na nowo. Tak jak zombiaki w tartaku.
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Mara w 23 Sty 2014, 15:30

Jak myślicie, ile trzeba będzie czekać na finalną wersję 2.1?
Awatar użytkownika
Mara
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 22 Sty 2014, 09:14
Ostatnio był: 22 Cze 2015, 18:41
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 7

Re: [MISERY]

Postprzez Dovak w 23 Sty 2014, 15:39

Zależy jak wiele bugów i niedociągnięć znajdą. Mam nadzieje że zrobią coś z tą nagłą zmianą pogody. Raz jest mgła i deszcz a sekundę później idealnie czyste niebo i brak mgły. Irytujące :p
Awatar użytkownika
Dovak
Stalker

Posty: 158
Dołączenie: 07 Sie 2013, 14:19
Ostatnio był: 26 Gru 2018, 01:33
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 23

Re: [MISERY]

Postprzez Trikster w 23 Sty 2014, 16:05

Jeszcze troszku trzeba poczekać, aż wszystko dopniemy na ostatni guzik.
A zmiana pogody to stara sprawa i zdaje się, że jest to kwestia silnika, więc za bardzo się z tym nic zrobić nie da.
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 22:18
Kozaki: 188

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości