Nie publikuję na razie niczego, skoro nic na razie nie działa jak powinno. Przecież zmieniłem tylko radyjko i muzykę i dodałem domek... Zmienię jeszcze model pistoletu i postaram się znaleźć powód problemu z iskrami. Tymczasem czekam
Gdyby ktoś ogarniał Unity na tyle, żeby to zdiagnozować to proszę pisać. Nigdy nie było z tym problemu, więc nie wiem jak to naprawić.
EDIT: Właśnie tak, mdss.
NOWA ZAWARTOŚĆNiestety, nasz projekt nie ma już możliwości powstawać w Unity. Na obecną chwilę pomimo czasu nie jesteśmy w stanie stworzyć czegoś, co przedstawiałoby prawidłowy system strzelania czy jakiekolwiek wydarzenia czasowe. Teraz prośba do Was.
Potrzebuję silnika, który byłby w stanie:
- stworzyć i udźwignąć sporą mapę, ewentualnie kilka map między którymi można przechodzić,
- umieścić strzelającą broń i jako-taki system walki,
- zaimportować modele robione w sketchupie oraz najlepiej też blenderowe,
- posiadać HUD i wyświetlać napisy na HUD-zie.
Odpada CryEngine z którym miałem problem przy instalacji, i FPS Creator którego nie cierpię z wielu powodów.
Mam nadzieję że wymagania nie są ogromne, lecz nie potrafię wybrać spośród kilku silników, i nie znam do końca ich możliwości.
Mam nadzieję również, że to co tworzyliśmy w tym czasie nie pójdzie na marne i przyda nam się w przyszłości, szkoda mi że tyle się trudziłem nad ujarzmieniem tego w Unity. Niby już udało mi się naprawić tyle rzeczy, renderowanie, system walki... To jednak za mało. Przy okazji przepraszam też za to, że tak upierałem się przy Unity. Niestety, dalej nie twierdzę że FPS Creator jest dobry
Dziękuję z góry, jeśli ktoś zechciałby pomóc.