[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SkullDagger w 26 Gru 2013, 15:15

Ja niestety nie będe grał w 3.9 ponieważ nie będzie ulepszania broni. Chociaż wiem że nikogo to nie interesuje:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 23:32
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Gru 2013, 15:18

Dzięki za informacje, Juraszka. Starałem się przejrzeć od 1wszej strony ten temat, umknęło mi jednak kilka rzeczy.
A jak z tym naprawianiem broni i pancerzy w końcu będzie? Ciągła degradacja ponaprawcza (90% poprzedniej wartości) czy do 100%? W sumie przez brak możliwości modyfikacji zostanie nam kupa kasy - miejmy nadzieję, że jej "przychód" zostanie ograniczony żywą ekonomią.

Z innej beczki: Podoba mi się pomysł misji eskorty dla naukowców i - o ile nie będzie to zadanie dostępne tylko dla Samotników rzecz jasna - mogłaby zostać dodana możliwość sabotowania takiej wyprawy, np. poprzez ordynarne odstrzelenie naukowców, ewentualnie zabranie pendrive'a - pasowałoby to do Czystego Nieba, Wolności, Najemników (wyczytałem, że smoq chce ich wywalić do kopalni w Czerwonym Lesie więc mogą się z uczonymi konfliktować fabularnie) - te 3 frakcje są ponadto na usługach NATO wg. opisu zatem jak dotąd się zgadza z myślą przewodnią moda.

SkullDagger napisał(a):Ja niestety nie będe grał w 3.9 ponieważ nie będzie ulepszania broni. Chociaż wiem że nikogo to nie interesuje:)


Prawda, nikogo. :D A tak serio, co kto lubi. Ja mogę żyć bez możliwości modyfikowania czegokolwiek. W pewnym sensie da to większe szanse przeciwnikom w starciu z graczem.
Poza tym, nie wiadomo czy nie będzie możliwości zakupienia już zmodernizowanej broni, jakichś unikatów jak w przypadku Zewu Prypeci typu Alpine, March czy inne tam takie...Zwinny miał same unikaty - szmugler przebrzydły...
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez 1996Demianos w 27 Gru 2013, 01:04

mam mały problem otóż chce utworzyć swoja własną kompanie

i teraz pytanko kto będzie chciał ze mną pójść jeżeli jestem członkiem powinności (wiem o mrówce i tym gościu w bazie powinności nie pamiętam imienia :D) ale czy ktoś jeszcze będzie skłonny pójść bo tamci dwaj niestety nie przeżyli ataku na bazę bandytów :P

z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
Najemnicy złapali stalkera
Wzięli go za nogi wsadzili głową do studni potrzymali trochę w wodzie i pytają
- Artefakty? Pieniądze?
a on na to:
- Nie
To wsadzają go znowu i znów
- Artefakty? Pieniądze?
a on na to:
- Nie
i go znowu do wody i pytają
- Artefakty? Pieniądze?
a on na to:
Słuchajcie chłopaki albo zanurzcie mnie głębiej albo trzymajcie dłużej.
Woda kurna brudna jak ja tam mam cos dojrzeć.
Awatar użytkownika
1996Demianos
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Kwi 2013, 22:02
Ostatnio był: 15 Wrz 2015, 20:32
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 27 Gru 2013, 01:13

Na początku masz kogoś z frakcji, potem Mrówkę a po wybraniu perku "dowódca" (gdy będziesz miał 9000 xp) jeszcze jednego gościa z frakcji - tylko tylu.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 27 Gru 2013, 01:46

Sprawa kompanów ma 3 kategorie i wyglądają one następująco:

A) Samotnik - jak sama nazwa wskazuje, jesteśmy Samotnikiem :D ale możemy mieć kompana w postaci Mrówki po zdobyciu 1500XP (jeśli nie dołączymy do żadnej frakcji to staniemy się wtedy Samotnikiem i Mrówka zgodzi się do Nas dołączyć)

B) Bandyci - frakcja wymagająca szczególnego opisu, ze względu na fakt, że Bandyci nie mają wstępu do składu... Po dołączeniu do Bandytów, od samego początku możemy dołączyć do drużyny kompana z głównej bazy Bandytów a po zdobyciu pierwszej bazy wroga (Wolności) zamiast możliwości dołączenia Mrówki otrzymujemy możliwość dołączenia do drużyny kolejnego bandyty z bazy. Ostatni członek to ten którego można zdobyć po wybraniu perka "Dowódca" (wymaga chyba 9000XP) - po wyborze tego perka, musimy się udać do barmana w Naszej głównej bazie i zagadać na określony temat.

C) Pozostałe frakcje - podobnie jest Bandyci tylko, że po zdobyciu pierwszej bazy zwracamy się do Mrówki w Składzie.


Jak wcześniej już pisałem, frakcjami za bardzo nie grałem a po zdobyciu 9000XP nie brałem perka "Dowódca" więc nie wiem, czy jako Samotnik można mieć też tego towarzysza - jeśli tak to czy odbieramy go w Składzie czy gdzie...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez MrFler w 27 Gru 2013, 04:22

@Juraszka - tak, jako samotnik można mieć w ekipie Fiodora (kompana z perka "Dowódca")... Zbierasz 9000XP i idziesz do barmana w Składzie...
A ulepszenia broni faktycznie działały... Porównałem sobie to na Sako... "Goły" na dłuższych dystansach nie trafiał w łeb tylko w korpus i to nie zawsze (czasem go nieco zniosło)... Max ulepszony był praktycznie 100% celny nawet na dość spore odległości (na 200 naboi max 2 chybiły celu)...
If you see the flash, it's already too late...
"Go out there and give them hell, you were born to do this"
S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky The Faction War - Kompani - skąd i kiedy "zdobyć" http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=48&t=9412&start=7956#p274865
Awatar użytkownika
MrFler
Stalker

Posty: 108
Dołączenie: 30 Paź 2011, 15:12
Ostatnio był: 03 Paź 2024, 13:30
Miejscowość: Złocieniec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 21

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 27 Gru 2013, 11:16

To nie wiem,już dawno to było a wiem, że Smoq coś mówił, że coś z systemem jest nie tak...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 27 Gru 2013, 12:00

MrFler napisał(a):A ulepszenia broni faktycznie działały... Porównałem sobie to na Sako... "Goły" na dłuższych dystansach nie trafiał w łeb tylko w korpus i to nie zawsze (czasem go nieco zniosło)... Max ulepszony był praktycznie 100% celny nawet na dość spore odległości (na 200 naboi max 2 chybiły celu)...


Zgadza się. I tutaj jest właśnie podstawowy argument za tym, żeby modyfikacje broni pozostały w grze, mianowicie: nieulepszone karabiny wyborowe średniej klasy (Sako, Mosin) i te wysokiej (PSG, SVUmk2, SVD) są przerażająco niecelne do strzelań na odległościach dla których - wydawałoby się - były projektowane co z kolei dyskwalifikuje je z bronią szturmową z zamontowaną optyką. Amunicja 7.62 jest poza tym cholernie droga.
Jeśli jednak możliwość modyfikowania sprzętu odpadnie, to wypadałoby zmienić charakterystykę karabinów wyborowych dodając im celność.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 27 Gru 2013, 12:36

Przypominam też, że Mrówka zażąda od was pancerza frakcji w której jestesmy. Warto wiec mieć coś na podorędziu.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 29 Gru 2013, 13:06

prawda jest taka, że modyfikacje w obecnej chwili są dużym ułatwieniem (i ogromnym pożeraczem pieniędzy) - mimo, że NPC też zdarza się posiadać broń z ulepszeniem to ta broń nigdy nie jest w 100% zmodyfikowana przez co nigdy nie jest tak zabójcza jak Nasza, natomiast usunięcie możliwości modyfikowania broni z jednoczesnym zwiększeniem statystyk (szczególnie celności dla broni snajperskiej) znacząco podniesie poziom trudności - modyfikacje balansowały szanse ACTOR vs. NPC
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 29 Gru 2013, 15:52

Juraszka, ale strzelcy wyborowi mają w przeważającej większości trafiać - i to tak żeby zabić na miejscu(pancerz o kuloodporności <=30), ewentualnie powodować utratę krwi wymagającą 5-krotnego bandażowania (>30). Po to są te wszystkie zapory, beczki, samochody i inne takie żeby się za nimi chować i prowadzić ostrzał, wzywać wsparcie, obrzucić granatami, czekać aż przeciwnik będzie przeładowywał i wtedy zmieniać pozycję. TFW mocno podniosło wymóg myślenia taktycznego w tym zakresie - momentami mi OpFlashpoint przypomina - nigdy nie modyfikowałem gier ale ta jest istnym majstersztykiem.
Zajmowałeś kiedyś bazę Oporu lub CN? Oni mają na poddaszach snajperów z Mosinami. Trafiają we mnie rzadziej niż najemnicy z SGI5k w wersji snajperskiej, nawet blisko podchodzę a gram na masterze i jestem w stanie sam zająć bazę frakcyjną co jest lekkim przegięciem.
Nie wnoszę tu o jakiś super realizm ale gracz w pojedynkę nie powinien mieć prawa zająć czegokolwiek i szczerze wątpię żeby te gniazda KM o których smoq wspominał coś zmieniły - to będzie zapora nie do przebicia dla NPC ale nie dla gracza.
Zwiększenie celności w statystykach broni wyborowych właśnie prawidłowo zbalansuje grę, gdyż da wrogim oddziałom szansę na zlikwidowanie gracza gdy ten będzie czaił gdzieś na wyżynie.
Takie mam zdanie.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez frosth w 29 Gru 2013, 22:44

Nie będę szukał wypowiedzi Smoga ale on chce lub raczej wyrzucił system ulepszania broni z 3.9 bo nie działał tak jak trzeba. Z tego co zrozumiałem to system widzi tylko ostatnie ulepszenie w drzewku. Dlatego zaczął pracować nad systemem slotowym który działał poprawnie ale zrzerał za dużo zasobów komputera ( i jak się okazało twórcy).
Czyli ja to widzę tak: działają tylko ostatnie więc wyrzucamy w błoto jakieś 50% kasy. Dla mnie może zostać obecny "fikcyjny" system modyfikacji, więc jak chcecie pisać petycje do Smoga o pozostawienie go - to macie mój głos :)
frosth
Łowca

Posty: 437
Dołączenie: 20 Lut 2012, 15:35
Ostatnio był: 12 Kwi 2021, 09:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości