[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 23 Gru 2013, 23:47

ja spasa znalazłem w podziemiach agropromu jak szedłem do doktora jeden z bandytów go miał
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 11:30

Image

Ukazał się ostatni, kumulatywny patch 2.03, zawierający oprócz poprawek z patchy 2.01 i 2.02 kilka nowości. Całkowita liczba poprawek/zmian obecna w kumulatywnym patchu.

Rozgrywka:
-zmniejszony kąt widzenia NPC'ów, przez co skradanie powinno być nieco ułatwione
-zwiększona odporność nibyolbrzyma na obrażenia
-zrebalansowana balistyka i odporność NPC'ów na obrażenia. Postrzał w głowę zawsze jest śmiertelny. Podatność innych części ciała na obrażenia również została zwiększona.
-poprawiona celnośc dla Bizona i kilku innych broni
-poprawna ilość naboi w magazynku M16
-poprawiona pozycja Makarova w trybie kamery trzecioosobowej
-zwiększona efektywność amunicji kulowej i strzałkowej dla strzelb
-zmniejszone umiejętności snajperskie NPC'ów. Koniec z headshotami ze strzelb z kilkudzisięciu metrów.
-poprawoiny błąd z nieskończoną wytrzymałością przy noszeniu Kombinezonu Ducha oraz Turysty.
-nieco zwiększona liczebność artefaktów na mapach w celu lepszego wykorzystania detektorów
-naprawiony błąd przy przeszukiwaniu trupów "can't open section svoboda_outfit"
-nieco zwiększony zasięg latarki
-dodany minimod "Real gun names" dla angielskiej wersji językowej
-przywrócony tryb strzału i rodzaj amunicji na HUD
-przywrócona lokalizacja trupów na minimapę
-zmienione nagrody za zadanie(celownik dla Sajga, artefakty zamiast pieniędzy, dobrej jakości broń itp.)
-naprawiony błąd z niemożnością zmiany trybu oświetlenia i wybrania jakości tekstur
-nowa, unikatowa broń w podziemiach Agropromu, w kryjówce Strieloka. Jej niski stan żywotności nie jest błędem- broń musi zostać naprawiona własnoręcznie tudziez u któregoś z handlarzy
-handlarze sprzedają ulepszoną amunicję NATO dla M110 Sass i FN Fal.
-delikatnie zmniejszony głód
-nowa animacja lornetki(podziękowania dla Shizz)
-unikatowa Groza nie korzysta już z amunicji 9x39mm.

Ekonomia:
-Ogólna naprawy ekonomii. Nie będziesz już bogaczem nigdy więcej.
-Mocno zmniejszone ceny detektorów. Nie wzbogacimy się na ich sprzedaży.
-Nieco zwiększone prawdopodobieństwo znalezienia schowka.
-Usunięto ograbianie zwłok z pieniędzy(główna przyczyna bogactwa, którego chcemy uniknąć)
-Handlarze płacą znacznie mniej za zebrane "śmieci" i inny sprzęt.
-Nieco zmniejszone ceny artefaktów.
-Naprawiony błąd z przywracaniem do vanilliowych wartości cen broni po uprzednim wzięciu ich do rąk.

Grafika:
-zwiększona widoczność we mgle
-poprawiona mgła dla burzowej i deszczowej pogody
-naprawiony błąd z wyświetlaniem na czarno większości elementów jak siatki ogrodzenia, anomalia Spalony Puch itp(tylko dla korzystających z trybu Pełnego Dynamicznego Oświetlenia!)
-kilka podmienionych tekstur(drewno itp.- podziękowania dla GeeP_85)

Dźwięk:
-naprawiony błąd ze znikającym dźwiękiem deszczu po przejściu na inną lokację
-trzy nowe utwory w radiu w Barze
-nowa muzyka na Wysypisku(końcowy fragment utwory zaczerpnięty z utworu Majdanek Waltz)
-dwa nowe cykle dźwięków otoczenia
-przywrócone nawoływanie Monolitu w Sarkofagu
-poprawnie skomentowany dźwięk wystrzału z pistoletu Fort12
-poprawnie skomentowany dźwięk ogniska(wcześniej niesłyszalny)
-poprawione kilka dźwięków otoczenia i mutantów

Lokalizacja:
-naprawione tłumaczenie "Bezpieczne miejsce" dla angielskiej wersji językowej.

Instalacja:

-Pobierz mod Autumn Aurora 2

1. Jeśli korzystasz z Pełnego Dynamicznego OŚwietlenia:

skopiuj folder Gamedata z folderu "1. Common gamedata" nadpisując wszystkie pliki. Wykonaj tę samą czynność przenosząc pliki z folderu 2. Full dynamic lighting (R2) only

2. Jeśli korzystasz z Oświetlania statycznego lub Dynamicznego obiektów:

Skopiuj folder Gamedata z folderu "1. Common gamedata" nadpisując wszystkie pliki. Nie kopiuj plików z folderu 2. Full dynamic lighting (R2) only

Nowa gra nie jest wymagana, lecz zalecamy jej rozpoczęcie w celu zaimplementowania wszystkich poprawek i uniknięcia ewentualnych wylotów do pulpitu.

Uwaga: Wiadomym jest, że silnik Stalkera ma tendencję do całkowitego niszczenia sejwów. Jest to sytuacja ogromnie rzadka, jednak się zdarza. Zalecamy do wykonywania tzw. twardych sejwów z poziomu głównego menu. Zalecamy wykonywanie 2-3 twardych sejwów na każdej mapie(najlepiej przed przejściem na następny poziom).

Pobierz:
Kumulatywny patch 2.03
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tormentor, Kudkudak, Plaargath.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 26 Gru 2013, 14:12

zaje*iście. Co prawda już jestem w Agropromie, ale nie zaszkodzi zagrać od nowa.

Szkoda, że w schowkach nie można znaleźć pieniędzy. Od trupów można było by zbierać tylko śladowe ilości kasy, np. od 20-40 rubli. Szkoda, że usunięto tę opcje.

Mam jeszcze kilka pytań odnośnie moda. Czy za pomocą najsłabszego detektora mogę znajdywać tylko najsłabsze artefakty? W podziemiach Agropromu widziałem na podłodze efekt podobny do tego jaki daje anomalia Spalacz, punktowe rozmazanie, efekt gorącego powietrza czy coś. Podchodzę do tego z tym żółtym badziewiem i nic. Tak samo nie znalazłem Jeżowca, został wycięty, czy jest tak jak myślę?

Można dodać Mirka Utte? Bo tak dziwnie bez niego.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 14:16

Wiesz, wydaje się, że to tylko śladowe ilości pieniędzy, ale jednak zauważyłem ogromną różnicę przed i po. Przedtem mogłeś kupić wszystko bez zastanowienia, teraz będziesz musiał częściej zaplanować co i jak. I to jest rewelacyjne, kiedy po ostrych zakupach mam przy sobie tylko 2-3 tysiące rubli, a nie jak przedtem- ze 30 tysięcy. Jestem ogromnie wdzięczny tym, którzy zwrócili nam uwagę na bogactwo naszego bohatera. :)

Tak, detektor Echo znajduje podstawowe artefakty. Jeżowiec sobie tam grzecznie siedzi, tylko czeka, aż przyjdziesz po niego z lepszym detektorem(Niedźwiadkiem) przy okazji spotkania z Przewodnikiem. Nie bój nic, nie zginie. ;)

Można dodać Mirka Uttę. Osobiście wolę grać bez lektora- lepiej wczuwam się w atmosferę. Musiałbyś sobie wypakować vanilliową gamedatę i podmienić odpowiednie pliki(najlepiej nie wszystkie, bo byś mógł niechcący podmienić też pliki odpowiedzialne za muzykę np. w Barze, która tworzy ogromny klimat i bez niej sporo byś utracił na odczuwaniu atmosfery).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 26 Gru 2013, 15:01

Faktycznie ceny trochę wysokie były, za samego PMM dostawało się 300 rubli, za kurtki i kanister prawie 500. Szybko szło zarobić. Np. w takim Priboy Story zbierając złom z samego kordonu można było uzbierać spokojnie 30 tysi :D

przywrócony tryb strzału i rodzaj amunicji na HUD

A jest wyświetlana ilość nabojów w magazynku, bo ja chyba tego nie mam albo ślepy jestem.



Mam jeszcze kilka uwag co do moda.
Podoba mi się, że w skrytkach znajdują się ciekawe rzeczy, jakaś broń, amunicja. A nie jak w podstawce dwie konserwy i wódka.
Znalazłem Saige w podziemiach no i zrobiłem nią taki mordor, że aż mi się japa cieszyła jak siekałem bandytów i wojskowych.
Dziwiło mnie tylko, że kałach od SPECNAZU, który znalazłem w Kordonie miał lepsze staty niż znajdywane dalej bronie. Nie jest to jakiś błąd czy coś, ale tak jakoś...

Mam jeszcze pytanie luźno powiązane z modyfikacjami. Zawsze się zastanawiałem, czemu modderzy nie usuwają tej zmiany kamery w Agropromie gdy idziemy odbijać placówkę. Wkurza mnie to :D

Ogólnie AA wyśmienity modzik, dopieszczone wszystko, mnóstwo niuansów poprawiających estetykę, menu ekwipunku. Wszystko cacy.
Można się tylko przyczepić do obrazków przy postaciach, np. Wojskowi mają te zdjęcia z podstawki, a np. Bandyci całkowicie zmienione. Ale to błahostka.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 15:05

A jest wyświetlana ilość nabojów w magazynku, bo ja chyba tego nie mam albo ślepy jestem.


Nie, tego nie ma. Hud w moim zamyśle miał być minimalistyczny i taki pozostał. :)

Mam jeszcze pytanie luźno powiązane z modyfikacjami. Zawsze się zastanawiałem, czemu modderzy nie usuwają tej zmiany kamery w Agropromie gdy idziemy odbijać placówkę.


A no, o tym nawet nie pomyślałem, ale szczerze powiedziawszy to musielibyśmy nad tym posiedzieć, aby to znaleźć i wywalić. Ja robię taki myk- po prostu nie idę główną drogą, tylko przez krzaki lewą stroną(podobnie w Dziczy). Wtedy kamera nie jest aktywowana.

Można się tylko przyczepić do obrazków przy postaciach, np. Wojskowi mają te zdjęcia z podstawki

Nie wszyscy Wojskowi mają fotki z vanilli, bodajże dwóch ma nowe. :)

Bandyci całkowicie zmienione.


Bo mają nowe modele, więc stare fotki po prostu by nie pasowały do ich aktualnych modeli.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mbwrobel w 26 Gru 2013, 15:15

Tormentor napisał(a):[...]
Można dodać Mirka Utte? Bo tak dziwnie bez niego.

scigacz1975 napisał(a):Otwórz gamedata\sounds\characters_voice\ i wywal katalogi dialogs i scenario.

Mi wystarczyła zmiana nazw powyższych katalogów (na końcu nazwy dodałem ".orig") oraz we właściwościach skrótu do gry (tego na pulpicie) w polu "Element docelowy" na końcu dodałem " -nointro" (bez cudzysłowów, przez myślnikiem obowiązkowa spacja). Jedyny minus takiego rozwiązania, to brak filmiku początkowego, ale powrót dubbingu Ci to wynagrodzi.
mbwrobel
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Gru 2011, 15:16
Ostatnio był: 05 Lut 2024, 02:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 14

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 15:20

Tak, z tym, że wtedy straci muzykę w Barze, która jednak została specjalnie dopasowana do tego moda i dodaje niezwykłej atmosfery. Ewentualnie Tormentor musiałby najpierw przywrócić vanilliowe pliki(w celu dodania Utty) a następnie przenieść z AA2:


Gamedata/Sounds/Characters_voices/Scenario/Bar/Radio_music
Gamedata/Sounds/Characters_voices/Scenario/Megafon
Gamedata/Sounds/Characters_voices/Scenario/Video

Poza tym przywracając vanilliowe pliki, będzie miał znowu do czynienia z irytującymi kwestiami dialogowymi w Barze albo u Sacharowa(Powiedziałem wejdź, nie stój tak/ Wynoś się stąd, Stalkerze, itp...)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 26 Gru 2013, 15:49

W takim razie pierdzelego tego Utte, myślałem, że to kwestia podmiany jednego pliczku, nie chce mi się z tym bawić , zresztą jeśli ma zabraknąć przez to muzyki czy innych rzeczy to nie ma sensu. :)


Czy w modzie są jakieś niespodzianki? W sensie, że spotykamy jakiegoś mutanta w miejscu gdzie nigdy go nie było?

vandr napisał(a):Nie, tego nie ma. Hud w moim zamyśle miał być minimalistyczny i taki pozostał.

W takim razie będę liczył w pamięci każdy wystrzelony pocisk :D

vandr napisał(a):A no, o tym nawet nie pomyślałem, ale szczerze powiedziawszy to musielibyśmy nad tym posiedzieć, aby to znaleźć i wywalić. Ja robię taki myk- po prostu nie idę główną drogą, tylko przez krzaki lewą stroną(podobnie w Dziczy). Wtedy kamera nie jest aktywowana.


Też tak robię, ale raz zapomniałem w Dziczy o tym feralnym miejscu i po zmianie kamery zostałem byłem już martwy bo pijawka sobie tak łaziła. :D


edit@WAŻNE
Broń, którą znajdujemy w schowku Strieloka waży 180 kilogramów :E Nie mogę się ruszyć, a przyznam, że szkoda mi ją wyrzucać.
Ostatnio edytowany przez Tormentor 26 Gru 2013, 16:04, edytowano w sumie 3 razy
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 16:01

Owszem, są małe niespodzianki. :)
Pamiętaj o twardych sejwach. 1-2 na mapę, najlepiej przed przejściem na kolejną lokację.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 26 Gru 2013, 16:19

Ja pie*dolę. Postanowiłem grać od nowa, bo gdy wychodziłem z podziemi miałem bug trap. Niestety po wybraniu poziomu weteran i tworzeniu nowej rozgrywki wywala mnie do pulpitu. Co jest najpiękniejsze, gdy chce sprawdzić loga zwiesza mi się system. Ku*wa je*ana ósemka. :mad: :mad:
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 26 Gru 2013, 16:22

Wiesz co, zrób tak. Odinstaluj moda przez Menu-> Start. Powinien tam być Autumn Aurora 2 Un-installer. Odinstaluj, wywal pozostałość gamedaty, zainstaluj ponownie i narzuć pacza. Wtedy na pewno będzie dobrze. Czasami grze potrzebne jest takie odświeżenie. Dodatkowo upewnij się, że nie masz włączonych w tle zbędnych programów itp. Dobrze byłoby przeczyścić rejestr i zdefragmentować dysk.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości