RadekNioch napisał(a):(...) sprint w egzo, chociaż i tak nigdy go nie używam; zaś pewnie Wy to uwielbiacie
Osobiście zdecydowanie wolę lżejszy pancerz, pokusiłem się na Exo dla testowania go w grze.
Wszystko zależy od indywidualnej preferencji gracza jakiego "stalkera" sobie tworzy. Niektórzy wolą łazić w lekkim pancerzu z bronią wyborową, inni w specjalistycznym do łażenia po anomaliach żeby zbierać artefakty, jeszcze inni w ciężkim z arsenałem szturmowych broni żeby samodzielnie kosić całe bazy przeciwników. Jedni wolą wąską specjalizację postaci a inni wszechstronność.
igla2008 napisał(a):Choć skoro to nikomu nie przeszkadza to ja bym jeszcze raz powalczył o zostawienie tego systemu ulepszeń który jest teraz.
Podpisuję się pod tym obiema rękami, o ile ulepszenia działają.
Z tego co zaobserwowałem to modyfikacje zwiększające szybkostrzelność, celność i wytrzymałość broni faktycznie poprawiają jej charakterystykę.
I teraz pytanie następujące, czyli jaki rodzaj rozgrywki preferujemy? Jeśli ekwipunek nie miałby być naprawiany do 100% wytrzymałości to daje nam to w zasadzie ciągłość rozgrywki gdyż wiecznie będziemy musieli ciułać kasę na kolejne zestawy ekwipunku dla siebie (i kompanów jeśli ktoś z nimi łazi - co zwiększa drastycznie ilość potrzebnych pieniędzy).
Czyli jak wyżej: znowu wszystko sprowadza się do indywidualnych preferencji
jedni lecą na żywioł mordując bezlitośnie wszystko wkoło bo wiedzą, że i tak sobie naprawią wszystko do 100% a inni wolą podjazdówkę.
W SoC pancerz i broń psuły się, nie było mechaników, nie było modyfikacji - był sprzęt "custom" - rzadko kiedy zdarzał się leżący na ziemi gnat zdolny wystrzelić serię bez zacięcia się a i tak każdy tą grę uwielbia.
Wolałbym mieć możliwość modyfikacji przy ciągłej degradacji sprzętu - tak jak do tej pory - z przymusem jego wymiany po jakimś czasie.