[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 25 Gru 2013, 23:50

Moi kompanii idealnie likwidowali mutanty.. doskonale im szło strzelanie ze strzelb do nich. Może dlatego, że najwcześniejszej używali tej broni. Zauważyliście, że jeśli dasz kompanowi karabin szturmowy i strzelbę to ten w trakcie starcia z mutantami wyciągnie strzelbę?

A co do środka wysypiska, tam jest skład przecież, trudno aby się tam chłopaki strzały..
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 26 Gru 2013, 06:19

Zazwyczaj gram jako samotnik na usługach jednej frakcji, więc z kompanami miałem mało do czynienia.

Pozwolę sobie natomiast wrócić do tematu uzbrojenia... W SoC pistolety miały na tyle odpowiednią moc, że używać ich można było jeszcze w późniejszych etapach gry - a w Oblivion Lost 2.2 to już wgl wymiatały. W podstawowym CS pistolety są za słabe więc mimo, że był dla nich specjalny slot to używałem jedynie Desert Eagle. Nie pamiętam czy Smoq dokonywał jakichś modyfikacji broni (a w szczególności pistoletów) ale sądzę, że tak i chyba lepiej działają - mimo to wolałem zawsze mp5 (tania amunicja, mała moc, duża szybkostrzelność)/krótką strzelbę (tania amunicja, łatwość trafienia, zabójcza na małe odległości) oraz coś cięższego (na panów w egzo)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Gru 2013, 06:53

igla2008 napisał(a):Zauważyliście, że jeśli dasz kompanowi karabin szturmowy i strzelbę to ten w trakcie starcia z mutantami wyciągnie strzelbę?


Ten motyw z kompanami wyciągającymi strzelby na mutanty jest po prostu rewelacyjny. Szkoda, że nie zmieniają rodzajów amunicji w stosunku do przeciwnika: na mutanty - śrut, na ludzi - slug i darts.

Juraszka napisał(a):W podstawowym CS pistolety są za słabe więc mimo, że był dla nich specjalny slot to używałem jedynie Desert Eagle. Nie pamiętam czy Smoq dokonywał jakichś modyfikacji broni (a w szczególności pistoletów) ale sądzę, że tak i chyba lepiej działają (...)


Generalnie staram się w wypadku starcia bezpośredniego strzelać po łbie. Hydroshockowa .45 ma ponadto dobrą przebijalność pancerza więc nie narzekam - Desert Eagle(Black Kite) w SoC w wersji Big Ben był zasilany amunicją 9x39 co było lekkim przegięciem pały. Na pewno pamiętacie opis tego pistoletu o "niewystarczającej ilości słoni na które można zapolować w Zonie". Nie jestem pewien czy istnieje pistolet który można w TFW przerobić u technika na kaliber broni szturmowej. Najebnik ma w swojej ofercie Black Kite, jeśli będę miał okazję to kupię i dam znać.

Też jestem ciekaw czy smoq dokonał modyfikacji charakterystyk pistoletów w TFW. Po prawdzie chodzę z pistoletem bo został przywrócony tryb celowania z muszką i szczerbinką, a nie używam HUDowego celownika - w CS pistolet bohater trzymał "z boku" więc go nie używałem wcale... :/
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Gru 2013, 09:09

Co do pistoletów a w sumie broni to chyba żadnych zmian Smoq nie wprowadzał. Choć w sumie dla mnie pistolet to zbyteczny balast. Nie chodzę z nimi w ogóle, bowiem do niczego się nie przydają. Najlepsze połączenie do dwa AK jeden zrobiony na snajperkę a drugi na szturmową broń. Niestety teraz się to skończy bowiem w 3.9 znikną ulepszenia broni...
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Gru 2013, 09:54

Zniknie całkowicie możliwość modyfikowania broni u techników? Możesz się podzielić źródłem tych rewelacji?

smoq pisał, że porzuca ten swój autorski "system modułowo-slotowy" przez problemy z implementacją oraz dodatkowo broń i pancerze będzie można naprawić maksymalnie do 90% ostatniego stanu co oznacza, że po jakimś czasie będziemy musieli zwyczajnie wymieniać i pancerz i broń, co oznacza w zasadzie więcej planowania przy atakach żeby uniknąć nieuzasadnionych trafień od przeciwników i tym samym na dłużej zachować sprzęt - mi to odpowiada, latanie "na pałę" było fajne w Serious Sam/CoD ale nie tutaj. Poza tym z żywą ekonomią na pokładzie ceny sprzętu rzadkiego będą wzrastać, mam nadzieję że nie skończymy wszyscy z PMm latając po zwłokach w nadziei na zlokalizowanie jakiegoś schowka z ekwipażem.

Brak możliwości modyfikowania trochę zuboży grę, bo były tam modyfikacje odpowiedzialne za zwiększanie wytrzymałości broni/pancerza czy zmniejszania stopnia jej/jego zużycia. Zobaczymy jak to będzie.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 10:01

Potwierdzam, ma nie być żadnych ulepszeń oraz naprawy do stanu 90%. Ulepszenia (oprócz powiększonego magazynka i innego ammo) i tak nic nie dawały, więc mała stratą.

Za ten post RadekNioch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive chciwiec.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Gru 2013, 10:11

Cóż, trudno się mówi i gra się dalej. Dzięki za informację.
Jeśli faktycznie nic nie dawało modyfikowanie sprzętu to słusznie zostanie usunięte bo zwyczajnie wprowadza to w błąd - zatem skończy się sprint w Exo o ile nie zostanie dodana jakaś wersja "custom" :) Zauważyliście, że do kombinezonów ze zintegrowanymi hełmami typu SEVA/EXO/pancerze CS można dodatkowo, osobno dokupić hełmy typu Sfera z noktowizją II generacji? Też trochę nie na miejscu, nie?
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Gru 2013, 10:16

Wiesz czy nie dawały to bym polemizował. Zawsze fajnie się zbierało kasę na te ulepszenia. Taki efekt psychologiczny.. mieć ulepszony w 100% karabin a nie mieć wcale. Dzięki temu przywiązywałeś się do własnego ciężko zapracowanego zmodernizowanego karabinu. A co do hełmów to w CS chyba nie było takiego czegoś jak zintegrowane hełmy.. Wyjątek to SEVA była choć nie powiem bo nie wiem nigdy tego czegoś nie używam.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez RadekNioch w 26 Gru 2013, 10:20

W sumie z tymi hełmami rzeczywiście dziwnie, ale to w pewnym sensie jest to małe ułatwienie. Mi się podoba :E Nad stratą niektórych ulepszeń ubolewam, może jednak smoq pomyśli nad zostawieniem magazynków i przerabiania na inny kaliber, no i może sprint w egzo, chociaż i tak nigdy go nie używam; zaś pewnie Wy to uwielbiacie :piesek: Mechanicy zostaliby tylko z naprawą, co czyniłoby ich mało użytecznymi, więc być może coś się zmieni.
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez igla2008 w 26 Gru 2013, 10:25

Wiem, że jakiś czas temu była rozmowa i były dwie opcje albo zostaje stary system albo Smoq będzie dalej pracował nad nowym. Potem wyszło, że chce usunąć. Choć skoro to nikomu nie przeszkadza to ja bym jeszcze raz powalczył o zostawienie tego systemu ulepszeń który jest teraz.
http://forum.wojnyfrakcji.org/forum/index.php http://www.wojnyfrakcji.cba.pl/index.php :D Dziękuje dobranoc... znowu padło :D To już się robi tragiczne. Jak można cały czas tak nieudolnie tym zarządzać... Ale tak to jest jak cały czas te same osoby trzymają stołki choć dawno żadnych pomysłów już nie mają.

Za ten post igla2008 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive chciwiec.
Awatar użytkownika
igla2008
Ekspert

Posty: 760
Dołączenie: 20 Sty 2012, 00:45
Ostatnio był: 02 Paź 2024, 07:56
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 48

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez chciwiec w 26 Gru 2013, 11:27

RadekNioch napisał(a):(...) sprint w egzo, chociaż i tak nigdy go nie używam; zaś pewnie Wy to uwielbiacie


Osobiście zdecydowanie wolę lżejszy pancerz, pokusiłem się na Exo dla testowania go w grze.
Wszystko zależy od indywidualnej preferencji gracza jakiego "stalkera" sobie tworzy. Niektórzy wolą łazić w lekkim pancerzu z bronią wyborową, inni w specjalistycznym do łażenia po anomaliach żeby zbierać artefakty, jeszcze inni w ciężkim z arsenałem szturmowych broni żeby samodzielnie kosić całe bazy przeciwników. Jedni wolą wąską specjalizację postaci a inni wszechstronność.

igla2008 napisał(a):Choć skoro to nikomu nie przeszkadza to ja bym jeszcze raz powalczył o zostawienie tego systemu ulepszeń który jest teraz.


Podpisuję się pod tym obiema rękami, o ile ulepszenia działają.
Z tego co zaobserwowałem to modyfikacje zwiększające szybkostrzelność, celność i wytrzymałość broni faktycznie poprawiają jej charakterystykę.
I teraz pytanie następujące, czyli jaki rodzaj rozgrywki preferujemy? Jeśli ekwipunek nie miałby być naprawiany do 100% wytrzymałości to daje nam to w zasadzie ciągłość rozgrywki gdyż wiecznie będziemy musieli ciułać kasę na kolejne zestawy ekwipunku dla siebie (i kompanów jeśli ktoś z nimi łazi - co zwiększa drastycznie ilość potrzebnych pieniędzy).
Czyli jak wyżej: znowu wszystko sprowadza się do indywidualnych preferencji :) jedni lecą na żywioł mordując bezlitośnie wszystko wkoło bo wiedzą, że i tak sobie naprawią wszystko do 100% a inni wolą podjazdówkę.
W SoC pancerz i broń psuły się, nie było mechaników, nie było modyfikacji - był sprzęt "custom" - rzadko kiedy zdarzał się leżący na ziemi gnat zdolny wystrzelić serię bez zacięcia się a i tak każdy tą grę uwielbia.
Wolałbym mieć możliwość modyfikacji przy ciągłej degradacji sprzętu - tak jak do tej pory - z przymusem jego wymiany po jakimś czasie.
"There are customers we serve, and customers we service."
-H. Tayler, Schlock Mercenary: Resident Mad Scientist
Awatar użytkownika
chciwiec
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 21 Gru 2013, 03:04
Ostatnio była: 20 Paź 2016, 21:31
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 26 Gru 2013, 14:39

System ulepszeń jaki by nie miał być ma zostać usunięty z powodu faktu, iż stary system z vanilii został zmieniony na nowy który jak się okazało nie działał prawidłowo (zamiast dodawać statystyki - lub ew. odejmować, nadpisywał wartości, przez co jedynie zakup najlepszego ulepszenia miało sens) więc Smoq podjął próbę wprowadzenia zaproponowanego przeze mnie, a ulepszonego przez wiele osób na forum systemu modułowego który, jak się okazało, jest klapą - znaczący wzrost wczytywania, CTD i ogólnie pełno innych problemów. Więc Smoq porzucił ten pomysł ale okazało się, że nie ma możliwości powrotu do starego systemu - więc z tego powodu ulepszania broni i pancerzy nie będzie.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave

Za ten post Juraszka otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive chciwiec.
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości