[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 22 Gru 2013, 20:31

mam problem, kiedy mam przeprowadzić kruglowa nad jantar wszystko idzie dobrze aż do spalacza jak wiece tam jest masę anomalii ogniowych w wersji nie modowanej kruglow chodził po nich i nic mu ogień nie robił z AA2 niestety wchodzi w te spalacze i od razu ginie i pojawia się zadanie nie wykonane wczytywałem wcześniejszy sejw kilka razy quicksave ktoś wie dlaczego tak się dzieje ?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 22 Gru 2013, 20:35

Pewnie dlatego, że odporności NPC są nieco zmniejszone a obrażenia anomalii nieco zwiększone. Mi się to nie zdarzyło jeszcze ani razu podczas tworzenia moda. Podejdź do jego trupa, weź pendrive i leć na Jantar.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 23 Gru 2013, 02:11

Zainstalowałem moda. Gram na grafice słabo średniej, ale i tak jest zaje*iście. Zona 3 razy straszniejsza, warto było wyj*bać te całe Priboy story. Gdy idę upolować dziki to się boję, ciekawe co będzie na Agropromie. Dźwięki mi się podobają, trzepot ptasich skrzydeł dodaje klimatu. Nowe skiny, ogólnie wszystko cacy. Dopieszczone wszystko.

Przy okazji. Za każdym razem jak załączam moda to mam ustawione maksymalne detale, dziwne :/

Jakie parametry grafiki odpowiadają głównie za płynność gry? Oświetlenie mam statyczne wiadomo, ale dalej gra leciuteńko zmula co przeszkadza w dokładnym celowaniu.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 23 Gru 2013, 09:11

A zainstalowałeś patcha? Nie wymaga nowej gry.

Możesz nieco zmniejszyć gęstość trawy i szczegółowość obiektów. Ewentualnie zrób najpierw taki eksperyment- usuń folder Shaders i wymaksuj ustawienia grafiki. Jeśli efekt się nie spodoba, przywróć folder Shaders i dopasuj suwaki od ustawień grafiki. Pamiętaj o patchu.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez WowanBardzoZły w 23 Gru 2013, 16:24

Nie wiem gdzie wy tu macie siedem cykli pogodowych. U mnie jest albo burza, albo sam deszcz lub mgła. NIE MA INACZEJ. Dzięki triku z komendą sv_setweather popatrzyłem sobie na słońce ale niedosyt pozostaje. Bo po jaką cholerę chwalić się SIEDMIOMA cyklami pogodowymi, kiedy występują tylko 3-4?

Poza tym modyfikacja jest świetna. Szczególnie podobają mi się nowe animacje broni(AKS jest teraz moim nr 1, gdzie wcześniej, w każdej modyfikacji łącznie z mizerią, omijałem tę broń szerokim łukiem).
Doskonałe kombinezony npc choć wyglądają znajomo. Czy przypadkiem nie są zapożyczone z Metra?

A i przypomniałem sobie. Trochę zwalony jest system generowania artefaktów. Tzn. kilkakrotnie zdarzyło mi się(Kordon,Wysypisko, Agroprom), że artefakt pojawił się centralnie(lub bardzo, bardzo blisko) w anomalii, przez co niemożliwym było podniesienie go. To ewidentnie trzeba poprawić!
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 23 Gru 2013, 16:33

Jest siedem cykli pogodowych(czyste niebo, częściowo zachmurzone, zachmurzone, deszcz, burza, mgła, ciemniejsza mgła), a to, że masz pecha i nie możesz trafić na resztę cykli to już niestety, ale nie mój problem. Pogoda jest generowana całkowicie losowo i możesz mieć tydzień czystego nieba tudzież tydzień deszczu, albo wszyskie siedem cykli w ciągu jednego dnia. Obejrzałem masę skrinów graczy oraz filmików i nie było takiego, który nie biegałby podczas słonecznych dni.
Poza tym, gdyby nie było siedmiu cykli to nie mógłbyś podpatrzeć reszty poprzez wpisanie odpowiedniej komendy w konsoli.

po jaką cholerę chwalić się SIEDMIOMA cyklami pogodowymi, kiedy występują tylko 3-4?


Się wie co się chwali. ;)

To ewidentnie trzeba poprawić!


System spawnu artów pochodzi z vanilli i nic nie było przez nasz ruszane.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Tormentor w 23 Gru 2013, 20:52

Ubolewam z powodu płynności gry. Ustawiłem wszytko na low, usunąłem folder shader, ale dalej leciutko zmula np. w Kordonie koło nasypu, w innych miejscach lepiej gra chodziła. AA nawet na niskich detalach prezentuje się sto razy lepiej od podstawki, szkoda bo napalony ostro jestem na tego moda. Zresztą pominę grafikę. Dźwięki, bronie i inne szczegóły robią duże wrażenie. Może w innych lokacjach będzie mniej ścinać, chcę koniecznie odwiedzić laboratoria :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 01 Wrz 2024, 11:43
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 23 Gru 2013, 21:01

Niestety, coś za coś, choć przyznam szczerze, że mi mod chodzi lepiej od pierwszej jego wersji, gdzie coś takiego jak "optymalizacja" po prostu nie istniało.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez MajorDiegtiarov w 23 Gru 2013, 21:49

mi mod chodzi bardzo dobrze na najwyższych w 1920x1080 nie odczułem żadnego spadku wydajności a gra prezentuje się sto razy lepiej niż podstawka dziwi mnie tylko ze streilok co godzinę(w świecie gry) chce jeść, ale mam konserwy xd vandr planujesz może wydać AA do CoP ?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 16 Kwi 2024, 20:06
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 23 Gru 2013, 22:11

Kumulatywny patch, który ukaże się za kilka dni nieco zredukuje głód.

MajorDiegtiarov :

Nie, nie zamierzam niczego takiego robić. Nad Aurorą do SoC'a siedziałem od 2011 i muszę zrobić sobie wakacje. Długie wakacje.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez WowanBardzoZły w 23 Gru 2013, 23:06

Czy prócz TOZ-194 nie ma innej strzelby typu pump action w tym modzie? Szukałem dość dokładnie i póki co(wybieram się do jantaru) nie znalazłem nic. Czyżby cheaser i spaz zostały wyrzucone z gry?
Dobra, a teraz wyskakuj z kasy, tylko tak bym ręce twoje widział. No już! Żywo!
Awatar użytkownika
WowanBardzoZły
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 17 Sie 2013, 09:50
Ostatnio był: 28 Lis 2014, 19:31
Miejscowość: Kielce
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 23 Gru 2013, 23:21

Nie zostały wyrzucone. Spasa znajdziesz na pewno przy którymś ze sztywniaków na Jantarze, Chasera nieco później.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość