[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 17 Gru 2013, 06:57

Owitz napisał(a):vandr mam jeszcze jednego zonka. Otóż często zdarza się ,że gdy przechodzę z jednej lokacji do innej podczas brzydkiej pogody znika odgłos deszczu.


Za cholerę nie wiemy jak to zniwelować, a uwierz mi...bardzo bym chciał.

Spis nowych broni(wdzianek nie ma):

-FN Fal
-Bizon
-SV98
-M16
-Toz194
-Saiga12
-M110 SASS
-AKS74M Cobra
-OTS33
-PP2000
-AK74u Specnaz
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 17 Gru 2013, 11:56

Jakieś plany dorzucenia czegoś więcej z ArsenalMod'a? Pytanie czysto teoretyczne, próbowałem wrzucić wczoraj, ale są konflikty, może przez weekend znajdę czas pogmeram i spróbuję podpiąć
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 17 Gru 2013, 14:03

Niestety nie. Nie zamierzamy wrzucać więcej broni ani kombinezonów.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Poldzer w 17 Gru 2013, 15:06

Tak offa trochę, ma ktoś link do aurory ale jedynki?
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1015
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 14 Lip 2024, 16:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez macias13_84 w 17 Gru 2013, 15:10

Mógłby ktoś podpowiedzieć który plik odpowiada za stany magazynowe u Sidorowicza, ja rozumiem że dwie kiełbasy i wódka to marzenie w Zonie, ale jak na handlarza to dramatycznie mało.

Na razie biegam sobie po Kordonie i rozkoszuję się grafiką, i przydałoby się coś więcej niż Toz34 i 20sztuk śrutu u Sidora
Dell M6600 / Intel i7-2720QM-->i7-2960XM / 8GB 1333MHz-->HyperX 16GB 1600MHz RAM / SSD Plextor 128GB M5M +2x Seagate 750GB RAID 0 / AMD FirePro M8900 2GB(HD6970m)--> HD7970m 2GB od Clevo-->nVidia Quadro K5000m 4GB / 17"FHD AUO /
PC / Intel i7-4970k@4,5GHz / HyperX 16GB 2400MHz RAM / SSD 128GB m2 +2x WD 2TB RAID 0 / GTX1070 / LG 29UC97
Awatar użytkownika
macias13_84
Stalker

Posty: 123
Dołączenie: 17 Gru 2013, 00:12
Ostatnio był: 21 Cze 2017, 22:25
Miejscowość: Opole
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 17 Gru 2013, 15:44

Nie będzie więcej broni, przykro mi. Nienawidzę Arsenal Moda i nie zamierzam go implementować. ;)
A co do zapasów handlarza to bez przesady- to absolutne początki. :) Teraz to nie jest super-market i spacerek po parku. :) Odrobina wysiłku nie zaszkodzi. Trzeba troszkę samemu pochodzić i poszukać, a przede wszystkim pomyśleć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez tru_null w 17 Gru 2013, 18:52

Stalker zwyczajnie się włącza lecz przy tworzeniu nowej gry wyskakuje bug trap.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3415.00 mhz, 86-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 34223 files cached, 6286Kb memory used.
Init FileSystem 2.746356 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4038284 K], reserved[63644 K], committed[92312 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[11167 K], process heap[798 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6521 K], smem[0 K]
Executing config-script "i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  net_cl_pending_lim
! Unknown command:  net_cl_update_rate
~ Invalid syntax in call to 'sv_hail_to_winner_time'
~ Valid arguments: integer value in range [0,60]
! Unknown command:  sv_pending_wait_time
! Unknown command:  sv_statistic_save_auto
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6758]: AMD Radeon HD 6670
* GPU driver: 8.17.10.1172
* CREATE: DeviceREF: 14
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2771 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=122
load time=82 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1800
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_button_sleep.xml] returns [ui_button_sleep.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_opt.xml] returns [ui_mm_opt.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_keybinding.xml] returns [ui_keybinding.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 2048x1800
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 75995 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 2048x1800
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [184 ms]
"i:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 76238 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    31812 ms
* [prefetch] memory:  80107Kb
* phase time: 31840 ms
* phase cmem: 145488 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 283 ms
* phase cmem: 145536 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 145536 K
Tworzenie nowej gry...
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 8640 spawn points are successfully loaded
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 16912 objects are successfully saved
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 5026 ms
* phase cmem: 176823 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 176823 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 176847 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 22 ms
* phase cmem: 176847 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 4144 ms
* phase cmem: 236686 K
Wczytywanie shaderów...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
 

stack trace:

tru_null
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 20 Sty 2013, 01:03
Ostatnio był: 10 Gru 2015, 20:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -2

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 17 Gru 2013, 19:22

Rozumiem, że grasz na statycznym oświetleniu i zaimplementowałeś patcha? Musisz zrobić następujący myk. Odinstalować całkowicie moda, usunąć gamedatę z folderu z grą, ponownie zainstalować moda a następnie tego patcha. Po rozpakowaniu patcha narzuć na Gamedatę moda tę z folderu "common gamedata" z patcha. Po tym zabiegu gra już nie będzie się wywalać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez tru_null w 17 Gru 2013, 20:29

Bardzo ładnie dziękuje ,wszystko śmiga.:)
tru_null
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 20 Sty 2013, 01:03
Ostatnio był: 10 Gru 2015, 20:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: -2

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez marcinz w 18 Gru 2013, 02:12

Jak wyłączyć "efekt hełmu"?
Image
marcinz
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 30 Sty 2007, 19:16
Ostatnio był: 13 Kwi 2014, 10:53
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -2

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 18 Gru 2013, 02:17

scripts\bind_stalker.script:
Kod: Zaznacz wszystko
--hud.checkmysuithud()
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive marcinz.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 18 Gru 2013, 09:04

Czyli szukasz wpisu hud.checkmysuithud() i dodajesz przed niego dwie kreseczki.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive marcinz.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości