[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez juniorsky w 10 Gru 2013, 16:44

Witam,

nie wiem czy mój post który napisałem 2 dni temu został skasowany czy ja go nie dodałem, nieważne.
Mam pytanie odnośnie depth of field, w jaki sposób mógłbym go sobie załączyć?
Wiem że w configu r2_mblur o ile się nie mylę, ale jaka linijka i jaka wartość to już niestety kompletnie nie wiem, vandr czy mógłbyś pomóc w tej sprawie ? Będę wdzięczny.

Pozdrawiam.
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 10 Gru 2013, 17:16

No, mblur za to nie odpowiada. Dof włączasz w pliku tekstowym odpowiadającym za shadery, czyli plik shadersettings.txt w:

gamedata\Shaders\R2

Operujesz wartościami w tej sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
//Basic options:
   #define DOF_QUALITY float(0)         //Amount of DOF samples. Maximum value is 12.

   //Distance Options:
   #define MINDIST float(15.0)                   // Minimum distance DOF starts. Default is 0.4.  // TWILIGHT KET USES 15
   #define MAXDIST float(275)                   // Distance at which DOF stops rendering. Default is 375
   #define MAXCOF   float(2.5)         // Blur amount - if using DDOF, this should not differ too much from DDOF_MAXCOF (I use same value)


Gdybyś nie mógł zauważyć różnicy, należy włączyć dof w skrypcie od shaderów. W tym celu wchodzisz do Gamedata/Scripts/shader_control.script i w sekcji:

Kod: Zaznacz wszystko
local enabled = false


wpisujesz "true"(bez cudzysłowia).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez juniorsky w 12 Gru 2013, 09:49

Witam,

dokładnie jest tak jak napisałeś.
w linii:

Kod: Zaznacz wszystko
//Basic options:
   #define DOF_QUALITY float(0)         //Amount of DOF samples. Maximum value is 12.


zmieniłem wartość na 12.
Natomiast

Kod: Zaznacz wszystko
local_enabled = true


zmieniłem na true i dof załączył się w rozgrywce i b. ładnie wygląda :)

Jeśli chodzi o lektora polskiego. Zmiana nazw wybranych folderów czy ich usuniecie nic nie daje...
Ja zrobiłem to w ten sposob, że wypakowałem z gamedata wszystko, folder sounds/character_voice porównałem z zawartością folderu sounds w autumn aurora2 i kilka plików usunąłem z orginalnego folderu a kilka dodałem z autumn aurory2 i dopiero wtedy gra ruszyło. Podejrzewam że kwestia leży w intro, przy załączaniu się gry, tak naprawde dopiero po wklejeniu tych 2 plików (aa_splash _l i _r) gra ruszyła i lektor działa jak należy.
Na i5-2450m, hd7670m i 6gb ram cały czas jest ponad 30 fps. Także mod znacznie lepiej zoptymalizowany od poprzedniej wersji, przynajmniej na moje.
juniorsky
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 13 Mar 2012, 11:45
Ostatnio był: 28 Lip 2019, 21:32
Miejscowość: opole
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 12 Gru 2013, 10:11

Tak, te dwa pliki są niezbędne do uruchomienia moda(przynajmniej bez wpisanej komendy -nointro w elemencie docelowym skrótu gry). :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Owitz w 12 Gru 2013, 15:20

Mod świetny. Jestem pod wrażeniem klimatu i spójności. Pytanie, macie może inną teksturę na szybkostrzelnego kałacha bo ta wygląda źle i zupełnie nie pasuje do reszty oprawy graficznej ( jeśli nie to zapodajcie gdzie mam odnaleźć te pliki )
Awatar użytkownika
Owitz
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 15 Sie 2008, 11:29
Ostatnio był: 13 Cze 2021, 23:00
Miejscowość: Wadowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 18

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 12 Gru 2013, 16:30

Raczej nie. Musiałbyś zrobić własną albo edytować model, żeby to lepiej wyglądało. Tekstura to Gamedata/Textures/Wpn/wpn_ak74_alpha
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez pieciak w 13 Gru 2013, 11:24

trochę nie zrozumiałem instalacji - z tego co wiem stalker (wydane na plycie) ma patcha 1.0005 maxymalny a nie 1.0006 ? 1.0006 byl chy ba tylko do trybu multi, wiec jaki musze miec patch zeby móc zainstalowac moda??
Z góry dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam!
pieciak
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 13 Gru 2013, 11:22
Ostatnio był: 19 Gru 2013, 00:05
Kozaki: 1

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez mdss w 13 Gru 2013, 12:12

patch 1.0006 - ostatni z oficjalnie wydanych patchy do ShoC przez GSC
I'm just stalking...
Awatar użytkownika
mdss
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 06 Wrz 2012, 11:13
Ostatnio był: 09 Paź 2015, 22:21
Miejscowość: Cmentarzysko Maszyn
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 31

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 13 Gru 2013, 12:26

Nie wykluczam, że AA2 pójdzie na 1.0005, ale dllki mogą się nie zgadzać, więc lepiej spaczować do 1.0006
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Voldi w 13 Gru 2013, 14:58

Wandzior, pójdzie mi Twój mod na Cieniu Czarnobyla z CDA z Priboi'em (z tej samej płyty)? Szczerze mówiąc, nie wiem jakie tam są wersje czego, ale kompletnie mi się nie podoba grafika Priboja, trzeba zmienić.
Image
Awatar użytkownika
Voldi
Ekspert

Posty: 843
Dołączenie: 29 Gru 2011, 11:11
Ostatnio był: 30 Maj 2024, 11:26
Miejscowość: Kraków/Hajnówka
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 426

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 13 Gru 2013, 15:21

Cromm Cruac napisał(a):Nie wykluczam, że AA2 pójdzie na 1.0005, ale dllki mogą się nie zgadzać, więc lepiej spaczować do 1.0006


Musi mieć 1.0006. Dll'ki od schakowanego mp_ranks są przeznaczone tylko dla tej wersji.

Woldzior, pójść pójdzie- tylko trzeba trochę popracować nad ich połączeniem. :D
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez rupiec w 13 Gru 2013, 16:50

Witam proszę o pomoc. Zainstalowalem mod autumn 2 i przy otwieraniu gry pojawia sie bład Xr_3da.exe

Z góry dziękuję
rupiec
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Gru 2013, 16:45
Ostatnio był: 13 Maj 2014, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość